روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هفته آخر زمستان

سلام

روزتون پر از خبرهای خوب


آخرین هفته از سال 97 را در شلوغ ترین حالت خودش شروع کردم

باید برم بانک برای اتحادیه پول واریز کنم که اینترنتی امکانش نیست

بعد هم مدارک را بردارم و برم اون طرف شهر برای کارهای نهایی و جواز کسبم را تمدید کنم که خیلی مهمه

چند تا کار باید ویرایش میکردم برای همین صبح زود نرفتم اون سمت



پنجشنبه با پدرجان رفتیم خونه قدیم و یه عالمه خرت و پرت جمع کردیم و آوردم دفتر

الان دفترم در بهم ریخته ترین و شلخته ترین حالت خودش به سر میبره

یه کمی حساب و کتابهای دفتر را مرتب میکنم و احتمالا دیگه در این سال دفتر نمیام

نمیدونم تو خونه برسم براتون پست بنویسم یا نه ...

ولی همیشه یه یاد تک تک تون هستم

دوست دارم از سفره هفت سینم براتون بگم

دوست دارم کنارم باشین تو تک تک روزهای عید






پ ن1: آقای دکتر خیلی خیلی حالشون بهتر هست و منتظر هستیم زمان آزمایشهای سری بعدی برسه

پ ن 2: هیچ قرار عاشقانه ای در راه نیست تا سال بعد

پ ن 3:  یک نگرانی داره ته دلم را قلقلک میده ... برام دعا کنید


نظرات 23 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 10:12

ایشالا بنویسی بازم برامون.
سال خوبی داشته باشی. و ایشالا آقای دکتر هم بهتر و بهتر و بهتر بشه و یه قرار عاشقانه تو عید بتونی داشته باشی

ممنونم دل آرام جان
چقدر حرفای خوب زدی
هر روز میخونمت... اگه چیزی نمینویسم دلیلش این هست که بیشتر از زندگی مشترک مینویسی و من در اون باره حرفی برای گفتن ندارم

قلب من بدون نقاب شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 11:28 http://daroneman.blog.ir

اومدم بران بنویسم تیلو از چی ناراحتی؟؟؟
از جواب دادن به کامنت ها مشخص بود حال دلت خوش نیست
پست رو خوندم و ته پست دیدم حدسم درست بوده

عزیزم امیدوارم هر چی هست زودی از بین بره و خوشی پر کنه دلت رو
کاری از دست من اگه بر میاد بگو

سلام دختر گل
ببین چقدر دلهامون بهم راه داره که ته دل هم را از لابلای کلمات میبینیم
ممنونم که هوامو داری عزیزدلم

رسیدن شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 11:29

الهی تو سال جدید اتفاقات قشنگ جدیدی برات پیش بیاد به خوبی و بزرگی قلبت

به همچنین دوست خوبم

آنا شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 11:49

سلااام عزیزم.ایشالا که بتونی از خونه هم بنویسی برامون.این نگرانیهای ته دل اخر سال برای خیلیامون پیش میاد.حالا هر کس به نوعی.امیدوارم هممون سلامت و دلخوش و امیدوار باشیم

سلام آنا
کاش همون آنایی باشی که من فکر میکنم
از خونه نو خیلی باید بنویسم
از اینکه چقدر دوستش دارم و چقدر بهش حس خوب دارم
از اینکه میخوام تو گوشه گوشه هاش خاطره درست کنم
کلی حرف دارم براتون
کاش این نگرانی ها از دل هممون بره

نون سین شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 12:20 http://free-like-a-bird.blogsky.com

یکم جا مونده بودم از وبلاگت ولی اومدم و خوندم و کلی کلی لذتشو بردم...
موهات رو رنگ کردی مبارکت باشه:)
در مورد اقای دکتر انشالا سلامت باشن همیشه و مریضیا همه رخت ببندن و برن :)
در مورد عیدی خریدن ها و درست کردن هات:) دمت گرم دختر خوش ذوق مهربون:) انشالا همیشه چراغ ذوق توی دلت روشن باشه و کاغذای رنگی هی از سقف دلت بریزن پایین:)
دیگه.... اممم... ایشالا عید توی خونه جدید قشنگ تمیز حسابی بهت بچسبه.و دلت رو حسابی شادتر کنه:)
سال خوبی پیش روت باشه ایشالا:)

منم میخونمتا
هیچی نمیگم ولی میخونمت
کلی هم حس خوب دارم به جناب معجزه
متشکرم
براتون یه عالمه آرزوهای خوب دارم

SOLY شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 12:24 http://WWW.SOLY61.BLOGSKY.COM

نگران هیچی نباش .خدابزرگه.

راست میگی
خدا بزرگه

سعید شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 13:40 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی ماه
خوبی؟
خداروشکر که حال دکتر بهتره
منم دوس دارم سال تحویل و همه ی روزای عید در کنار شما دوستانم باشم حالا تا ببینم چی پیش میاد
به هر حال برات بهترین ها رو آرزو دارم

سلام پسرعموجان
این دختر عموی ماه یعنی من دختر عموی کسی هستم که ماه هست؟
خدا را شکر خیلی بهترن ولی من همچنان نگرانم
ما را یادت نره سال تحویل دعا کنی

سعید شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 21:03 http://www.zowragh.blogfa.com

نه نه این جا از صنعت استعاره استفاده کردم
این یه صنعت ادبیه که مثلا از چیزی که نماد و مظهر زیباییه ؛ زیبایی رو به امانت میگرین و میدن به طرف خب؟
منم اینجا همین کار رو کردم و شما رو استعاره به ماه کردم
استعاره یعنی ادعای یکسانی مشبه و مشبه به
چیزی فهمیدی؟؟؟

الی شنبه 25 اسفند 1397 ساعت 21:36 http://elhamsculptor.blogsky.com

من هنوزم نگران اینترنت توام
مشکل حل شد؟؟؟
میبینی چقدر حواسم بهته



عاشختم یعنی

ای جون
منم عاشقتم
اصلا یه وضی
نمیدونی که دل به دل راه داره؟

بهامین دوشنبه 27 اسفند 1397 ساعت 18:03

سلام تیلو جانم
خوبی؟؟
روزای پایان سالت قشنگ
ان شالله جواب ازمایشات اقای دکتر خوبه وجای نگرانی نیست

سلام بهامین جانم
من به دعاهای شما دلخوشم

ابان دخت سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 00:14 http://mim23.blogsky.com

سال خوبی رو آغاز کنید
خوشحال میشم سر بزنید

منم همین آرزو را دارم براتون
شما که وبت را بستی

سعید سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 12:57 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عموی ماه
قبلا در مورد ماه توضیح دادم
منم هنوز نگران اینترنت توام
هر مشکلی هست تو اتاقته
میگم نکنه یه گنجی مثلا یه صندوقچه پر از طلا تو اتاقت هست که مانع رسیدن امواج میشه
راستی آپ کردم یه آپ باحال
بدو بیا تا تمومش نکردن

سلام بر پسرعموی گل
نگران نباش... همیشه راهی هست... منم وصلم به نت فعلا
اره مشکل تو اتاقمه ولی من باهاش کنار اومدم
اخ اخ ... کاش صندوقچه حقیقت داشت
اخ اخ که دیر میرسم به آپ

امیر سه‌شنبه 28 اسفند 1397 ساعت 16:54

سلام
اگه بگی بی وفا هستی و دوستی ات سالی یک بار است حق داری ولی باور کن همیشه به یادت هستم و میگم تیلو روکش اش طلایی است و زیبا و عمق وجودش از فولاد است و مقاوم. اگر چه هر چیزی تا حدودی مقاومت دارد حتی فولاد. اما فولاد در مثل نماد مقاوم بودن است . برای سلامتی شما و خانواده و آقای دکتر دعا می کنم.
مدتی است شب ها از ساعت یک و دو به بعد تا صبح بیدار می مونم و خوابم نمی بره و بسیار اذیت میشم . گاهی بلند میشم و میرم تو حیاط با وجود سرمای زیاد تو حیاط می نشینم و یخمک که ش م میرم داخل
انشالله سال خوبی داشته باشی و التماس دعا

سلام به دوست خوبم
اصلا همچین حرفی نمیزنم
شما اتفاقا دوست خوب و با معرفتی هستید
محبتتون همیشه شامل حال من بوده
بی خوابی خیلی بد هست حتما یه فکری به حالش بکنید... به فکر سلامتیتون باشید

الی چهارشنبه 29 اسفند 1397 ساعت 20:06 http://elhamsculptor.blogsky.com

تا چند ساعت دیگه وارد سال 98 میشیم
امیدوارم سال 98 برات پر از خبرهای خوب و آرامش و عاشقانه های مستدام باشه
دوست خوبم
درسته که همیشه از پشت سیستم حس ت کردم و ندیدمت و نشنیدمت اما برام همیشه سنبل آرامش و انرژی هستی
همیشه برات بهترین ها رو میخوام
دوستت دارم
الی

وای چقدر حس خوبی دارم که تا چند ساعت آخر سال هم یاد من بودی
متشکرم که ایتهمه خوبی
منم برات آرزوهای خوب دارم
شماها هم برای من واقعی هستید... من ازتون کلی حس خوب میگیرم
الی ... تو چنین خوب چرایی؟

سعید شنبه 3 فروردین 1398 ساعت 09:56 http://www.zowragh.blogfa.com

تیلووووووووووووووووووو
سلام دختر عموی جان
عیدت مبارک
کجایی دختر

سلام پسرعموجان
همه عمرت مبارک

سعید یکشنبه 4 فروردین 1398 ساعت 18:58 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو تیلو جان
خوبی؟
چند وقتیه نیستی
یکم نگران شدم
آقای دکتر چطورن؟
امیدوارم دلیل نیومدنت هر چی که هست خوبی و خوشی باشه

سلام بر پسر عموی عزیز
متشکرم
والا میدونی که ایام تعطیلات منم کلا تعطیل میشم

چیکسای سه‌شنبه 6 فروردین 1398 ساعت 15:14 http://havali38.blogfa.com

تیلوی عزیز و مهربونم مرسی از احوالپرسیت و از مهربونیت سال نو رو بهت تبریک میگم همچنین خونه جدید رو امیدوارم سال خوب و پر برکتی براتون باشه همچنین نگرانیت برای اقای دکتر برطرف بشه کاملا


من مهربونی را در محضر شما ها مشق میکنم

لاندا چهارشنبه 7 فروردین 1398 ساعت 08:53

سلام تیلو جان. سال نوت مبارک. انشالله امسال بهترین سال زندگیت باشه و کلی خبرای خوب برات به همراه داشته باشه

سلام دختر پر انرژی وبلاگستان
متشکرم عزیزدلم

خانووم جمعه 9 فروردین 1398 ساعت 20:40

تیلوی عزیز دلم چطوره؟
عیدت مبارک خانم خانما
مامان چطورن؟ حالشون خوبه؟ پدر محترم؟ مغزبادوم و فندق؟ مهمتر از همه آقای دکتر چطورن؟ بهتر شدن ایشالا؟
الهی که سال قشنگی رو شروع کرده باشی. یه سال پرخنده و پر از قرار عاشقانه.

سلام عزیزدلم
چرا وبت را بستی... چرا بی خبر رفتی
کلی دلم گرفت دیروز که دیدم نیستی
همه خوبن ... خودت خوبی
ممنونم از آرزوی قشنگت
ولی خواهش میکنم ارتباطت را قطع نکن ... یه راه ارتباطی بزار... دوست ندارم دوستام را از دست بدم

لیلی یکشنبه 11 فروردین 1398 ساعت 16:20

سلام گندم عزیزم سال نو مبارک
امیدوارم سال نو برای شما و خانواده عزیز و اقای دکتر محترم سالی همراه با خوشبختی و سلامتی و میمینت باشه

سلام عزیزدلم
منم برای شما بهترین ها را آرزو میکنم
الهی دلتون شاد باشه و لبتون خندون و خداوند بهترینها را براتون مقدر کنه

سعید چهارشنبه 14 فروردین 1398 ساعت 10:49 http://www.zowragh.blogfa.com

و من همچنان میام
و تو همچنان نیستی
و من همچنان برات آرزو میکنم هرجا هستی خوب و خوش باشی

پسرعموجانم معذرت
ببخشید
اومدم
زودی بیا ببینم چطوری

بهامین پنج‌شنبه 15 فروردین 1398 ساعت 13:39

تیلو جانم خوبی؟؟
بیا واسمون بنویس

چشم
چشم
مینویسم
چی بهتر از نوشتن برای مخاطبای گلی مثل شما

فرشته شنبه 17 فروردین 1398 ساعت 08:59

من اومدم ببینم تعطیلاتت تموم شد بلاخره
بابا دلمون گرفت بیا

ببخشید
راست میگی
خیلی غیبتم طولانی شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد