روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روز پر مشغله من

سلام

روزتون پر از حال خوب

شکر گزاری رافائل اول صبح حسابی حالم راجا آورد

چقدر چیزای خوب و نعمت دور و برمون داریم و حواسمون بهشون نیست

خدایا بابت همه ی نعمتهات شکر


دیروز بعد از ظهر چهارتا عکس از داداش و زن داداش، بابا ، دوتا فسقلیا انتخاب کردم و یه کوچولو روتوش کردم و بردم نزدیک ترین عکاسی

دادم که برام بزنن روی شاسی

بعدش هم یه کوچولو خرید کردم و رفتم سمت خونه

تا من رسیدم جلوی در عمو و زن عمو و دوتادخترعمو هم رسیدند و همون زمان هم داداش و زن داداش

خلاصه تا دو سه ساعت مهمون داشتیم

بعدش دور هم شام خوردیم

نشستیم به گپ و گفت

توی حرفا رسیدیم به لوازم آرایشی و بهداشتی و زن داداش یه اسپری ضدآفتاب که برای خودش خریده بود و اصلا باز نکرده بود به اضافه لوسیون بدنش را داد به من...

چه بوی محشری هم داره این ضدآفتاب بی رنگ و خیلی سبک...

تا بریم بخوابیم ساعت نزدیک 2 بود

آقای دکتر هم که کلا دیشب برای من هیچ وقتی نداشتند و در حد چندتا کلمه بیشتر باهام حرف نزدند

امروز صبح هم یه کم زودتر بیدار شدم و ماشین زن داداش را بردم دادم تعمیرگاه

بعدش هم بابا یه کار بانکی داشتند که انجام دادم

بعدش هم رفتم سمت عکاسی... که عکس ها را چاپ کرده بود ولی شاسی نکرده بود... بدقول

آقای تعمیرکار عین خودم از صبح زود اومده و مشغول کار شده ...

کاش تا ساعت 11 کارش تمام بشه ... یه لیست بلند و بالا از کار و خرید گذاشتم برای خودم ...

دیشب اصلا به گل و گیاهام رسیدگی نکردم... اصلا وقتش را نداشتم

اما به جاش کلی کمک مامان جان ظرف شستم و در حین ظرف شستن با بچه ها حرف زدیم و خندیدیم




پ ن 1: داداش برام از شمال کلوچه آورده بود...


پ ن 2: چرا یاد نمیگیریم به هم احترام بزاریم ... به حریم خصوصی هم ... به وبلاگ هم ... چرا میریم تو وبلاگ دیگران چیزایی مینویسیم که ذهنشون مشغول بشه و اذیت بشن... عزیزم... نازنینم... دوست خوبم اگه دوست نداری وبلاگ طرف را نخون... باهاش ارتباط برقرار نکن... کامنت نده...

من با انتقاد سازنده و درست ، تذکر و نکات به جا کاملا موافقم... اما... اما ... اما


پ ن 3: گاهی باید بعضی از آدمها را بگذاری و بگذری ....


پ ن 4: منتظر یه خبر خوبم....



نظرات 9 + ارسال نظر
الی یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 10:23 http://elhamsculptor.blogsky.com/

پ ن 2: رو به شدت قبول دارم
گاهی یک کلمه حرف که حتی ممکنه از نظر طرف دلسوزانه هم باشه طوری روان یکی رو بهم میریزه که قابل وصف نیست
به نظرم وقتی یکی بالای وبلاگش ننوشته انتقاد آزاد بهتره چیزی نگیم
آدما مینویسن که خالی بشن نمینویسن که مورد حجم یا اظهار نظر قرار بگیرن
***** حالت همیشه عالی باشه عزیزم


انتقاد سازنده... انتقاد درست ... انتقاد به جا به نظر من بازم قابل هضم هست... ولی نظرهای بیخودو عقده های سربسته!!!!!
یاد بگیریم وبلاگ حریم شخصی هرکسی هست

soly یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 10:40 http://www.soly61.blogsky.com

ان شالاه همیشه همینطوری خوش بگذره و سرحال باشی.
بعضیا حریم شخصی رو رعایت نمیکنن.مثلا تو کامنت مینویسه دقیقا چه جوری ارتباط داری با اونی که درموردش نوشتی!!!یا مثلا ببخشید چه جوری باهاش نشستی و حرف زدی و حالا بازم ببخشید مثلا میخاد بدونه باهاش خابیدی!!!.... واقعا چقدر دوس دارن ازریزترین نکات بدونن که همشون حریم شخصی حساب میشه .نکنیم اینکارا رو.ماها بچه معصوم نیستیم .

انشاله شما هم همینطور
مریض عزیزت چطوره؟
والا کاش میشد یه کمی از بیشعوریهامون کم کنیم

مهربانو یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 11:55 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام تیلو جونم دلم برات اندازه تُک مداد شده (بقول مهران مدیری جانم )

عزیزم به گلات نرسیدی چون دور و برت پر از گلای رنگارنگ و خوشبو بوده .
چشم و دلت روشن باشه و خیلی خیلی ایام بکامت باشه عزیز دلم

سلام مهربانوجونم
دل به دل راه داره دخترجان
وای اره گفتی... اینا برن خیلی دلتنگ میشم... کاش روزها کش بیان

جزر و مد یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 12:01

همیشه به تفریح و شادی، به به ضد آفتاب اورجینال یک هدیه ی بهشتی هست


پیشکش مهربونیای شما

رسیدن یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 12:08

اومدم چشمات رو قلب قلبی کنم تیله

قلب من بدون نقاب یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 13:06 http://daroneman.blog.ir

چه خوبه که روزهاتون پر از همراهی داداش و زن داداش

چه فکر خوبی کردی عکس ظاهر کنی
منم عاشق این کارم
خیلی وقته عکاسی نرفتم برای ظاهر کردن عکس

قبول دارم بعضی ها واقعا با کامنت دیگران رو اذیت میکنن

عکس روی شاسی یه حس خوبی داره که هزارتا عکس دیجیتال اون حس را نداره

بهامین یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 15:39 http://notbookman.blogsky.com

سلام تیلو جانم
خوبی؟؟
الهی خیلی زود اون خبر خوب بهت برسه
شکر گزاری هرلحظه و ثانیه حال خوبی بهمون منتقل میکنهخدارا هزار بار شکر بابت همه نعمت ها
حال دلت همیشه خوب تیلو جانم

سلام به روی ماهت
متشکرم
الهی آمین

رافائل یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 16:53 http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام تیلو جان.
چه خوب که من باعث شدم روزت قشنگ بشه.
اون دورهمی ها رو خیلی دوست دارم. مخصوصا اگه تهش یه چیزی به آدم برسه.

سلام دوست خوبم
از تو جز این نمیشه انتظار داشت

سعید یکشنبه 27 مرداد 1398 ساعت 21:06 http://www.zowragh.blogfa.com

و دوباره سلام
دختر عموی پر مشغله ی پر انرژی
ببین دختر عمو بعضی آدما رو باید با دنیای کوچیکشون تنها گذاشت
چاره ی دیگه ای هم نیست
من خودم مجبور شدم برای چند نفر هم تو دنیای مجازی و هم تو دنیای واقعی این کار رو بکنم

دوباره سلام به روی ماهت
دقیقا همینطوریه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد