روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه پاییزی

سلام

صبحتون پر از حال هوای خوش

پاییزتون رنگی رنگی و قشنگ هست؟

پاییز باید پر از حال خوب باشه... پر از رخوت های شیرین ... پر از کتاب خوندن های زیر پتو... دمنوش های رنگارنگ و گرم و دلچسب ... پر از انار های خوشرنگ

پاییز باید حال آدم را جا بیاره

پاییز را باید مزمزه کرد و بهش یه چاشنی خوب اضافه کرد...

پاییزتون آرام و پر از حال خوب...


کارهام خیلی خیلی کم شده و اگه یه کمی تلاش کنم میتونم برگردم به روال

دفترم نیاز به یه تمیز کاری حسابی داره

یه جابجایی هایی هم باید انجام بدم و یواش یواش به فکر راه انداختن بخاری باشم

از وقتی بخاری مهمون دفتر بشه ، دمنوش های خوشگل با قوری چینی هم مهمون دائمی میشن....


دوستای وبلاگی من بهترین دوستام هستند... دوستایی که تو هیچ شرایطی منو یادشون نرفت

تو لحظه های سخت یکی دو روزه گذشته یکی از بهترین دوستای وبلاگی همش کنارم بود

امروز صبح با پیام یکی از عزیزترین ها چشمام قلب قلبی شد ... 

و برای خودم توی یادداشت کارهای امروزم نوشتم که به یکی از دوستام که خیلی دلتنگشم حتما پیام بدم....

خیلی خوبه که هستید و زندگیم را رنگی رنگی و قلب قلبی میکنید...


با آقای دکتر در یک سربالایی تند از روزگار قرار گرفتیم و هر دومون داریم نفس نفس میزنیم ... ولی قشنگیه این ماجرا اونجاست که دستهای هم را رها نمیکنیم و داریم با کمک هم بالا میریم... میدونم وقتی از این سربالایی بگذریم ، منظره ی زیرپامون فقط میشه یه خاطره و زندگی همچنان ادامه داره...



پ ن 1: این هفته یک روز در میون تعطیله و منم میخوام از این تعطیلیا حسابی لذت ببرم

پ ن 2: یک روز قرار هست با این خواهر برم بیرون... یک روز با اون خواهر

پ ن 3: لیست خریدی که برای تا پایان سال نوشتم اونقدر سنگینه که ترجیح میدم سر به نیستش کنم

پ ن 4: آدمهای نادان تلاش میکنند که جمعه های قشنگم را مکدر کنند... ولی خبر ندارند که زندگی برای من یک تمرین مداوم هست...


نظرات 13 + ارسال نظر
لاندا شنبه 4 آبان 1398 ساعت 09:00 http://dailyevents.blogsky.com/

آخجون که داری میای که هی بنویسی و بنویسی. ایشالا این سربالایی زودتر تموم میشه و میرید رو قله
خوش بگذره تعیلات



ممنونم لاندای عزیزم

الی شنبه 4 آبان 1398 ساعت 09:16 http://elhamsculptor.blogsky.com/

خوش اومدی دختر آبانی و پرتلاش
پاییزت قشنگ


متشکرم الی جان

عاطفه شنبه 4 آبان 1398 ساعت 09:45

دلم برای روزانه نویسیت و انرژی مثبتت تنگ شده بود تیلو جانه رنگی رنگی

منم دلم برای شماها تنگ شده به شدت
ولی هنوز به روزانه نویسی برنگشتم... انشاله به زودی

دریا شنبه 4 آبان 1398 ساعت 10:37

سلام تیلو جان
چقدر این پست جملات ناب داشت
عالی بود

سلام عزیزدلم
بهم لطف داری

mahtab شنبه 4 آبان 1398 ساعت 12:10

سلام، خوبی تیلو جان؟

این جمله " دست های هم را رها نمی کنیم" دوست داشتنی ترین جمله بود. باید بگم خوش به حال هر دوتون

سلام به روی ماهت
خدا کمکمون کنه که همینطوری بمونیم

فرشته شنبه 4 آبان 1398 ساعت 12:18 http://femo.blogfa.com

هر پستت یه درس زندگی هست من واقعا لذت میبرم از این همه انرژی که میریزی توکلمات

شماها خودتون انرژی و انگیزه من برای زندگی و نوشتن هستید

سعید شنبه 4 آبان 1398 ساعت 12:47 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جان
خوبی؟
از این که کم کم قراره برگردی خوشحالم
منم به شدت عاشق پاییزم نمیدونی طبیعت خارج از شهر این روزها چقد قشنگ شده
اما هیچکس مثل تو نمیتونه لحظات رو مزه مزه کنه
هر جا که هستی موفق باشی و تندرست

سلام بر پسرعموی عزیز
متشکرم
راست میگی خارج از شهر که خیلی خیلی بینظیر و دیدنی هست این روزها
متشکرم
بهم لطف دارین

لیلی۱ شنبه 4 آبان 1398 ساعت 12:52

سلام عزیزم خوش امدی
تولدت پیشاپیش مبارک
انشاله همیشه در اوج باشیو مشکلات رو ته دره نابود شده ببینی

سلام به روی ماهت
ممنونم لیلی نازنینم

ترانه شنبه 4 آبان 1398 ساعت 16:29

سلام به تیلوی عزیزم
تیلو جانم فقط فصل ها رو با نوشته های تو میشه مزه مزه کرد،بی سلیقه اون کسی که این همه احساس رو با چیز دیگه ای عوض کرد و خوشبخت آقای دکتر که اینهمه انرژی مثبت رو در آغوش میگیره خوشبخت و سلامت و مستدام باشی خانم گل

سلام دوست نازنینم
لطف داری بهم
خوشبختی چیزی نیست جز داشتن آدمهایی با افکار زیبا و کلمات زیباتر مثل شما...
متشکرم عزیزدلم

الهام شنبه 4 آبان 1398 ساعت 16:42

سلام، خوش برگشتید

شیما یکشنبه 5 آبان 1398 ساعت 00:36 http://Lusymay

خیلی خیلی وقته میخونمت ولی هیچ وقت کامنت نذاشتم برات . از خوندنت حض میکنم و واقعا لذت میبرم .

لطف کردی که حالا برام کامنت گذاشتی
امیدوارم همیشه شاد و خوشبخت باشی

اتشی برنگ اسمان یکشنبه 5 آبان 1398 ساعت 10:00

کلی روزهای خوب داشته باشی عزیزم
زندگیت همیشه رو مدار سلامتیعشقدل خوشی:


ممنون دوست خوبم

هدی دوشنبه 6 آبان 1398 ساعت 08:41

سلامک تیلویی جونم خوبی عزیزم دلمون برات تنگ شده بود
همیشه به یادت هستم
موفق باشی دوست قشنکم

سلام به روی ماهت عزیزدلم
منم دلتنگت بودم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد