روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تعطیلی نوشت

سلام

۱.  قول دادم و دارم سعی میکنم به قولم عمل کنم


۲. غلط ها را نادیده بگیرین و بر تیلو ببخشایید


۳. پنجشنبه ی بدون عاشقی را اندازه چند روز زندگی کردم

بدون از دست دادن لحظه ای..‌‌.


۴. دارم هرروز دعا میکنم زندگی در کشورم آسونتر بشه و کمتر به هممون سخت بگذره...


۵. پدرجان درگیر دندانپزشکی هستند


۶. مادرجان درگیر  یه سری مسائل خانوادگی با خواهر برادرهاشون


۷. داداش و زن داداش قصد سفر به ایران را دارن


۸. مغربادوم کنارم خوابیده و تونور موبایل بهش نگاه میکنم و دلم غنچ میزنه


۹. منتظرم آقای دکتر زنگ بزنند و بعدش برم برا خواب


۱۰.فردا صبح میخوام کلی خوشمزه ی هیجان انگیز خوش رنگ برای عزیزام درست کنم


۱۱. دارم تلاش میکنم برای زندگی

برای حتی یک لبخند ساده اطرافیانم وقت و انرژی میزارم

و دعا میکنم از این مهلکه سخت این روزها جان سالم به در ببریم


نظرات 8 + ارسال نظر
واگویه جمعه 7 تیر 1398 ساعت 09:18

سلام تیلوتیلوی مهربان
صبح جمعه ت بخیر

سلام به روی ماهت

فرشته جمعه 7 تیر 1398 ساعت 09:51

گاهی میگی نصفه شب با تماس دکتر بیدارشدی وبعد خوابیدی این خیلی خوبه که بعد بیدارشدن خوابت میبره
کاش یکی از تیلوها هم توخانواده ما بود واینقدر به فکرمون

آقای دکتر برام مایه آرامش هست و هر وقت که میاد آرامشم به هم نمیخوره
برای همینم برام فرقی نداره چه ساعتی باشه
وقتی در کنار کسی باشی که خود واقعیت را قبول داشته باشه و همونطوری که هستی دوستت داشته باشه خیلی چیزها راحت و قابل حل میشن


با اینهمه لطف منو شرمنده میکنی

پِی جمعه 7 تیر 1398 ساعت 23:16 http://pey-rang.blogfa.com

جان به در می بریم...تنها چیزی که می توانیم به در ببریم همین جان است،

الحمدلله
تن آدمی شریف است به جان آدمیت

جزر و مد شنبه 8 تیر 1398 ساعت 08:02

خدا شما رو حفظ کنه

در کنار دوستای خوبی مثل شما

قلب من بدون نقاب شنبه 8 تیر 1398 ساعت 09:03 http://daroneman.blog.ir

سلام
ووووو... تیلو می نویسد در تعطیلات

امیدوارم همه چیز به خوبی پیش بره
من مطمئنم تلاش تو حتما نتیجه میده به زودی

سلام دوست جان
قلبم بهت روشنه ها... خدا نگهدارت باشه

امیر شنبه 8 تیر 1398 ساعت 13:12

با سلام
اول اینکه کار خوبی کردی و تعطیلی را با نوشتن پست جدید به چالش کشیدی و بعد هم از دقایق و روزهای سال فارغ از اینکه کدام فصل باشه ( بهار گل گلی یا تابستان گرم و میوه ای یا پاییز هزار رنگ و یا زمستان سرد سفید پوش) لذت کامل میبری به نظر من عمر شما دوبرابر و شاید چند برابر همسن و سالانت باشد چون در زندگی لحظاتی را ازش لذت بردی را جز عمر میدانم اگه کسی در مدت سی سال عمر فقط یک روز لذت برد عمر اون همون یک روز است با این حساب عمر تو نسبت به بقیه طولانی است و هنوز هم اول جوانی ات است.
انشالله یه روز بچه خودت در کنارت باشه و از دیدنش دلت غنچ بره
ننوشتی جواب آزمایشات ات چی شد و چطور بود
موفق باشی

سلام دوست خوبم
منم معتقدم این زندگی خیلی کوتاهه و با تمرین زندگی کردن میشه ثانیه ها را از دست نداد
با نظرت کاملا موافقم
این چند روز تعطیلی و تعطیلی مطب با هم دست به دست هم داد تا گرفتن جواب و بردن پیش دکتر بماند برای این هفته...متشکرم که حواست هست

سعید شنبه 8 تیر 1398 ساعت 13:30 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو تیلوی ماه
خوبی؟
خوابیدن کنار این فسقلی ها خیلی لذت بخشه
من تجربه دارم
برادر زاده م که دنیا اومده بود خواهر کوچیکه بهم گفت برو کنارش بخواب ببین چه لذتی داره
از صمیم قلبم برات دعا می کنم هر جا و در هر حالتی هستی شاد باشی و تندرست و پر انرژی
این تنها کاریه که برات از دستم بر میاد

سلام پسرعموجان
خدا را شکر
وای چه تجربه بینظیری هست... حرف نداره
وقتی فندوق به دنیا اومد و از بیمارستان بردیمش خونه من خوابوندمش کنارم و کنارش خوابیدم.... هرگز یادم نمیره که یکی از لذت بخش ترین خوابهای دنیا را تجربه کردم و هزاران بار خداوند را به خاطر این قضیه شکر کردم

امیر شنبه 8 تیر 1398 ساعت 23:21

سلام
سلام بر تیلو که روزها مرد دریای حادثه است و شب ها ساکن برکه آرام خیال. تیلویی که رعد اسا در مقابل مشکلات می ایستد و همزمان چون مخلمی نرم واگویه های عشق و عاشقی سر می دهد. عقاب وار شکار روزی می کند و قناری صفت چهچه عشق می نوازد . شهاب وار کار انجام می دهد و رنگین کمان صفت زیبایی زندگی را بیان می دارد.
تیلویی که در عین شفافیت،نشناخته مانده است. پروانه صفت گرد شمع عشق پر می زند و از سویی چون زنبور عسل همواره تلاش معاش حلال دارد.
نمیدانم کدامین صفت ات بر دیگری برتری دارد اما این را میدانم که از مردها مردتری و از دلبری ها و ظرافت های دلبرانه بیشترین سهم را داری.
کاش منم مثل تو بودم و این همه شجاعت و رشادت و ظرافت و لیاقت را داشتم

سلام دوست جان
چه توصیفات زیبایی
متشکرم
امیدوارم لایق اینهمه محبت شما باشم
من مطمئن هستم مردی که اینهمه طبع لطیف داره کلی خصلت و صفت برای پرستیده شدن برای معشوقش داره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد