روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پوست گردو

سلام 

روز و روزگارتون خوش

تنها استفاده ای،که من از نت میتونم بکنم باز کردن بلاگ اسکای هست

قسمت عمده ی کارم با سرچ تو گوگل راه میفتاد

دریافت و ارسال فایل و نمونه ها توی واتس آپ

 و حالا فقط صبح ها میام میشینم توی دفتر و به در و دیوار نگاه میکنم

سعی کردم یه جستجوگر ایرانی پیدا کنم ولی بی فایده بود و خلاصه ش اینه که دستم مونده توی پوست گردو...



سعی میکنم حرص نخورم

هرچی برای ارسال یه سری بسته و کار آماده زنگ میزنم هیچ خبری از پیک موتوری نیست

میخوام از بازار چیزی بخرم و به طور کلی جواب نمیدن

تازه دائم ذهنم به یاد کسایی هست که کلل کسب و کارشون اینترنتی بوده...


این روزها سعی کردم 

کتاب بخونم

بافتنی کنم

اتاقم را عمقی تمیز کردم

دفترکارم را مرتب کردم...


از جمعه نتونستیم با داداش و زن داداش ارتباط داشته باشیم

هم دلتنگشونم و هم میدونم این بیخبری برای اونا سخت تر هست

فعلا هم هیچ راه حلی نداره...



همین بلاگ اسکای هم روی کامپیوترم باز نمیشه

و صرفا با گوشی میتونم بازش کنم

باید توکل کنیم....

نظرات 19 + ارسال نظر
دریا چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 09:11 http://Dailyme1999.blogsky.com

مردم از کار و زندگیشون افتادن واقعا..

اوهوم

نل چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 09:52

تا دیروز چک میکردم که چرا نمینویسی؟ اسکای ک بازه...
بعد گفتم شاید مرخصی دادی و رفتی سفر..
۲-۳ کامنت هم پست تولدت گذاشته بودم..که کجایی؟خوبی؟
دیدم ج نمیدی.مطمین شدم رفتی سفر:))
به هیچی جز سفر برات فکر‌نمیکردم.نمیدونم چرا؟

دو پستت باهم امروز خوندم و قلبم گرفت..
بچه هامون...
خیلی گناه دارن متاسفانه..این روزها همه میترسن..عدم امنیت کامل میشه حس کرد..
حتی جو آروم بشه امنیت روانی نیست..

خوشحال شدم نوشتی

وضعیت نتمون افتضاحه

ایراندخت چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 09:56 http://delneveshtehayedeleman.blogsky.com

شدیدا وقت اضافه زیادی داریم به علاوه بی خبری از دنیا

فکرکنم هممون داریم

لیلا چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 09:59

خدا برای هممون بخیر بگذرونه

الهی آمین

نل چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 10:08

تیلو توی کامنتم فک کنم سوتی دادما
ی چیز محوی یادمه که لینکی گذاشته شد که نمیخاستم عمومی باشه


تاجایی که من میدونم من و تو از این سوتی ها زیاد میدیم

جویا چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 10:11

تیلو جان ما هم که شرکت اینترنتی هستیم خیلی اذیت میشم
موتور جستجوی ایرانی parsijoo.ir را می تونی استفاده کنی

وای چقدر سخت شده همه
اصلا خوب کار نمیکنه این پارسی جو

رسیدن چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 10:51

منم سوال طرح کردم . اما دستم به کار طراحی یا چیز دیگه نرفت . خیلی ناراحت و نگران اوضاع بودم و هستم و همین باعث شده حس کنم راه نجاتی نمونده . دلم میسوزه این همه خون ریخته بشه . بازداشت بشه ولی نتیجه نگیریم

خدا کمکمون کنه
خدا به هممون یاری برسونه ...
الهی به بهترین نتیجه ها برسیم
الهی زحمات هیچکس به باد نره

ریحانه چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 12:58

والا فعلا تنها راهی که به ذهنم میرسه اینه که ماشین بیرون نبریم.
نمیشه که هم بنزین ( و طبعا همه چیز رو) ۳ برابر کنن. اینترنت را هم قطع کنن. بعد ما با ماشین بریم بیرون. تا جایی که میشه ماشین سوار نشیم. قطعا گاهی لازمه. ولی تا میشه رعایت کنیم. دو روز دندون رو جیگر بزاریم بهتر از اینه سالها خر سواری بدیم. البته اینها نظر منه. شاید اشتباه باشه.

به نظرم کار از این حرفا گذشته
با ماشین بیرون نبردن موافق بودم و خودم هم انجام دادم

ریحانه چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 13:19

بعد ببین عقلشون نمیرسه که اینترنت را قطع میکنن تازه ملت بیکار میشن اعصابشون به هم میریزه میریزن تو خیابونا.
اینترنت وصل باشه میشینن سر کار و زندگیشون.


من که کلا از کار و زندگی افتادم

نگار چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 14:37

امیدوارم این روزها هم زودتر بگذرن و همه آرامش پیدا کنند

الهی آمین

رها چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 16:15 http://jafaripour1@gmail.com

عزیزم اگه dns کامپیوترت رو اتومات کنی باز می کنه
ما هم کلافه ایم


ممنونم از راهنماییت عزیزدلم

رافائل چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 16:59 http://raphaeletanha.blogsky.com

چه حال خرابی!
من میگم همه چیز خوبه! تو اما باور نکن!


این را دقیق میفهمم

الی چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 18:37 http://elhamsculptor.blogsky.

من یکی که رسما به خاطر این قضیه به فنا رفتم
هم کارم به شدت به نرم افزارهایی وابسته هست که فقط با نت کار میکنه هم کارهای دانشگاه ...که رسما تعطیله
منکه دیگه نمیدونم به کی و چی میتونم توکل کنم
فک کنم رو دل دنیا موندیم

میفهمم چی میگی
دور و برم پر شده از آدمهایی که گیر کردن به نت و ...
تو قوی و سخت کوشی ... حتما راه حلی پیدا میکنی

مریم پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 12:35

▪️حالا که اینترنت جهانی قطعه میتونید از لینک ها و امکانات زیر برای رفع بعضی نیازتون استفاده کنید:

۱. موتورهای جستجو (سرچ):

ممنونم از پیامتون ولی کو لینک؟؟؟

بهنام پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 16:00 http://harfehesabi.blogsky.com/

توکل کنیم چی میشه میتونی یه توضیح کاملی در موردش بدی؟
مثلا رو قیمت بنزین تاثیر میذاره یا کالاهای وابسته رو ارزون تر میکنه؟ مثلا اگه خیلی خوب توکل کنیم همون سه درصدی هم که دولت گفته ممکنه افزایش قیمت داشته باشیم میتونیم با یه توکل درست و حسابی مانعش بشیم؟
در مورد اینترنت چطور؟ رفع فیلترینگ هم میتونه یکی از محصولات این درخت توکل باشه یا....؟!

دوست خوبم
درک اینکه این روزها اونقدر دین دستمایه ی افراد سودجو شده که چیزی ازش باقی نمانده خیلی برام سخت نیست ، اینکه اونقدر زندگی سخت و تنگ شده که خدا هم این وسط گم شده را دارم میبینم... اما من عمیقا و قلبا خداوند را حس میکنم و میدونم که توکل (البته نه به تنهایی) برای آرام کردن دل راه حل خوبیه
من سیاسی نویس نیستم... هیچوقت ننوشتم... اصلا جهت گیری های سیاسی و دینی و هرچیزی را قاطی وبلاگ نویسی روزانه ام نکردم ... شما تا حالا دیدی من چیزی در این موارد بنویسم؟

رها پنج‌شنبه 30 آبان 1398 ساعت 22:14

چقدر عجیبه همه وبلاگ باز بلاگفا رو باز نکردن

بله... البته یه دوستی یه راه حلی گفته... ولی برای من که باز نمیشه

انارشا جمعه 1 آذر 1398 ساعت 11:06

تنها استفاده ای،که من از نت میتونم بکنم باز کردن بلاگ اسکای هست! پس چرا انتقاد نمینویسی؟
و حالا فقط صبح ها میام میشینم توی دفتر و به در و دیوار نگاه میکنم! پس چرا اعتصاب نمیکنی؟
سعی میکنم حرص نخورم! زیاده خواهیه که من بخوام زندگی کنم؟
بجای خونه نشینی!تا خونه ای بله. چرا نمیری بیرون؟
فعلا هم هیچ راه حلی نداره! ؟؟؟؟؟
باید توکل کنیم! مگه تا الان چکار کردیم؟...

شما دوست عزیز که تازه از راه رسیدی بهتر بود یه نگاهی به کل وبلاگ من مینداختی و بعد کلمه کلمه به من ایراد میگرفتی...
شما تا حالا دیدی من چیزی از سیاست یا جهت گیری های اعتقادیم بنویسم؟
خیلی ساده لوحانه ست که در این شرایط کسی فکر کنه زندگی خودش به تنهایی مهمه
و من هرگز اونقدر ساده لوح یا نادان نبودم و نیستم
اینکه من میرم بیرون یا نه... اینکه اعتصابی میکنم یا نه... و اینکه توکل میکنم یا نه...
به وبلاگم هیچ ارتباطی نداره
اینجا وبلاگی آرام از روزمره نویسیهای یک دختر هست که انرژی و انگیزه هاش را با دوستاش به اشتراک میزاره و سعی میکنن زندگی سخت را کمی راحتتر زندگی کنند
پس شما بهتره به جای خرده گرفتن از کلمات کسی که نمیشناسید، به رفتارهای خودتون بیشتر فکر کنید

طیبه شنبه 2 آذر 1398 ساعت 09:14 http://almasezendegi.mihanblog.com/

اون جواب های به کامنت های سوالی،کاملا درست و منطقی بود و توضیح اضافه هم برای بعضی ها واقعا لازم بود.
البته منهم هیچوقت درباره اون مطالبی که نیاز به کارشناسی داره و در تخصص من نیست حرفی نمی زنم.ترجیح میدم همه ی وبلاگم درباره ی شیرین کاری های بچه ام باشه یا پیشامدهای خیلی معمولی
وبلاگ تریبون سیاسی نیست

طیبه جان به من خیلی لطف داری
ممنونم که اینهمه حامی و مهربانی
هر وبلاگی سمت و سوی مشخص خودش را داره
وبلاگهای سیاسی هم مخاطبان خودشون را دارند

بهنام یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 00:35 http://harfehesabi.blogsky.com/

راستش منم نگفتم چجوری بنویسی یا چجوری ننویسی
شما به زبان خودت متن نوشتی و
منم صرفا به زبان خودم سوالم رو پرسیدم
مگه شما تا به حال دیدی من جور دیگه ای کامنت بذارم؟!

سلام
مخاطب اون پست شما نبودی
شما طوری سوال نپرسیده بودی ... بعدش هم شما که رهگذر نبودی، من و شما سالهاست که نوشته های هم را میخونیم و برای هم کامنت میزاریم با لحن و مدل گفتار هم دیگه آشنا هستیم... تازه من از مخاطبین پر و پا قرص پیچ اینستای شما هستم...
یک رهگذری با چند اسم مستعار که چندتاییش را با نام انارشا تایید کردم بسیار خرده گرفته بود که چرا من اعتصاب نمیکنم چرا چیزی پیرامون اعتراضاتم نمیگم و .... این بود که یه توضیح اساسی براش نوشتم
شما همون توکل را بکن کارها راه میفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد