روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

باران بهاری

سلام

صبحتون زیبا

اینجا داره باران میاد

باغچه جلوی دفترم را در این سالهایی که اینجا بودم هیچوقت اینطوری ندیده بودم

به دلیل بارونهای فراوان امسال باغچه یهو غرق علف شده ... علف های خودرو که باعث شدند باغچه یک دست سبز بشه و گاها با گلهای زرد این علفها منظره قشنگی درست شده ، لابلای شمشادها پر شده از سرسبزی و طراوت


دیروز دفتر را مرتب کردم

کارهای بیمه ماشین را انجام دادم

ماشین را بردم کارواش

بنزین زدم

خرید روزانه خونه را انجام دادم

و وقتی رسیدم خونه کمک مامان به کارهای آشپزخونه رسیدگی کردم

روزهای بلند را دوست دارم

روزهای بلند به ما وقت میدن که بیشتر زندگی کنیم

و من از این حالت خیلی خیلی خوشم میاد



لیوان گنده دمنوشم را پر کردم و گذاشتم کنار دستم و دارم کارهام را ریز ریز انجام میدم



پ ن 1: پدر آقای دکتر خوردن زمین و پاشون شکسته

نیاز به جراحی دارند..

با توجه به سن شون قبل از عمل نیاز به یه سری مشاوره و ویزیت... خلاصه که الان بستری هستند

به دعاهای خوبتون محتاجیم


پ ن 2: فندقک قصه ی ما روز به روز شیرین و شیرین تر میشه

من عاشق اون دوتا تیله ی مشکی چشماشم


پ ن 3: دخترخاله هنوز 6 ماه از عقدش نگذشته با آقای همسر به مشکل خورده

وقتی باید چشمهاش را باز میکرد، چشم هاش را بست... و حالا که باید چشم ببنده تازه چشماش باز شده

نظرات 9 + ارسال نظر
سعید یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 10:48 http://www.zowragh.blogfa.com

خدا این فندقک رو همیشه برات حفظ کنه
وقتی آدم شیرین زبونیای یه جوجه رو میبینه ذوق مرگ میشه
مثل وقتی که من میخوام از خونه برم بیرون و ناردونه منو سین جیم میکنه که کجا میخوای بری؟ با کی میخوای بری؟ کی برمیگردی؟
ای ژژژژژژژژژژژژززوووووووووووونممممممممممممم

زنده باشن این امیدای زندگی
الهی همیشه شاد و سلامت باشین

رضا احدی یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 11:40 http://takfarsh.blogsky.com/

سلام
بسیار ممنون میشم اگر به وبلاگ من هم سر بزنید و نظر خودتو رو بیان کنید.
با تشکر فراوان


سلام
بله سرزدم
تبلیغ بود
ممنون

رسیدن یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 12:12

سلام خوبی عزیزم. دلتنگتم بسیار . حال و احوال ؟ همه خوبن انشاءالله. سال بهتری داشته باشید همگی . انشاءالله آقای دکتر و پدرشون سلامت باشن . چقدر از جمله آخرت خوشم اومد واقعا حرفت درست بود .

سلام بر دوست جانکم
خوبم عزیزدلم و امیدوارم خوب باشی

soly یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 12:13 http://www.soly61.blogsky.com

سلام عزیزم
خوبی
چه خوب شد که دوباره پست گذاشتی .هی میومدم میدیدم نیستی.
ان شالاه سال خوبی باشه همراه با سلامتی جسم و جان وروح.

سلام عزیزدلم
فدای محبتت
منم برات آرزوهای خوب خوب دارم

مهدی یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 12:29

امسال به لطف خدا, همه جا سبز و دلبر شده.
والا منم جمعه رفتم بنزین زدم و بعد هم کارواش. از شنبه صبح بارون میزنه و شده مثل اولش
به همین دلیل فرصت بیشتر برای زندگی کردن, من هم روزهای بلند رو بیشتر دوست دارم.

پس شما هم حواست به دلبریهای طبیعت هست
ماشین منم اونقدر لک شده که هرچی نگاش میکنم حرص میخورم

فندوقی یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 12:30 http://0riginal.blogfa.com/

سلام عزیز دلم. خدا قوت. الهی تنت سلامت و دلت شاد باشه.
منم عاشق موهای خوشگل و چشمای مشکی فندوقیتونم. خیلی شیرینه هزار ماشالله. چشم بد ازش دور .
انشالله جراحی پدر آقای دکتر خوب انجام شه و زودی سره پا شن. سخته تو سن بالا شکستگی و روند بهبود کند تره.
دختر خاله الهی خدا بهش کمک کنه و بهترین تصمیم رو بگیره.

سلام به روی ماهت
اخ اخ اون گل پسر دلبرک شما که دیگه گفتن نداره... با اون قیافه ی مردونه ش
من برات یه عالمه آرزوهای خوب دارم
چرا تو اینقدر شیرین و دوست داشتنی هستی؟

اتشی برنگ اسمان یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 13:16

سلااااام سلاااام
تیلو جان سال نو مبارک
سالی سرشار از عشق و ارامش داشته باشی عزیزم
منم دیروز ماشین رو بردم کارواش ، عصر بارون اومد
انشالله که حال پدر جناب دکتر هم بهتر بشن

سلام به روی ماهت
سال نو شما هم مبارک عزیزدلم
انشاله که شما هم سال بسیار خوبی داشته باشین
متشکرم ...

لاندا یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 16:41

چه خوب که منظره باغ داری و سرسبز شده
راستی چه خبر از زاینده رود؟ سرریز که نکرده؟
وای من عاشق 6 ماه اول سال ام که روزا طولانی تره. اصلا آدم بیشتر زندگی می کنه اینجوری.

عالیه این سرسبزی
زاینده رود سالها خشک بوده ... حالا حالاها سرریز نمیشه ... الهی که بدون مشکل و بلا همیشه بارون داشته باشیم ... طوری که همه با هم زیر بارون شادی کنیم
منم حس میکنم تو روزهای بلند بیشتر زندگی میکنم

سمیه یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 18:52

یه کم بذر گل بگیر اون باغچه جلوی مغازه رو هم خوشگل موشگل کن

یادتون باشه پارسال و سال قبل ترش این کارو کردم ، ولی نزاشتن سبز بشه
شهرداری دائما باغچه ها و جدولها را زیر و رو میکنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد