روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

حال من ، حال اسیریست که هنگام فرار، یادش آمد که کسی منتظرش نیست ، نرفت...

سلام

روزتون پر از خوشی

یه حال خوب از دیشب زیر پوست احساسم جاری و ساری هست ...

یک دوست بینظیر یک عکس از روبروی حرم امام رضا برام فرستاد و بعد با صدای قشنگش گفت که منو به طور مخصوص دعا کرده و برام نماز خونده

یعنی تا ابرها سفر کردم

دلم پرواز کرد تا حرم

چه حالی خوبی گرفتم

همون دیشب خواهر برام یه تسبیح تربت که با حرم امام حسین (علیه السلام)  متبرکش کرده بود آورد... منم براش با همون تسبیح صلوات فرستادم و دعا کردم ... برای آرزوهای قشنگش ... برای اجابت دعاهاش... برای خواسته هاش... و برای دل مهربونش...

دوست خوبم مهربونیت قلبم را گرم کرد... الهی خداوند قلبت را روشن و شاد و پر از انرژی و حال خوب کنه... الهی تمام دعاهات به اجابت گره بخوره...

بعدش هم زنگ زدم به آقای دکتر ، گفتم نیت کن میخوام با این تسبیح برای اجابت دعات صلوات بفرستم... من به این مهربونی ها دلخوشم...


دیروز شنبه شلوغی بود که نتونستم زیاد به کارهای برنامه ریزی شدم برسم... امروز باید دوبرابر تلاش کنم


خواهر یک شال خوشرنگ هم برام سوغاتی آورده بود، که مغزبادوم کادوش کرده بود و با اون خط قشنگش روش را برام نوشته بود...

کاغذ کادوش را با خودم آوردم دفتر و هر بار نگاش میکنم دلم ضعف میره برای خط قشنگ و مهربونی قشنگ ترش


پ ن 1: به سرعت به نیمه تابستان نزدیک میشیم ...


پ ن 2: برای خواهر من دعا کنید... (مامان فندوق) ... زندگی قشنگی نداره... نیازمند دعاهاتون هست...

انشاله که دعاهاتون در حق خودش و زندگیش و فندوق به اجابت برسه و زندگیش زیباتر بشه


پ ن 3: از للی روز به روز دور و دورتر میشم... دوست ندارم دوستای دنیای واقعیم را از دست بدم


پ ن 4: خیلی از دوستای وبلاگیم از واقعی هم برام واقعی تر شدند


پ ن 5: مهربونی یادتون نره


پ ن 6: بلاگ اسکای هر روز داره یه ساز جدید کوک میکنه ها... چی باید گفت... چکار باید کرد؟؟..... امروز آمار بازدید هر پست را کلا حذف کرده

نظرات 18 + ارسال نظر
لیلی۱لام یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 10:22

سلام عزیزدلم
چقدر تیتر پست هات قشنگ و حال خوب کنه دست مریزاد
واقعا گل گفتی بعضی دوستای مجازی بدجوری واقعی شدن از جمله خودت گندم خوشرنگ
چند وقتی بود همش به خواهر فکر میکردم و خدارو شکر میکردم که با آمدن فندق دیگه زندگیش روی روال افتاده اما...
انشاله خدا همه رو به راه راست هدایت کنه
مهمونا کی میرسن پس؟ اصفهان هوا شنیدم خیلی گرمه اینجا هوا کاملا شهریور طور شده

سلام لیلی قشنگم
متشکرم از لطفت
اون نگاه مهربون و زیبای شماست که همه چیز را زیبا میبینه
نه زندگیشون اصلا روی روال که نیست هیچی، خیلی هم بد هست
انشاله
اصفهان همچنان تابستان گرم...
انشاله هفته بعدی میرسن

دل آرام یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 10:34

دلم برا مشهد تنگ شده. بهش بگو التماس دعا


منم دلم هوایی شد

لبخند ماه یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 10:37 http://Www.labkhandemoon.blogsky.com

ان شاالله قسمت خودت به زودی زیارت مولا
سوغاتها هم مبارک باشه...
اره اتفاقا منم متوجه شدم چرا آمار بازدید پست رو برداشتن...


دیگه دارن عصبیم میکنناااا


مهربون باشیم


آخ آخ الهی آمین
دلم هوایی زیارت شده ... کاش بشه ...
پیشکش مهربونی شما...
والا روزی به بار یه سوپرایز برامون داره بلاگ اسکای...

نل یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 10:41



فکر بلاگ اسکای اگر طی یک ایمیل اعلام میکرد قصد تغییرات داره.ی سری تحول انجام میده و کمی ذکر‌میکرد این تغییرات و‌از ارتقا صحبت‌میکرد و از کاربرها بابت صبوری تشکر میکرد.کاربرها اینجوری دلزده نمیشدن.
چون مثلا منی که دارم وب میخونم‌بنظرم اونقدر قالب زشت نشده یا برای‌خوندن اذیت نیستم.
اما نویسنده حس خوبی‌نداره.چون بدون اجازه و بیخبر اومدن داخل خونه اش و هرکار میخوان میکنن


ی ایمیل یکسان کاری نداشت و اینقدر حجم نارضایتی کاهش میداد..

بابت همه خوبیها و مهربونیت از این سمت از اون سمت.


دختر تو چنین خوب چرایی... منو از دیشب بدجور درگیر مهربونیت کردی
دوستام ازت التماس دعا دارن... میبینی؟

ازت بی نهایت ممنونم
والا در مورد بلاگ اسکای زبانم قاصر هست...

قلب من بدون نقاب یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 10:52 http://daroneman.blog.ir

چه جالب منم دیشب مخصوصا قبل خواب ی حس سبکی و خوشایندی داشتم
عزیزم چقدر قشنگ که مغز بادوم برات می نویسه
خدا حفظش کنه
این مدت از خواهرت نمی گفتی امید داشتم همه چیز بهتر شده باشه
ای خدا

خدا دوستات رو و تو رو برای من حفظ کنه

عزیزدلم شما اونقدر پر انرژی و پر از حال خوبی که هرجا میری با خودت انرژی میبری...
مغزبادوم شده یک تکه از پازل وجود من ... واقعا بهش وابسته ام
نمیگفتم که این درد را انتشار ندم ...

جزرومد یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 11:19

امیدوارم حل بشه مشکلات خواهرتون.


من به دعاهاتون دلخوشم

هدی یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 11:25

سلام بر خوش قلبترین و مهربون ترین تیلوی دنیا انشالله هرچی آرزوی خوبه مال تو


سلام به مهربون ترین و وفادارترین دوست دنیا
متشکرم

الی یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 12:09 http://elhamsculptor.blogsky.com/

امیدوارم در پس اون تسبیح قشنگت و حسهای خوبی که باهاش میگیری به همه آرزوهای قشنگت برسی

عزیزدلمی الی جان
دلم میخواد با اون تسبیح قشنگ برای همتون صلوات بفرستم و آرزوهاتون را از خداوند طلب کنم
دارم هرشب خرد خرد این کار را انجام میدم
دوست دارم همه ی آرزوهاتون به اجابت برسه و مشکلاتتون حل بشه

نل یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 12:17

خوب تویی عزیزدلم
محتاج دعایم عزیزدلم


تو چنین خوب چرایی؟

soly یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 12:18 http://www.soly61.blogsky,com

هرچی آرزوی خوبه مال تو


چطوری و با چه زبونی باید جواب اینهمه مهربونی را بدم؟
زبانم قاصر هست

mahtab یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 12:20

سلام
خوبین؟ اول اینکه راستش من یه مدت خیلی کوتاهیه که دارم وبلاگ شما رو میخونم و خیلی دوست دارم نوع نوشتنتون رو. من قبلنا وبلاگ زیاد میخوندم، خیلی زیاد اما نمی دونم چرا صفحه شما رو نخونده بودم :( اما حالا مشتری پر و پا قرص شدم :)))
یه چیزی بگم... من این روزا یه گرفتاری بزرگ دارم و حالم خوب نیست. میشه خواهش کنم واسم دعا کنید. کاش مشکلم حل بشه...
مدتهاست منتظر یه خبرم...
دلم یه خوشحالی از ته دل میخواد، از اونا که از خوشحالی آدم شب خوابش نمی بره
خواهش میکنم واسم دعا کنید

سلام مهتاب عزیزم
یادمه که یکبار دیگه هم بهم کامنت داده بودی و از اون دلتنگی حرف زده بودی
انشاله که خبری که منتظرش هستی خیلی زود بهت برسه
من و دوستام دعات میکنیم
انشاله که خیلی زود حاجت روا بشی
نیت کن اگه خیلی زود حاجت روا شدی 5 تا نون داغ بخری و به مستحق کمک کنی

رسیدن یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 12:34

انشاءالله که مشکل خواهر رفع بشه و فندق عامل وصل و خوشبختی بشه .
تو نگاهت همیشه زیباست. من هنوز ذوق دارم از اون نگرانی که برام داشتی

الهی آمین
به دعاهاتون محتاجم
تو یکی از بهترین دوستامی... شاید کمرنگ و بیرنگ بشم به خاطر مشغله های زندگی ولی فراموشت نمیکنم

رافائل یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 16:51 http://raphaeletanha.blogsky.com

سلام تیلو جان.
این مهربونی های غافلگیرانه معرکه هستند. خداوند دل دوستت رو هم شاد کنه که دل تو رو شاد کرد.
الهی مامان فندوق هم گره از مشکلاتش باز بشه و زندگی شادتر و آروم تری داشته باشه.

سلام به روی ماهت
الهی آمین
من دعاگوی تو و آرزوهای قشنگت هستم
الهی آمین
محتاج دعاییم

رهآ یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 19:04 http://Rahayei.blogsky.com

جدیدن عنوان پست ها خودش ی پست کامل ها ...


دقتت را دوست دارم

آگوستینا یکشنبه 6 مرداد 1398 ساعت 21:15 http://Www.augustina.blogfa.com

نه بد قولم نه بی معرفت
فقط حال خودمم ندارم اما میخونمت هر روز

نه بدقولی نه بی معرفت
اتفاقا خیلی هم خوبی و دوست داشتنی
همینم به من انرژی میده

نسترن دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 09:05 http://second-house.blogfa.com/

حالِ خوبتون مستدام بانو

امیدوارم مشکلات همه جوانها حل بشه و خواهر گرامی شما هم...

چه حسِ خوبی...خاله نشدم و خاله هم نداشتم ولی حسِ خوبش حسااابی از کلماتتون بهم منتقل میشه

حال خوب برای همتون آرزوی منه
الهی آمین
باورت میشه خاله شدن انقلاب زندگی من بوده؟
زندگیم به بعد از خاله شدن و قبل از خاله شدن تقسیم میشه

مهربانو دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 10:05 http://baranbahari52.blogsky.com/

تیلو جان شعر ابتدای پستت دلم رو به درد اورد خیلی قشنگ بود الهی هیچکس گرفتار همچین حسی نباشه .
امیدوارم دعاهات اجابت بشه می فهمم چه حال خوبی داشتی دست دوستت درد نکنه .
بالاخره خاله ش خودتی دیگه اونم هنرمند کوچولوعه
برای خواهر جان ناراحت شدم امیدوارم بتونه بهترین تغییر ها رو تو زندگیش ایجاد کنه و ارامش داشته باشه .
منم بعضی از دوستام برام حقیقی حقیقی هستن با اینکه ارتباطمون مجازیه

مهربانوی نازنینم ، دیروز دقیقا همین حال شعر بودم... و کلافه ... اما الان خوبم به لطف پروردگار
الهی آمین میگم به دعاهای قشنگت
بهم لطف داری
نمیفهمم بعضی از آدمها را که چه بیخود زندگی را به خودشون و دیگران زهر میکنند و چه ابلهانه لحظه ها را به آتیش میکشند و هیچ حرف و نصیحتی را نمیشنوند...
آدمهایی که قدر داشته ها را نمیدونن و لایق نعمتهایی که بهشون داده شده نیستند
خدا خودش به هممون کمک کنه که چشمای بینایی برای دیدن زیبایی ها داشته باشیم

الی دوشنبه 7 مرداد 1398 ساعت 10:41 http://elhamsculptor.blogsky.com/

ممنونم بابت مهربونیت
اینکه فکرمون هستی حس قشنگیه

شماها یه قسمت چشمگیر از زندگیم شدین...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد