روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هر چیز که خوار آید روزی به کار آید

سلام

روزتون پر از شادیهای با دوام

دوستای خوبم این هوای بارونی تونسته هوای اطرافتون را یه کمی تمیز و دلچسب کنه؟

من که همچنان به سختی نفس میکشم

و آلودگی حسابی روی عملکرد جسمیم تاثیر گذاشته

در این شرایط حسابی مراقب خودم هستم و هوای تیلوتیلو را دارم



یه عالمه کارت پستالهای خوشگل هندوانه ای و اناری درست کردم

کارت پستالهایی که اول حال منو خوب میکنن و بعد انرژی خوب را برای یه عالمه آدم دیگه هدیه میبرن

اونقدر که من سر درست کردن این کارت پستالها فکرای خوب میکنم و ذکرهای خوب میگم و گاهی حتی درگوششون یه چیزای یواشکی...

خلاصه که کلی کار خوشگل و رنگی رنگی آماده کردم و از صبح اول وقت نیم ساعت به نیم ساعت زنگ زدم به پیک و کارها را تحویل دادم

آخرین سری را هنوز پیک نیومده ببره

چند تا هندونه و انار خوشگل هم گذاشتم کنار برای هدیه های دور و بریام



راستی نمیدونم قبلا هم اینو گفتم یا نه

من یه جایی از دفتر یه کارتن نسبتا بزرگ گذاشتم و همیشه خرده ریزهای مقواهایی که باهاشون کارت پستال درست میکنم میریزم داخل اون , نه خرده ریزه های خیلی ریز و دور ریز را ، قسمتهایی که بعدا میشه ازشون یه چیزی درآورد و یه کمی بزرگتر هستن... وقتایی که مثل الان که مناسبتی داشته باشیم میرم سراغ این خرده ریزها و با یه عالمه رنگ مقوا گل و شکلهای خوشگل درست میکنم و کارت پستالهای خوشگل به اطرافیانم هدیه میکنم... مامانم یکی از کسایی هست که همه این کارتها را نگه میداره و پشتش تاریخ میزنه و یک خطی برای خودش یادداشت مینویسه که قصه این روزها را بعدا به یاد بیاره



دیشب که رسیدم خونه دیدم مامان جان و پدرجان برام یه عالمه گلدان های فسقلی (فنجونی) از چند مدل گل خریدند

باید هوای دل همدیگه را داشته باشیم دیگه

حالا خیلی ساده و خیلی ریزریز

اینجا در نزدیکی ما یه گل فروشی هست که یک میز بزرگ گذاشته جلوی در

روی این میز همیشه یه عالمه گلدانهای کوچولو (فنجانی) از مدلهای مختلف گلها و کاکتوس ها هست که همیشه قیمتشون هزارتومان هست

به نظر خیلی وقتا خیلی ساده میشه به اطرافیانمون بگیم حواسمون بهتون هست



پ ن 1: دوست عزیزم با چالشی که برای یلدا راه انداخت بود ، حسابی به من انرژی داد (بهی نازنین)


پ ن 2: دوست عزیزم گفته امروز بهت زنگ میزنم و برای شنیدن صداش به شدت مشتاقم


پ ن 3: دوست عزیزم چرا این روزها حال دلت مثل همیشه نیست و من هر کاری میکنم نمیتونم بفهمم چی شده؟


پ ن 4: للی یک کار نتورکی شروع کرده و این روزها حسابی شلوغه و راضی...

من بینهایت از حال خوبش ، خوشحالم


پ ن 5: یه لیست خرید از مامان جان گرفتم که امروز یه دوری توی مرکز خرید نزدیکمون بزنم

زیر لیست برای خودم اضافه کردم:

- جوراب طرح یلدا برای همه خانواده

- خط چشم

- شکلات تلخ

زیر لیست امروزتون چی به خودتون هدیه میدین؟

نظرات 7 + ارسال نظر
بهار چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت 11:06

سلام.
مرسی که اینقدر مهربونی و مهربونی کردن را بادآوری میکنی.
کاش بشه که عکس کارت پستالهای پر انرژیت را بزاری.
الهی که دلت همیشه گرم باشه و مهر خداوندی بر زندگیت جاری.

سلام به روی ماهت
میزارم حتما که ببینی
شاید ایده هم گرفتید و درست کردید

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت 11:55

چقدر خوب
کاغذ رنگی ها همیشه پر انرژی هستن
بوی چسب و ..‌که دیگه نگو
خوشحالم که چالش رو دوست داشتی تیلو جانم
سعی کن قوی باشی
از معجزه ی جمله های تعادلی استفاده کن بی نهایت جواب میده در آروم شدن درون

من امروز تو دفترم کنار همه کارهام به خودم عشق دادم
بخاطر اینکه ترس های زندگیم رو می بینم حس میکنم
اما به سمتشون میرم
یاد گرفتم بهترین ها برای من پشت ترس هام مخفی شدن
قصه ها تکرار میشن تو زندگی های مختلف به شکل های مختلف

پس تو هم از رنگها انرژی میگیری
خیلی چالش بینظیری بود
عالی بود
راست میگی جادوی جملات را باید جدی گرفت
تو زندگی را خوب بلدی و از این تکرار و تمرین خیلی خوشم میاد

الی چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت 12:32 http://elhamsculptor.blogsky.com/

منکه دوست دارم آرامش هدیه بدم اما نمیتونم

حتما میتونی
سعی کن
بهترین هدیه است ....

میترا چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت 17:49

من به خودم یک فنجون نسکافه با کیک
اونم پشت پنجره و بااهنگ
کاش بارونم بگیررررره

چه عالی
دلپذیر و دلچسب و رمانتیک

مینو چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت 19:18 http://Minoog1382.blogfa.com

اینهمه ریزبینی ودقت درجزییاتتوخیلی دوست دارم خانوووم رنگی رنگی

ممنونم نازنینم
بهم لطف داری

جزر و مد پنج‌شنبه 28 آذر 1398 ساعت 23:16

تیلو خانم من همیشه دفتر شما رو توی ذهنم تصور می کنم و به یادتون هستم، کاش میشد تو اینستا دید یا اینجا عکسشو.
من فکر می کنم وارد دفتر که بشیم میز شما سمت راست و کنار پنجره باشه سمت دستگاه کپی و اینا و روبرتروبرتونو صندلی واسه مشتری و ته دغتر دغترنباری یا سرویس بهداشتی یلداتیلداتونن

دفتر خوشگل و لوکس و فانتزی ندارم
خیلی ساده و قدیمی طور
بدون تزئینات خاص
اما خیلی دوستش دارم چون کار کردن داخلش را خیلی خیلی دوست دارم

رسیدن جمعه 29 آذر 1398 ساعت 13:24

خوش به سعادت تون . امیدوارم همیشه اینطور به خوبی کنار هم سر کنید .
ما تو خونه مون همه زورکی کنار هم سر میکنن همه یادشون میره هوای دل همو داشته باشن . هیچ وقت هدیه خاصی که باب میل و سلیقه م باشه از آقا و ماما دریافت نکردم . آقا که اصلااااا. مامانم هم تو بحر علاقه مندی من نبوده هیچ وقت.
خدا برات حفظ شون کنه الهی

عزیزدلم
برات یه عالمه عشق و مهربونی آرزو میکنم
عوضش تو همیشه هدیه های خوشگل به اطرافیانت میدی
من هنوز اون باکس گل بینظیر را فراموش نکردم
چقدر سوپرایز شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد