روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عجله های خردادی

سلام

روزتون به خنکای نسیم صبح


خرداد همیشه برای من خیلی ماه پرعجله و شتابی هست

من بیشترین ارتباط کاریم با مدارس هست و خرداد ماه جمع بندی مدارس... برای همین شلوغ و پر ازدحامم... البته به نسبت ماهها دیگه درآمد خیلی کمی دارم

اومدم تندتند و تیتروار یه چیزایی بگم و برم


پدرجان دیروز با تشخیص دکتر ارتوپد که گرفتگی عضله تشخیص داده بودند، آمپول زدند

ولی دیشب دوباره خیلی زیاد درد داشتند و با اینکه همه پمادها و داروهایی که داده بودند را مصرف کردند، اثر خاصی نداشت

و صبح ساعت 6 از درد مجبور شدند برای تزریق آمپول دوم برن کلینیک

امیدوارم امروز بهتر باشند



مغزبادوم هنوز در ابتدای راه تعطیلی حوصله ش سر رفته و روزی هزار بار به من زنگ میزنه



امروز از قسمت توزیع کاغذ سهمیه بهم زنگ زدند و گفتند بعد از اینهمه وقت نوبتم شده

منم پیک گرفتم که بره و برام کاغذ را تحویل بگیره

گفته بودند حتما نیاز به کارت عابر بانک هست و پول نقد قبول نمیکنند و من عابربانک و رمزم را دادم به آقای پیک....

امیدوارم از اعتمادم پیشمان نشم



پ ن 1: آقای دکتر بعد از تعیین روز قرار عاشقانه کلا بیخیال من شده ... انگار خیالش راحت شده

بهش میگم صبح من شروع نمیشه تا تو زنگ نزنی... میگه لطفا این قرتی بازیا را بزار برای بعد از ماه رمضان.....


پ ن 2: اونقدر در هم برهم شده کارهام که از صبح میخوام این پست را کامل کنم نمیشه

پس همینجا تمومش میکنم اگه شد دوباره میام مینویسم....





نظرات 17 + ارسال نظر
نون سین یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 12:25 http://free-like-a-bird.blogsky.com

خسته نباشی تیلو:) خدا قوت:)
ولی من نفهمیدم چرا باید درامدت خرداد کمتر باشه!
ایشالا اقای پدر هم بهتر میشن ... من یادمه برای گرفتگی عضلات پام یه چیزی بود عصاره نعنا بود میمالیدم کلی بهتر میشد پام ... ببین همچین چیزی هنوزم هست؟ بوی شدید نعنا میگرفت ادم ولی اثر داشت انصافا

درآمدم کمتر هست چون بیشتر در حال تحویل فایلها و کارهایی که قبلا انجام شده و پولشون را گرفتم هستم... سرم شلوغه چون باید دونه دونه جمع بندی و مرتب سازی کنم
ولی از پول خبری نیست
عصاره رزماری نبود؟ دکتر به پدرجان عصاره رزماری داده ولی انگار خیلی موثر نبوده

هدی یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 12:28

سلام بر تیلوی گل گلاب
زمان قرار عاشقانه اقا کی شد اخه چرا نمیگی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من فقط منتظر پست قرار عاشقانهم

سلام دوست جان خودم
زمان قرار عاشقانه راموکول کردند به بعد از ماه رمضان... گفتند اولین فرصت بعد از عید فطر
دقیقا وعده سرخرمن.....

سعید یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 12:31 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جانم
خوبی
خدا قوت
منظورم عدد تو شناسنامه ی پدر بود وگرنه معلومه ایشون از منم جوون ترن
از آقای دکتر بعیده به این کارا بگه قرتی بازی
من شنیدم یه علت عمده ی گرفتگی عضلات کم آبیه
دخترعموی گلم هیچ وقت کارت و رمزتو به یه ناشناس نده

سلام پسرعموجان
متشکرم
شما چطوری

آقای دکتر دقیقا بی اعصاب بودند... توی دارایی بودند به نظرم
البته من حدس میزنم علت این گرفتگی چیدن دونه دونه توت ها از درخت بلند باغچه باشه
واقعا خیلی کار ابلهانه ای کردم.... خودم میدونم... ولی چاره ای نبود

رسیدن یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 13:17

خسته نباشی. پس بالاخره قرار عاشقانه داره جور میشه بسلامتی


اگه بشه به یه وعده سرخرمن گفت جور شدن قرار عاشقانه

مخمور یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 20:06 http://mastoori.blogfa.com

سلام
سر فرصت میام در خصوص لبنیات و رفع سوئ تفاهم شما دوستان در خصوص صنعت پست قرایی می نویسم
اون دارو که دوستان گفتند ایانس کرفس و نعنا ست که معجزه ای است برای درد کشیدگی عضلات

سلام
ما منتظر پیامهای روشنگرانه ی شما هستیم
اونم بی صبرانه
متشکرم بابت اسم دارو... حیف که خیلی دیر دیدم ولی یادداشت میکنم که یادم بمونه

سعید یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 20:19 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموجانم
ولا من اگه یه روزی عاشق بشم در هیچ شرایطی به این کارا نمیگم قرتی بازی
امشب منو از دعاهات فراموش نکنی

سلام پسرعموجان
انشاله که خیلی زود عاشق میشی... ولی من میدونم بعد از یازده سال عاشقی تو هم همین حرفا را میزنی

قلب من بدون نقاب یکشنبه 5 خرداد 1398 ساعت 21:46 http://daroneman.blog.ir

انشالله کارت پر برکت باشه

گرفتگی عضله خیلی بده... حمام اب گرم تاثیری نداشت؟

قرار عاشقانه چرا هی عقب می افته؟

متشکرم سپیده جانم
نه خیلی شدید بود گویا
نمیدونم انگار قسمت نیست

طیبه دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 00:11 http://almasezendegi.mihanblog

سلام عزیزم
خدا حتما خرداد هم کمکتون می کنه

سلام به روی ماهت
خدا همیشه کمکمون میکنه
از وقتی چشم باز کردم و امیدوارم تا لحظه ای که چشم میبیندم
من به لطفش امیدوارم

جزر و مد دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 02:06 http://1_sociological.mihanblog.com

درد کشیدگی عضلات خیلی سخته امیدوارم حال پدر جان بهتر بشه.

آقای دکتر دیگه پنجشنبه ی آینده بیاین ما منتظر رفع دلتنگی تیلو جان و انرژی های خوبش هستیم

خیلی اذیت شدپدرجان
والا من که از خدامه ... ولی انگار بازم قراره که عقب تر بیفته

طیبه دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 11:20 http://almasezendegi.mihanblog

سلام بر تیلوی هنرمند و خوشگل
سلام بر قرطی خانوم(به من چه ،آقای دکتر گفته قرطی هستی)
سلام بر قرطی شولوغ و پر ازدحام در خردادماه
سلام بر تیلویی که یه خرداد عالی رو شروع کرده و عالی تر هم به سرانجام می رسونه انشالا.
همه ی عبادت ها و قران خوندن هات قبول عزیزکم.
ایشالا که پدر دیگه کاملا خوب شدن الان
ما تیلوی پرانرژی و اکتیومون رو خیلی دوست داریم و با هیجان منتظر قرار عاشقانه یا وعده سر خرمن هستیم به هرحال

سلام بر دوست جان خودم

آخ آخ از این وعده سر خرمن

سلام
متاسفانه کاغذ هم داره روز به روز قیمتش میره بالا و هم کمیاب میشه

سلام به شما دوست خوب
درست میشه
کلا یه کم صبوری کنیم درست میشه ولی چه میشود کرد که خودمون هم به اوضاع بد دامن میزنیم

سعید دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 18:50 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی گلم
خوبی؟
خدا قوت
پدر حالشون چطوره؟

سلام پسرعموجان
متشکرم

الی دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 20:02

وای وای از گرفتگی عضله که نگووووو
الان دو سه روزه به طرز عجیبی گرفتارش شدم

آخیش
پشه ها کم بودند که گرفتگی عضله هم اضافه شد؟
حتما مال پیاده روی های زیاده...

سعید دوشنبه 6 خرداد 1398 ساعت 20:22 http://www.zowragh.blogfa.com

ز فریب وعده امشب نزدیم دیده بر هم
که شب امیدواری در خانه باز باشد

در مورد قرار عاشقانه تون این بیت یادم اومد

مهربانو سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 10:48 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام تیلو جونی .
خسته نباشی عزیزم خدا قوت .
ببین میدونم همه چیو امتحان کردین هااا ولی منم چند وقت پیش همین گرفتاری رو داشتم
بهم پماد مینرال آیس بی.ام.اس رو پیشنهاد دادن خوب بود .
از دست این آقایون .. خیلی لطیفن بخدااا
جمله ی معروفشونم همینه " این قرتی بازیا چیه"
اصلا تنظیمات کارخونه شون همینطوره

سلام به روی ماهت
متشکرم
همین که بهم میگی از تجربه ت بی نهایت برام ارزشمنده
این پماد را تو خونه داریم و میدونم چه اثر عالی و چه حس خنک با حالی داره
ولی حتی اینم اثر نکرد
نگو که اینهمه شبیه هم هستند...

نل سه‌شنبه 7 خرداد 1398 ساعت 11:41

سرت شلوغه ننوشتی هنوز

خوبی؟بابا بهتر شدن؟

نه درگیر یه کار بیخود و یه دور باطل شدم
تو نمیخوای این وبلاگ را باز کنی دختر جون؟
من دلتنگتم ها
خدا را شکر

نون سین چهارشنبه 8 خرداد 1398 ساعت 13:43

بوی نعنا میداد حالا رزماری داشت یا نه نمیدونم والا!!! ولی بوی تند نعنا میداد قطعا!

مخمورجان گفته : ایانس کرفس و نعنا ست که معجزه ای است برای درد کشیدگی عضلات..
پس درست گفتی
اون پمادی که پدر میزدن رزماری بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد