روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بسته های کاغذ

سلام

روزتون با طعم بستنی

از صبح نمیدونم چرا اینهمه دلم بستنی میخواد


طاعات و عباداتتون قبول

امیدوارم شب قدر پرباری را سپری کرده باشین و بهترینها برای خودتون و عزیزانتون مقدر شده باشه

من و پدر جان باید از صبح زود میرفتیم دنبال کاغذ

حالا صبح زود من با صبح زود بقیه فرق داره ... بماند

قرار شد امروز با ماشین پدر بریم که کمتر اذیت بشیم

راه افتادیم و چند دقیقه نگذشته بود که پدر گفتند که حالم اصلا خوب نیست... منم نزدیک بیمارستان خانواده بودیم سریع گفتم بریم بیمارستان

فشارشون را گرفتند و پایین بود

من میفهمیدم که قندشون هم پایین هست

و البته که بخاطر قرصی بود که به خاطر گرفتگی عضله دارند مصرف میکنند

دکتر پیشنهاد بستری و مراقبت یکی دوساعته داد ولی پدرجان قبول نکردند...

اومدیم بیرون و قرار شد من رانندگی کنم... با ماشین پدر راحت نیستم ولی چاره ای نبود

خلاصه پیش به سوی جایی که باید کاغذها را تحویل میگرفتیم ... حالا به قول اونها کارخونه

کاغذها را تحویل گرفتم و اومدم دیدم آقای نگهبان بابا را از ماشین پیاده کرده و براشون بیسکویت و آب آورده و دارن دست و صورتشون را میشورن

تشکر کردم و بابا را سوار کردم و راه افتادیم

توی راه کیک و شیرکاکائو و رانی خریدم برای پدرجان و احساس کردم کم کم دارن بهتر میشن

رسیدیم دفتر و حال پدرجان بهتر بود و ایشون رفتن به سوی خانه...

اون قضیه گرفتگی خیلی طولانی شد ولی خدا را شکر از دیشب یهو برطرف شده...


پ ن 1: چقدر ساده و با بی دقتی ، مالمون را با مال کسانی مخلوط میکنیم که هیچوقت دیگه ازمون راضی نمیشن

چرا مراقب نمیکنی... مگه چند تا وسیله ی به درد نخور چقدر ارزش داره؟؟؟؟؟؟

تازه از اون بدتر کسی هست که مال خودش را با مال دیگران قاطی میکنه برای اینکه وسایل یکی دیگه را ببخشه به یکی دیگه....

حضرت علی گفتند: بدبخترین مردم کسی هست که آخرت خودش را به خاطر دنیای دیگران خراب میکنه....


پ ن 2: داداش و زن داداش هم دیشب مراسم احیا داشتند


پ ن 3: این روزها صرفه جویی هم نمیشه کرد

آقای دکتر اومدن یه کار تعمیراتی را به طور موقت و سرهم بندی درست کنند

کلا یه خرج هنگفت افتاد روی دستشون


پ ن 4: بعد از مدتها شله زرد نذری خوردم... همش یاد مامان بزرگ خدا بیامرزم و شله زردهاش بودم....


پ ن 5: همه عروسکهام را از انباری در آوردم و ریختم تو ماشین لباسشویی

میخوام اتاقم را رنگی رنگی کنم که کوچولوها بیشتر کیف کنند

تازه یه عالمه کاغذهای رنگی باطله هم گذاشتم کنار که با مغزبادوم کاردستی های خوشگل درست کنیم و نصب کنیم جایی که با باد پنجره برامون برقصن و قر بدن


نظرات 19 + ارسال نظر
رسیدن چهارشنبه 8 خرداد 1398 ساعت 13:14

سلام خوبی
انشاءالله که همگی سلامت باشید.
بیخود نیست اسمت گذاشتم تیله رنگی

سلام به روی ماهت
انشاله با شمای دوست
بهتر شدی؟

طیبه چهارشنبه 8 خرداد 1398 ساعت 13:38 http://almasezendegi.mihanblog.com/

سلام عزیزم
عبادت ها و دعاهای تو هم قبول حق باشه.ممنون که تو شب های قدر یاد همه بودی
ایشالا همیشه ی همیشه همینطور تیله رنگی و شاد و پرانرژی بمونی دوست مهربونم
ایشالا بعد افطار بستنی هم می خوری.اصلا چندتا بخور از چند مدل.سر راه برگشتنی بخر و بذار تو فریزر که شب راحت باشی
خداروشکر که پدر بهتر هستند.

سلام به روی ماهت
متشکرم
اگه قابل باشم همیشه دعاگو هستم
بستنی تو فریزر داریم ولی انگار بعد افطار دیگه دلم نمیخواد و انگار براش جا نیست

مهربانو چهارشنبه 8 خرداد 1398 ساعت 16:34 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام تیلو جونم دلم برات تنگ شده بود اومدم یه قلب برات بذارم برم


قلبم روشن شدن از دیدن اسمت و حس کردن محبتت

ط همان واگویه معروف چهارشنبه 8 خرداد 1398 ساعت 18:43 http://www.bimehpasargad98.blogfa.com/

سلام
منم از کنار بستنی فروشی میگذرم دلم آب میوه وبستنی قیفی میخواد
به سرم میزنه برم و بگم یه بستنی قیفی بده میبرمش


سلام به روی ماهت
چه فکر بکری

الی چهارشنبه 8 خرداد 1398 ساعت 21:26

خداروشکر که پدر بهتر شدن
این روزای آخر ماه رمضون احتمالا باعث افت قندشون شده

خدا را شکر پدر خیلی خیلی بهتر شدند
کاری به ماه رمضان نداره ... به خاطر خوردن یه قرص جدید اینطوری شده بودند

x چهارشنبه 8 خرداد 1398 ساعت 21:41

دکتر خرمی رو پرسیدم تیلو جان .ظاهرا ایشون هم سوزن خشک انجام میدن .
هر جا خوب بشن پدرتون , اونجا خوبه. فکر کنم نسبتا نزدیکتون هم باشه . اگر واقعا دیدی ادامه دار شد به نظرم یه سر حتما بزن به اقای دکتر خرمی . این سوزن خشک ها بهترین مزیتشون اینه که بی ضرر هستن حداقل نگران عواقب عجیب غریب کوتاه و بلند مدت نیستی .

وای بی نهایت ازت سپاسگزارم
ممنون که پرسیدی
حالا قرار شد این هفته که پر از تعطیلی هست بگذره و بعد بریم پیش دکتر
نمیدونم چطوری ازت تشکر کنم

سعید چهارشنبه 8 خرداد 1398 ساعت 21:45 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجان
خدا قوت
روزه نمازات قبول
خیلی خوشحالم که کسالت گرفتگی پدرجان خوب شده
ما چند وقت پیش مغازه رو رنگ زدیم
یه طرح هایی هست مثل کاغذ دیواری
کاغذ دیواری نیست رنگه که با رل رو دیوار میکشن
طرح های مختلفی هم داره خیلیم ارزونه
تقریبا کثیف کاریم نداره نمیخواد فرشا رو جمع کنی
متری 2000 تومن برامون زد
تو تقریبا 2 ساعت تمام مغازه رو زد
از اونا بزن به دیوار اتاقت

سلام بر پسرعمو جان خودم
متشکرم
طاعات شما هم قبول
امیدوارم تو این روزهای آخر منو از دعای خیرت محروم نکنی
بله خدا را شکر پدرجان خوب شدند
اگه یادتون باشه ما تازه اومدیم به این خونه و این خونه هم کاملا نو ساز هست
و دیوارهای اتاق من دیزاین خاص خودشون را دارند
یک طرف اتاقم هم کاغذ دیواری طرح دار .... زرد و طوسی و سفید و لیمویی داره
متشکرم از این راهنمایی
چقدر خوبه که میشه اینقدر ساده محیط اطرافمون را خوشگل کنیم
دلم خواست ببینم شکل دیوارها را

امیر پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 01:06

با سلام
الان ساعت یک بامداد است و هوا کمی گرم منم تو حیاط نشستم و با گوشی پیام میزارم . اگه توجه کرده باشین هر چیزی را که منع کرده باشند دل ادم هوس همونو می کنه . اونایی که دیابت دارند ببشتر شیرینی دوست دارند . خلاصه بستنی تو ماه رمضان هم یکی از اونا .
چه جالب است در دیار و کشور غریب با سایر مسلمانان مراسم احیا برگزاری کنی و من اعتقاد دارم کار اونا ارزشمند تر و نزد خدا بهتر و درجه اهمیت و کیفیت و خلوص و در نتیجه بازتاب و بازخوردش برای برگزار کنندگان بسیار بیشتر از مراسم ما است . بک یا الله گفتن آنان لبیک را به دنبال دارد اما بک یا الله گفتن ما ....
بگذریم انشالله که پدر جان در کمال صحت و سلامت و همچنین مادر سر حال و قبراق باشند و بقیه خواهرا هم با خانواده هایشان سلامت باشند

سلام دوست خوبم
شبهای خنک و هوای آزاد ... به به
انشاله که طاعات و عبادات هممون مقبول درگاه حق بوده باشه
به نظرمنم تو کشور غریبی که خبری از دین و دین داری نیست انجام مراسم دینی سخت تر و به طبع عمیق تر هست

رز پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 03:37 http://mysky.blog.ir

وی (خودم) بند اول متن را در ساعت سه و نیم سحر خوانده و سپس بدون درنگ به سمت فریزر رفته و برای سحری بستنی را انتخاب میکند!!

خاله ی مجرد گلی است از گل های بهشت برای خواهر زاده ها و البته خواهرها.
من خودم هم قبل از ازدواج و هم بعد ازدواج و بعد مامان شدن مرتب هی خاله شدم، واقعا مزه ی خاله بودن مجردی خییییلی شیرینه. برای خواهر ادم هم یه اپشن فوق العاده است‌.
خدا برای هم حفظتون کنه.

اخ اخ نوش جان وی باشد....
من خودم درکودکی تجربه ی این گل بهشتی را داشتم
چه خوبه که بعد از خاله شدن مامان شدی و حس خوب همه را چشیدی

روشنک پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 08:08

سلام

با اینکه ماه رمضونو خیلی دوست دارم ولی دیگه داره مثل

پنیر پیتزا کش میاد.....خدا توان بده و سلامتی ....

الان اینقدر هوس کله پاچه کردم با یک پارچ شربت بهار نارنج

یک سوال تو ذهنمه ولی نمیپرسم چون فکر میکنم زمانش بشه خودت

میگی

سلام به روی ماهت
اخ اخ گفتی... من تو گروه خاله ها و دختر خاله ها مینویسم امسال ماه رمضون 365 روز شده

هوست هم خیلی باحال بود
بپرس عزیزم...

سعید پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 09:35 http://www.zowragh.blogfa.com

شانسم ندارم یه افطاری شله زرد دختر همسایه رو بخورم مگه بختم باز بشه


میبینی...ولی من هرچی شله زرد دختر همساده را خوردم بختم باز نشدا

ط همان واگویه معروف پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 13:33 http://www.bimehpasargad98.blogfa.com/

تو کاری که آدم سر رشته نداره بهتره از یه فرد خبره بپرسه
نوش جان
درست کردن شله زرد جزء یکی از کارهایی هست که تا به حال نتونستم عملیش کنم

دقیقا همینطوریه
جای شما خالی
شله زرد خوردن خوبه ... شله زرد پختن که خوب نیست

سعید پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 13:46 http://www.zowragh.blogfa.com

من برات بستنی عالی قاپو رو تجویز می کنم
جواب میده همچین اساسی

اوووووووووووووه برا یه بستنی تا اونجا برم؟؟؟؟
چهارقدم ناقابل تا اولین سوپری فاصله هست من به همونم راضیم

قلب من بدون نقاب پنج‌شنبه 9 خرداد 1398 ساعت 18:48 http://daroneman.blog.ir

بستنی ...
شله زرد

وای تیلو چه میکنه این پست با من

انشالله پدر جان زود خوب بشن و دیگه از این اتفاق ها نیوفته

عزیزمی
جات خیلی خیلی خالی....
انشاله

الی جمعه 10 خرداد 1398 ساعت 00:27

این روزا که هممون داریم تو صرفه جویی زندگی میکنیم.
ووووی بستنی

راست میگی همه مون یه جورایی داریم تلاشمون را میکنیم
اخ اخ از این خوشمزه ی دوست داشتنی

هدی شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 07:59

سلام عزیزم روز شما هم با طعم بستنی اونم با طعم توت فرنگی
اخی پدرجان ناراحت شدم خدا شفا بده انشالله بلا دور باشه
شله نذری نوش جان خدا بیامرزد مامان بزرگت برا شادی روحشون فاتحه خوندم
به به اتاق رنگ رنگی چه حالی میده برا کوچولوها در یک لحظه زیر رو میکنن اتاق رو

سلام به روی ماهت عزیزدلم
پس همه اینجا طرفدار بستنی هستن ... هورا به بستنی
چقدر بهم لطف کردی عزیزدلم... خدا رحمت کنه همه رفتگان شما را
همش دارن اتاق منو میریزن بهم و من تازه کیف هم میکنم

مهربانو شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 08:58 http://baranbahari52.blogsky.com/

عززیزم امیدوارم تا این لحظه چند تا بستنی خوشمزه نوش جونت کرده باشی
پدر و همه ی عزیزانت تن درست باشند و رفع کسالت شده باشه . خدا مامان بزرگ نازنینت رو رحمت کنه و روحش شاد باشه .
عزیزم این روزها دخل و خرج به زور به هم میرسن ... پس انداز پیشکشمون

مهربانو جان تو خوردن بستنی کلی رعایت میکنم
میترسم از چاق شدن
همیشه به خودم هفته ای یه بستنی جایزه میدم .... نه بیشتر... ولی همیشه بستنی برای مغزبادوم میخرم و خودم کیف میکنم
متشکرم عزیزدلم
خداوند به هممون کمک کنه

بهنام شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 09:58 http://harfehesabi.blogsky.com/

سلام
خیلی وقته تو فضای بلاگستان واسه کسی کامنت نذاشتم داشتم فکر میکردم که این افتخار رو نصیب کی کنم !!! گفتم کی بهتر از شما که یاد ما هم بودی این مدت
ایشالله که ایام به کامت باشه و اوضاع بر وفق مراد، تو این اوضاع نابسامانی که خر مراد سوار همه شده!

سلام
اوه اوه .... ببین چه افتخاری نصیبم شده
واقعا که همینطوریه

هدی شنبه 11 خرداد 1398 ساعت 10:26

سلام عزیزم روز شما هم با طعم بستنی اونم با طعم توت فرنگی
اخی پدرجان ناراحت شدم خدا شفا بده انشالله بلا دور باشه
شله نذری نوش جان خدا بیامرزد مامان بزرگت برا شادی روحشون فاتحه خوندم
به به اتاق رنگ رنگی چه حالی میده برا کوچولوها در یک لحظه زیر رو میکنن اتاق رو

سلام به روی ماهت
پیغامها دوبار میان من دوبار ذوق میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد