روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بازدید کنندگان

مدت ها بود که بلاگ اسکای در قسمت مدیریت یادداشت ها، تعداد بازدید کنندگان را دیگه نشون نمیداد

در واقع ما دیگه متوجه نمیشدیم هر پستی چند نفر بازدید کننده داشته

فقط تعداد نظرات را نشون میداد

از چند روز پیش که یهو ما اومدیم در خونمون را باز کردیم و دیدیم دیگه هیچی سرجاش نیست!!!! و بلاگ اسکای طبق میل خودش کل دکوراسیون زندگی ما را عوض کرده بود... یهو قابلیت تعداد بازدیدکنندگان هم دوباره برگشته سرجاش...

من در شگفتم که یک پست 120 نفر بازدید کننده داره ... و فقط 9 تا نظر؟؟؟؟؟

مجموعا کسانی که برای من نظر مینویسن و اعلام حضور میکنند به طور کلی از 20 تا 25 نفر بالاتر نمیرن

بعد اون 100 نفر بقیه چی میگن؟؟؟

تیلوتیلویی که ریز زندگی و روزمره هاش را اینجا مینویسه و همه چیز عین واقعیت اینجا جریان داره، عایا درسته که اینهمه خواننده خاموش داشته باشه؟

به نظر شما منم نباید یواش یواش به رمزی نوشتن رو بیارم؟

نباید به این فکر کنم که وقتی من همه واقعیت زندگیم را اینجا میزارم به اشتراک ، حداقل باید بدونم چه کسانی منو میخونن؟

هنوز تصمیمی نگرفتم... فقط دارم سوال میکنم

خیلی ساده ست که من به این 20 تا 25 نفر رمز بدم و از این به بعد بدونم چه کسانی از ریز زندگیم خبر دارند و خیلی ساده تر میتونیم دامنه دوستیمون را وسیع تر کنیم و حتی دوستی مون را تا یه جاهایی واقعی و واقعی تر کنیم...

کما اینکه بعد از اینکه حساس شدم به آمار و ارقام ... یه نگاهی هم انداختم و دیدم خیلی از کسانی که در لیست پیوندها و روزانه های من هستند ، اصلا منو تو لینکهاشون ندارند و شاید اصلا دوست ندارند من اونا را بخونم... عایا اینا قابل تفکر نیست؟؟؟؟؟

خوندن وبلاگی اجتماعی... اقتصادی... یا شعر و داستان و ... توسط همه افراد شاید کار عمومی باشه، ولی ریز به ریز روزمرگیهای یه نفر؟؟؟؟

خلاصه که این آمار منو به فکر فرو برده...

دوست دارم نظرات شما را هم بدونم

نظرات 35 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 18:50

اولن,
اون تعداد بازدید کنندگان که زیر پستت نشون داده میشه, تعداد دفعاتی هست که وارد قسمت کامنت اون پست شدن. یعنی اگر من 100 بار بیام و قسمت نظرات رو باز کنم, از اون 120 تا, 100تاش سهمِ منه. تعداد اصلی نفراتِ بازدید کننده, تو قسمت آمار و "بازدیدکننده" هست. اون "نمایش صفحه" هم کل دفعاتیه که وبت باز شده.
دومن,
من هم ندارمت تو پیوندها
سومن,
باهات موافقم و من هم با این خاموش ها مشکل دارم. حدود 50نفر وب منو میخونن, در حالی که من نهاااایتا 20تاشون رو بشناسم!!!

اوه اوه اینکه بدتر شد آقا مهدی... تعداد بازدید کنندگان در قسمت آمار که خیلی خیلی بیشتر از این حرفا هست ....
شما نداری تو پیوندها ولی دائم دارین زحمت میکشین و کامنت میدین و سرمیزنین... این فرق داره...

پروفسور سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 18:55 http://otagham.blogsky.com

والا آماری که واسه وب منم نشون میده خیلی بالاست.
در روز 43 نفر بیان وبلاگ من؟ محاله!

نمیدونم والا... این خاموشا کیا هستند یعنی؟

الهام سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 19:52

سلام تیلو جان ،من تمام پستات رو با دقت میخونم و روزمرگی هات رو دوست دارم، ولی زیاد اهل نظر دادن نیستم و همیشه فکر میکنم چی دارم که بگم؟هیچچ،
برات آرزوهای خوب خوب میکنم

سلام دوست خوبم
متشکرم که الان برام کامنت گذاشتی ... من خودم هم خیلی از پست های وبلاگهای دیگه را میخونم و کامنتی ندارم، ولی هرازگاهی یه کلمه حرفی، آیکونی، ابراز وجودی بد نیست... بازم ازت متشکرم

چیکسای سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 20:57 http://havali38.blogfa.com

نظر من اینه که خیلی دوستت دارم دوست جانم


شما که کلا عشقی ساراجون...

lawyer سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 21:59

سلام
نه رمزی نکنین لطفا
من با گوشی هر روز اینجا رو میخونم ولی با گوشی نمیتونم کامنت بزارم
چند ساله ک میخونمتون
لطفا باز هم همینطوری حس های خوبتون رو با ما ب اشتراک بزارین

سلام به روی ماهت
دیدی الان تونستی یه کامنت بزاری
دوست جانکم هرازگاهی یه ابراز وجودی بکن... من خوشحال میشم

رعنا سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 22:30

سلام بر بانوی پر انرژی
شما را از وبلاگ رافائل خانم پیدا کردم و می خونمتون. تا الان کامنت نذاشته بودم. ماشاءالله خیلی فعال و پر انرژی هستید. در کل زیاد اهل کامنت گذاشتن نیستم. لذت می برم از روابط اجتماعی تان. متاسفانه من انرژی ندارم. دارم سعی می کنم که من هم مثل شما بشم. میشه ازتون خواهش کنم که رمزی نکنید. البته اختیارشو دارید ولی ما بدون وبلاگا گناه داریم!


سلام به روی ماهت رعنا جانم
من که انرژی خوبی از کامنتت گرفتم
متشکرم از اینهمه محبتت

لیلی۱ سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 23:22

سلام گندم طلایی
من با نظرت موافقم

سلام سه‌شنبه 25 تیر 1398 ساعت 23:36

سلام . مدت هاست تورا میخونم . ولی خاموش . از شهر بوستان و گلستان . هر شب همین موقع ها با یه علاقه چند سال هاست به طور متوسط هفته ای ۵ بار میخونمت . از روز ای که یه داستان واقعی از زندگی زنی که مینوشتی که خیلی زجر ها کشید شروع به خوندنت کردم . راستی من وب شخصی ندارم که ادرسش را بدم .

سلام دوست خوبم
متشکرم از اینهمه محبت
ولی بد نبود که در طول اینهمه سال گاه گاهی برام کامنت میزاشتی و بی نهایت خوشحالم میکردی
از لطفت متشکرم

ترمه چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 00:27

سلام
من از همون خاموش ها هستم.
اول اینکه از شما خانم فرهیخته انتظار میره که آیا رو طبق مد عایا ننویسید.
تقریبا ده ساله که وبلاگ میخونم.
یادم نیست از کدوم وبلاگ به شما رسیدم.
زیبا و با احساس می نویسید.بیان حس جزییات از توانایی های نویسنده های حرفه ای هست.
دلیل خاموش بودن سایر عزیزان رو نمی دونم، ولی خودم حتی برای وبلاگ هایی که در واقعیت می شناسم شون و بعضی هاشون رو دیدم کامنت نمی نویسم، مگر مواقع خاص مثلا در مورد معرفی پز یا کتاب یا حل مشکلی که اشراف به موضوع داشته باشم،من حتی برام عجیبه که افراد وقتی هنرپیشه یا فوتبالیستی رو می بینند خیلی راحت صحبت می کنند،چون ما اون ها رو بواسطه شغل شون می شناسیم دلیل نداره اونها هم با ما احساس نزدیکی کنند.
اما در مورد اینکه شما فرمودید چون ریز زندگی تون رو می نویسید احساس خوبی نسبت به تعداد زیاد خواننده خاموش ندارید به نظرم منصفانه نیست. این انتخاب شما بوده در نوشتن و به نظرم گرو کشی درستی نیست.
ما خاموشیم ولی در عوض مثل بعضی از کامنترها، خصوصی و عمومی سوال شخصی نمی پرسیم، توضیح بیشتر نمی خواهیم و کنجکاوی مضاعف نمی کنیم. در همون حد و حریم که شما صلاح دونستید می خونیم و لذت می بریم. البته قبول دارم که یک خسته نباشید و تشکر به شما بدهکاریم.
موفق باشید

سلام به دوست خوبم ترمه ی عزیز
متشکرم که روشن شدی...
حق با شماست... اما گاهی بعضی از مدگرایی ها قابل اغماض هست بازم از غلطی که نوشتم دفاه نمیکنم چون خودم معتقدم اینطوری داریم زبان و نوشتار فارسی را نابود میکنیم...

درسته شاید ما با خیلی از وبلاگهایی که میخونیم حس مشترکی نداشته باشیم ، ولی انتظار زیادی نیست که گاهی ، حداقل بعد از چند سال (تاکید میگم گاهی) کامنتی بدیم و اجازه بدیم نویسنده حس خوبی بگیره از کاری که داره انجام میده
حق با شماست ... انتخاب من بوده و خودم این نوع وبلاگ نویسی را انتخاب کردم
ولی خیلی وقتها سوال عمومی داشتیم.... نظر سنجی داشتیم... اطلاعات خواستیم...
بازم متشکرم از کامنتت و نگاه دقیق و ظریفت

محسن از دنیای دوست داشتنی چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 01:12

در آمار وبلاگ و تعداد کامنت نکته هاییست برای آنان که می اندیشند

آقا یکی از اون ۱۰۰ نفر منم که بعضا میخونم ولی کامنت نمیزارم.البته من از طریق فید میخونم نمیدونم تو امار میارتم یا نه. فقط میدونم که حرفم نمیاد، همین :(

اخیش... این پست اگه هیچ سودی نداشت لااقل یه خبری از یه دوست قدیمی گرفتیم
به روز رسانی وبلاگ را که کلا تعطیل کردین
کامنت هم که نمیدین... خدا را شکر اینطوری یه خبری ازتون گرفتیم

ریحانه چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 01:30

اولا به امار بلاگ اسکای اطمینان نکن
ثانیا ببین مثلا من به شخصه روزی ۴-۳ بار وبلاگت رو باز میکنم. بنابراین به نظرم تعداد افراد خوانندت را باید اون عدد تقسیم به ۳ در نظر بگیری. یعنی ۱۲۰÷۳

خلاصه اینجوریاس


البته که مطمئنم شما بهم لطف دارین که روزی سه چهار بار بهم سر میزنید
قلبم را پر از حس خوب کردی
اما حتی تقسیم بر اون سه هم بکنیم بازم چهل نفر کامنتر نداریم

شهره چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 07:10

من خودم شخصا سالها پیش تقریبا هشت سال پیش وبلاگ داشتم. ولی بعد بدنیا آمدن پسرم دیگه ننوشتم و حتی خودم گمش کردم انقدر که نرفتم سراغش. الانم وبلاگها رو میخونم دوسه سالی میشه و علاقمندم. و اینکه نظر نذاشتن آدما رو بزار روی حساب گرفتاریها و دغدغه ها. اینکه با علاقه و عشق دنبالت میکنیم خودش قشنگ نی! ؟؟

شهره جان !! قشنگه ... خیلی هم قشنگه
ولی گاهی هم که شده یه کامنت... یه آیکون لبخند... یه حرف قشنگ ... اینطوری دل اونکه داره وبلاگ مینویسه گرمتر میشه

عاطفه چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 08:37

تیلو جان عذر خستگی منو بپذیر، روزمرگی هات ی روزنه امید برای یکی مثله من که جز سیاهی نمیبینه هست که میشه دنیا رو مثله تیلو زیبا دید...

عاطفه ی عزیزم
انشاله که دنیات اونقدر روشن و شاد و پر انرژی بشه که دیگه هیچوقت ازش به سیاهی یاد نکنی

می سا چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 09:02

سلام
خبهمین اول اعتراف کنم که من اصولا نمیام حرف بزنم ، ولی میام می خونم :) زیاد اهل حرف زدن نیستم
بعد میام از توی وبلاگت، می رم پرژین و رافائل و لاندا رو می خونم .

سلام به روی ماهت

خیلی هم خوب
اعتراف خوبی بود

دل آرام چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 09:11

من خیلی به آمار توجه نمی کنم. ولی کلا بلاگ اسکای بهم ریخته دلیلش رو نمی دونم. امیدوارم مثل بلاگگفا نشه دوباره مجبور به کوچ بشیم

انشاله که اینطوری نمیشه
دارن یه چیزایی را ارتقا میدن و این شاید اوضاع را بهتر کنه
باید امیدوار باشیم

دل آرام چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 09:12

http://khaterateman1369.blogsky.com/
از آناهیتا خبر نداری؟ خیلی وقته نمی نویسه

یهو رفته... نه خبری نه هیچی... اون اوایل توی پست ها هی براش پیغام میزاشتم و سراغش را میگرفتم... ولی در کل ازش بیخبرم چون جواب نداد هیچوقت

صحرا چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 09:12

به نظرم در معرض گذاشتن خودت و دنیات در برابر نگاه خواننده های غریبه ها یک ویژگی ذاتی وبلاگ نویسیه. حالا یک عده میان و نظر میدن و رابطه رو دو طرفه میکنن اما عده ای هم همونطور خاموش دنبال می کنند. توصیه ی من اینه که زیاد سخت نگیر

توصیه ی بی نهایت خوبی بود
متشکرم دوست جان خوبم

لاندا چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 09:18

میدونی تیلو منم گاهی به این فکر می کنم. یا حتی اینستا. کلی آدم هستن که توی اینستا من رو فالو کردن (البته قبلش با کسب اجازه و اینکه بدونم کی هستن اکسپت کردم) ولی هیچ پستی ندارن و نظر هم نمیذارن و من اصلا نمیدونم کی هستن. دارم فکر می کنم یه فیلتری بذارم رو اینا. شاید واقعا بهتر باشه وبلاگ هم رمزی بشه. نمیدونم.

اینستا که کلا خیلی خیلی بی در و پیکر هست ... البته به قول شما ابتدای ماجرا خودمون این اجازه را به بقیه میدیم... من صفحه اینستاگرامم هم باز هست

الی چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 09:29 http://elhamsculptor.blogsky.com/

خب کلا اینطوریه متاسفانه
انگار حوصله نظر دادن ندارن
فقط میخونن و میرن من خودم توی یک پست ممکنه 12-13 نظر داشته باشم و یک پست فقط 1 البته من به شخصا خیلی مهم نیست برام بیشتر برای دلمه ولی خب من روزانه نویسی نمیکنم و مثل تو اینقدر خوب و ملموس نمینویسم و باهاشون زندگی نمیکنموقتی اینقدر ریز و دقیق مینویسی به نظرم شاید حق داشته باشی من اگر بخوام اینقدر جزئی و روزانه بنویسم حتما رمزیش میکنم (البته شک نکن برای رمز همه پیدا میشناچشمک:)
خب در مورد اون لینک دوستان هم من یکی باید بگم گزینه ای هست که مدتهاست اصلا بهش دقت نکردم فک کنم اخرین بار یکی دو سال پیش که آپدیتش کردم همونطوری مونده الان از 4 تا لینکی که دارم دیدم 2 تاش که مدتهاست نمینویسن یکیش هم اخرین بار یکسال پیش بهش سر زدم فقط به ماهی سر میزنم در واقع من دوستانم رو به بخش پیغام اضافه کردم و با نوشتن پست جدید پیغامتون میاد

راست گفتی الی جان
تو زندگی های پر مشغله امروز خیلی وقتها ، به خیلی از این ریزه کاریها دقت نمیکنیم

ترمه چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 09:37

سلام
راستی حیفه اگه این رو نگم:

معلم کلاس داستان نویسی دخترم گفتند که این هفته بیان حس و نوشتن جزییات رو تمرین کنند. امروز چند تکه از نوشته های شما رو براش به عنوان نمونه خوندم.


چقدر خوب
این کامنتا دل آدم راگرم میکنه ... دلتون میاد کامنتای به این خوبی را از من دریغ کنید؟

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 11:23 http://daroneman.blog.ir

خوب تیلو جانم این مشکل رو من همیشه داشتم
وبلاگ قبلی بعضی پست ها نزدیک به هفتصد بازدید داشتم
از وقتی جریان جدایی رو تو وبلاگ گفتم اصلا یکدفعه آمار بازدید ها عوض شد

الان هم آمار بازدید وبلاگم با مخاطب هام یکی نیست
ولی دلم میخواد حرفام رو بزنم بدون رمز
بدون اینکه فکر کنم کی من و میخونه و قضاوت میکنه
حتی همین ریز به ریز شخصی ها رو

بهی جانکم تو که منو میشناسی خیلی نگران قضاوت و این حرفا نیستم
اما بالاخره آدم میگه من اینهمه ریز به ریز مینویسم... و اینهمه مخاطب ... چرا هیچی نمیگن....

سارا چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 12:28

تیلو جان یکی از خاموش ها منم، هر روز می خونمت و گاهی در روز دوبار بهت سر میزنم و دوبار تاحالا بیشتر برات پیام نذاشتم، من کلی از حرفات انرژی میگیرم، رمزی نکن خواهش می کنم.

ای جانمی ساراجانم
چشم
رمزی نمیکنم
شماها به من انرژی میدید... من به عشق شما و به خاطر محبت شما اینقدر اینجا را دوست دارم

جزر و مد چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 12:38

این تغییر بلاگ اسکای خوبه چون نوشته ها درشتر شدن، دردسرهای یک عینکی


کلا فونتش هم بهتر شده ...

یک زن چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 13:47

من اغلب موقع نهار میخونمت، خوب دستم بنده! چطور کامنت بذارم؟!
خیلی وقت هم هست میخونمت... خیلی هم ازت انرژی میگیرم، از پیوندهات هم استفاده میکنم... خودتم لوس نکنی رمزی و اینا بنویسی ... آباریکالله دختر خوب


به روی چشم
راستی احتمالا موقع ناهار هست .. نوش جان

فرنوش چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 14:11

سلام تیلو جان. یکی از خواننده های خاموش منم. که از وبلاگ نازلی باهات آشنا شدم و یکبارهم سراغ نازلی رو ازت گرفتم. خوندن پست هات خیلی برام شیرینه و از انرژی مثبتی که داری انرژی میگیرم ولی واقعیتش به ندرت وقت کامنت گذاشتن دارم. در مورد نازلی هم با اینکه خیلی خیلی دوستش دارم ولی واقعا خیلی کم میتونم براش کامنت بگذارم.

سلام به روی ماهت
از همین کامنتی که گذاشتی ممنونم
دوستای نازلی برای من عزیزن... از بس خودش را دوست دارم

بهامین چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 14:46 http://notbookman.blogsky.com

از تغییرات یهویی بلاگ‌اسکای منم حسابی متعجبم‌
میدونی تیلو اونقدر حس خوب از نوشته هات ساطع میشه حتی از نوشتن روزمرگی هات که این باعث جذب مخاطبه.
هر وبی کم و زیاد خواننده خاموش داره ، ولی بهت حق میدم که این تعداد تفاوت فاحش برات سوال برانگیز باشه .

نمیدونم تصمیمت چیه ولی به من خواننده روشن رمز بری ها
دوست دارم


فقط میدونم که افرادی مثل تو فقط خواننده روشن نیستند، دوستای عزیز تیلوتیلوهستند...
منم خیلی خیلی دوستت دارم

فرشته چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 15:55

من همیشه سر میزنم اصلا هم به فکر سرزدن ونظردادنت نیستم

شما که آدرس نداری خوشگل بانو که من بخوام بهت سر بزنم و نظر بدم
ولی همین که به من همیشه سر میزنی یه دنیا برام ارزش داره
متشکرم

رهآ چهارشنبه 26 تیر 1398 ساعت 18:22 http://rahayei.blogsky.com

منم فکر کنم جز نیمه خاموش ها حساب میشم :)

خیلی به امار توجه نکن.
من تو وبلاگم مثلن بازدید کننده رو میزد 50 نفر، ولی تو وبگذر میزد 30 نفر. اصلن اماراشون یکی نبود!

منم وقتایی که برات کامنت میزارم بعدن میام جوابم میخونم، پس دو نفر حسابم کن :)

من یکی از دلایل رمزی نوشتنم، اینکه ی اشنا من نخونه! حالا من چیز خاص و مهمی هم نمی نویسما ولی خب بازم دلم نمیخواد از سمت اشناها پیدا بشم.
من اون اوایل که این وبلاگ ساختم بدون رمز می نوشتم و با جزئیات. بعد ی روز امار وبلاگم خیلی بالا رفته بود، احساس نا امنی کردم :)))) و زدم ترکوندم! :)

هر جور که راحت و احساس بهتری بهت میده، همون جور بنویس.

سلام رهای عزیزم
ممنونم ازاینکه برام کامنت گذاشتی
ترجیح میدم همینطوری به نوشتن ادامه بدم با اینهمه انرژی مثبتی که دریافت کردم

نیلوفر پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 07:52

من هم هستم خانم زیبا، ببخشید نظر نمیدم، ولی دوست دارم و زندگیت برام جالبه

عزیزدلمی
زیبایی واقعی در قلب مهربون شماهاست که به خاطر من روشن شدین و کامنت گذاشتید

بیمه عمر پاسارگاد پنج‌شنبه 27 تیر 1398 ساعت 15:23 http://bimehpasargad98.blogfa.com/

سلام
تصمیمی که شما بگیرین کسی نمیتونه تغییرش بده

سلام به دوست خوبم...
مشورت کردم باهاتون و اینکه من خیلی خیلی انعطاف پذیر هستم

زهرا شنبه 29 تیر 1398 ساعت 01:54

من با عشق میخونمت واقعا اگه کم نظر میدم دقیقا از تنبلیمه و اینکه خیلی جاها نمیدونم چی بگم ولی هر بار با خوشحالیات خوشجال میشم با غمات غصه میخورم ولی برای من وب شما یه جور خاصیه وقتی میخوام باز کنم لبخند میاد رو لبم یه جورایی انگار قراره یه خوراکی خوشمزه رو با ارامش مزه مزه کنی نمیتونم اصلا درست توصیف کنم نمیتونم مث شما قشنگ بنویسم.ولی بازم اگه بخوای رمزی کنی من یکی احترام میزارم چون خودم جرات ندارم از روزمرگییام بنویسم.

زهرای عزیزم
رمزی نمینویسم چون کامنتهایی دریافت کردم که برای اندازه یک دنیا ارزشمند بودند
وقتی در توصیف من اینطوری مینویسی، جایی برای بحث نیست که من باید ادامه بدم و خوشحال باشم از داشتن شماها...

آسمان شنبه 29 تیر 1398 ساعت 21:06 http://avare.blog.ir

من اینجا کامنت نذاشته بودم؟
یا جای دیگه ای بود؟

من که چیزی دریافت نکردم
حرص نخور
از معجزات بلاگ اسکای هست

نسترن یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 08:58 http://second-house.blogfa.com/

سلام
من هروقت بخونمتون معمولا نظر میدم مگر اینکه واقعا حرفی نداشته باشم ...
این مسائل رو تقریبا همه وبلاگ نویسا دارن... خودِ من هم صرفا از روی حسم متوجه شدم خواننده خاموش زیاد دارم ( بلاگفا آمار بازدیدکننده خودش نداره) ولی خب هیچ وقت رویه ام رو تغییر ندادم چون فقط و فقط برای دل خودم نوشتم...

سلام به روی ماهت
اوهوم
حق باشماست دقیقا....

آسمان یکشنبه 30 تیر 1398 ساعت 21:03 http://avare.blog.ir

گفته بودم که! اصولا کامنتی که میذارم مثل تیری که از کمان رها شده. دیگه نمیدونم کجا و کی بوده


خیلی هم خوب
امیدوارم همیشه تیرهاتون به هدف بخوره

شینسه جمعه 4 مرداد 1398 ساعت 02:51

سلام منم از خوانندگان خاموش شما هستم تا حالا کامنت نذاشته بودم نه از سر تنبلی یا بی حوصلگی بیشتر ترجیح میدم شنونده باشم. یک همراه آروم ولی همیشه همراه. موفق باشی

سلام به روی ماهت
متشکرم ازت
همین همراهی و همین همدلیت برام کلی ارزشمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد