روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یک روز دل انگیز

سلام

صبحتون شاداب


تازگی یه عالمه از ایده هایی که برای آینده داشتم تغییر کردند

کلی از نقشه هایی که برای بلند مدت کشیده بودم را عوض کردم

رنگ و شکل آرزوهام عوض شده

خواسته هام رنگ و بوی تازه گرفته

احتمالا دست روزگار درکار هست و هر روز که سن مون تغییر میکنه باعث تغییر نقشه ها و آمال مون میشه

ولی این روزها آروم ترم

این روزها هیجان های زندگیم تغییر کرده

این روزها به سادگی میتونم با دیدن یه پروانه لبخند بزنم

دنیا به نظرم کوچیک تر شده

و غایت هدفم در زندگی آرامش هست....



امروز موعد عمل پدر آقای دکتر هست

دیشب حال و روز خوبی نداشتند

های ریسک هستند برای عمل ، ولی چاره ای جز عمل نیست

از صبح تلفن آقای دکتر یک سره اشغال بود

باهاش که حرف زدم اونقدر محکم و قاطع حرف میزد که فقط من که خوب میشناسمش میفهمیدم چقدر نگرانه و استرس داره

خلاصه که به دعاهاتون نیازمندیم


بابا دیروز دوتا سیر تازه از باغچه چیده بودن و آورده بودن

از وقتی رفتم خونه هزاربار این دوتا بوته را بو کشیدم

دنبال بهار باید کجا گشت که نباشه؟

والا اینهمه تازگی و سرزندگی آدم را به وجد میاره

خدا را سپاس




پ ن 1: لطفا وقتی با دیگران درد دل میکنید ، طوری نباشه که کل دردتون را بریزید به جونش...


پ ن 2: از نگاه کردن به رنگها سیر نمیشوم


پ ن 3: من برای بهار امسال تمام مغازه ها و پاساژهایی که به ذهنم میرسید زیر پا گذاشتم و شال و روسری که به دلم بشینه پیدا نکردم که بخرم

پس چرا وقتی به خانم هایی که عبور میکنند نگاه میکنم تمامشان شالهای زیبا دارند


پ ن 4: از نظر من همه ی آدمها زیبایی های خاص خودشون را دارند

یکی از مهارتهایی که تمرین میکنم دیدن زیبایی های خاص افراد هست

خیلی وقتها یادآوری کردنش براشون خوشایند و دلچسبه


پ ن 5: من دیگه طاقت پوشیدن این کفشی که پام را میزنه را ندارم

فردا حتما یک برنامه خرید با خواهرا و للی میچینم و خودم را به یک جفت کفش خیلی راحت مهمان میکنم


نظرات 13 + ارسال نظر
ریحانه چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 10:25

سلام گلم. احوال شما؟
ببین برا شال یا روسری، یه ایده جالب که من دیدم اینه که وقتی هیچی به دلت نمیشینه برو پارچه فروشی و خودت پارچه مناسبش رو بخر و تبدیلش کن به روسری یا شال.
بگو برا روسری میخوام، خودشون جنس مناسب را میارن.

برا کفش، من از اندو کفش راحتی خریدم. ببین حتی کفش نایک و ریبوک که دارم به این اندازه راحت نیستن. آندو رو یه سر بزن. قیمت هاشم پرت و پلا نیست. مثلا به نظر من بهشتیان قیمت هاش الکی بالاست. کیفیتش هم اصلا به پای اندو نمیرسه. یا حداقل تو پای من اندو بسیار راحت تر بود.

سلام خوشگل من
اصلا هیچی دوست ندارم
باورت نمیشه از بس هیچی دوست ندارم همش شال ساده میخرم
آندو همون بود که سر خاقانیه؟ چرا یادم نمیاد کدوم بود؟

مهربانو چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 10:42 http://baranbahari52.blogsky.com/

تیلو جونم برای کم شدن دردو رنج پدر اقای دکتر و استرس و غصه ی اقای دکتر دعا کردم . ان شالله بخیر بگذره .
منم همین مشکل شال رو دارم .. روسری که اصلا دوست ندارم .
از باغچه که میگی دلم ضعف میره انقدر دلم میخواد یه چیزایی میشد بکاررم . فکر کنم برم از این باکس ها بخرم تو همونا سبزی بکارم

چقدر ازت ممنونم به خاطر دعاهای خوبت
متشکرم
بی نهایت
الهی که خودت و عزیزانت همیشه سلامت و شاد باشین
مهربانو جانم ، بابا از این باکس های بزرگ خریدن و روی پشت بام یه عالمه سبزی های خوشگل کاشتیم ... اینقدر هم خوب سبز شده

سعید چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 11:50 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دخترعموجونم
خوبی؟
برای پدر آقای دکتر آرزوی یه عمل موفق و متعاقبا سلامتی میکنم
نگران نباش انشالا همه چی درست میشه
شاد باشی دختر عمو تیلوی عزیزم

سلام پسرعموجان
متشکرم
خیلی ممنون از دعای خوبتون
انشاله
منم برای شما همین آرزو را دارم

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 11:54 http://daroneman.blog.ir

انشالله عملشون به خوبی پیش بره

شال؟ کجاهارو گشتی؟ ی سر برو خیابان میر از سمت نظر شرقی البته
من دیروز بخاطر دادگاه اون سمت بودم دلم رو برد چند تا مغازه کیف و کفش و شال

سن نقش داره دیگه عزیزم تو تغییر خواسته هامون
نگرشمون
هر چیزی که فکر کنی
خیلی ایده آل ها که تا دیروز رسیدن بهشون نهایت بود برامون
امروز دیگه آنچنانی نیستن و گذشتن

انشاله
فعلا از فکر خرید شال اومدم بیرون ولی حتما به این جاهایی که گفتی سر میزنم، چون واقعا مدتهاست چیزی چشمم را نگرفته
اره واقعا هم نقش اساسی داره

سلام چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 12:05

سلام خوبی عزیزم سلامتی خسته نباشی
خدا شفا بده پدر آقای دکتر انشالله خبر خوب بهمون میدی با موفقیت عملشون انجام شده باشه
منم خرید رو خیلی دوست دارم البته که دیگه مثل زمان مجردی نمیتونم بگردم داخل مغازه ها
از اینستا انتخاب میکنم حضوری میرم همونجا خرید میکردم

سلام به روی ماهت
انشاله که هرچی میخری ، به هر طریقی، به دل خوش و شادی استفاده کنی

سارا چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 16:09

سلام به تیلوی مهربون
انشالله که پدر اقای دکتر بهتر میشند نگران نباشید و توکلتون به خدا باشه.
تیلو جان خانه ما شاهین شهر هست، اگر خواستید تشریف بیارید اینجا پاساژ مریم پره شال فروشی هست و بازار خرازی هم که شال های خوشگل داره.
برای کیف و کفش هم بوفالو سفید توی خیابان حکیم نظامی عالیه، دوتا شعبه هم هایپر استار سپاهان شهر هست . کلا محصولاتشون خیلی خیلی بادوام و راحت هستند یکبار خرید کنید دیگه مشتریشون میشید. من خودم هر کفشی را دو الی سه سال کامل میپوشم و بعد ازش خسته میشم، وگرنه پاره یا بد فرم نمیشه.
موفق باشید.

سلام به روی ماهت
چقدر من دوستای خوبی دارم
واقعا برای خودم خوشحالم
حقیقت این هست که نمیتونم بیام شاهین شهر برای خرید
بوفالو و آندو را سرزدم ولی کفشی که به دلم بشینه ندیدم
قبلا از این دو جا خرید کرده بودم و میدونم که کفش های خوبی دارن
خیلی از اینکه پیام پر از محبتت را دیدم بی نهایت خوشحال شدم
بازم ممنون

لیلا چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 21:55

چقدر از خوندن نوشته هاتون لذت میبرم

منم از خوندن کامنتای شما همونقدر لذت میبرم

الی چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 22:03 http://e

توصیفت از فضای بهاری اطرافت حالم رو خیلی خوب کرد
امیدوارم به زودی پدر آقای دکتر سلامتشون رو بدست بیارن

متشکرم عزیزدلم
انشاله که همیشه حال دلت بهاری باشه

جزر و مد چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 22:48

اتفاقا من عید خرید نکردم، به مامانم میگم، مامان چرا هیچی به دلم نمی شینه؟ جالبه پس برای همه پیش میاد
از اینستا کمک بگیرید برای انتخاب بعد ببرید مغازه بگید توی این طیف رنگ میخوام و مشابهش رو کمک می کنن، موافق خرید اینرنتی نیستم

پس همه مون همینطوری شدیم
منم هنوز خرید اینترنتی را قبول ندارم و باهاش ارتباط خوبی ندارم
دوست دارم برم از نزدیک تار و پود چیزی را که میخوام بخرم لمس کنم و باهاش ارتباط برقرار کنم

بهار شیراز پنج‌شنبه 22 فروردین 1398 ساعت 12:00

به سلیقه خودم برات بخرم؟ آدرس ات بده برات پست کنم...بدون تعارف

الهی من بگردم اینهمه تو مهربونی دختر جان
محبتت تا ته قلبم نفوذ کرد و کلی خوشحالم کرد

بهامین پنج‌شنبه 22 فروردین 1398 ساعت 21:11

سلام تیلو جانم
شبت بخیر
الهی حال پدر آقای دکتر خوب باشه وعملشون به خوبی انجام بشه.

من هم سعی دارم زیبایی آدمای دنیام راببینم و بهشون بگم واینکه واقعا هر کسی زیبایی خودش داره و زیباست؛کاملا موافقم
خرید کفش هم پیشاپیش مبارک

سلام به روی ماهت
متشکرم عزیزدلم
دیدن زیبایی ها یه هنر هست که باید تکرار بشه
متشکرم دوست خوبم

رهآ جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 18:36 http://Rahayei.blogsky.com

عمل چطور بود؟

حالا من نسبت به کفش ها و مانتوهای دیگران این حس دارم :)) دلم میخواددبرم ازشون بپرسم از کجا خریدن :|

فدای محبتت
خدا را شکر عالی
گفتم که منم هرکی هرچی میپوشه به نظرم خوشگل هست

هفت دقیقه جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 19:16

سلام تیلو جان خوبی ؟ تیلو جان چرا انقدر خوب و قشنگ و بهاری هستی ؟ ادم کیف میکنه وقتی میخونت .
به نظرم این شالهای زیبا توی مغازه خوشگلیاشون به چشم نمیاد اما وقتی تک میشن خیلی قشنگ میشن .

سلام به روی ماهت
بهم لطف داری
اره منم قدیما همینطوری فکر میکردم و میدیدم که هر شالی از میان شالهای مغازه برداری بعدا که میای و سر میکنی حرف نداره، ولی تازگی نمیدونم چرا نمیتونم اینطوری ببینم شال و روسری ها را

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد