روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پنجشنبه های بی تو، یعنی روزی قبل از جمعه....

سلام

صبحتون شاد و پر انرژی


امروز صبح اولین کاری که کردم یکی از بسته های پودر مکمل منیزیمم را برداشتم و ریختم تو دهنم

مصرف منیزیم به میزان کافی ، توی حال خوب ، خیلی خیلی موثر هست

البته که توی خوردنی هایی مثل مغزها، موز، یک سری از سبزیجات وجود داره، ولی مصرف مکملش هم بد نیست و به من که حال خیلی خوبی میده...

خلاصه که بعدش دوش صبحگاهی و صبحانه خوشمزه و یک فکرخوب

من همیشه سعی میکنم عید غدیر به اطرافیانم هدیه بدم و این کار را امسال فراموش کرده بودم

یادآوریش باعث شد به فکر بیفتم و اول صبح با مامان جان در موردش مشورت کنم

حالا یه فکرایی دارم ... البته چند روزی هم وقت دارم

ما برای روز عید غدیر کلی مهمان و مهمان بازی داریم

اگه یادتون باشه هرسال یه بسته های کوچولو از آجیل و شکلات و سکه (برای برکت کیف) درست میکردم...

اونم باید بزارم توی برنامه م



داداش جان و زن داداش جان برای آخر هفته بعدی یه عالمه برنامه ریزی کردند و یک پیک نیک دسته جمعی بیرون شهر را تدارک دیدند

من قرار بود آخر هفته بعدی یک دوست خوب را ببینم و برای همین دارم سعی میکنم برنامه را جابجا کنم

ببینیم چی میشه و چقدر موفق میشیم




پ ن 1: دوست جان ، قلمه های پتوس را آوردم دفتر..


پ ن 2: صبح آقای تعمیرکار زنگ زدند و گفتند امروز برای کارهای نهایی میان اینجا... خدا کنه که امروز دیگه درست بشه..


پ ن 3: این روزها درختهای انجیر باغچه بی دریغ ما را مهمان مهربانی خودشان میکنند ...


پ ن 4: گلدان شمعدانی من کاملا خراب شده... دیشب همه شاخه ها را از کف بریدم.... جمعه هم خاکش را کامل عوض میکنم... میدونم زیباتر از قبل دوباره سبز میشه


پ ن 5: اونقدر حس یوسف های جلوی درب آپارتمان دلبر شدند که هرکسی میاد خونمون کلی ازشون تعریف میکنه


پ ن 6: این روزها آب و تخم شربتی و عرق خارمریم میخورم... شما همچنان به آب خوردن های تابستانی اهمیت میدید؟


پ ن 7: دیروز عصر هوا یه خنکای دلچسب عجیبی داشت... من هنوز میخوام تابستونی زندگی کنم...


نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 10:56

پس عید غدیرِ پر کار و شلوغ و جذابی در پیش داری.
انشالله که هم به دوستت برسی و هم به پیک نیکِ داداش.
2. انشالله که درست میشه.
3. خوش به حالت. آخ که چیدن و خوردنشون میچسبهههههه
6. خیلی زیاددددد
7. اینجا هم 3روزه که هوا خیلی خوب و پاییزی شده.

انشاله که اینطوری باشه
نمیدونم باید هرطوری شده اون پیک نیک را کنسل کنم تا بتونم دوستم را ببینم
انشاله
خوردنشون بیشتر از چیدنشون به من کیف میده
من هنوز هوای تابستونی میخوام
من هنوز از تابستون لبریز نشدم

الی پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 11:32 http://elhamsculptor.blogsky.com/

امیدوارم زودتر پنجشنبه های همراه با قرار عاشقانه از راه برسه
دستگاهت هم زودتر درست شه

آخ که چقدر دلم میخواد
چقدر دلم یه قرار عاشقانه میخواد ... دلتنگم
الی دلم لک زده برای یک قرار عاشقانه ی خیلی عاشقانه

رسیدن پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 12:08

پنجشنبه تیلو تو وبلاگ، چه شووووود. فکر نمیکردم باشی . امیدوارم دستگاه امروز درست بشه .
من تابستون نمیخوااام مردم از گرما

توی دوره شلوغی کار هستم و باید بهتر و بیشتر وقت بزارم برای کارم
این شد که اینجام
ولی دریغ از کار

SOLY پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 12:17 http://WWW.SOLY61.BLOGSKY.COM

تیلو جونم سلام
پودر منیزیم خوبه واقعا؟
من فقط ویتامین د3 میخورم.

سلام به روی ماهت
من میخورم خوب هست و خیلی حس خوبی میده بهم

قلب من بدون نقاب پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 12:22

چه خوب که ی برنامه گروهی دارید
عالی میشه دور هم... خوش باشید همیشه

هدیه ... به به.. حس خوبی داره... روزهای خاص هدیه دادن و گرفتن

من که خیلی دوست دارم هدیه بدم یا بگیرم تیلو

هوا خیلی خنک شده
من که گفتم صبر کنی از 15 مرداد باد های خنک اصفهان شروع میشه
دیروز فقط یکم طوفان شد

برنامه های گروهی برای آدمهایی مثل من که تو جمع بودن بهش انرژی میده عالیییییه

هدیه دادن و هدیه گرفتن هر دو پر از حال خوبه...
این ور طوفانی نبود... اما خواهرمم از طوفان تعریف میکرد...
من هنوز از تابستون سیراب نشدم
کاش تموم نشه زودی

چیکسای پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 13:01 http://havali38.blogfa.com

سلام تیلو تیلوی مهربون خوبی احوالاتت خوبه دوستم ؟
عید غدیر رو بهت تبریک میگم
در مورد خودمم الحمدلله بهترم بخاطر همون ویروس عصب چشمم به شدت ملتهب شده بود و علت کبودی هم فشاری بود که عصب ملتهب به چشم میاورد انقدر که دیگه حتی با عینکم هم تار میدیدم قطره ها و داروها را فعلا مصرف میکنم تا سه هفته دیگه که دوباره مراجعه کنم و التهاب کم بشه
ممنون از احوال پرسیت رفیق عزیزم

سلام سارای عزیزم
متشکرم بله خوب هستم
منم عید را به شما تبریک میگم
انشاله که خیلی زودتر از این حرفا خوب بشی و از دست این ویروس نجات پیدا کنی
چه ویروسایی پیدا میشن این روزها

سعید پنج‌شنبه 24 مرداد 1398 ساعت 13:10 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی خوب و ماه
حالت خوبه؟
عید غدیر ما هم کلی مهمون داریم
مامان داره برنامه میریزه که امسال مهمونا رو دعوت کنه باغمون
منیزیم یکی از چیزای مورد نیاز برای همه س
راستی تو باغ یه درخت انجیر تناور داریم ما
هر وقت اومدی قدمت روی چشام میریم باغ کلی میوه های مختلف داریم با گوجه ی تازه و لبنیات محلی
یعنی همون جا برات از گوسفندا شیر میدوشم
انشالا دستگاهتم دیگه بی بهونه درست میشه
و اما پاییز
پاییز چند شب پیش بهم سلام کرد
ما هم این جا هوای تقریبا پاییزی داریم
خدا میدونه چقد دلتنگ پاییزم و چقد چشم به راهش
چه برنامه ها دارم برای اومدنش

سلام بر پسرعموی جان
متشکرم
پیشاپیش عید غدیر را به شما و خانواده تون تبریک میگم
چه دورهمی خوبی بشه توی باغ
خداوند چشمای شما را نگه داره
متشکرم
من هنوز تابستون را میخوام

Reyhane R جمعه 25 مرداد 1398 ساعت 17:07

خوش بگذره بهت عزیزم.
یادم بود که هرسال برای عید غدیر یه هدیه هایی تدارک میبینی برای اطرافیان.خوش به حال خانواده و دوستات
اینجا هم هوا حسابی خنک شده خداروشکر.


چع حافظه خوبی داری.... پیشاپیش عید را بهت تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد