روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تیلوی خوابالو

سلام

روزتون بخیر

براتون شادی و خوشی آرزو میکنم چیزی که این روزها کمیاب شده

براتون حال خوب- حس خوب- زندگی خوب آرزو میکنم



از دیروز با تشویق های بی نظیر دوست جان اون کار بزرگ و وقت گیری که اسمش را گذاشتیم قورباغه را شروع کردم

تا شب خیلی پیشرفت کمی داشتم ولی همینطوری کم کم هم برم جلو بالاخره یه جایی تمام میشه و از استرسش راحت میشم

دیروز خیلی خسته شده بودم و شب هم که رسیدم خونه عمه اینا خونمون بودن

یه کمی دورهمی داشتیم

از هر دری حرف زدیم

ولی خیلی خسته شده بودم

این شد که وقتی رفتم تو رختخواب سریع به آقای دکتر زنگ زدم

ایشون فرمودند: ده دقیقه بهم وقت بده

منم گفتم : خواهش میکنم شما جون بخواه

و ....

صبح که بیدار شدم هنوز هندزفری تو گوشم بود

روی صفحه گوشی که 6 تا تماس ثبت شده بود

بیهوش شده بودم و هیچی نفهمیده بودم ... حتی صدای تلفن را


دیشب یک تکه پلاستیک بزرگ و دوتا تکه چوب به عنوان پایه برداشتم و رفتم سراغ گلدان بگونیا

پایها را فرو کردم توی خاک و پلاستیک را کشیدم روی سرشون طوری که گل قاشقی های خوشگلم هم برن زیر پلاستیک

یه نگاهی به بقیه گلدانها انداختم ، انگار خودشون را با آب و هوای تازه تطبیق داده بودند و حالشون خوب بود

توکل برخدا


پ ن 1: فندوق کوچولو در حال دندون درآوردن هست ... خیلی سخته


پ ن 2: مغزبادوم دیشب یه سری پرینت داشت من انجام دادم و اومد دم در گرفت و رفت

بالاخره دوتا دندون جلوش لق شده

خیلی ذوق افتادن دندونهاش را داره


پ ن 3: دچار یه رخوت شدید شدم

باید یه فکری برای سرحال شدن و حسابی پر انرژی شدن بکنم


پ ن 4: دانا به شدت داره دنبال علایقش میگرده و پیدا نمیکنه

میگه نمیدونم از دنیا چی میخوام

و این قصه حسابی کلافه و عصبیش کرده

هی از این شاخه میپره به اون شاخه و دنبال یه سرگرمی حال خوب کن میگرده


نظرات 7 + ارسال نظر
soly دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 10:07

ووی قورباغه...

اونم زشت و چاق ....

الی دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 11:09 http://elhamsculptor.blogsky.com/

اون رخوت رو خوب اومدی
من کلا تو رخوت به سر می برم

جدی؟
فکر کردم این رخوت و تنبلی مختص من هست

کاترین دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 12:38 http://onclouds.blogfa.com

ورزش کن . نمی گم در حد زیاد و باشگاه تو همون محل کار یا اول صبح یه ده تا پروانه برو ... تاثیر زیادی داره من وقتی تنبل میشم این کار رو می کنم . و یا شاید یه اهنگ انرژی بخش یا حتی یه پادکست شاد

همه ی این کارها جز کارهای روزانه م هست
برای شاداب سازی روحیه
عالی هستند
خیلی خوب جواب میدن
خیلی خوبه که اینا را بلدی

پیشاگ دوشنبه 16 دی 1398 ساعت 15:13 http://bojboji.blogfa.com

تیلوی پر انرژی منم برات آرامش و روز خوبو آرزو میکنم
من که میس کالای جان شیرینو میبینما حیفم میاد میگم کاش همون موقع متوجه شده بودم


امان از عاشقی
امان از اینهمه حس قوی

لاندا سه‌شنبه 17 دی 1398 ساعت 08:06

امان از این رخوت های گهگاهی.
ولی وقتی میفهمی که تو رخوت گیر افتادی، نصف راه رو رفتی. بقیه ش رو دیگه بلدی هندل کنی

راست میگی
آدم وقتی میفهمه اون رخوته اومده سراغش یه فکری به حالش میکنه

سعید سه‌شنبه 17 دی 1398 ساعت 08:57 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
حالت خوبه
منم برات آرزوی حال خوب و حس خوب و زندگی خوب دارم
و همین طور برای همه اطرافیانت
به نظر من شما نیاز به یه استراحت داری
مثلا یه مسافرت
بهش فکر کن دختر عمو

سلام پسرعموجان
نیاز به استراحت داریم ، درست ، ولی اگه میشد کمی فراغ بال داشته باشیم و فکرمون آسوده باشه به نظرم زودتر خوب میشدیم....
گفتم که در حال برنامه ریزی مسافرت بهمن ماه هستم

نل سه‌شنبه 17 دی 1398 ساعت 09:24

همینقدر بگم که با خوندنت شارژ میشم
ببخش که کمرنگم و بصورت پررنگ به یادتم

همین که حالت خوب باشه برام کافیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد