روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تو میخندی و این دنیا شبیه رویاهام میشه...

سلام

روزتون زیبا


بازم پنجشنبه و جمعه ی دوست داشتنی

هرچند قرار عاشقانه ای در کار نبود ولی عاشقانه هایی در جریان بود که قلبم را گرم کرد

پنجشنبه که از صبح با فندوق کوچولو تنها بودم

تصویری با مغزبادوم حرف زدیم و کلی دلش میخواست پیش ما باشه و دلتنگ بود

تا ظهر دوتایی با فسقلی خوش گذروندیم و اصلا بهونه ی مامانش را نگرفت

پدرجان و مادرجان هم رفته بودند باغچه تا غوره ها را بچینن و یه آبغوره ترش و خوشمزه برامون درست کنند

خلاصه که سرظهر همه با هم رسیدند خونه

یه سالاد شیرازی خنک و خوشمزه درست کردیم

با دستپخت مادرجان که کله سحر برامون پخته بودند خوردیم و یه خواب بعدازظهری عالی رفتیم

عصر هم پدرجان و مادرجان دوباره میخواستن برن باغچه برای دنباله غصه ی آبغوره ها ... منم شروع کردم به تمیز کاری

با عشق گوشه گوشه خونه را مرتب و تمیز کردم و با آهنگ های شاد حسابی به خودم انرژی دادم

بعدشم رفتم تو تراس و حسابی به گلها و قلمه ها رسیدگی کردم

تراس خیلی گرمه و گلهایی که تو تراس نگهداری میکنم نیاز به رسیدگی خیلی زیاد دارند.. البته که گلهایی که توسرسرا هستند جاشون بهتره و کمتر هم نیاز به رسیدگی دارند

جمعه هم صبح که بیدار شدم به خودم گفتم این هفته که مغزبادوم نیست نه کیک میپزم و نه شیرینی

دسر هم درست نمیکنم

از بس این بچه بهم انرژی میده و اصولا درست کردن این خوشمزه ها را بیشتر از خوردنشون دوست داره

خلاصه باز تصویری باهاش حرف زدم و اتفاقا ازم پرسید کیک و شیرینی پختی؟؟؟؟

فندوق که از راه رسید خیلی گرمش شده بود

بازم باباجان و مادرجان رفته بودند باغچه که کار آبغوره گیری را به اتمام برسونن...

من و فندوق هم رفتیم برای آب بازی تو حمام... یک ساعتی با این فسقلی پر انرژی که روز به روز داره شیرین تر میشه وقت گذروندیم

نزدیکای عصر بود که مادرجان گفتند چقدر هوس کیک کردیم... منم دست به کار شدم و به کیک قهوه ی کوچولو درست کردم...

بعدشم از سر شب تا آخر شب سری به سری کلی مهمان داشتیم...

تند تند هندونه های خوشرنگ را قاچ زدم و تند تند شربت های خوشرنگ درست کردم

با بچه های فسقلی بازی کردم و خندیدیم... هرچند فندوق فعلا از همه غریبی میکنه و هرغریبه ای که میبینه میزنه زیر گریه و طول میکشه تا آشنا بشه



پ ن 1: عکس کارت پستالم را گذاشتم تا یه نمونه از پروانه هام را ببنید...

i6fy_۲۰۱۸۱۲۱۶_۱۴۲۷۳۶.jpg


پ ن 2: داداش و زن داداش برای اومدن دل تو دلشون نیست


پ ن 3: خواهرم برام یه بلوز تابستونه خوشگل خریده بود


پ ن 4: آقای دکتر با خانواده رفتند مسافرت

پدرشون تو فروردین یه جراحی سنگین داشتند و دوران نقاهت خیلی سختی را سپری کردند و همچنان نیاز به استراحت دارند


پ ن 5: یه عالمه نقشه دارم برای روزهای آینده... برای اومدن داداش... برای رسیدن مغزبادوم


نظرات 10 + ارسال نظر
روشنک شنبه 29 تیر 1398 ساعت 10:27

سلام

برات یه پیشنهاد خوشمزه دارم......

کمی از غوره هارو نگه دار و شوری غوره درست کن....

و لابلاش چند حبه سیر و فلفل سبز و قرمز تند سالم که

با کارد زخمی شدن بنداز و روش اب نمک جوشیده ولرم

بریز و در شیشه رو محکم ببند و یک ماه بذار استراحت کنه

بعد برو سراغش و با غذا نوش جان کن ....

وای شرمنده من برم دهنم آب افتاد.....


سلام به روی ماهت عزیزدلم
شنیدم که خیلی خوشمزه میشه
به مامان میگم برامون درست کنند...
منم دهنم آب افتاد...

رسیدن شنبه 29 تیر 1398 ساعت 12:02

اومدم از لپ تاپ کامنت بذارم . امیدوارم از گوشی بشه یه کاریش کرد چون از سیستم هر روز اومدن برام سخته .
خوش به حالت که اینقدر خوب و پر انرزی هستی
همیشه سلامت باشی و بخندی

دوست جانم نمیخواد اینهمه خودت را به زحمت بندازی
منم برای شما همین آرزوهای قشنگ را دارم

الی شنبه 29 تیر 1398 ساعت 13:07 http://elhamsculptor.blogsky.com/

چه کارت پوستالها و پروانه های زیبایی

خجالتم نده ... متشکرم

تازه وارد شنبه 29 تیر 1398 ساعت 13:45

سلام دوست مهربان
پروانه هات خیلی خوشگل شده و توشون انرژی و عشق موج می زنه.
امیدوارم همیشه شاد باشی.

سلام دوست تازه واردم
متشکرم
بهم لطف دارین
امیدوارم واقعا همینطوری باشه و فقط یک تعریف نباشه

طیبه شنبه 29 تیر 1398 ساعت 14:15 http://almasezendegi.mihanblog.com/

سلام دختر پر انرژی
میگم چرا اول صبح وقت نداشتم این پست رو بخونم که کلی انرژی بگیرم ،جون بگیرم
من از ساعت یک به بعد تازه وقت می کنم بیام سراغ نت
خیلی انرژی میدی عزیزم.مرسی

سلام به روی ماهت
خب صبح شنبه است و هزار و یک کار
بهم لطف داری عزیزدلم

lawyer شنبه 29 تیر 1398 ساعت 18:08

بههههههههههههه بههههههههههه کیک قهوه
دستور لدفن؟
چه پروانه های نانازی

من دو دفعه هست به جای استفاده از دستور و یه عالمه دنگ و فنگ ، یک پودر کیک آماده میخرم، و به سادگی مخلوط میکنم و میزارم داخل پلوپز... بعد هم تقریبا 350 گرم خامه فرم گرفته را با همزن 5 دقیقه میزنم و به نسکافه یا هات چاکلت یه کمی طعم دار میکنم و نتیجه هم عالی میشه...

ستاره شنبه 29 تیر 1398 ساعت 18:28

تیلوی عزیز سلام
من یکی از خواننده های خاموشم، فکر کنم یکی دو بار فقط کامنت گذاشتم
ببخشید اگه کامنت نمیذارم ولی همه پست هات رو دوست دارم و با لذت می خونمشون
خیلی وقت توی دعاهام جا داری

ستاره عزیزم سلام به روی ماهت
میدونی چشمام برق زد و دلم روشن شد از فکر اینکه یواش و بیصدا دعام میکنی؟
سپاسگزارم دوست خوبم

ریحانه شنبه 29 تیر 1398 ساعت 20:41

تیلو جان، به طور خلاصه بگم، تو برای اطرافیانت یک نعمتی

شماها هم برای من نعمتید

قلب من بدون نقاب یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 10:23 http://daroneman.blog.ir

سلام تیلو جانم
پس بالاخره از کارت ها عکس گذاشتی
چقدر پست های عکس دار خوبه
مغز بادوم حسابی عشق میکنه با این خاله

سلام سپیده جانکم
من که هنوز از پستی که ازت خوندم شوک هستم...
اره پست های عکس دار کیف دارند
لطف داری بهم

قلب من بدون نقاب یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 12:00 http://daroneman.blog.ir

نگران نباش عزیزم
امروز خیلی بهترم.. یکم زمان بگذره همه چیز مثل روز اول یا حتی بهتر میشه

درگیر ی مقاله هستم
یکم سرم خلوت بشه حتما پست جدید می نویسم

امیدوارم خیلی زود خوب بشی
هرچی خیر و صلاحت هست پیش بیاد
منتظرم بیای و بنویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد