روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تو آن باده نابی...

سلام

روزتون پر از امید به زندگی


زندگی ادامه داره و تا وقتی از این موهبت عزیز بهره مندیم باید ازش استفاده کنیم

صبح بیدار شدم و با دیدن میز صبحانه ای که مامان جان چیده بودند لبخند زدم

اینهمه شور و امید به زندگی منوهم امیدوارم میکنه

برام نیمرو درست کرده بودند و کنارش چندتا دونه گوجه ی کوچولو، زیتون، خیارشور و برگهای اسفناجی که ریز خرد کرده بودند

عطر چای و زنجبیل هم همه ی خونه را پر کرده بود

من معمولا بعد از بیدار شدن و کارهای معمول صبح ، لباس بیرون میپوشم و برای اومدن آماده میشم و بعد میرم برای خوردن صبحانه

وقتی من نشستم سر میز صبحانه مامان جان هم داشتند تندتند بافتنی میکردند

از بالای عینک یه نگاه و یه لبخند ....

زندگی یعنی همین لحظه های کوچولو


وقتی رسیدم توی پارکینگ دیدم حسن یوسف ها و نازها چقدر سرحال هستند

این شد که رفتم سراغشون

یه کمی باهاشون حرف زدم

برگهای خشک را جدا کردم

یکی دوتاشون را کمی چرخوندم و زاویه شون را عوض کردم و با حال خوب ازشون خداحافظی کردم

یک لحظه ی خوب دیگه


توی راه که میومدم برای آرامش خودم و دیگران ذکر گفتم

وقتی هم رسیدم دفتر اولین کاری که کردم آب گلدان روی میز را عوض کردم

انشاله که روز بینظیری در انتظار تک تک تون باشه





پ ن 1: آقای دکتر دیشب یک برش از یک کتاب را برام خوندند

واقعا کیف کردم

شاید جملات ساده و معمولی بود که با صدای جناب عشق تبدیل به شراب ناب شده بود

ولی حالم را حسابی جا آورد و خواب بی نهایت آرامی داشتم


پ ن 2: تماس های تصویری نعمت هستند برای رفع دلتنگی هایی که نمیشه براشون کاری کرد


پ ن 3: برای سلامتی همه مریض ها دعا کنید، به خصوص مادر رافی جان


پ ن 4: یادتون نره دوستی ها خیلی ارزشمندند

نظرات 9 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 22 دی 1398 ساعت 09:15 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی جانم
صبحت به خیر
انشالا امروز هم برات یه روز قشنگ و به یاد موندنی باشه
ما از دیروز عصر این جا برف داریم که هنوزم ادامه داره
و هوا دیشب به شدت سرد بود
برای مامان رافی جان آرزوی سلامتی دارم

سلام پسرعموی خوبم
متشکرم
اره دیگه واقعا به اوج زمستان رسیدیم

soly یکشنبه 22 دی 1398 ساعت 09:21

سلام دوست من
روز خوبی داشته باشی

سلام نازنینم
به همچنین

پیشاگ یکشنبه 22 دی 1398 ساعت 10:17 http://bojboji.blogfa.com/

واییییییییییی منم دلم نیمرو خواست
شراب ناب هم گوارای وجودت

پیشاگ یکشنبه 22 دی 1398 ساعت 10:27 http://bojboji.blogfa.com/

تیلو جان این پیامو اگه خواستی حذف کن چون نتونستم برات خصوصی پیام بزارم
ایم که میگم یه پیشنهاده دوستانست فقط
تو خیلی تلاش میکنی زندگی رو از یه زاویه دیگه که خیلیم قشنگه نگا کنی آفرین بهت
توصیفات حرف ندارن دلمو ادمو میبره
حالا که تلاش میکنی اینهمه انرژی مثبت بدی اگه دوس داشتی
اون قسمت درباره من وبلاگت واژه بیمار رو بردار
کائنات رو تموم نوشته ها زوم میکنه
اگه 8 الی 68 ثانیه روی چیزی تمرکز کنی احتمال وقوعش خیلی زیاده
خود من وقتی اولین بار اومدم تو وبلاگت چند بار اون قسمتو خوندم میدونی چند نفر مثل من در روز میان اینجا و اون قسمت میخونن خب مسلما فکر هم میکنند که بیماری تریکو تیلو چیه این یعنی همون تمرکز 8 تا 68 ثانیه ای
هیچ کس نمیتونه منکر انرژی کائنات بشه
نمونشو این روزا داریم میبینم که اصلااااااااااااااااااا دوس ندارم ازش حرف بزنم
حالا اگه خواستی ( با توجه به اینکه وبلاگت سالهاست با این نام ثبت شده ) عوضش کن
فقط فقط فقط خواستم دوستم انرژی که میده رو بگیره
قصد فضولی هم نداشتم فقط یه حسه دوس داشتم که بهت بگم حسمو

اتفاقا نظرت را دوست داشتم و حتما در اولین فرصت درستش میکنم
چند تا دیگه از دوستان هم همین نظر را داشتند

الهام یکشنبه 22 دی 1398 ساعت 10:31 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام. دلت همیشه آروم باشه تیلو جانم
ما کاملا پیرزن پیرمردی هستیم و تماس تصویری نداریم اصلافقط تلفن.

سلام به روی ماهت
امتحان کنید
تصویری گاهی لابلای روزمرگی ها خیلی خیلی میچسبه

میترا یکشنبه 22 دی 1398 ساعت 10:59

ممنون از ارامش و امیدی که تزریق میکنی عزیزم

من از وجود عزیزایی مثل شما آرامش و امید میگیرم

لیلی۱ یکشنبه 22 دی 1398 ساعت 11:08

روزت پر از لحظات زیبا و طلایی گندم جان

لیلی نازنینم تو خودت طلایی ... لحظه هات ناب

رهآ دوشنبه 23 دی 1398 ساعت 00:09 http://Ra-ha.blog.ir

تیلو .. چه خوبه خوندنت بین این همه وبلاگ ... وقتی همه غم دارن و پر از غصه ...

متشکرم رهای نازنینم
منم ته دلم غم دارم ولی تلاش میکنم شادی را بین دوستام تقسیم کنم

بریدا شنبه 28 دی 1398 ساعت 13:29 http://eshkaft.blog.ir

تیلو منم با پیشاگ موافقم :)))
من از 94 تا حالا همیشه نه اما یک مدت یه بار میام و میخونمت حتی کامنتای وبلاگتو از اینکه سعی میکنی انرژی مثبت باشی خیلی خوشم میاد :)

بریدای نازنینم متشکرم
شماها همه به من لطف دارین و حسابی بهم حس خوب و انرژی میدید
از وجود شماست که من اینهمه انرژی میگیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد