روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

اختصاصی برای لیلی 1


  وقتی کامنتت را خوندم حیرت زده شدم

دوباره خوندم

سه باره خوندم

دلم میخواد بدونم تعبیر این خواب عجیب چیه؟

لیلی جان من خوشبختم چون دوستهای نادیده ای چون شما دارم که رشته های محکمی هستند که منو به این دنیا و خوشبختی گره میزنند

من از داشتنتون به خودم میبالم

نظرات 2 + ارسال نظر
لیلی۱ یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 13:05

سلام گندم جونم خسته نباشی ایا کامنت دیشب من رسید؟

سلام بر لیلی عزیز
بله رسیده
یه کامنت پر از مهر و محبت و سراسر عاطفه
منم دوست دارم که با دوستای وبلاگیم نزدیک و نزدیک تر باشم
شما وبلاگ نداری؟

لیلی۱ دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت 11:01

سلام گندم جانم خسته نباشی
نه متاسفانه وبلاگ ندارم

سلام به روی ماهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد