روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

معجزه ها نزدیکند

سلام

روزتون شیرین و گوارا


افطاری ها با حال خوب را قدر بدونید...

نون و پنیر و سبزی های خوشمزه را

شربتهای گوارا را

و حتی زولبیا بامیه را ... به من توصیه نکنید که زولبیا بامیه نخور که من خودم یه استایل کامل سالم خواری دارم ولی زولبیا بامیه را میخورم


از بس عطش و گرما بهم اثر کرده بود رفتم سروقت کابینت عرقیجات

آخرین جرعه کاسنی و شاتره را قاطی کردم و یه قاشق هم عسل و تخم شربتی

اصولاً گلاب را هم خیلی دوست دارم

دیدم کل گنجینه عرقیجات به تهش رسیده ... این شد که اسم این سه تا دوست خوشبو را اول لیست خرید نوشتم ...

به مامان گفتم اگه چیزی میخواین به لیست اضافه کنید تا فردا برم به کوچولو خرید


برای خواهر نوشتم دلم یه مانتوی لیمویی گشاد میخواد که زیرش یه بلوزشلوار نسکافه ای بپوشم با یه شال نارنجی...

گفت : یا خدا ... انشاله که گیرت نیاد

گفتم : به من اعتماد کن

گفت: شرمنده عزیزدلم

تست کردم ... همین پیام را برای آقای دکتر فرستادم

گفت: به به ... چه شاد و بهاری... مبارکت باشه... به حرف دلت گوش کن... فقط لطفاً تو خریدن دقت کن که مانتو تنگ نباشه و بلوز کوتاه نباشه...

من نباید چشمام قلب قلبی بشه از داشتنتش

فردا اگه دیدید من نیومدم خبر داشته باشین که رفتم خرید... میخوام برای عید فطر یه تیپ تازه بزنم... البته اگه گیرم بیاد

من کلا خیلی راحت خرید میکنم... برای مامان و خواهرا و فسقلیا... ولی نوبت خودم که میشه هیچی را دوست ندارم

همیشه همه از خریدای خوبم تعریف میکنند و سلیقه م را دوست دارند (حتما بهم لطف دارند)

اما برای خودم خیلی سخت چیز میخرم... انگار هیچی باب سلیقه ی من نیست

بخصوص خرید مانتو که کلا خیلی خیلی برام سخت شده تازگی ها




پ ن 1: یکی از دلایلی که امروز دیر پست نوشتم ، خوندن پست دوستی بود که اشکم را در آورد و مدتی ذهنم را درگیرکرد

پ ن 2: زندگی دقیقا دو رو داره.. همونوقتی که میشه بد دید میشه خوب هم دید... یه کم تمرین کنید

پ ن 3: نانوایی نزدیک دفتر دوباره راه اندازی شده و عطر نان تازه منو به مزرعه های گندم میبره

پ ن 4: این پدربزرگهای دوست داشتنی که دست نوه هاشون را میگیرن و تو سایه آروم آروم و پا به پای کوچولوها راه میرن ، دل منو میبرن

پ ن 5: کاش یاد بگیریم در کنار هم آروم زندگی کنیم... اینهمه تنش و آزار ؟؟؟؟

پ ن 6: دوستای مجازی... از بودنتون به خودم میبالم و به خاطر داشتنتون شکر گذار پروردگارم هستم


نظرات 17 + ارسال نظر
الی یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 11:36 http://elhamsculptor.blogsky.com/

لیمویی و نسکافه ای.... حتما قشنگ میشه

عالی میشه
ولی میدونی که خیالبافی لباس یا خریدنش خیلی فرق داره... هیچوقت اون چیزی که میخوای گیرت نمیاد... شایدم من اینطوریم

قلب من بدون نقاب یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 11:42 http://daroneman.blog.ir

مانتو های رنگی رنگی این مدت مجتمع کوثر خیلی دیدم
دلبر و خوشگل و خنک
به چشم من از بقیه جاها قشنگ تر بودن

بلوز خوشگل راستش جایی ندیدم هر چند خودم ی سبز خوش رنگ از همون مجتمع خریدم برای زیر مانتو
وای تیلو من هیجان دارم برای خرید های تو
مبارکت باشه و با دل خوش بپوشی

من هم باید برم خرید عرق برای ماه های گرم آینده

پست کی رو خوندی که چشمات اشکی شد؟

آخ مرسی که بهم گفتی
فردا که چون خواهرا میخوان برن سمت نظر میرم سمت نظر
ولی حتما کوثر سر خواهم زد
من با عشق همین خوشمزه های خوشبوی دلبر میرم به استقبال تابستون

پست باران http://mesjours.blogsky.com
یعنی هق هق گریه کردما

سعید یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 12:06 http://www.zowragh.blogfa.com

میخوام اتاقم را رنگی رنگی کنم که کوچولوها بیشتر کیف کنند
بفرما سرکار دختر عمو اینو خودت تو وب نوشتی بفرما بفرما
آقا اصلا میدونی چیه؟ من کاری به این کارا ندارم
من تا یه رنگ دیوار تو پاچه ت نکنم ول کن نیستم
راستی منم میخوام پست باران رو بخونم
تو پیوندات هست؟


حرفی نیست بیا رنگ بزن شاید دلت خنک بشه
http://mesjours.blogsky.com اینجا را بخون.... ولی اشک میریزیا
من گفته باشم

سعید یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 12:11 http://www.zowragh.blogfa.com

خب خب میرسیم به بحث شیرینی جات
اولا که من تو نوشیدنی ها ترکیب بیدمشک و نسترن رو بهت پیشنهاد میدم با کمی عسل و ملنگو
حتما میپرسی ملنگو چیست؟
خب بپرس اشکالی نداره
زولبیا و بامیه رو هم خودت میتونی تهیه کنی با اندازه ی شیرینی دلخواهت
فقط یادت باشه زولبیا ها رو زیاد تو شربت نذار چون حالت تردشو از دست میده
تجربه دارم که میگم

به به نسترن که عشقه ... خوب میشناسمش
بیدمشک که گفتن نداره کلا آدم را مست میکنه
ملنگو را شنیدم ولی دقیق الان نمیدونم کدومه
خب میگفتی خودت... توضیح بده ببینم
زولبیا بامیه هم همون بیرونیا را میخورم و کیف میکنم
برای هرچیزی که نباید سختی کشید من همون بیرونیا را دوست دارم با همون شهد غلیظ و خوشمزه

نون سین یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 12:11

بستگی به رنگ اون لیمو و نسکافه داره... شایدم به هم بیان :) بهرحال مهم اینه که تو خوشحال باشی حتی اگر بقیه فکر کنن قشنگ نیس...
در مورد شکرگذاریتم... مخلصیم:)


بقیه را چیکار داریم ... خودمون را عشقه
عزیزدلمی

سعید یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 12:13 http://www.zowragh.blogfa.com

میگم یه چیزی یادم رفته بگماااا
در مورد تیپ جدیدت بهت آفرین میگم
رنگ های تازه و شاد و متنوع
به قول جوونای الان اون تیپتو خریدارم

شاد و سرزنده

اقای دکتر یه بلوز لیمویی داره که کلا میمیرم براش.... تست کن ... به آقایون هم میاد

انه یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 12:54 http://manopezeshki69.blogsky.com

خوشم میاد در انتخاب رنگ جسوری من اکثرا رنگای تیره میخرم برای مانتو دست خودم نیست ته جسارتم خرید یه مانتو صورتی بود که یه ماه پیش بود!!!

من کلا رنگ تیره نمیپوشم
تو رنگ و وارنگ پوشیدن با رعایت همخوانی ... نه ست یک دست ... کاملا دست و دلم بازه... از هیچ رنگی نمیترسم

هدی یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 13:13

سلام تیلوی عزیزم زندگیت سرشار از معجزه های خداوند باشه

موقع افطار مارو هم دعا کن دوست گلم .
من عاشق زولبیا بامیه هستم خخخ چه روزه باشم چه نباشم دوستش دارم
لیمویی و نسکافه ایی خیلی خوشگله حتمن من مجسمت کردم پیشاپیش مبارک اقای دکتر هم مثل همسر من هست همیشه تاکید داره مانتو جلو باز بلوز زیرش کوتاه نباشه
خلاصه زیاد دست دست نکن تیلویی وقت نداریم به اتمام ماه مبارک نزدیکیم و به لحظات قرار عاشقانه نزدیک

سلام به روی ماهت
منم التماس دعا دارم
من زولبیا بامیه را فقط ماه رمضون میخورم و میخرم ... اصلا انگار نوستالژی ماه رمضونه و بقیه ماهها این حس را بهم نمیده
متشکرم
البته اقای دکتر همیشه تاکید داره مانتوی جلو باز ممنوع... و البته منم اکثرا رعایت میکنم
اخ اخ یعنی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

رسیدن یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 13:15

من که تونستم اون مانتو رو تنت تصور کنم . چقدر سبک و دلنشین بود و خنننکک. انشاءالله همیشه به خرید باشی
غیرت مردونه برای زن خیلی شیرین


چه تجسم خوبی بود... از تجسم یه هنرمند چی میتونه خوشگل تر باشه
ولی من به این سادگی مانتو گیرم نمیاد
میمیرم برای غیرتش

سعید یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 14:01 http://www.zowragh.blogfa.com

باشه همون بیرونیای چرب و شیرین رو بخور تا چاق بشی چله بشی از چشم آقای دکتر بیفتی
ملنگو همون تخم شربتیه
ضمنا من پیراهن دارم صورتی - سوسنی- بنفش-سفید-آبی

هههه ... جناب پسرعموخان معلومه که عاشقی تجربه نکردی اونم عشق و عاشقی بالای یک دهه... جناب پسرعمو با چاقی و لاغری که از چشمش نمیفتم... اگه اینطوری بود که کلا باید تاحالا هزارباره منو عوض کرده باشه با اون همه منشی و دختر قرتی پرتی تهرونی دور و برش
آهان آهان راست میگی... ملنگو... یزدی هست این اصطلاح؟؟؟ کجایی؟ چرا من شنیدم؟؟؟؟
اخ اخ ... مرد باید همه رنگ پیرهن مردونه تو کمدش داشته باشه... ولی فقط همون یه دونه چهارخونه سورمه ای دلبر را بپوشه

فرشته یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 14:27

خرید مانتوی رنگی خیلی ریسک بزرگی برام هست اصلا نتونستم تا امروز انجامش بدم باید تمرینش کنم
منم اون پستو خوندم اول کار ودلم لرزید

من تو کمدم کلا دوتا مانتوی مشکی دارم که برای جاهای خاص میپوشم
کلا بقیه مانتوهام رنگی رنگی هستند

هدی یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 14:45

ای خدا از دستتون این زولبیا بامیه از چشمم بیرون نمیاد گشنم شد

چه کاری کردیم
اماوقت افطار خواستی زولبیا بامیه بخوری یادمون میفتی

چیکسای یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 15:19 http://havali38.blogfa.com

من عاشق رنگی رنگی پوشیدنم هر کدوم یه رنگ عاشق تر به رنگ قرمزم ماشین قرمز کفش قرمز لاک قرمز رژ قرمز اما تیلو باور میکنی روم نمیشه جلو کسی قرمز بپوشم نهایت یه شال اونم زرشکی نه قرمزهمش احساس میکنم زیادی جلب توجه میکنه اینه که روم نمیشه ولی عاشقشم

آخ قرمز که کلا خیلی عشقه
عالیه
من قرمز نمیپوشم اصولا
کفش و کیف و لاک و رژ را قرمز دارم و خیلی هم دوست دارم و استفاده میکنم
ولی مانتوی قرمز ندارم
مانتوی زرشکی دارم اما قرمز نه...

فندوقی یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 15:45

قربونت برم که انقدر دل نازک و احساساتی هستی
تو هر چی بپوشی بهت میاد چون روحت زیباست و مهم اینه که خودت خوشت بیاد.
پیشاپیش خریدا مبارکت اگه منم جزء خط آخرم باید بگم که وجودت تو زندگیم نعمت و رحمته و خستگیمو در میاره . یه دنیا ممنونتم و مدیونتم

اوه اوه
متشکرم دوست جانم
معلومه که هستی تو یکی از بهترینهایی

اتشی برنگ اسمان یکشنبه 12 خرداد 1398 ساعت 17:19

عه منم تیپ لیمویی شال لیمویی نارنجی زدم فقط اینکه من بلوز و شلوار مشکی میپوشم همیشه زیرش هنوز نمیتونم رنگ دیگه رو تست کنم
شما ک خیلللللللللی عشق و خوشتیپی عزیزم ولی منم بسیاااااااااار سخت پسندم خودم خسته میشم وای به اونی ک با من بیاد خرید...!

چه خوب ... رنگ روشن حرف نداره
لطف داری بهم
من مشکل پسند نبودم و نیستم ... ولی مانتو خریدن برام ساده نیست

لاندا دوشنبه 13 خرداد 1398 ساعت 11:33

وای وای امان از مانتو خریدن

آخرشم نتونستم بخرم
تو که زرنگی تو خریدن مانتو... چه چیزای خوشگلی هم میخری

حالا خرید کردی؟؟

هیچی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد