روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهاتون بهاری

سلام

روزتون پر از حال خوب

شکوفه های بهاری مهمون دلتون

دوستای خوبم بی نهایت دلتنگتونم

از اینهمه ابراز محبت تون بی نهایت سپاسگزارم

و براتون آرزوهای قشنگ دارم


آرزوی امسال تیلو برای تک تک تون این هست:

امیدوارم سالهای بعد وقتی از موفقیتهاتون، از اتفاقات خوبتون، از شادیهاتون تعریف میکنید، جملتون را اینطوری آغاز کنید: همه چیز از سال 98 شروع شد....



خیلی وقته نبودم

دلم برای تک تک تون تنگ شده

به تک تک تون فکر کردم و تو ذهنم بودید

برای تک تک تون دعا کردم

پیش از شروع سال سعی کردم روزهای آخر 97 را با شادی و دلخوشی به پایان برسونم

از لحاظ مالی روزهای سختی را گذروندم ولی سعی کردم کنار عزیزانم لحظات شاد و بی نهایت خاطره انگیزی بسازم

برای اولین بار مغزبادوم و فندوق را با هم بردیم میدان امام ... در یک روز بارونی با دوتا فسقلی کلی لبخند و شادی و خاطره ساختیم

بعد از شروع سال هم هر روز یک برنامه برای خودم و اطرافیانم چیدم که لحظه ها به شادترین حالت ممکن سپری بشن

خونه قدیمی را با کلی تلاش و زحمت و صرف کلی انرژی تخلیه کامل کردیم... خداحافظی باهاش برام ساده نبود، اما ازش دل کندیم و دلمون را گره زدیم به لحظه های تازه

سعی کردم با هفت سین کوچولوم بهار را به خونه دعوت کنم

توی تراس تا جایی که جا داشت گل جا دادیم و کنار ماهی قرمزها گوشه ی بهارانه شادی برای هممون درست کردیم

با کمک بابا انباری ها را قفسه بندی کردیم و سامان دادیم

دوتا دراوری که تو خونه ی قدیمی جا گذاشته بودم را با خودم آوردم و بساط رنگ آمیزی را به پا کردم و دوباره بردمشون تو اتاقم

کلی چیزای قدیمی خاطره انگیز پیدا کردیم و کلی خاطره بازی کردیم

به باغچه سرزدیم و سبزی و گل کاشتیم

سبزی های روی پشت بام به زیباترین حالت ممکن سبز شدند

نعناهایی که تو باغچه ی جلوی مجتمع کاشتیم به زیباترین حالت خودشون رسیدند

کلی گل قلمه زدم و کلی استقبال از این قلمه ها شد

هرکسی اومد عید دیدنی و دلش قلمه گل خواست بهش قلمه گل هدیه کردیم

خلاصه که سعی کردیم بهار را جشن بگیریم و حس و حال خوبی داشته باشیم



پ ن 1: عیدی خریدم .. عیدی دادم ... عیدی گرفتم

پ ن 2: آقای دکتر حالشون بهتره ، ولی باید منتظر روند درمان و جواب آزمایش ها بمونیم و هنوز کمی نگرانم

پ ن 3:  بیشتر روزهای عید را با آقای دکتر سرسنگین گذروندیم ولی سعی کردیم حال دل هم را خراب نکنیم

پ ن 4: اونقدر دفترم نامرتب و بهم ریخته س که گفتن نداره


نظرات 21 + ارسال نظر
mahee شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 11:59

سال جدید مبارکت باشه تیلوجان
پر از اتفاقهای خوب و سلامتی و خوشی باشه برای تو و عزیزانت.

سلام ماهی عزیز
منم برات آرزوهای قشنگ و شاد دارم
الهی همیشه شاد و خرم باشی

الی شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 12:07 http://elhamsculptor.blogsky.com/

امیدوارم امسال بهترین سالی باشه که تا الان داشتی
روزهات شاد
خوشحالم که سر حال برگشتی

منم براتون آرزوهای قشنگ دارم
الهی هر روز شادتر و پر انرژی تر روزگار بگذرونی

علی شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 12:09 http://eshqh.blogsky.com/

سلام
چرا سر سنگین
حیف این لحظات نیست
خوشحالی و شادی
یا چیزیه که ماخبر نداریم

سلام دوست جان
والا گاهی زندگی را سخت میگیریم
خدا را شکر حالا اوضاعمون بهتره

لیلی شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 12:39

سلام گندم عزیزم براتون کامنت گذاشته بودم انگار نرسیده
انشاله که سال نو برای شماهم پر از دلخوشی و سلامتی باشه گلم
دلمون برات تنگ شده بود
درست شنیدم؟ باغچه رو نفروختین؟ چقدررر ذوق کردم

سلام به روی ماهت لیلی قصه های عاشقانه
کامنتها رسیده من هنوز نرسیدم تایید کنم
معذرت خواهی میکنم
دل به دل راه داره
بله.... باغچه را نگه داشتیم و این روزها باغچه سبزترین میعادگاه خانواده ست

هدی شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 12:56

سلام تیلوی زیبا و دوست داشتنی سال نو مبارک
خوبی عزیزم
انشالله سال خوب و خوشی در کنار خانواده داشته باشی و انشالله اقای دکتر عزیز به وصال هم برسید حسابی اینجا شادمانی کنیم

ماهم روزهای کاری سرکار بودیم البته هفته دوم حسابی خوش گذشت در کنار خانواده و همون قسمت عیدی گرفتن خیلی حال میده دیدارها تازه میشه واقعن نوروز یه رفرش هست

سلام به روی ماهت
همه روزهای عمرت شاد و پر انرژی
ممنون دوست خوبم
انشاله همیشه شادمان باشید
خدا رو شکر که خوش گذشته
من کلا تعطیل کردم
منم نوروز را دوست دارم

دل آرام شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 13:39

سلام
الحمدالله بابت همه ی خوبی ها. اتاق کار منم وحشتناکه. حسشم ندارم تمیز کنم حتی!

سلام
خدا را شکر میکنم که اینقدر دختر با درایت و باهوشی هستی
به خودت سخت نگیر
هروقت حسش بود انجامش بده

لاندا شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 15:01

به به. تیلو اومد با یه پست بهاری.
چقدر با ایده گل قلمه زده هدیه دادن حال کردم.
سال نوت حسابی مبارک باشه. امیدوارم لحظه های عالی ای توی این سال تجربه کنی

تو که خودت اونقدر بهاری و شادی که من از بودنت کیف میکنم
تو هم گل دوست داری
قلمه بزن و هدیه بده
حال خوبی داره

نون سین شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 15:18

تیلوی عزیز خوشجال سلام:)
جات خالی بود بیای برامون هی انرژی مثبت بفرستی هی حالمون خوب شه و لبخند بزنیم...
تو این عید سخت خصوصا نبودنت به چشم میومد...
دفترتم مرتب میشه اصلا غصشو نخور:) خونه جدبدتون هم ایشالا کلللی خاطرع جدید قشنگ توش درست میکنید و کیفشو میبرید:)
خوش باشی دختر خوب:) اقای دکترهم انشالا کامل و صحیح و سالم به اغوش گرمت برمیگردن:)
راستی من دمیدونم چرا تا الان نمیدونستم اصفهانی:)

سلام عزیزدلم
جای شماها توی قلبم همیشه سبز و خرم هست
چقدر غصه م میشه که بعضی وقتا بی معرفتم و کمتر میام سربزنم
ببخشید
انشاله که هممون خاطرات خوب داشته باشیم
ممنونم که برای آقای دکتر دعا میکنید
اصفهانم... اصفهان... تو هم اصفهانی؟

دریا شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 16:36

سلام تیلو جان
سال نو مبارک

سلام به روی ماهت
همه ایام عمرت مبارک و شاد

چیکسای شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 18:52 http://havali38.blogfa.com

سلام عزیزدلم تیلوی مهربونم
روزهات خوش و شاد دوستم
دو سه تا کامنت گذاشتم برات آیا رسیده است ؟

سلام به روی ماهت
منم برات شادی و خوشبختی آرزو میکنم
خیلی ازتون کامنت محبت آمیز داشتم
نرسیدم تایید کنم
ببخشید

چیکسای شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 20:23 http://havali38.blogfa.com

تیلوی قشنگم انقدر که خودت مهربون و با صفایی همه رو نثل خودت حس میکنی و میبینی

مهربونی را از شماها یاد گرفتم

قلب من بدون نقاب شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 22:27 http://daroneman.blog.ir

چقدر دیر اومدی !!!

ببخش
خیلی دلتنگت بودم و به یادت

محسن از دنیای دوست داشتنی شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 23:07

هر بار که بیشتر از ۲ هفته نیای من میگم رفته خارج :|
یعنی کاملا منتظرم از ایران بری نمیدونم چرا.احساس میکنم جات اینجا نیست.خیلی خوشبین و مهربون و شادی.

هر بار اسمت را میبینم کلی خوشحال میشم که هنوز بهم سر میزنی
من خارج برو نیستم ... من اینجا را دوست دارم
دوست دارم صبح که از خونه میام بیرون با زبان مادری با آدمهای اطرافم ارتباط برقرار کنم
لطفا شما ها هم تا براتون امکان داره نرید... این کشور بهتون احتیاج داره

رز یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 00:00 http://mysky.blog.ir

سلام. سال نو و خونه نو مبارک. ان شاالله سراسر خوشی و سلامتی باشه براتون.
برای مودم، امکانش نیست یه سیم بلندتر برای خط تلفن انتخاب کنید تا نزدیک اتاقتون برسه؟
یه بار وقت خواب تو خواب و بیداری این سوال برام ایجاد شد.

سلام دوست خوبم
توی دوران دبیرستان دوستی داشتم به نام رز ... خیلی صمیمی بودیم و حالا سالهاست ازش بیخبرم
امیدوارم سال خوبی داشته باشین
الان وضعیت اینترنتم بهتر از قبل شده ... نه نمیشه سیم کشی کرد

نازلی یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 00:08

دختر همیشه بهاری عیدت مبارک
بزرگترین هنر در زندگی داری تیلو .ساخت لحظه های خوب در دل تلخی ها
چه خوب که دوستمی
چه خوب که فضای مجازی توی واقعی به من داد

همه ایام عمرت مبارک دوست خوبم
منم از داشتنت به خودم می بالم

بهامین یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 02:22 http://notbookman.blogsky.com

سلام تیلو جانم
سال نو مبارک
دلتنگت بودم
ان‌شالله سال خوبی داشته باشی
الهی حال آقای دکتر و جواب ازمایش ها خوب و عالی باشه

سلام به روی ماهت
ممنون
همه ایام عمرت مبارک و شاد
ممنونم از محبتت عزیزدلم

سعید یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 10:25 http://www.zowragh.blogfa.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااام
بهههههههههههه بههههههههههههههههههههه ببین کی اومدههههههههههه
دختر عموووووووووووووووووووووووووووووووووووووووجونم
خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟
عیدت مبارک باشهههههههههههههههه
بله دیگه دیر اومدی همینه دیگه
من که بهت گفته بودم یه آپ باحال کردم
بعدشم این فسقلیارو معرفی هم کرده بودمااااااااا
ترمه جون دختر داداشمه همون لپ گلیه
رمینا جونمم دختر اون یکی داداشمه
خیلی خوش اومدی دخترعمو
مثل اینکه روزهای سخت و پرزحمتی رو گذروندی
از ته دل بهت خدا قوت میگم
خوشحالم که حال اقای دکتر خوبه
آخه چرا سرسنگین؟
حیف نیست تو این روزا سرسنگین باشین باهم؟

سلام بر پسر عموی بمب انرژی
خوبی ؟
اونقدر اون بک گراند وبلاگت (قالب) سیاه و تیره ست که والا من چیزی ندیدم
الهی زنده باشن
عمو بودن هم حس خوبیه ها... کیف میکنی
نوش جونت همه ی لذت های دنیا
والا حیف روزهای خوب بهار هست که آدم با عشقش سرسنگین باشه

سعید یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 10:45 http://www.zowragh.blogfa.com

تازه یه خواهرزاده دارم اسمش ناردونه س
یعنی با اینکه دختره ولی زلزله س ماشالااااااااااااا
به زودی عکسشو میذارم فقط دیر نیای که تمومش میکنن

آره ببین دلخوریای الکی رو دور بریزین و از کنار هم بودن لذت ببرین
به یه بهونه ای مقدمه ی آشتی رو جور کنین
حیفه به خدا حیفه
برای اتفاقی هم که در مورد پدر محترم اقای دکتر افتاده متاسفم و برای سلامتی ایشون دعا میکنم
نگران نباش مامان منم یه تصادف خیلی بدی کرد و پاش از 4 نقطه شکست اما دکترا با بی حسی عمل کردن و یه ست کامل پلاتین گذاشتن تو پاش

ای جان
بی صبرانه منتظر دیدن ناردونه خانم هستم
دلخوریای ما که این شکلی نیست که با هم قهر باشیم ... یه ذره سنگین رنگین ...
بعدم تو شرایط الان که کلا قهر و آشتی معنی نداره ... نگران هستند و دائم در بیمارستان
به دعاهات دلخوشم

نون سین یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 11:05

نه من تهرانم
متاسفانه همشهری حساب نمیشیم
ولی عید رو چند روزی مهمون اصفهان زیبای شما بودم :)

اخیش اصفهان بودی و ندیدمت؟
خیلی حیف شد
میدونستم که کلا تهران زندگی میکنی لابلای نوشته هات کاملا معلومه

فتانه یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 16:30

سلام. نوروزت مبارک.
خوشحالم که باغچه تون براتون سبز مونده.
ایده هدیه دادن قلمه گل خیلی قشنگ بود. روزهاتون خوش بمونه.

سلام
هرروزتون روز نو و تازه
متشکرم
شما هم از این ایده ها به من بدید خوشحال میشم

نون سین دوشنبه 19 فروردین 1398 ساعت 17:18 http://free-like-a-bird.blogsky.com

اره حیف... ایشالا در اینده:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد