روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

وسط هفته با طعم آخرین روزهای اولین ماه بهار

سلام 

روزتون زیبا


صبح یه کمی دیرم شده بود

با عجله پریدم تو ماشین و ریموت در را زدم و اومدم بیرون

دم در اصولا صبر میکنم در بسته بشه بعد حرکت میکنم ... یه کمی هم عجله داشتم

دیدم یه عالمه گنجشک یه جایی ته کوچه جمع شدند و دارن سرو صدا میکنند ...

یادم آمد یه کمی ارزن از خونه قدیم برداشته بودم که توی صندوق عقب ماشین جا مونده

پیاده شدم  و از حضور این کوچولوهای دوست داشتنی آنچنان کیف کردم که در کلمات نمیگنجه



هوای بهار باعث رویش هست

یه طوری که انگار سنگ ها هم زنده شدند و شوق روییدن دارند

حسن یوسف ها را قلمه میزنم و میزارم توی آب ... دقیقاً سه روز بعد پر از ریشه هستند و قد کشیدند

بابا یه عالمه نعنا کاشته تو باغچه ی جلوی در ... دقیقا هفته ای یه بار میشه نعناها را چید ...اونقدر که بلند و دلبر میشن

روی پشت بام اسفناج و گشنیز و تلخون ها اونقدر قد کشیدند که انگار دارن توی نسیم میرقصن

و اینهمه حس رویش منو به وجد میاره



پروانه های کوچولوی کاغذی درست کردم و بردم خونه

روی هر کدام از گلدانهایی که توی راه پله بودند ، چند تا پروانه کاغذی گذاشتم ....

حالا وقتی به گلدانها نگاه میکنم حس خوب میگیرم


کمک مامان داشتم حبوبات را تمیز میکردم و توی ظرفهای مخصوصش جا میدادم

یهو گفتم هوس خوردن جوانه گندم کردم ... مامان گفتند همین الان دست به کار میشم و برات درست میکنم

چند روز دیگه میتونیم توی سالادهای رنگی رنگی بهاریمون ، جوانه های خوشمزه هم بخوریم

(یه کوچولو ماش هم برای جوانه زدن آماده کردند)

من عاشق اسفناج های کوچولوی گلدانهای پشت بام هستم

به جای کاهو اونا را خرد میکنم و با کمی سس سالاد اسفناج میخورم



جونم براتون بگه که مامان جان دیروز یه لیست خرید دادن به من که یه کمی خرید کنم

وقتی اینطوری لیست داریم یه سری میزنم به کوثر (احتمالا تو همه شهرها هست دیگه؟؟؟ مراکز خرید بزرگ مربوط به شهرداری که قیمتهای مثلاااا!!! منصفانه تری دارند)

البته بیشترین دلیل من برای خرید از کوثر این هست که اولا دقیقا توی مسیر من هست و دوما پارکینگ رایگان بسیار خوبی داره

خلاصه که دیروز هر تکه ای که خرید کردم کلی دعا کردم خداوند بهمون رحم کنه ... خداوند بهمون کمک کنه... خداوند خودش بهمون صبر بده




پ ن 1: از صبح شروع کردم به نوشتن ولی هی لابلاش برام کار پیش اومد


پ ن2: من از خر مگس میترسم

چرا تو این فصل اینقدر خر مگس میبینم


پ ن 3: امروز کلی کار دارم که نیاز به ساماندهی داره

کاش این رخوت بهار دست از سر من برداره


پ ن 4: خدا هم از دست من شاکی شده ... مدتی بود برای کاری دعا میکردم

به محض اینکه درست شد ، شاکی شدم ... خدایا....

نظرات 6 + ارسال نظر
رسیدن سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 12:30

تو خودت هم هر روز در حال رشدی درحال تغییر های مثبت . آفرین به تو .
ما تو شهر مون به جای کوثر ، کوروش داریم

کم برای تغییر کردن سعی میکنم
از راکد بودن بدم میاد
کوروش را ما هم داریم
کوروش و جانبو و ... ... ماله شهرداری نیست ...

مهربانو سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 12:50 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام تیلو گلی
دلم سبزی کاری خواااست ولی جا ندارم . کاش برم از این گلدون باکسی ها بخرم توش بکارم
من تو تهران کوثر ندیدم شایدم هست خبرندارم . افق کوروش داریم بجاش
خدااا بهمون رحم کنه واقعا

سلام مهربانو جانکم
خوبی عزیزدلم
میدونی بهترین زمان برای کاشت سبزی ها همین وقتاست... دیر بجنبی زمان طلایی را از دست میدی
ما تو اسفند کاشتیم
دیگه بعدش به این خوبی نمیشه
افق کوروش و جانبو و ... را ما هم داریم اما کوثر ماله شهرداری هست

جزر و مد سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 14:41

من حقیقتا این بدو بدوهای شما رو دوست دارم و کلی بهم انگیزه میده که راکد نباشم، خدا قوت به شما

منم هر روز سعی میکنم که راکد نباشم
متشکرم ازت

رهآ سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 17:54 http://Rahayei.blogsky.com

چقددددر دلم میخواد گلات و گلدونات ببینم :)

عزیزدلمی
تشریف بیارین قدمتون روی چشمم

مهدی سه‌شنبه 27 فروردین 1398 ساعت 18:06

چقدر پستت بهاری و زنده بود
از هر بندش خواستم بنویسم بقیه اش حروم می شد.
من تجربه اون نعناهایِ لعنتیِ دلبر رو دارم...
"لابلاکاری" تکیه کلام معروف اصفهانی

متشکرم
اخ اخ چه موهیتویی میشه درآورد از اون نعنا فلفلیا...
این تکیه کلام را ندارم

حمیده پنج‌شنبه 29 فروردین 1398 ساعت 22:49 http://tast-good.blogfa.com

سلام ما هم قمیم. اما خیلی وقته کوثر نرفتم. بیشتر جانبازن. چون تخفیفاتش عالیه.

سلام به روی ماهت
من اصفهانم
تخفیف هاش خوبه ولی من چیزی ندیدم مبنی بر اینکه ماله جانبازا باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد