روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

شنبه بهاریتون مبارک

سلام

روزتون پر از هیجان و شادی



اول بگم که از دعاهای قشنگ و انرژی های مثبت همتون بی نهایت ممنونم ، عمل پدر آقای دکتر به خوبی پیش رفت

روز اول را توی آی سی یو گذراندند، و بعد به بخش منتقل شدند

و حالا خدا را شکر خیلی خیلی بهتر هستند



پنجشنبه صبح با دوتا کوچولو و دوتا خواهر و دختر خاله و للی راهی خرید شدیم

چه هوایی بودمحشر

از قدم زدن و راه رفتن سیر نمیشدم

دوتا فسقلی هم کیف کرده بودند و بازی آفتاب و سایه را تکمیل میکردند و زیبایی لحظه ها را برام هزارچندان میکردند



تولد للی بود و براش یه کادوی کوچولو خریده بودم

موقع برگشت هم از عمونوروز (شیرینی فروشی که اصفهانیا میدونن )به افتخارش شکلات خریدم



موفق شدم یک جفت کفش بخرم

اصلا اون چیزی که توی ذهنم بود نشد ، ولی راضی بودم از خریدم



من از گروههای تلگرامی اصلا خوشم نمیاد

هیچ وقت هم عضو هیچکدومشون نیستم

ولی یک مدتی هست که به اصرار خاله ها عضو گروه خاله ها و دختر خاله ها شدم

کلا دو تا خاله دارم ... دوتا دختر خاله

با خواهرای خودم ومامان

توی گروه حرف از این بود که هفته اول کاری سال 98 گذشت ولی هیچکس به طور جدی کار و فعالیتش را شروع نکرده

و قرار گذاشتیم که امروز استارت کار جدی و تلاش درست و حسابی را بزنیم

همین شد که صبح نیم ساعتی زودتر بیدار شدم و سرحال تر از روزهای قبل امروز را شروع کردم

امیدوارم شماها هم با انرژی فراوون روزهاتون را شروع کنید و انگیزه کافی برای تلاش بیشتر داشته باشید




پ ن 1: قرار یه عالمه دورهمی تو روزهای قبل از ماه رمضان را دارم


پ ن 2: مژده آمد خبری در راه است...


پ ن 3: جمعه توی خونه با مغزبادوم کلی گل کاری داشتیم ، یه عالمه قلمه که ریشه زده بودم را کاشتیم و امروز صبح از دیدن تراس ذوق کردم


پ ن 4: دوتا گلدون خیلی بزرگ گذاشتم توی راه پله ها (چون ما بالاترین طبقه هستیم از سرسرای پشت بام نور داریم)

و یه عالمه پتوس و برگ انجیری توشون کاشتم

دوتا گلدون بزرگ هم داخل پارکینک گذاشتم (یه قسمت از پارکینگ سقف شیشه ای داره)

و یه عالمه آلوئه ورا کاشتم ...

من دارم با بهار قد میکشم

نظرات 8 + ارسال نظر
لاندا شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 10:20

خدا رو شکر که حال پدر دکتر خوبه و عملشون خوب بوده.
کفش نو هم مبارک.
خوش خبر باشی
خیلی حال می کنم هی گلکاری می کنی

اره الحمدلله خیالشون راحت شد ... خیلی نگران بودند... با توجه به سن بالا و ...
متشکرم
فدای مهربونیات
خودمم تازگی به این کار به شدت علاقمند شدم

رسیدن شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 10:34

به به مبارکت باشه. و خدا را شکر که پدر آقای دکتر خوبن .
تن فسقلی ها سلامت باشه

عزیزمی دوست مهربون

الی شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 11:03 http://elhamsculptor.blogsky.com/

خوشحالم که خوبی
امیدوارم پنجشنبه این هفته یه قرار عاشقانه عالیییییییی و بهاری


برات آرزوهای خوب خوب دارم

جزر و مد شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 14:30

به به چه حس خوبی
مژده ی قرار عاشقانه در راه هست انشالله

الهی که همتون پر از حس خوب و قرارهای عاشقانه باشید

هدی شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 14:33

سلام تیلو گل گلاب عزیز دلها خوبی
به به من بی صبرانه منتشر قرار عاشقانه هستم

سلام به دوست مهربون و همیشگی
منم منتظرم

مهربانو شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 15:16 http://baranbahari52.blogsky.com/

جااانم عاااشق جمله ی آخرتم .. قد بکش دختر ماااه
عزیزم خدا رو شکر حال پدر اقای دکتر مساعده
منتظر خبر خوبم

فدای مهربونیات
خدا را هزار مرتبه شکر
منم دلم میخواد همش از شماها حرف ها و خبرهای خوب خوب بشنوم

فندوقی شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 22:15

وقتی نوشته هاتو میخونم یا تو گپامون همش این جمله میاد تو ذهنم که تو چرا این همه خوب و هنرمند و انرژی مثبتی. البته میدونم که چقدر زحمت کشیدی برای هنرات و روح زیبا و رنگی رنگیت و نگاه زیبات.ندیدمت ولی خیلی بهم نزدیکی. هر روز که میگذره بیشتر ذوق میکنم که تو موقعیتهای مختلف چقدر عاقلانه و بدون غرض نظر میدی.
گردشاتون مستدام. وای تیلو فک کن فندوقم راه بیفته و سایه ها خوشگلتر شه. دورشون بگردم که شیرینی زندگیمونن. کفش نو مبارک. جاهای خوب خوب بری باهاشون و اتفاقات خوب برات بیفته. رسیدن به آرزوهاتو از خدا میخوام

تو چرا اینهمه انرژی مثبتی دختر جان؟
منم بهت حس خوب دارم و این حس دقیقا دو طرفه س
سعی میکنم همینی باشم که میگی ولی هنوز راه درازی در پیشه
اخ اخ که این کوچولوها بهانه های قشنگ زندگی هستند... الهی توی همه خونه ها از این فسقلی ها باشه

چیکسای شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 22:19 http://havali38.blogfa.com

مهربونترین تیلوی دنیا که میگن خودتی


خجالتم دادیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد