روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خرید دم عید

سلام

روزتون شاد


صبح خواهر با کالسکه فندوق اومد خونمون

کالسکه را گذاشتیم تو ماشین و راه افتادیم برای خرید

مغز بادوم و مامانش نمیتونستن بیان

للی باهامون اومد

فندوق کوچولو هم تمام مدت تو هوای آزاد و آفتاب خوشرنگ امروز خواب بود

من زیاد خودم را درگیر مغازه ها نکردم

با فندوق و نگهداریش سرگرم بودم و خواهر با خیال راحت خریدش را کرد

سه تایی بستنی و کیک خوردیم و گفتیم و خندیدیم

انرژی مثبت دادم و خواهر و للی هرچی دلشون خواست خریدند

من و فندوق هم تماشا کردیم

بعد هم للی را رسوندم خونشون

خواهر هم با همسرش رفت

و منم اومدم دفتر

یه کمی کار کنم که بازم فردا معلوم نیست برنامه م چطوری باشه و احتمالا دوباره نیستم



پ ن 1: جواب آزمایشهای آقای دکتر توی تکرار هم خوب نبودند و من کلی نگران شدم

پ ن 2: اونقدر گرونی بیداد کرده که من اصلا دلم خرید نمیخواد

پ ن 3: به یکی از دوستای قدیمم پیغام دادم و برای هفته بعد به یه دور همی بیرون از خونه دعوتش کردم... نمیخوام کسی از دایره دوستانم بیرون بره

پ ن 4: دلم ماهی و گل میخواد

پ ن 5: دلم میخواد هفت سینم را زودتر پهن کنم و تا اومدن بهار هر روز نگاش کنم (ولی وقت نمیکنم)

پ ن 6: قرار عاشقانه امسال کلا منحل شد....

نظرات 9 + ارسال نظر
هدی سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 16:09

سلام خوبی عزیزم
چقدر اخر پستت نگران کننده شد یعنی خیلی مشکل جدیه خداشفابده
به اقای دکتر

سلام به روی ماهت عزیزدلم
منم نگرانم ولی به لطف پروردگار امیدوارم
تجربه و حال عمومی که من از اقای دکتر میبینم و حرفهای خودشون به من میگه این اشتباه آزمایشگاهی و خطای نتیجه هست به دلیل مصرف یک دارو که توسط متخصص تجویز شده
توکل بر خدا
ببینم چی میشه

roya سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 16:33 http://dreamaway.blogsky.com/

خدا شفا بده و گرونی رو هم از ریشه عقیم کنه ایشالا...

الهی آمین
واقعا این گرونی همه را از پا درآورده

دل آرام سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 16:52

ایشالا زودتر بهتر بشه آقای دکتر، دعا میکنم.
خیلی گرونه همه چی

ممنون دل آرام جان
دعاهای خوب شما منو دلگرم میکنه

راحیل سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 17:35

من بودم از ترس میمردم بخاطر آزمایشا و دیگه به هیچی فکر نمیکردم خوب روحیه ای داری به فکر کاراتی ،،عالیه

خدا نکنه بمیری دوست خوبم
همیشه به لطف خداوند امیدوار باش
چرا به هیچی فکر نکنم انشاله که هیچی نیست و با کمی استراحت و رسیدگی به تغذیشون بهتر میشن

سعید سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 19:29 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو تیلو جان
آقا شما هر جوری هست یه قرار عاشقانه با دکتر جان بذار اگه حالش از این رو به اون رو نشد هر چی خواستی بگو
منم گاهی با دوستام دور همی میذاریم با موضوع شعر و موسیقی
جای دوستان اهل دل خالی
من امسال فقط یه جفت کفش خریدم و بس
یعنی چیز دیگه هم نیاز نداشتم

سلام به روی ماهت
اخه گناه داره با این حال بخواد اینهمه مسافت را هم طی کنه
راه دوره و نمیخوام اذیت بشه
آفرین
باید یاد بگیریم در حد نیاز خرید کنیم

الی سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 20:18 http://elhamsculptor.blogsky.com

تیلوو شک نکن جواب آزمایشها خطا ست آخه این روزا ضریب خطاهای کارای پزشکی درمانی خیلی بالا رفته چون معمولا اینقدر مسائل حاشیه ای تو کارهاشون هست که هیچ دقت به هیستوری بیمار و تداخل داروئی و دارو هایی که این مدت خورده نمیکنن و تهش یه آش شله قلمکار بیرون میاد
**** البته الان یه عده میان میگن تهمت به کادر شریف درمان نزن (من منکر زحمت عده کثیری نیستم اما عده ای که جدیدا زیاد هم شدن متاسفانه بی دقت شدن)

میدونی الی جان منم منکر زحمات کادر درمان نمیشم
ولی دقیقا همین چیزی هست که گفتی

رسیدن سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 20:54

بد نباشه آقای دکتر . چی شدن؟
انشاءالله که چیزی شون نباشه .

انشاله
انشاله
به دعای شما دوستای خوبم

رهآ سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 22:14 http://rahayei.blogsky.com

زابطه خواهرت و همسرش بهتر شده؟
ان شالله حال آقای دکتر خوب شه.

رابطه ی اونا بهتر نشده... فقط عادت کردن به این مدل زندگی کردن
خدا نصیب هیچکس نکنه
انشاله که بهتر بشن ... من به دعاهای شما خیلی خیلی دلخوشم

ریحانه چهارشنبه 22 اسفند 1397 ساعت 00:10

ای بابا. نگران حال اقای دکتر شدیم. انشالله زودی خوب شن.

انشاله که زودی خوب بشن
منم نگرانشونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد