روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

چای عصرانه

: وقت داری اندازه یک نوشیدنی مهمان من باشی؟

: همانقدر که حرفهایمان تمام شود...

: این روزها کم حرف شده ام ... بیا به نگاهت قناعت میکنم...


قوری چینی را برمیدارم

به و سیب و دارچین و زنجفیل؟

هل و کاکوتی و نبات؟
آویشن و عسل؟
یکی دوتا غنچه گل هم اضافه کنم؟

به هوای آمدنت قوری را میگذارم کنار بخاری تا وقتی که میرسی عطرش همه جا را پر کرده باشد

بشقاب گل سرخی را میگذارم کنار دستت

قطاب

خرماو انجیر

یک بشقاب هم پر از میوه های پاییزی، میوه های پاییزی مثل یک تابلوی زیبا در بشقاب میدرخشند

انارها را هم دانه کرده ام

زودتر بیا....



شاخه ی نرگسی که آوردی را میگذارم داخل گلدان روی میز

با نگاهم تشکر میکنم

با نگاهت میخندی

کتاب شعرم روی میز است... زیر لب داری شعر میخوانی

در فنجانت عطر دوست داشتن و عشق میریزم

میگذارم روی میزکنار دستت... کنار بشقابهای گل سرخی

نگاهت میکنم ... ساکتی... آرامی...

ساکتم ... طوفانم...

حرف ندارم... حرف نداری...

فنجان را که میگیری لابلای انگشتهایت ، ملودی خواستن میشنوم

وقتی بخار مینشیند روی مژه هایت به سکوتم شک میکنم

به عطر دارچین... به طعم به

اینها طعم توست... مزه ها و بوها

انگار دیوار سکوت دارد ترک میخورد

باید حرف بزنم

اما سکوت میکنم

این روزها حرفی برای گفتن ندارم و چقدر خوب که تو مرا از بَری...



نظرات 4 + ارسال نظر
الا یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 20:36 http://egregious.blog.ir

سلام
قدیما وبلاگت را هر روز میخواندم. نمیدانم چی شد که این عادت هر روزه فراموشم شد. اتفاقی از لینک یکی از وبلاگ ها به اینجا رسیدم و دلم ضعف رفت از یادت :) هنوز هم مغازه‌ی لوازم تحریر داری؟ هنوز هم دکتر هست؟ دیدارها با دکتر هنوز هم کمیاب و باارزش هستن؟ خانواده خوبن؟ :)

سلام بر رفیق قدیمی
هنوز همون شغل را دارم
هنوز دکتر را عاشقانه دوست دارم و دیدارها همونطور کم و حتی کمتر و ارزشمند هستند
همه خوبن
یه فسقل هم بهمون اضافه شده

لیلی۱ یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 21:37

خیلی زیبا بود گندم جانم

رسیدن یکشنبه 10 آذر 1398 ساعت 21:49

اینو تو نوشتی ؟،؟
خیلی قشنگ


تقدیم به شما که خیلی عزیزی

مهدی دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت 10:05

نمی دونستم شعر هم میگی خانم تیلو!
خیلللی قشنگ و دلبر بود
بیشتر واسمون بنویس از این دلبرانه ها


بهم لطف دارین جناب اردیبهشتی عزیز
سعی میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد