روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

مرخصی که همه چیز را بهم ریخت...

عصرتون شاد

اونقدر پر از حرفم که باید یه پست دیگه مینوشتم

اول اینکه صبح بعد از یک ساعت کار، خبر خوب را آقای تعمیرکار دادند

دستگاه درست شد !!!!!

البته فعلا گفتند احتیاط کن و مراقب کدها باش تا ببینیم چی میشه... توکل برخدا


به محض اینکه آقای تعمیرکار از دفتر رفت بیرون ، نیم ساعت با آقای دکتر حرف زدیم... یه نقشه های خوبی کشیدیم که نگو!!!!


بعدش هم راه افتادم سمت خرید (خیابان نظر)

عید غدیر را به طور ویژه دوست دارم ... عیدی دادن را به طور ویژه مهم میدونم ... و خیلی برام ارزشمنده این روز ...

تند تند ماشین را گذاشتم پارکینگ

برای دوتا خواهرا دوتا بلوز خریدم

برای زن داداش یه بلوز و شلوار مجلسی سفید و صورتی خوشگل خریدم

برای مامان یه بلوز نخی ساحلی با طرح های دلبر تابستانه ....

اونجا بودم که خواهرم (مامان فندوق) زنگ زد و گفت یه بلوز از طرف اون بخرم که بده به زن داداش، که خریدم

بعدش رفتم توی پاساژ نزدیک برای خرید اسباب بازی برای فسقلیا که چیزی چشمم را نگرفت

دیگه سرظهر بود و باید برمیگشتم ... این شد که اومدم سرراه عکسهای روی شاسی را گرفتم بعدش هم یه سری زدم به یه کادو فروشی نزدیک

میخواستم برای دوستی که قراره بیاد و قرار ببینمش یه تنگ خوشگل بخرم که قلمه ها را با تنگ بهش بدم، که بازم چیزی پیدا نکردم

اومدم سمت دفتر و دیدم دوست پیغام داده که اصلا سفری در کار نیست و دیداری!!!!!!!

خلاصه ضدحال خوردم حسابی....

حالا تند تند دارم کارهام را پیش میبرم تا بتونم بعد از ساعت کاری برم سراغ خرید دوتا عروسک پشمالو برای فسقلیا و بعدش هم یک ماگ خوشگل برای داداش....

چندتایی هم گلدون کوچولو میخرم برای کسایی که میان عید دیدنی...

دلم میخواست از اون تنگ های خوشگل پیدا میکردم و بازم قلمه هدیه میدادم...

اما متاسفانه پیدا نکردم

البته یه جا هم داشت که خیلی قیمت های عجیب و غریبی میگفت و برای اینکه من میخوام زیاد بخرم اصلا مناسب نبود




پ ن 1: میخواست سرحوصله برای هدیه ها باکس های خوشگل دست ساز درست کنم ... اما اصلا وقت ندارم

همه را کادو پیچ کردم


پ ن 2: خانم تمیز کار وقت نداشت و باید فردا زودتر برم خونه و خودم مشغول بشم ...

شاید نتونم کیک و شیرینی ها را خودم بپزم ...

باید دست به دامن آقای قناد بشم


پ ن 3: یه عالمه مهمان داریم روز عید که دلم میخواد بتونم خوردنی های خوشمزه براشون بپزم...


پ ن 4: اونقدر از برنامه کاریم عقبم که فکر نکنم اصلا بتونم خودم را به برنامه برسونم... هیچ جوره!!!!








نظرات 9 + ارسال نظر
الی یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 19:11 http://elhamsculptor.blogsky.

خداروشکر که دستگاه درست شدم
چقدر خوبه که عیدی میدی عزیزم گاهی یه هدیه کوچیک حسابی دل آدمو شاد میکنه
امیدوارم زودتر دیدار عاشقانتون شکل بگیره دل ما هم آب شد برای توصیف قرارهای عاشقانه

الحمدلله الی جان ... اصلا انگار دلم آروم شد وقتی دستگاه درست شد
خیلی هدیه خوبه
ممنون... منم امیدوارم ....

سعید یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 21:02 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی جان
خوبی
تو این همه انرژی رو از کجا میاری آخه
حتما حکمتی بوده که دیدارتون به هم خورده
شیطونه میگه روز عید باغ و مهمونا رو بپیچونم بیام خونه شما با این همه خوردنیای خوشمززززززززززززززه

سلام پسرعموجان
مطمئنا عید بینظیری داشتین تو باغ با اونهمه سادات....

هدی دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 09:31

سلام بر تیلوی زیبا خوبی عزیزم انشالله همه چی به خیر و خوبی انجام بشه عید غدیر هم مبارک بیا بیا نزدیکتر ببوسمت حالا شد
اقای دکتر این پست چی شد ؟؟؟؟


سلام به روی ماهت

قلب من بدون نقاب دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 11:25 http://daroneman.blog.ir

سلام تیلو جانم
هدیه ها مبارک همشون باشه
دست گلت درد نکنه
امیدوارم همه نقشه هایی که کشیدید حتما انجام بشه

سلام به روی ماهت
منم امیدوارم

mahee دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 11:41

عیدت مبارک تیلوجانم
برای منم دعا کن

عید شماهم مبارک
دعاگوی همتون بوده و هستم تا جایی که قابل باشم

نسترن دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 12:24 http://second-house.blogfa.com/

عیدتون مبارک خانم سادات
التماس دعا
هدیه دادن خیلی حسِ خوبی به من میده

عید شما هم مبارک نسترن عزیزم

میترا دوشنبه 28 مرداد 1398 ساعت 23:42

عزیزم سیدی
دستت رو سرما

خجالتم ندید... انشاله که لایق باشم
دعاگوی همه دوستان بودم

بهامین سه‌شنبه 29 مرداد 1398 ساعت 13:51 http://notbookman.blogsky.com

عیدت مبارک عزیزم
خداراشکر که دستگاه درست شد
حس خوبیه کادو خریدن و هدیه دادن
امیدوارم بهت امروز خوش بگذره حساااابی

متشکرم
عید شما هم مبارک عزیزدلم

طیبه سه‌شنبه 29 مرداد 1398 ساعت 15:19 http://almasezendegi.mihanblog

سلام عیدت ویژه مبارک
خوش به سعادت اونایی که از دستهای مهربون تو هدیه می گیرن روز عید

خجالتم نده طیبه جان
امیدوارم لایق باشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد