روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

رنگهای زیبا

سلام

روزتون شاد و پر از حال خوب

امروزم خیلی شلوغم

صبح زودتر اومدم و شروع کردم به تکمیل کارت تولدهایی که قرار بود دیروز تحویل بدم و همچنان تمام نشده

همینطوری که لابلای رنگها برای خودم کیف میکردم چشمم افتاد به شیشه های جلویی دفتر...آفتاب تابیده بود روی شیشه ها و  وای نمیدونید چقدر لک و کثیف... منم که اصلا وقت ندارم برای تمیزکاری فعلا...

منم جهت نشستنم را عوض کردم که اصلا چشمم بهشون نخوره... به جای نگاه کردن به لکه ها و حرص خوردن به کنف و مقوا و چسب و حس خوب کارت پستالها خودم را مشغول کردم ....




پ ن 1: امروز را روزه گرفتم

پ ن 2: رنگها میتونن حال دل منو خوب کنند

پ ن 3: فندوق دیشب رفته آرایشگاه و کلی قیافه ش تغییر کرده

پ ن 4:  بچه ها خیلی در مورد کرم ازم سوال کردید، عکسش را گذاشتم که یه وقت اشتباهی پیش نیاد

و یه نکته اینکه کرم ها و لوسیون ها روی افراد مختلف اثر یکسان ندارند، اما من به شخصه از این کرم و اثرگذاریش بی نهایت راضی بودم

(کمپانی ش هم ماله پدرجانم نیست ... آقای دکتر هم کاملا بی تقصیر هستند )

کرم دپی وایت ای سی ام | ضدلک و روشن کننده

  • ضد لک قوی حاوی ویتامین C و هیدروکینون حاوی سه فرم AHA برای تاثیر بیشتر محصول حاوی زینک گلوکونات برای تنظیم چربی و پاکسازی پوست حاوی عوامل مات کننده ضد براقی پوست
  • تأثیر فوق العاده قوی و سریع بر روی لک
  • اثر گذاری قابل رؤیت پس از 2 هفته (در صورت استفاده صحیح)
  • مناسب جهت لک های زایمان، سن، آفتاب سوختگی و لک ناشی از جای جوش و زخم
  • کمک به اثر گذاری بیشتر درمان هایی مانند لیزر، پیلینگ و ...
  • روشن و یکنواخت کردن رنگ چهره
نظرات 3 + ارسال نظر
روشنک دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت 11:21

سلام

به به خیر مقدم به خونتون خوش اومدین صفا آوردین



راستی اگه میخوای پوست بدون لک و سفید و دمبه ای داشته

باشی با گلااااااااب دوست صمیمی باش و هر شب قبل از

خواب بخور و به پوستت بزن جواب تضمینی

سلام به روی ماهت
متشکرم عزیزدلم
من مدتهاست هم گلاب را میخورم و هم به صورتم اسپری میکنم
و خیلی هم به نظرم خوب هست
اما این کرم نتیجه ی متفاوتی را به من نشون داد

soly دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت 11:22 http://www.soly61.blogsky.com

روزه ات قبول باشه عزیزم. چه خوب که عکس کرم رو گذاشتی.دستت درد نکنه .

فدای شما

لیلی۱ دوشنبه 20 آبان 1398 ساعت 13:08

سلام گندم مهربان و عزیزم
جسارتا من پیشنهاد میکنم(البته با مطالعه قبلی خودتون)دیگه استفاده از این کرم رو ادامه ندین چون استفاده از هیدروکینون بیشتر از ۳ ماه بیشتر عوارض منفی داره تا مثبت ضمن اینکه مصرف هیدروکینون تو کشورهای پیشرفته دیگه منسوخ شده و بهتره بعد از ۳ ماه از روشهای دیگه استفاده بشه
لکهای مقاوم هم معمولا دوسال نیاز به درمان مداوم دارند
البته به قول شما پوست هرفردی با فرد دیگه فرق داره من چون زیاد راجع به این کرم تحفیق کردم این توضیحات رو از یک متخصص دریافت کردم گفتم شاید بکار کسی بیاد
در هرحال مهربونی تو حد و مرز نمیشناسه عزیز دلم

سلام به روی ماهت عزیزدلم
دقیقا چیزی که گفتی را توی همون پست نوشتم
گفتم دقیقا سه ماه استفاده کردم و الانم دارم یه کرم دیگه استفاده میکنم
اگه اشتباه نکنم روی بسته بندی خود کرم مشخص کرده که فقط سه ماه استفاده بشه
بازم از توجه و مهربونیت سپاسگزارم
و از اینکه نکته ی خیلی مهمی را گوشزد کردی
تو همیشه لیلی قصه هایی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد