روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

فردا بازم از سرِ نو... من و جهان بدون تو...

سلام

روزتون شیرین و خاطره انگیز

دعاهای عرفه تون قبول درگاه حق

عیدتون مبارک (با یکی دو روز تاخیر)


زندگی جریان داره ... منم یک ماهی هستم که دارم توی این رودخانه شنا میکنم... زندگی میکنم... از زیر آب دنیا را میبینم... دنیای خودم را دارم ... و البته که شادم...

یکشنبه باز هم دستگاه درست نشد

گویا جناب تعمیرکار هم یه کم گیج شدند از دست این دستگاه بدقلق ما...

انشاله که درست میشه

حال دلم هم خوب نبود... ظهر راه افتادم سمت خونه

تا رسیدم اولین کاری که کردم با مغزبادوم یه دوش حسابی گرفتیم

بعد هم اومدم و حسابی موهامو سشوار کشیدم و اتو مو زدم و به خودم رسیدم

حال دلم که بهتر شد ... یه کمی همه جا را مرتب کردیم و نزدیک ساعت سه داداش و زن داداش با کیک تولد پدرجان از راه رسیدند

یک کمی شلوغ بازی و بزن و برقص راه انداختیم و تا آخر شب دور هم بودیم

برای پدرجان یک ست لباس توخونه خریده بودم

آخر شب هم داداش و زن داداش وسایلشون را برداشتند که با خانواده زن داداش برن سمت شمال

وقتی رفتند انگار یهو جاشون خالی شد...

حالا یک هفته نیستند...

روز عید را هم با خواهرا و فسقلیا دور هم بودیم


پ ن 1: یه عالمه لباس و کفش شسستم و دکمه دوختم و حسابی کمدم را مرتب کردم


پ ن 2: دو قسمت سریال دیدم


پ ن 3: یه عالمه قلمه پر از ریشه داشتم که کاشتم ... و قلمه های تازه جایگزین کردم

اونقدر این قلمه ، خوشگل و دلبر شده که دلم نیومد شماها عکسش را نبینید

یادتونه که گفتم رفتیم از کنار رودخانه شن شسته شده آوردیم... داخل این تنگ از همون سنگها ریختم

95b8_screenshot_۲۰۱۹۰۸۱۳-۱۰۰۳۲۸_whatsapp.jpg



0ai1_screenshot_۲۰۱۹۰۸۱۳-۱۰۰۲۵۷_whatsapp.jpg



avbg_screenshot_۲۰۱۹۰۸۱۳-۱۰۰۴۰۴_whatsapp.jpg


پ ن 4: فندوق عین خودم عاشق انجیر هست...

دلبریهاش این روزها اونقدر زیاده که هربار میبینمش قند تو دلم آب میشه


پ ن 5: دیروز عصر یه دوری هم زدیم تو نظر... خواهرا میخواستن برای داداش هدیه بخرن


پ ن 6: یک عاشقانه ریز و کوچولو راه دور با آقای دکتر داشتیم که دلمون را گرم کرد


پ ن 7: آلبوم جدید ابی را گوش دادم و جذبش نشدم


نظرات 15 + ارسال نظر
soly سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 10:23

چه گلهای قشنگی ...

چشمای خوشگل شماست که قشنگ میبینه

روشنک سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 11:11

سلام

امیدوارم قطار زندگیت همیشه روی ریل شادی و سلامتی

و عشق و ثروت بچرخه......

تنور دلت همیشه گرم

سلام دوست خوبم

چقدر آرزوها و دعاهای خوبی
ممنونم

لیلی سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 11:22

منم اصلا آلبوم جدیدشو دوس نداشتم
چه خوبه میتونی اینهمه گل و گلدون نگه داری

پس شما هم خوشتون نیومد؟؟؟؟
نگهداری ازشون کار سختیه اما لذت بخش

سعید سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 12:01 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجانم
تولد پدر مهربونتو بهت تبریک میگم
تو هم از طرف من به ایشون تبریک بگو
قلمه هاتم خیلی قشنگ شده دختر عموی هنرمند خودم
به این همه انرژی و مثبت نگری و تحمل که داری غبطه می خورم
شاد باشیییییییییییییی

سلام پسرعموجان
متشکرم
انشاله که سالیان دراز کنار عزیزانت شاد و پر انرژی زندگی کنی

سعید سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 12:04 http://www.zowragh.blogfa.com

اولا که دشمنات و بد خواهات شرمنده باشن الهی
عرضم به حضورت که گوشی من نت داره ولی صفحه ش کوچیکه نمیشه از نتش استفاده کرد
بعدشم من بیشتر وقتا تو محل کار هستم و از طرفی هم کامپیوتر خونه تو اتاق خودمه که طبقه بالاس و خیلی گرمه
بنابراین من فقط تو مغازه نت دارم


از توضیحتون بینهایت سپاسگزاریم...

بهامین سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 12:34 http://notbookman.blogsky.com

با دیدن‌گل ها دلم شاد شد و کلی انرژی گرفتم
تولد پدرت مبارک باشه و جمعتون همیشه جمع باشه و شادی و لبخند به راه

عاشق تلاش کردنت و راه جدید پیدا کردن واسه دلخوشی برای خودت هستم ،مثل حمام رفتن و اتو مو ...
عیدت مبارک تیلو جانم

متشکرم بهامین نازنینم
زندگی را باید تمرین کرد...
متشکرم دختر گل

الی سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 12:56 http://elhamsculptor.blogsky.com/


امیدوارم همیشه خوب باشی

طیبه سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 13:21 http://almasezendegi.mihanblog.com/

سلام عزیزم
خوب و سرحالی؟
من که هر وقت میام وبت خیلی با انگیزه و انرژی میشم.وبلاگت رو خیلی دوست دارم و همچنین خودت رو
مرسی که عکس میذاری.خیلی خیلی زیبا هستند و عکاسیت هم عالیه و هنرمندانه هست تیلوجانم.
همیشه به عشق و شادی
تولد پدرجانتون مبارک .ایشالا همیشه سرحال باشند

سلام طیبه نازنینم
متشکرم
بهم لطف داری عزیزدلم
انشاله که همه پدرمادرها همیشه شاد و سلامت باشند

رسیدن سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 15:48

کاش شما هم باشون میرفتید شمال .
هرچند که میدونم تو آدمی هستی که از همه لحظات لذت میبری شمال و جنوب برات فرقی نداره
من فقط یه آهنگش که راجب کاوه و .... بود رو گوش دادم که اصلا خوشم نیومد . برای همکارم دانلود کرده بودیم

اتفاقا برنامه را طوری ریخته بودند که ما هم بریم
ولی ما تمایلی نداشتیم و تشکر کردیم و نرفتیم
منم زیاد این آلبوم را دوست نداشتم
ولی دارم هی گوش میکنم ببینم ارتباطی برقرار میشه یا نه

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 16:03 http://daroneman.blog.ir

سلام تیلو جان
پس دیروز نظر بودی!! منم بودم!! چقدر نزدیک!!

چرا خوب یک هفته خیلی زیاده!! انصاف خانواده عروس کجا رفته؟



مرتب کردن کمد همیشه حال دل منو خوب میکنه

سلام بر عزیزدلم
اخیش... نمیدونم باور میکنی یا نه... من نشسته بودم توی ماشین... وقتی به آدمهایی که در جنب و جوش بودند نگاه میکردم یادت افتادم
نه بی انصاف نیستند خدا را شکر... به ما هم پیشنهاد همسفر شدن دادند... ولی خب به نظر منم خیلی زیاد هست یکهفته از زمانی که کلا اینجا هستند...
برای منم کمد مرتب کردن جز کارهای حال خوب کن هست

نل سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 19:49

نگاه جذابت عالیه

رهآ سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 22:20 https://ra-ha.blog.ir

چه خوبه گه این همه سبزی :)


پیشکش نگاه قشنگتون

الی سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 22:21 http://elhamsculptor.blogsky.

چه گلهای خوشکلی

چشمای خوشگل شماست که همه چیز را زیبا میبینه

نسترن سه‌شنبه 22 مرداد 1398 ساعت 23:06 http://above-sky.blogfa.com

چقدر قشنگ و باطراوت شدن گلها...کلی انرژی گرفتم از دیدنشون.

آلبوم ابی به خوبیِ قبل نبود اما خیلی هم بَد نبود برای سلیقه ی من.

متشکرم
منو جذب نکرد این آلبوم... اما دارم مرتب گوش میدم ببینم ارتباطمون برقرار میشه یا نه

لاندا چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت 11:32

چقدر قلمه هات خوشگل شدن. تو یه گلدون سفید حسابی دلبری می کنن. البته من کلا تو آب هم دوس دارم. تو شیشه. از دیدن ریشه هاش قند تو دلم آب میشه.
رو میز کارم پتوس توی آب دارم و ریشه هاشو که میبینم ذوق می کنم

لاندای عزیزم گلدونش سفید نیست
از این تنگ های شفاف هست... داخلش هم سنگ های درشت کف رودخانه را ریختم
دلبری خاصی داره ... یه دقت دوباره بکنی متوجهش میشی
منم دیدن ریشه های گل را دوست دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد