روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دانه های سفید

سلام

صبح زمستونیتون بخیر

اینجا داره برف میاد از اون برف های درست و حسابی

صبح که نشستم سر میز صبحانه و چشمم افتاد به منظره ی بیرون دیدم ریز ریز دانه های برف دارن توی هوا میرقصن

از در که اومدم بیرون حسابی حال دلم خوب شد

دیدن برف حسابی حالم را جا آورد

یکی دوجا نزدیک پارک توقف کردم و چند دقیقه ای به تماشا نشستم

ما که همیشه برف نداریم

بزار این منظره های خوشگل توی ذهنم حک بشه ...

حالا هم که از پنجره برف زیبا را میبینم

صدای ناودانها را میشنوم

و دختر کوچولویی که سعی میکنه با این یه ذره برف ، برف بازی کنه

برف آبکی بود و طوری نبوده که زیاد بشینه روی زمین ... برای همینم اینهمه صدای شرشر ناودانها را میشنوم

توی این هوا کیف داره که بشینی یه جایی پشت پنجره و لیوان چای و دمنوشت کنارت باشه و صدای موسیقی آروم و ریزریز برای خودت بافتنی کنی...

مامان صبح بهم پیشنهاد دادن امروز نرو و بمون خونه

ولی من ترجیح میدم بیام دفتر یه کمی کارها را مرتب کنم و از اینجا به بارش ریز ریز برف زمستونی نگاه کنم

از راه هم که اومدم قوری چینی را پر از مزه ها و عطرهای خوب و دلبر کردم و گذاشتم کنار بخاری

دوتا پالتو توی کمدم داشتم که استفاده نمیکردم ، دیشب هر دو را گذاشتم سردست که مامان جان و بابا جان امروز ببرن برای کسی

دوتا شال بافت خوشگل هم ست همون پالتوها بود که دادم باهاشون ببرن

هوای آدمهای دور و برمون را داشته باشیم ... نکنه زمستون دل آدمها را سرد کنه...

یه نگاهی به کمدتون بندازین... این پلیورهایی که نمیپوشید، سوشرتها، بلوزها، دستکش ها ، شال و بوتها...






پ ن 1: از نگاه کردن به برف سیر نمیشم...


پ ن 2: فندوق اولین برف زندگیش را میبینه و ذوق میکنه ...


پ ن 3: مغزبادوم حتما تو مدرسه با دوستاش از دیدن این برف حسابی ذوق زده است ...


پ ن 4: یک دوست میتونه با حرفای قشنگش صبح زیبات را هزاربرابر خواستنی تر کنه...


پ ن 5: یک لیست بلند و بالا برای خودتون تهیه کنید و توش از چیزهایی که دلتون میخواد بخرید اسم ببرید،

بعد هم بزارید کنار دستتون و هی بهش اضافه کنید

نوشتن این لیست ها خیلی کیف داره


پ ن 6: یک لیست جداگانه هم برای هدیه های ریز و درشتی که میخواین تا آخر این سال بخرید تهیه کنید

اصلا هدیه را نباید گذاشت برای لحظه های آخر

یکی یکی شروع کنید به خریدن هدیه هایی که باید بخرید...

مناسبت های خوبی در پیش داریم ... یه عالمه حال خوب


پ ن 7: دونه های برف درشتر شده و تند تر هم میباره

این یعنی این برف ادامه داره یا نه؟؟؟؟

نظرات 6 + ارسال نظر
پیشاگ سه‌شنبه 24 دی 1398 ساعت 10:07 http://bojboji.blogfa.com/

خوشابحالت ای تیلویی که برف دارید
پ ن 5 هستم شدیدا
تیلویی اگه برف ادامه دار بود بد نیس قبل ناهار بری خونه و مامان جانو سوپرایزش کنی 3 تایی کنار هم تو هوای گرم و دلچسب خونه ناهار بخورید
در ضمن مرسی که به فکر دیگران هم هستی دختر مهربون

چه پیشنهاد خوبی دادی بهش فکر میکنم
شاید این کار را کردم

سارا(چیکسای) سه‌شنبه 24 دی 1398 ساعت 10:26 http://15azar59.blogsky.com

به به برف ..نمیدونم این برف و بارون چی دارن که اینهمه حال ادمو خوب میکنن
به اون لیست خریدات باقلوا و گز اردی پسته ای برای سارا هم اضافه کنزیرشم بنویس خیلی مهم
تیلو تیلوی قشنگم یه چیزی بگم به پسرم گفتم نهایت تلاششو کنه که دانشگاه همین شیراز قبول بشه چون بهم گفته حتما هر جای دیگه غیر از شیراز بودم باید تو هم بیای مامان و من بفکر اینکه وقتی باهاش برم چقدر توی اون شهر تنهام اما بهش گفتم اصفهانم میتونه انتخاب کنه چون دوست خیلی خوبی دارم که میتونم بهش دلگرم باشم

ای جانم عزیزدلم
با دیدن این کامنت چشمای من برق زد
الهی که همیشه شاد و سلامت باشی
دوستی باهات افتخاره برام

soly سه‌شنبه 24 دی 1398 ساعت 10:29

برف ادامه داره ....

فندوقی سه‌شنبه 24 دی 1398 ساعت 11:08 http://0riginal.blogfa.com/

سلام عزیزدل من. هر روزمو با خوندن نوشته هات شروع میکنم و انرژی میگیرم. ممنونم که انقدر عالی و پر انرژی هستی و روزم رو میسازی.
ما هم چند وقت پیش کلی لباس سالم و تمیز دادیم عمه جان ببرن و برای مناطق زلزله زده و سرد بفرستن و چه حس خوبی دارم از خلوت شدن کمد و اتاقم.
خدا رو شکر بابت داشتنت.

سلام به روی ماهت
ممنونم از اینکه منو میخونی
میدونستی خیلی عزیزی برام؟

جزر و مد سه‌شنبه 24 دی 1398 ساعت 11:22

چای و برف مگه از این بهترم میشه، امسال ما برف نداشتیم عجیبه ولی امیدوارم زودتر بیاد و برم یه عالمه راه برم

انشاله که سمت شما هم برف میاد
پیاده روی توی برف حال خودش را داره

کاترین سه‌شنبه 24 دی 1398 ساعت 18:09 http://onclouds.blogfa.com

واااای برف . من که عاشق برفم ولی فقط وقتی میریم سفر میبینم .
پ.ن ۵ : خوووب من برم بنویسم ببینم چطور میشه . یه لیست از ارزو ها هم فک کنم با حال بشه


ما هم اینجا زیاد برف نمیبینیم
برو بنویس و ببین چقدر حال آدم را خوب میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد