روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزی از روزهای 39 سالگی...

سلام

روزتون شاد و پر انرژی

باز دوباره نوشتنم خیلی خیلی به تاخیر افتاد در حالی که کلی پست و ایده تو ذهنم بود


باید از چهارشنبه بگم که یکی از قشنگ ترین روزهای عمرم شد

صبح زودتر از هر اومدم دفتر و تند تند کارهام را مرتب کردم و نمیدونم چرا روی دور تند بودم

نزدیک ساعت 11 بود که دیدم خواهرم و فندوق از در اومدن تو.... کلی تعجب کردم

خواهر گفت که کار داشته و خرید داشته واومده که من از فندوق نگهداری کنم

منم متعجب... هی میگفتم خب پس پاشو برو دنبال خریدت... هی میگفت بزار یه کم استراحت کنم میرم!!!!!

خلاصه زنگ زدم خونه و به باباجان گفتم خواهر اینجاست و برای ظهر میایم خونه که دیدم خواهر حسابی هول کرده ... نمیفهمیدم یعنی چی... گفتم صبر میکنم بری خریدت را بکنی و برگردی و بعد با هم بریم خونه... که یهو دیدم دانا و للی با کیک و بادکنک و یه عالمه شمع های قلبی از در وارد شدند...

همه هماهنگ بودند برای سوپرایز کردن من و من اصلا متوجه نشدم

خلاصه کلی آهنگ تولد و کادو بازی و کیک خوردیم دور هم ...

للی و دانا برام کیک و شمع و بادکنک خریده بودند

للی دوتا مجسمه جغد انتزاعی ... دانا یک خلخال

خواهر هم بهم پول داد و برام اسپری و جوراب و ... خریده بود

واقعا سوپرایز شده بودم ...

منم برای ناهار همشون را بردم خونه و توی راه هم غذا خریدم که مامان جان به دردسر نیفتن...

دور همی خوبی بود و حسابی گفتیم و خندیدیم و بهمون خیلی خوش گذشت

بعدازظهرش برگشتم دفتر و بازم کارها را مرتب کردم



پنجشنبه هم که با تمام مخالفت های من آقای دکتر یک قرار عاشقانه جور کردند...

تصمیم داشتند منو سوپرایز کنند و یهویی باشه ... ولی از اونجایی که من داشتم براشون از یک برنامه که میخواستم با مامان و بابا داشته باشم میگفتم، فهمیدند که اگه باهام هماهنگ نشن، ممکنه با وجود مسافت به این طولانی نتونیم هم دیگه را ببینیم و این شد که من از سوپرایزشون با خبر شدم و واقعا ذوق کردم ...

قرار عاشقانه ی عاشقانه ای بود...

اونقدر حرف داشتیم و نگران بودیم وقت کم بیاریم که دائم توی حرف همدیگه میپردیم و کلی به این موضوع خندیدیم

نشستیم یه گوشه دنج و حرف و حرف و حرف... عصرپاییزی خیلی دلچسبی بود... با یه نوشیدنی گرم و خوش عطر...

به نظر من عشق از یه جایی به بعد دیگه رنگ تعلق نداره... از هرچی پای بند هست آزاد میشی...

از یه جایی به بعد از اینکه بفهمی یه جایی یه چیزی دل عشقت را خوش کرده، دلت گرم میشه ...

از یه جایی به بعد یه لبخند کوچولو میشه پر از معنا...

خیلی چیزها رنگ میبازه .. از اهمیت میفته ... دیگه مهم نیست ... دیگه حتی جایی نداره ...

و این حس یه آرامش عمیقیه که در کلمات نمیگنجه

خلاصه که پنجشنبه را هم تا شب با آقای دکتر گذروندم و بعد پیش به سوی خانه


پارت سوم سوپرایز ماله مغزبادوم و خواهر بودم

یک ساعتی بود که رسیده بودم خونه که صدای زنگ اومد... دیدم خواهر و شوهر خواهر و مغزبادوم هستند

شوهرخواهرم مدتی بود که رفت و آمد نمیکرد ...

با شیرینی و کادو وارد شدند و تولد من شد بهانه ی یک عالمه اتفاق خوب

خواهر برام یه بلوز خیلی خوشگل دوخته بودم و مغزبادوم برام کادوش کرده بود ..


یک خوش آمدگی مفصل کردم به سی و نه سالگی عزیزم... آخرین سال از دهه چهارم زندگی

یک شروع زیبا و شیرین





پ ن 1:  خودم برای خودم دو جلد کتاب هدیه خریدم


پ ن 2: برای مغزبادوم و فندوق کاموا خریدم و مشغول بافتنی شدم ...

روز عید را برای سرانداختن بافتنی دوست داشتم همیشه ... و این شد یک پیشواز گرم از زمستان


پ ن 3: فندوقی نازنینم بهترین و زیبا ترین تبریکها را بهم گفت و با حرفی که بهم درگوشی گفت حسابی سوپرایزم کردم


پ ن 4: از تبریک مخمور نازنینم که مثل نبات دلم را شیرین میکنه متشکرم


پ ن 5: از تبریک به موقع و دلچسب رافائل عزیز لبخند به لبم نشست


پ ن 6 : ساره نازنینم با تبریکت بی نهایت خوشحالم کردی


پ ن 7: داداش و زن داداش یک گیف خیلی خوشگل برام درست کرده بودند


پ ن 8: بی نهایت از تبریک همتون توی کامنتها سپاسگزارم... همگی دست به دست هم دادید و کاری کردید که بهترین خوش آمد گویی را به 39 سالگی عزیزم داشته باشم ... امیدوارم همیشه شاد و خندان باشید

نظرات 30 + ارسال نظر
الهه شنبه 25 آبان 1398 ساعت 10:03

سلام تبریک به مناسب تولد انشاله امسال کلی اتفاقهای خوب توی زندگیتون بیافته . من متاسفانه تازه با وب شما آشنا شدم و برای رابطه شما با دکتر یکم جای سوال داره که چرا با ایشون ازدواج نمی کنید اگه براتون مقدوره برای ما تازه واردها یکم توضیح بدید که بتونیم همراهتون باشیم

سلام دوست خوبم
متشکرم از تبریکتون
عقیده من و آقای دکتر این هست که همه ی رابطه های عاشقانه صرفا نباید به ازدواج ختم بشه ...
ازدواج خیلی خوب و پسندیده است ولی تنها راه حل یک رابطه نیست

الهام شنبه 25 آبان 1398 ساعت 10:04 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com

سلام تیلو تیلو عزیز.
تبریک میگم تولدت رو. امیدوارم 39 بهترین باشه و بعد یه دهه بی نظیر منتظرت باشه که هست
به خاطر همه آدمای خوب اطرافت و عشق قشنگی که تو دلتونه خداروشکر

سلام به روی ماهت
ممنونم از تبریکت
خدا را شکر به خاطر دوستای خوبی مثل شما
به خاطر همه ی داده ها

قلب من بدون نقاب شنبه 25 آبان 1398 ساعت 10:21

سلام بر تیلوی متولد
چقدر تولدت به تولد من نزدیکه تیلو
الان که فکر میکنم می بینم پارسال هم سورپرایز شدم از این نزدیکی تولد هامون

بهترین ها برای تیلو جانم باشه
منم شروع کردم به بافت خیلی حس خوبی داره
ی کلاه و شال بافتم
الان دارم دستکش می بافم

سلام عزیزدلم
پس من میتونم پیشاپیش تولدت را تبریک بگم؟
وای چه عالی
مبارکت باشه

لیلی۱ شنبه 25 آبان 1398 ساعت 10:45

گندم عزیزم تولدت مبارک باشه چند روزی ازت بی خبر بودیم و میدونستم حتما قرار عاشقانه ای پشت این غیبت ها هست بهرحال امیدوارم سالهای سال شاد و سلامت در کنار عشقت و عزیزانت سورپرایز بشی و دلگرم
الان تو اتاق محل کارم نشستم و یک لبخند پت و پهن روی لبهایم نشاندی
دمت گرم و ایام ب کام

ممنونم لیلی قصه های عاشقانه
همیشه سلامت و خندان باشی

soly شنبه 25 آبان 1398 ساعت 12:08 http://www.soly61.blogsky.com

39سالگی مبارک دوست من.
همیشه سرفراز و پایدار و دلگرم و شاد باشی و پر از انرژی های مثبتی که همیشه ازت میگیرم.


بهم لطف داری سولماز جان
تو خودت پر از انرژی و شوری

طیبه شنبه 25 آبان 1398 ساعت 12:25 http://almasezendegi.mihanblog.com/

عزیز آبانی مهربون
تولدت مبارک
من نمی دونستم تولدت کیه؟ پس همین تولد پساپس رو از من قبول کن.زندگیت پر از رنگ های شاد.39 سالگی شادی داشته باشی
می دونستی پسرکم نیکان آبان ماهیه؟
آبانی ها یه چیز دیگه ان اصلا

تولد نیکان عزیزت مبارک و شاد
زیر سایه شما و پدرش انشاله که سالیان دراز به خوشی و خوشبختی زندگی کنه
بهمون لطف داری مادرمهربان

مامان یک فرشته شنبه 25 آبان 1398 ساعت 12:30

تبریک فراوان من رو هم بپذیر .امیدوارم سی و نه سالگی برات یکی از بهترین سالهای زندگیت باشه.
با خوندت پستت ما هم لبخند زدیم و شاد شدیم

تو نه تنها مامان یک فرشته ای
بلکه خودت هم فرشته ای

بهار شیراز شنبه 25 آبان 1398 ساعت 13:23

تیله ام تولدت مبارکمون باشه...منو ببخش این چند روزه درگیر بودم و نشد تبریک بگم...
دوست مهربان و شیرین زبان ام

من ازتون هیچ انتظاری ندارم
میدونم که همه گرفتاریهای مخصوص به خودمون را داریم
همین که همیشه همراه و مهربونی برام یک دنیا ارزش داره

رسیدن شنبه 25 آبان 1398 ساعت 13:25


تولدت مبارک عزیزم. انشاءالله هرچی خیر و خوشی سر راهت باشه.


ساره ی نازنینم ممنون

نون سین شنبه 25 آبان 1398 ساعت 13:49 http://free-like-a-bird.blogsky.com

تیلوی خوش اخلاق خوش روی مهربون:)
مبارکت باشه تولدت دختر:) امیدوارم بهترین بهترین اتفاقای زندگیت واست به زودی زود بیفته و خوشحالتر و خوشحالتر بشی هی همش:)
جزو مهربونترین ادمهایی هستی که میشناسم:)

وای ممنونم دختر گل
از تبریکت بی نهایت ممنونم و آرزو میکنم خیلی زود از روزهای کنار آقای معجزه برامون بنویسی

جزر و مد شنبه 25 آبان 1398 ساعت 14:22

سلام تیلو خانم
تولدتون حساابی مبار
آرزوی سلامتی، آرامش و دل خوش براتون دارم

نل شنبه 25 آبان 1398 ساعت 15:14

سلام تیلوی عزیزم
دوست نازنینم
تولدت مبارک باشه و امسال سالی از بهترین خوشحالیهای دنیا رو تجربه کنی
دوستی با تو برای من ارزشمنده و میدونم هر کسی تو رو بشناسه همچین حسی داره. خداروشکر میکنم که 39 سال پیش متولد شدی و تعداد کثیری از مردم با اومدنت شاد کردی

سلام به روی ماهت
ممنونم نازنینم
چقدر بهم لطف داری
تو خودت یکی از پر انرژی ترین و بهترین دوستای منی

شادی شنبه 25 آبان 1398 ساعت 17:29

سلام عزیزم
من خواننده همیشه خاموشتم
تولدت مبارک دوست مجازی زیباقلم من

سلام عزیزدلم
دلت روشن
بهم لطف داری

میترا شنبه 25 آبان 1398 ساعت 18:26

وای چه آغاز شیرینی
عااالی بود
خداروشکر بخاطر حال خوشت عزیز دلم


عالی بود
انشاله که همه تجربه های شیرین داشته باشند

سارا شنبه 25 آبان 1398 ساعت 18:59 http://40salegi.blogfa.com

تیلو جان اینجام
عه همسن هستیم پس
تولدت مبارک بهترین و قشنگترین رفیق


چقدر جالب
ممنونم

فرشته شنبه 25 آبان 1398 ساعت 20:01 http://femo.blogfa.com

تولدت مبارک عزیزم


مممنون

mahee شنبه 25 آبان 1398 ساعت 22:24

تولدت مبارک تیلوی مهربون و رنگی رنگی.
اتفاق های خوبی برات رقم بخوره

ممنونم عزیزدلم
انشاله که برای هممون بهترینها رقم بخوره

هدی یکشنبه 26 آبان 1398 ساعت 08:49

سلام تیلوی عزیزم تولد هزاران بار مبارک باشه از را هدور می بوسمت و برایت بهترین ها رو ارزومندم فدای تو دختر دوست داشتنی
راستی نمی دونستم سی و نه سال باشی یعنی هم سن هستیم

سلام نازنینم
نمیدونستم دقیقا هم سن هستیم... چه جالب
با خیلی از دوستای وبلاگی تقریبا هم سن و سال هستیم

صحرا یکشنبه 26 آبان 1398 ساعت 09:09

تولدت مبارک گندم جان آقای دکترم تولدی کردی رفت یادم میاد میگفتی که خیلی اهلش نیست
دلت شاد باشه عزیزم

متشکرم صحرای خوبم
بهانه خوبی بود برای دیدار بعد از سه مااااااه

رز یکشنبه 26 آبان 1398 ساعت 09:41 http://mysky.blog.ir

تولدت مبارک عزیزم.
چقدر اتفاقای خوب و مبارک. برای حالِ دلت خوشحالم.

ممنونم
بهم لطف دارین

مینو یکشنبه 26 آبان 1398 ساعت 13:35 http://Minoog1382.blogfa.com

تولدت مبارک عزیزم.چه خوب که عزیزانت اینهمه خوب،خوشحالت کردند.خداشماروبرای اونهاواونهاروبرای شماسلامت نگهداره وکنارهم همیشه شادباشید

ممنونم مینوی نازنینم
الهی آمین
به همچنین شما و عزیزانتون را

فرنوش یکشنبه 26 آبان 1398 ساعت 14:22

سلام برتیلوی مهربان و پر انرژی و دوست داشتنی
روز تولدت رو تبریک میگم و امیدوارم همیشه در کنار عزیزان سلامت و شاد باشی.

سلام به دوست نازنینم
متشکرم

ژاله یکشنبه 26 آبان 1398 ساعت 15:53

تولدت مبارک عزیزم.

ممنونم

ساناز دوشنبه 27 آبان 1398 ساعت 12:22 http://www.sanaz2020.blogsky

بعد از مدتها سلام دوباره.
تولدتون مبارک باشه.
چه جالب ما هم سن هستیم، حتی ماه تولدمون هم یکیه

سلام به روی ماهت
چه جالب
پس منم تولدتون را تبریک میگم و بهترینها را براتون آرزو دارم

جویا دوشنبه 27 آبان 1398 ساعت 14:28

تیلو جانم تولدت مبارک
عزیزم ان شا اله دلت همیشه خوش و چراغ عشق تو دلت همیشه روشن باش .

ممنون نازنینم

الی دوشنبه 27 آبان 1398 ساعت 21:27 http://elhamsculptor.blogsky.

سلام تیلو جان عزیزم
تولدت با تاخیر مبارک دوست عزیزم
امیدوارم همیشه لبت خندون و دلت شاد باشه تو کلا بهانه شادی همه هستی
امیدوارم ازین به بعد پنجشنبه های پر عشقی رو داشته باشی و هر روزت پنجشنبه باشه
بابت تاخیر تبریکت هم عذر میخوام آخه تهرانم و درگیر همایش و سخنرانی و این برنامه ها

سلام الی جانکم
انشاله که کارهات به خوبی پیش بره و هر روز خبرهای موفقیتت را برامون بنویسی
من از تبریکت بینهایت ممنونم

بهامین سه‌شنبه 28 آبان 1398 ساعت 02:20

سلام تیلو جانم
سالروز زمینی شدنت مبارک عزیزم
الهی ۱۲۰ ساله بشی و درکنار عزیزانت شاد و سلامت باشی

+تاخیر چند روزه منُ ببخش بابت تبریک

سلام عزیزدلم
متشکرم
تبریکت برام ارزشمنده و تاخیرش اصلا به چشمم نمیاد
ممنونم

شهره چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 09:02

عزیزم با تاخیر منم تبریک میگم. انشالله 139 سالگیت گلم. زندگیت شاد و پرامید.. تنت سالم باشه همیشه و دلت خوش

ممنونم عزیزدلم
برات بهترینها را آرزو دارم

آوا چهارشنبه 29 آبان 1398 ساعت 16:26 http://jafaripour1@gmail.com

تیلو جان منم تولدتو تبریک می گم. الهی بهترین ها برات اتفاق بیوفته واینکه چقدر همسن تو وبلاگتونه منم اخه همسنتونم

ای جانم
چقدر خوبه که اینهمه همسن هستیم
آخرش رها هستی یا آوا؟؟؟
فکر کردم همون رهای قدیمی وبلاگ هستی... ولی الان شک کردم ...

لاندا یکشنبه 3 آذر 1398 ساعت 09:24

قبول نیست من دیر رسیدم.
تولدت یه عالمهههه مبارک. یه عالمه حس و آرزوی خوب، واسه 39 سالگی تیلو جان جانک. کلی حس خوب جدید رو تجربه کنی ایشالا با یه عالمه شیرینی و قند و نبات.
خیلی مبارک باشه

قبوله
لاندای عزیزم قبوله
مهم دل مهربونته که هوای دوستات را داره
من ازت ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد