روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوست داشتنی ها

سلام

چهارشنبه تون مبارک

رسیدیم به روز دوست داشتنی هفته

روزی که بعدش میشه یه نفس راحتی کشید و یکی دو روز را تعطیل کرد

البته که اون مثل معروف هنوز پابرجاست و من احتمالا چهارشنبه ها اخلاق ندارم

دیشب تا پاسی از شب مهمان داشتیم و بعدش به خاطر تهدید مامان جان که صبح ها نباید برم حمام ، رفتم دوش گرفتم

و آنچنان بی خواب شدم که نگو و نپرس

در عوض سریع پریدم یه فیلم پلی کردم و تا نیمه های شب بیدار بودم

از آقای دکتر خواهش کردم که منو همراهی کنن در بیداری و شب زنده داری ... ولی اصلا خواهشم پذیرفته نشد

گفتن : در همه چیز که نباید همراهی کرد

امروز صبح هم یک کمی دیرتر بیدار شدم ولی سریع آماده شدم و اومدم دفتر

تا ظهر هم بیشتر نمیمانم

اولا که مغزبادوم تعطیل هست به خاطر آلودگی هوا و دیگه خیلی داشت غرغر میکرد و میخواست هرطوری هست یه روز را با من بگذرونه

دوما که فندوق کوچولو مریض شده و حسابی مامانش را کلافه کرده

این شد که برنامه ریزی کردم از ظهر هردوتاشون را ببرم خونه و حسابی باهاشون خوش بگذرونم

تا مامان هر دوتاشون یه نفسی از دستشون بکشن

من که از بودن باهاشون فقط انرژی میگیرم



پ ن 1: دیشب در نیمه های شب بعد از دیدن فیلم خواستم برم آب بخورم که چنان در اتاق را بهم کوبیدم و پام گیر کرد به لبه فرش ...

اونقدر سرو صدا ایجاد کردم که پدرجان بیدار شدند


پ ن 2: اونقدر دارم دست و پا میزنم که این بغض لعنتی را قورت بدم و نرسه به چشمام....

اما انگار هرچی بیشتر تلاش میکنم ، اونم بیشتر تلاش میکنه


پ ن 3: اسانسی که این بار خریدم سیاه رنگه....

آخه سیاه؟؟؟؟

همه چی را لک میکنه


پ ن 4: توی این دو روز فیلمهای آشغالهای دوست داشتنی- فروشنده - متری شش و نیم - سه و نیم - برگ جان را دیدم

میشه بهم فیلم خوب معرفی کنید... فقط یک روز دیگه از مهلت اشتراکم مونده

نظرات 11 + ارسال نظر
حمیدرضا چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 09:27 https://hamidhavaeji.blogsky.com/1398/09/05/post-3/

فیلم های سانسور نشده ی آمریکایی نگاه نمی کنید؟

از کجا دانلود کنم؟
بهم معرفی کنید ... سانسور و غیرسانسورش برام مهم نیست
فیلم قشنگ

روشنک چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 10:35

سلام بر بمب انرژی

فیلمهایی که دیدم و زیبا بودن:

از کجا دانلود کنی؟از قویترین موتور جستجوگر جهان

گوگل نازنین

پدر خوانده 1و2و3

آخرین وگاس

کازابلانکا

برباد رفته

50سایه خاکستری1و2و3

رومئو و ژولیت

شهر موشهای 1و2(عاشقشونم)

مانیفینست1و2

سلام بر دوست خوبم
اشتراک نماوا دارم ... میخوام فعلا از اون استفاده کنم
شهرموشها را دیدم
رمئو و ژولیت را دیدم
پدرخوانده را دیدم
کازابلانکا را هم دیدم

الی چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 11:17 http://elhamsculptor.blogsky.com/

سلام
گاهی باید گذاشت بغض ها سر باز کنن بهتره
فیلم shutter iland
departed
تلقین
پرستیژ
green book
محله چینی ها
پرواز بر فراز آشیانه فاخته (توی ایران به دیوانه ای از قفس پرید معروف هست)
memento
میان ستاره ای
مریخی
the revenant
سکوت بره ها

سلام به روی ماهت
بغض من مونده توی گلوم و قصد نداره بره ...
مرسی از لیست پر و پیمونت
فقط یکی دوتاش را دیدم ... بقیه را میزارم توی لیستم

لاندا چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 11:33

به به. بهترین روز هفته. برو که با فسقلیا کیف کنی.
من فعلا گیر دادم به دیدن سریالای مانکن و کرگدن. ولی احتمالا یه روزه نرسی.
شیرشاه رو ببین از نماوا.
مثکه فیلم جوکر رو هم گذاشته. خیلی فروش داشته ولی من ندیدم هنوز.

ممنون لاندای عزیزم
مانکن را تا یه جاهایی دیدم
باید برم عضو نماوا بشم و یه مدتی خودمو اینطوری سرگرم کنم

مادر چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 11:35 http://n1393blogsky.com

تیلو‌جان:)
اگه الان اشکا رو‌ بریزی چن سال بعد میگی آخیییش
ولی اگه نریزی و بذاری بمونه چن سال بعد میگی چرا آخه چرا ...

میدونی عزیزجانکم.... بغضهام سرباز نمیکنن
توی گلوم گره خوردن

نل چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 11:48

سلام بانو جان
منم شب دوش میگیرم.صب دلم نمیاد بیدار بشم.البته کلا صبحها دلم نمیاد بیدار بشم بس که سختههههههههههه

بغض؟چرا؟

فیلم:

فارست گامپ
جوی
جونز
تشکر میکنم برای سیگار کشیدن-Thank You For Smoking.
تگ
کوچک سازی-Down Sizing
سری فیلمهای جانی انگلیش
راننده تاکسی
باور-Incepiton
وال استریت 1987
کلمات2012
و...

سلام بر نل جان ... عزیزجان
اخ اخ من عاشق دوش صبحگاهی هستم
مرسی از لیستی که برام نوشتی
هیچکدوم را ندیدم
حتما میزارم جز لیستم

الهام چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 13:21 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام تیلو تیلو جان.
نمیدونم نماوا چه فیلم هایی داره ولی این فیلم ها رو من خیلی دوست داشتم:
Black swan
About time
Midnight in paris
La la land
Mother2017
Passengers
The great gatsby
Shall we dance
Brooklyn
Notebook
....
این لیست من همینجوری ادامه داره

سلام عزیزدلم
هربار وبلاگت را باز میکنم ، به قلم خوبت غبطه میخورم
چه لیست خوبی
یکی دوتاش را دیدم ... ولی بقیه رفت توی لیستم به شرطی که دوبله شده باشن

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 13:45 http://Daroneman.blog.ir

خوب خوب بله رسیدیم به چهارشنبه
والا سمت ما خیلی شلوغه
ملت هجوم آوردن برای کارت سوخت
یعنی بعضی وقتا به سختی میشه از خونه بیرون بیام
الان حتما خونه هستی و مشغول بازی با بچه ها
آخر هفته ی خوبی داشته باشی عزیزم

اینم از دردسرهای بالاشهرنشینی هست دیگه
ممنونم که حواست بهم هست

سعید چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 19:07 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خوبی؟
خدا قوت
اسانس های مشکی معمولا بوی تلخ دارن
مال توهم همینطوره؟
یه بار من برای اولین بار رفته بودم خونه ی پسر عمو تو یه شهر دیگه
نصف شب تشنه م شد همه جا تاریک تاریک بود
نزدیک ترین جایی که برای آب خوردن پیدا کردم حموم بود
آقا در رو باز کردم رفتم تو میخواستم تو تاریکی لامپ رو روشن کنم یهو کلید زنگ حموم رو زدم
دیگه نگم برات
تهدید مامان بسیار به جا و درسته
چون هوا بس ناجوانمردانه سرد است

سلام بر پسرعموی جان
متشکرم
نمیدونستم اسانس های سیاه بوی تلخ دارند
البته این اسانس هم بوی تلخ بینظیری داره که خیلی خوشم اومده ازش

امیر چهارشنبه 6 آذر 1398 ساعت 20:27

سلام
خدا قوت بمب هیدروژنی انرژی
اول بگم لعنت به این نت که بودنش یه جور ادمو اذیت می کنه و نبودنش صد جور دیگه. تا الان نت نداشتم و بیخبر از همه اوضاع جوی و ارضی و سماوی و ....
امروز فقط خواستم خدا قوت بگم و اعلام حضور کنم و عرض ارادت و ارزوی سلامتی برای شما و خانواده محترم
یا علی

سلام به دوست قدیمی
خیلی کم پیدا شدین
انشاله که بلا از خودتون و عزیزانتون دور باشه
خیلی کم به من سر میزنید

الهام دوشنبه 11 آذر 1398 ساعت 02:43 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام تیلو جانم. این فیلم ها همه زیرنویس فارسی دارن که از دوبله بهتره به نظرم .باعث نمیشه قشنگیای فیلم خراب بشه.
تو بهم لطف داری عزیزم راستش این حس دو طرفس . من به اخلاق هایی که داری غبطه میخورم و هروقت از زندگی و عشقی که 1400 کیلومتر دوره ازم خسته میشم میام توی آرشیو وبلاگت ول میچرخم و حالم خوب میشه و میرم( مثل همین الان که رسیدم به نظرات این پست).

سلام الهام نازنینم
من از اینهمه لطفت ممنونم... منم فیلم زیرنویس را ترجیح میدم اما گاهی اوقات که میخوام هم فیلم ببینم هم یه کار دیگه انجام بدم (مثلا کارت پستال درست کنم) با زیر نویس راحت نیستم
نوشته هات بینظیر هستند و من گاهی سه بار یه نوشته ت را میخونم
این خستگی ، دلتنگی و بی تحملی را خوب میشناسم، اما عشق جذبه قوی ای داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد