روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هوای ابری

سلام

روزتون پر از حال خوب

من که منتظر روز آفتابی هستم

چند روزه که آفتاب درست و حسابی نداشتیم؟

آلودگی هم که سرجای خودش هست

تازه سرما هم خوردم

تمام برنامه های خوشگلی که برای پنجشنبه م طراحی کرده بود رفت هوا.... چون از چهارشنبه ظهر حس سرماخوردگی شروع شد و دیگه حسابی منو از پا انداخت

کل جمعه را هم توی رختخواب گذراندم

یا خواب بودم یا آمیرزا بازی میکردم

خواهر و مغزبادوم هم اونجا بودند و داشتند یه فیلم قشنگ میدیدند

منو صدا زدند با لحاف و بالشتم منتقل شدم جلوی تلویزیون ... ولی از همون لحظه اول به خواب رفتم تا آخر فیلم

یه عالمه قول و قرار داشتم برای امروز ، وگرنه حتما امروز را هم توی رختخواب میگذروندم

ولی خب صبح خودم را از رختخواب کندم و یه لیوان شیر و عسل که مامان برام آماده کرده بودند را خوردم

دست و پام را جمع کردم اومدم توی پارکینگ به گلها آب دادم

یه سری به شب بوهای دم در زدم... چه قدی کشیدند، حداقل 15 سانتی متر الان قد دارند...

و بعدش هم پیش به سوی دفتر

یه لیست بلند و بالا نوشتم با توجه به اولویت ها برای امروز

و باید یه «بسم اله » درست و حسابی بگم و شروع کنم



پ ن 1: دو روز خیلی بد را با آقای دکتر گذروندیم و این ضربه برام خیلی محکم بود

اما الان خوبیم

هر دو خوبیم


پ ن 2: درسته که وبلاگ یه حریم شخصی و خصوصی محسوب میشه و هرکسی نوع نوشته ما را دوست نداره میتونه ما را نخونه

اما بد نیست گاهی که داریم خیلی چرت و پرت مینویسم به عنوان یه خواننده یه نگاهی بندازیم و ببینیم خیلی جذابه ؟؟؟؟؟؟


پ ن 3: مغزبادوم ازم یه کاردستی خوشگل برای شب یلدا خواسته به تعداد همه همکلاسی هاش

کاش زودی بهتر بشم


پ ن 4: تصمیم داریم دورهمی شب یلدا را جمعه برگزار کنیم و البته که خیلی ایده های خوبی براش دارم

البته بستگی داره چقدر حالم بهتر بشه

نظرات 10 + ارسال نظر
لاندا شنبه 23 آذر 1398 ساعت 09:28

ای جان، زودتر خوب شی الهی. سرماخوردگی خر است!
چه خوب که شب یلدا رو جمعه میگیرید. منم دارم رو مخ اطرافیان کار می کنم جابجاش کنیم

واقعا سرماخوردگی خر است
اونایی که سرکار میرن مجبورن
بعد از خستگی یک روز شنبه ای به نظرم شب یلدا خیلی نمیچسبه

انشاالله هر چه زودتر خوب بشی تیلو تیلو جان
خدا مغزبادومو حفظ کنه کاردستیش یادت نره ها

متشکرم نازنینم
نه بابا ... منم بخواد یادم بره خودش نمیزاره ... هزاربار تلفن میزنه و یادآوری میکنه

الهام شنبه 23 آذر 1398 ساعت 09:36 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام تیلو جانم.
ایشالا بهتر بشی
منم مریض شدم هفته قبل و میدونم چقدر کلافه کنندس... هنوزم خوب نشدم.
مراقب خودت باش

سلام به روی ماهت
انشاله که الان خوبه خوب باشی
دیدم نوشته بودی
تو ورزشکاری ، زودتر خوب میشی

الی شنبه 23 آذر 1398 ساعت 10:28 http://elhamsculptor.blogsky.com/

ایشالووو زودتری خوب شی دخترم
والا منکه تو وبلاگم فقط غر میزنم تا غردونم خالی شه

قربون اون لهجتون بشم من
خب وبلاگ جای همینه که آدم را آروم کنه دیگه

رهآ شنبه 23 آذر 1398 ساعت 11:03 http://Ra-ha.blog.ir

چقدر سرما میخوری دختر :( مراقب خودت باش.
الهی زودی خوب شی و به برنامه های جذاب شب یلدات برسی

من که از پارسال تا امسال دیگه سرما نخورده بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انشاله

رسیدن شنبه 23 آذر 1398 ساعت 12:14

مراقب خودت باش. خوش بگذره انشاءالله

چشم عزیزدلم
تو هم مراقب دل مهربونت باش

پیشاگ شنبه 23 آذر 1398 ساعت 13:27 http://bojboji.blogfa.com/

خداروشکر که امروز بهتری و تونستی بیای سرکارت
هوای ابری که خوبه من دوس دارم

خدا را شکر
منم هوای ابری را دوست دارم
ولی بازی آفتاب و سایه و نور یه چیز دیگه ست

زهرا شنبه 23 آذر 1398 ساعت 14:03

شک نکن وبلاگت عالیه اگه خواننده بودی خیلی لذت میبردی لامصب تو بدترین شرایطم حال خوب میکنه.انشالله زودتر بهتر بشی عزیزم.

چه تعریف خوبی زهرا جان
ممنونم ازت
واقعا دلگرمم میکنی

کاترین دوشنبه 25 آذر 1398 ساعت 22:41 http://onclouds.blogfa.com

ولی شهر ما یه بارون قشنگی زده که ادم دلش می خواد فقط نفس بکشه ...
ایشالله زود زود خوب بشی تیلو تیلو جان و این الودگی هوا هم دست از سر شما برداره

خدا را شکر
البته جز چند شهر بزرگ بقیه اینهمه آلودگی را تجربه نمیکنند
انشاله

رهآ چهارشنبه 27 آذر 1398 ساعت 22:43 http://Ra-ha.blog.ir

پس من چراااا فکر میکردم که تازه سرما خورده بودی؟!

اتفاقن بعد کامنتم از خودم پرسیدم تیلو این همه از نظر تغذیه به خودش میرسه و هواسش هست، پس چرا سرما خورده بازم

خب من سرماخوردگی اطرافیانم را هم هی مینویسم
این هست که فکر کردی خودم سرما خوردم
من خیلی کم سرمامیخورم و اگه بخورم هم قرص دارو نمیخورم و اجازه میدم سیستم ایمنی بدنم کار خودش را انجام بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد