روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟؟

سلام

روزتون پر از حال و هوای خوش

آفتاب خوشرنگ پاییزی نوش جان لحظه هاتون

اینجا که روز بعد از باران را میگذرونیم با یه هوای بینهایت دلپذیر


اونقدر تعطیل بودم که دلم برای دفتر و اومدن سرکار تنگ شده بود

تعطیلات را خیلی خیلی به رخوت و تنبلی گذروندم و حسابی استراحت کردم

هرچند چهارشنبه صبح با للی و دانا قرار گذاشتیم و رفتیم پارک

زیر انداز پهن کردیم و خوردنیا را چیدیم دور و برمون و حسابی حرف زدیم

از هر دری گفتیم و خندیدیم... دانا یه پسرکوچولوی سه ساله داره که اون را هم با خودش آورده بود و با اون هم حسابی بازی کردیم

شب هم رفتیم دیدن نی نی دختر عمه...


پنجشنبه از صبح بابا و مامان رفته بودن باغچه و با خیارهای کوچولوی ریز مشغول درست کردن خیار شور بودند

خواهر و فندق سر ظهر اومدن خونمون و با هم رفتیم به سمت باغچه... ناهار هم از بیرون خریدیم و تا عصر اونجا بودیم


جمعه از مشغول درست کردن پاپیون های کنفی بودم

برای یک سفارش کار 300 تا پاپیون کنفی لازم داشتم و تا عصر دستم بند بود

عصر هم افتادم به جون سرخ کن... پدرجان قطعاتش را از هم جدا کردند و من تا تونستم سابیدمش... بعدش که دیدم نتیجه چقدر عالی شده افتادم به جون آبمیوه گیری...


لابلای این روزها حسابی به گل و گیاههای سرسرا و تراس رسیدگی کردم

یه کمی کتاب خوندم

با یه دوست قدیمی حرف زدم

با یه دوست عزیز چت کردم

یه مقداری عکس های گوشی و لپ تاپم را مرتب کردم

یه کمی کمدم را مرتب کردم

خیالپردازی کردم

چند تا ایده خوشگل برای برنامه های کاریم نوشتم

و خلاصه اینکه تعطیلات را گذروندم

امروز صبح تا حال خوب بیدار شدم .. دوش گرفتم ... وسایلم را برداشتم و اومدم دفتر

از صبح که رسیدم این صفحه را باز کردم که یک پست اول وقت بنویسم

اما تا الان طول کشیده و لابلاش مجبور شدم به هزار نفر جواب بدم و هزارتا کار خرده ریز انجام بدم



پ ن 1:  مغزبادوم را کمتر میبینم و به خاطر یه سری کدورتها بین بزرگترها مجبورم یه کمی کمتر دور و برش بپلکم و این منو به شدت اذیت میکنه


پ ن 2: با آقای دکتر روزگار آرومی سپری میکنیم و برعکس هرسال که من عادت دارم ایشون تولد من یادشون نباشه، از اول ماه هرروز دارن با شمارش معکوس تولدم را بهم تبریک میگن


پ ن 3: کرم « دپی وایت » را به مدت سه ماه مداوم ، شبها، برای رفع لک و روشن شدن و تازگی و طراوت پوستم استفاده کردم و از نتیجه بی نهایت راضی هستم

برای همین دوست داشتم به شما هم معرفیش کنم


پ ن 4: از دیشب یه کرم دیگه را شروع کردم و نتیجه ش را سه ماه بعد بهتون میگم


پ ن 5: از مرطوب کننده ها و آبرسانها توی پاییز غافل نشید


پ ن 6: از من به شما نصیحت، یک شاخه گل طبیعی ، بخصوص گیاههای ماندگار و سازگار، روی میزتون ، میتونه انرژی باور نکردنی ای بهتون هدیه کنه

نظرات 9 + ارسال نظر
soly شنبه 18 آبان 1398 ساعت 13:32 http://www.soly61.blogsky.com

سلام تیلو جونم.
شکرخدا وخیلی هم عالی که همیشه پرانرژی هستی و هر چی آرزوی خوبه مال تو.

سلام به روی ماهت عزیزدلم
بهم لطف داری

لاندا شنبه 18 آبان 1398 ساعت 13:45

وااای من عاشق خیارشور خونگی با خیارای ریز ریزم. بی نهایت دوس دارم.
سخته دوری از فسقلیای خونه :(
مرسی از معرفی کرم

خیلی عالیه... مزه بهشت میده ... بخصوص که برای من خیلی تند و تیز درست میکنند و من عاشق طعم های تند هستم

لیلی۱ شنبه 18 آبان 1398 ساعت 15:09

ماشاله به اینهمه انرژی مثبت
ادم وقتی ترو میبینه از خودش ناامیدمیشه

لطف داری عزیزدلم
اینطوری نگو
من از شماها انرژی میگیرم

میترا شنبه 18 آبان 1398 ساعت 18:04

عزیزم گل ماندگار مثل کدوم گل؟
من عاشششق گلم

منظورم این هست به جای گلهای شاخه ای از گیاهانی مثل پتوس و برگ انجیری هم میتونید استفاده کنید
البته من قلمه های حسن یوسف را هم میزارم روی میز و تا ماهها عالی داخل آب باقی میمانند

الهام شنبه 18 آبان 1398 ساعت 22:48 https://im-safe-in-your-arms.blogsky.com/

سلام تیلو تیلو عزیز،
میدونم وقتی یه نفر که ازش توقع نداری برای آدم کاری انجام میده چقدر کیف داره،
تولدتون پیش پیش مبارک

سلام به روی ماهت
چقدر خوشحالم که میدونی و طعم های خوب مهربانی را میشناسی
متشکرم عزیزدلم

نسترن یکشنبه 19 آبان 1398 ساعت 01:32 http://above-sky.blogfa.com

من از پیشنهادات تو مخصوصا درمورد کرم و اینچیزا به شدت راضیم.مشخصه وقت میذاری برای انتخابشون.

امیدوارم حال دلت خوب باشه.کمرنگی اما همینم برا دلتنگی ما غنیمته :)

واقعا؟
این کرم بی نهایت خوب بود و برای همین بهتون معرفیش کردم
سعی میکنم کمرنگ نباشم ... ولی بهرحال باید ببخشید

فرشته یکشنبه 19 آبان 1398 ساعت 07:46 http://femo.blogfa.com

دیروز چندباری سرزدم خیلی دیر پست گذاشتین دلم گرفت

آخ آخ
شرمنده ام به خدا

هدی یکشنبه 19 آبان 1398 ساعت 08:11

سلام تیلوی عزیزم خوبی
ممنون بابت معرفی کرم حتمن استفاده میکنم نتیجش رو اعلام میکنم منم
خیلی دلگیر شدم مغز بادوم کمتر می بینی احساست رو درک میکنم شدیدن
انشالله همه چی به روال خوب خودش برگرده

سلام به روی ماهت
خیلی خیلی ازش راضی بودم ... امیدوارم شما هم مثل من راضی باشی و تاثیراتش را ببینی
این کمتر دیدنش منو به شدت اذیت میکنه

رافائل یکشنبه 19 آبان 1398 ساعت 11:49 http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام.
فقط خواستم بگم عاشقتم دختر خوب.
اون کرم هم الان جزو کرم های نایابه
آبرسان در پاییز ضروریه! خیلی!

سلام به روی ماهت
میدونی منم خیلی خیلی دوستت دارم
فکر نکنم چون من تقریبا سه ماه پیش خریدمش
بخصوص برای پوستهای خشک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد