روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کفش های اسپرت

تقریبا از اول اردیبهشت یک جفت کفش خیلی خیلی راحت اسپرت خریدم و هر روز همونو پوشیدم

کفش خیلی راحت و سبک

در حدی که حتی کفش اسپرت قبلی را که بندداشت را کلا گذاشتم کنار

بعد هم خیلی راحت هر چند هفته یکبار ، با آب و صابون حسابی میشورمش و نصف روز بعد میبینم خشک شده و دوباره انگار نوی نو...

این شده که تنبل شدم تو پوشیدن بعضی کفشهای دیگه

بعدش هم این کفش، صورتی رنگ هست و برای همین پوشیدن لباس و شلوار منو یه کمی محدود تر میکنه

(در حدی که دیروز خواهرم یه نگاهی به چوب لباسی کرد و گفت هیچوقت نمیدونستم اینهمه طیف صورتی مانتو و شلوار داری)

البته با توجه به اینکه کیفم هم صورتی هست زیاد سخت نمیگیرم... ولی بهرحال برام مهمه...

خلاصه امروز میخواستم مانتوی تازه ای که خواهر برام دوخته بود و چند هفته ای بود نپوشیده بودمش را بپوشم

یک مانتوی خنک از جنس شانتون ... که اصلا از طرح و رنگ و حالش خوشم نمیاد... در عوض مدل خیلی خوبی داره

(حالا فکر نکنید پارچه کسی جز خودم انتخاب کردها... خودم با وسواس بسیار این پارچه را خریدم، ولی خیلی خیلی الان به زور تنم کردم)

خلاصه مانتوی نو را پوشیدم و دیدم به هیچ وجه نمیتونم کیف و کفش صورتی بپوشم... این شد که کفش های چرم مشکی را از توی جاکفشی در آوردم...

کفشم خیلی خیلی راحت هست (چرم مصنوعی تبریز) ولی از صبح انگار پاهام بهونه ی کفشای صورتی را میگیره...

و اون راحتی بی نهایت کفش اسپرت...

من تیلویی بودم که خیلی خیلی زیاد با کفش های پاشنه مدادی میومدم سرکار...

کفش های قرتی پرتی پاشنه بلند و رنگی رنگی...

در حدی که خیلی وقتا دخترای دور و برم بهم حسودی میکردن که تو چطوری اینهمه ساعت این کفشا را تحمل میکنی؟

دارم نگاه میکنم تو دوسال گذشته حتی یک روز هم کفش پاشنه بلند برای سرکار نپوشیدم...

به نظرتون گاهی نباید یه کمی به خودمون سختی هم بدیم؟؟؟



پ ن 1: یک جفت کفش پاشنه بلند قرمز دارم که محبوب ترین کفش برای مغزبادوم هست... هروقت میخوام اونو بپوشم میگه : اینو نپوش... بزار برای من... اتفاقا یک کیف خیلی خوشگل هم داره این کفش که کیفش را هم نمیزاره بپوشم... فقط یکبار برای عقد داداش اجازه داده ازش استفاده کنم

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی شنبه 29 تیر 1398 ساعت 18:56

حتا یک درصد فکر نمی کردم پاشنه بلند بپوشی!!! همیشه تو ذهنم همون کتونی پوش بودی.
پاشنه مدادی یعنی چی؟!!

یعنی پاشنه باریک ، 7 سانت و 10 سانت
خب فعلا همون تصوراتتون کاملا درسته

نل شنبه 29 تیر 1398 ساعت 18:57

واای من همم
البته دمت گرم که میشوری و اینقدر تمیزی

اون روز کفش پاشنه دار پوشیدم.له شدم
البته من از قدیم هم بلد نبودم کفش پاشنه دار بپوشم کلی تلاش کردم بتونم راه برم با این چندماه اخیر گند زدم به اونهمه تلاش

الان عین هم هستیم
خب وقتی صورتی و روشن باشه مجبور میشی بشوری..

رسیدن شنبه 29 تیر 1398 ساعت 21:08

بیخود نبوده که اسمت گذاشتم تیله رنگی .
مرورگر عوض کردم تونستم کامنت بذارم خدا رو شکر


هورا
از بودن دوباره ت خیلی خیلی خوشحالم

چیکسای شنبه 29 تیر 1398 ساعت 23:08 http://havali38.blogfa.com

دختر خالم شب عروسیش اخر شب کفش اسپورت پوشید از بس پاهاش درد گرفته بود
منم ابدا نمیتونم پاشنه دار بپوشم در حد عروسی که از جام تکون نخورم

وای این عروسایی که برای وسطای عروسی کتونی میارن ، عشقن
چه فکر بکری
من خیلی راحت بودم با کفشای پاشنه دار... در حدی که برای سرکار میپوشیدم
اما تازگی تنبل شدم

میترا یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 00:20

وای منم دقیقا یک دوسالی میشه زدم تو خط اسپرت
وقتی اسپرت یا طبی میپوشم دیگه سختمه پاشنه دار
عوضش تو خیابون بدو بدو میکنم و به همه کارام میرسم ولی در کل عاشق کفش ده سانتیم حس نابیه قدبلندی به به

واقعا هم اون کفشای پاشنه دار تحرک آدم را میگیره
خیلی باید آروم تر و متین تر قدم برداری و خیلی با احتیاط تر ورجه ورجه کنی

نسترن یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 09:09 http://second-house.blogfa.com/

من جز در مهمانی و عرونی نمیتونم کفش پاشنه دار بپوشم حتی وقتی مادربزرگ بهم گوشزد کرد یکم کفش پاشنه بلند بپوش تا وقتی در کنار همسر هستی هم قدش بشی خندیدم گفتم سختمه


مادربزرگا عشقن... خدا رحمت کنه مادربزرگ منو...
مادربزرگا از همه بیشتر توصیه میکنن به کفش پاشنه دار و خانومانه

قلب من بدون نقاب یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 10:26

تیلو من هم خیلی سختمه کفش پاشنه بلند بپوشم
یکی دو سال گذشته همش پاشنه بلند می پوشیدم و چقدر هم دوست دارم و عشق میکنم با پاشنه بلند

این روزها انقدر درگیر خرید و دانشگاه رفتن شدم که اصلا نمی تونم بپوشم
انگار ی مدت که نپوشی سختت میشه

مانتو مبارکت باشه و دست خواهر جان درد نکنه

اره یه مدت که نپوشی دیگه اشتیاقی به پوشیدنش نداری و فقط از دیدنش لذت میبری
متشکرم دوست خوبم

شهره یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 20:28

منم فقط رستوران و مهمونی های رسمی. بقیش اسپرت و کتونی. ولی خدایی پاشنه دار شیک تر میشیم


آره خب خیلی شیک تر و خانومانه تره
ولی انگار اون راحتی باعث میشه آدم چشمش را به همه چی ببنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد