روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دعوت به آرایشگاه

سلام

امروز دیگه خیلی دیر اومدم

ببخشید


اول از فهیمه عزیزم تشکر کنم که با محبتهای بی دریغش منو شرمنده خودش کرده

دختری که با توجه بی نهایتش به آدم حس ارزشمندی میده

ازت ممنونم که اینهمه خوبی

و از داشتنت به خودم میبالم



کله سحر للی بهم مسیج زد که بیا دوتایی امروز بریم آرایشگاه و کلی خوشگلاسیون کنیم

منم نه نگفتم

با اینهمه کار و برنامه ریزی روزانه ی شلوغی که داشتم بیخیال کل دنیا شدم و دوش گرفتم و حوله م را برداشتم و صبحانه خوردم

بعد هم راه افتادم سرقرار

ساعت 9 نشده پشت در آرایشگاه نشسته بودیم و هنوز خانوم آرایشگر نیومده بود

کلی گپ زدیم

حدود 9 و نیم پیداشون شد

اولین نفرات وارد شدیم و سفارش هایلایت مو دادیم

من رنگ مرواریدی و للی رنگ خاکستری

موهامون را رنگ زد و ما نشستیم به حرف زدن

موها را شست و  فویل پیچید و بازم حرفای ما تمام نشد

دست آخر حدود ساعت 3 موهامون را سشوار کردن و کار تمام و ما هنوز داشتیم حرف میزدیم

کلی کیف کردیم

از نتیجه کار راضی بودم

هرچند لابلای کار همش یاد رافائل می افتادم و به خودم لعنت میفرستادم که اومدم باز آرایشگاه...

این شد که خیلی خیلی دیر رسیدم و دفتر و باید تند تند کارها را مرتب کنم

و الان بگم که فردا هم از صبح با خواهرا قرار بیرون رفتن دارم و احتمالا اصلا این دور و برا پیدام نمیشه



پ ن 1: یهویی های دوستانه را دست کم نگیرید که میتونه بی نهایت انرژی بهتون بده


پ ن2: نتیجه آزمایشهای آقای دکتر کمی نگرانمون کرده و کلی دارم سر این قضیه غصه میخورم


پ ن 3: دلتنگیهای این روزها را میزارم به حساب بدوبدوها و خستگیها... ولی دلتنگم


پ ن 4: خیلی حرف دارم براتون ولی الان وقت ندارم


نظرات 10 + ارسال نظر
ریحانه دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 17:08

سلام. چطوری؟
آقا سایت رسمی که قیمت پرینت و اسکن و این ها رو بده داریم؟ امروز رفتم یه پرینت و اسکن بگیرم، هم با توجه به جاهای دیگه که رفته بودم گرون حساب کرد و هم اینکه اخلاقش خیلی تند بود.
خلاصه من شک کردم نکنه قیمت ها رو الکی زده به دیوار و میگه قیمت اتحادیه هست. چون دقیقا مغازه پایینیش خیلی ارزون تر بود ولی امروز بسته بود متاسفانه.

پرینت سیاه سفید رو گرفت برگه ای ۵۰۰ ( مغازه بغلی ۴۵۰ نرخ اتحادیه رو زده. این زده ۵۰۰). اسکن از برگه آ۴ رو گرفت ۱۰۰۰.

واقعا قیمت اتحادیه همینه؟

سلام عزیزدلم
ممنون من خوبم
بله شما میتونید مستقیم به خود اتحادیه زنگ بزنید و قیمت بگیرید
اخلاق بدش که دیگه کاریش نمیشه کرد جز اینکه دیگه سروقتش نرید
ولی قیمتهاش را دقیقا درست زده
الان پرینت سیاه سفید یک رو 500 هست و دو رو 800
اسکن هم از کوچولو تا A4 همان 1000 تومان
دقیقا درست گرفته

نل دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 17:29


کامنت ریحانه خوندم فهمیدم چقدر سرم کلاه رفته

مشهد یک روز هزار ازم میگیره بی تربیت
کپی فک کنم ۸۰۰اینها...راستش هیچوقت تک قیمت حساب نکردم.ولی جمعی ک میانگین بگیرم کپی همینقدر میگیره
برم باهاش دعپا


من عکس از موهات میخوام
اینقدر آدم بره کوتاه کنه.هایلایت کنه.خوشگل کنه.فقط دل مارو بسوزونه؟؟؟
یک عکس میگیری از هر زاویه که دوست داری.برا من می‌فرستی.این خواهش و‌لطفا هم ندارن.من عکس میخوااااااااااااااااااااااام(وی‌پایش را به زمین میکوبد و بهانه میگیرد)

ایشالله چیزی نیس آقای دکتر خودش برات لوس میکنه آزمایشهای هم خودش دستکاری کرده تو بیشتر بوسش کنی

البته که تو شهرهای مختلف قیمت ها فرق داره
دعپا نکن خوب نیست دخترجان اونم برای پول هایی که بی ارزش هستند

کاش اینطوری باشه
من حاضرم تا آخر عمر نازش را بکشم و اون مریض نشه

مهدی دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 17:31

دلتنگی هایِ این روزها چاره اش فقط یه نفره...
انشالله که زود حالش خوب میشه و رفع دلتنگی انجام میشه

جانا سخن از زبان ما میگویی

ریحانه دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 19:09

دمت گرم‌. مرسی.
میدوتی شایدم اونروز به هر دلیلی از چیزی ناراحت بوده. دیگه هممون هم روز خوب و هم روز بد داریم. ولی اخلاق تندش باعث شد بهش شک کنم.


بازم دلیل نمیشه ناراحتیمون را سر دیگران خالی کنیم

سعید دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 19:20 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دخترعمو جانم
ببین هر چیزی که باعث خوشحالیت میشه حتی برای یه لحظه از دستش نده باشه؟

سلام پسرعموجان
خیلی وقتا میخوام اما نمیشه

جزر و مد دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 23:09

مبارک باشه
امیدوارم آقای دکتر هم خیلی زود حالشون بهتر بشه و بعدم یه قرار عاشقانه و کلی انرژی خوب

فدات عزیزدلم
منم امیدوارم

لاندا سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 08:32

به به مبارک باشه موهای مرواریدی خوشگل

وای چقدر بده جواب آزمایش رو آدم میبینه و نگران یه چیزی میشه...
من این روزا قشنگ درک می کنم
امیدوارم چیزیشون نباشه، یعنی مساله جدی نباشه. نگران نباش. موج مثبت بفرست

لاندای عزیزم ممنون
خیلی نگرانم
کاش هیچکس این حس را درک نکنه
سعی میکنم مثبت باشم و مثبت نگاه کنم

هدی سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 09:34

سلام بر تیلوی زیبارو و دوست داشتنی
بهبهههههههههه حسابی مبارک باشه انشاله شاد باشی عزیزم
منم هفته گذشته رفتم ارایشگاه البته رنگ نکردم یکساله رنگ نمیکنم اسیب دیده شده . موهام رو بوتاکس کردم نیاز به درمان داشت روغن وماسک وشامپو خوب هم گرفتم
تیلو جونم انشالله سال خوب خوشی داشته باشی

سلام به روی ماهت
اخیش... خیلی بد هست مو آسیب ببینه خیلی طول میکشه تا سلامتیش را دوباره به دست بیاره
متشکرم
منم برات همین آرزو را دارم

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 14:16 http://daroneman.blog.ir

مبارک باشه رنگ مو
عزیزم الان خوشگل تر شدی مطمئنم

برای جناب دکتر ناراحت شدم و دلم گرفت
امید به خدا
هر چی هست خیر باشه

ممنونم عزیزم
من اصولا از رنگ کردن مو و این جور کارهای آرایشگاهی خوشم نمیاد
ولی همه گفتن بهم اومده
خودم که خیلی دوست ندارم
منم نگران و ناراحتم برای دکتر
توکل بر خدا

نازلی پنج‌شنبه 23 اسفند 1397 ساعت 10:11

مرواریدی با موهایی با رنگ مروارید
مبارک باشه عزیزم. بخاطر دکتر خیلی ناراحت شدم انشااله که چیزی نیست
امیدوارم یک قرار عاشقانه ناگهانی در همین روزهای آخر پیش بیاد که با حال عالی تر وارد سال جدید بشی
منم مثل تو عاشق 8ال و 6وای بازارهای شب عیدم حتی اگر هیچی نخوام اما امسال چهره گرفته مردم موقع خریدها میبینم حالم بد میشه

ممنونم نازلی عزیزم
انشاله که هیچی نباشه
اخ اخ راست میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد