روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزها را بشمار

سلام

روزتون گرم و نرم


امروز حسابی هوا سرد شده ... صبح به طور پراکنده داشت برف هم میومد

انگار زمستان امسال قصد دل کندن نداره... هنوز هوا حسابی سرد هست

حال و هوای عید و بهار هم که کلا خیلی کمرنگ به چشم میخوره... امیدوارم دلهای همتون گرم و پر امید باشه


پنجشنبه شلوغم را کله سحر با بردن ماشین برای معاینه فنی شروع کردم

بعد هم باز خونه قدیم

باز هم جمع و جور کردن فرسایشی

بعد از ناهار با بابا رفتیم تو تراس و گلدانها را عوض کردیم و حسابی تراس را صفا دادیم

کلی خوشگل و دلبر شد

شب هم کلی مهمان بازی کردیم و کلی بهمون خوش گذشت

جمعه هم از صبح مهمان داشتیم و رنگ و وارنگ مهمان آمد و رفت

عصر هم بعد از سالها سوسیس خوردیم .. اونم با اصرار خواهرها

دوباره شب جمع و جور کردم و مرتب کاری کردم و همچنان تو خونه نو جا نیفتادیم





پ ن 1: آقای دکتر هنوز مریض و بدحال هستند و کلی آزمایش و متخصص و از این دکتر به اون دکتر...

همچنان تب و لرز ادامه داره

همچنان هم من معتقدم خودش را زیادی خسته کرده


پ ن 2: کاش اوضاع اقتصادی اینقدر سخت و پیچیده نبود و همه میتونستیم با شادی به استقبال بهار بریم


پ ن3: میخوام برای این هفته برنامه ریزی متفاوتی بکنم و کمی به خودم و خواهرها خوش بگذره

اگه وضعیت اقتصادی اجازه خرید نمیده ... میشه با پیاده روی و خرج های کوچولو روحیه خودمون را عوض کنیم


نظرات 8 + ارسال نظر
الی شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 11:58 http://elhamsculptor.blogsky.com/

متاسفانه بد بودن اوضاع اقتصادی بیش از حد ملموس شده
و تاثیر خیلی زیادی در زندگی مردم داره
امیدوارم سال آینده ناگهانی همه چیز بهتر بشه

بله متاسفانه
منم دلم میخواد اوضاع بهتر بشه و همه مردم کشورم بهتر زندگی کنند

مهربانو شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 12:49 http://baranbahari52.blogsky.com/

آفررین تیلو جانم پینوشت سوم عاالی بود
امیدوارم آقای دکتر زودتر خوب بشن

عزیزدلمی
الهی آمین به دعای شما دوست خوبم

سعید شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 12:54 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو
خوبی؟
درکت می کنم اثاث کشی بلای خانمان سوزه
اگه اونجا بودم با یه فروند نیسان آبی به دادت می رسیدم
به هر حال مواظب خودت باش مثل آقای دکتر مریض نشی

سلام به روی ماهت
کاش بودی
هیچکس با وانت آبی اونم نیسان به دادمون نرسید

رسیدن شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 12:59

من از خدامه زمستون هیچ وقت نره . ما که اینجا هوامون بهاری شده .
خرید اصلا دلم نمیخواد امسال شایدم چون حالم اینجوره و آخر بخاطر گرونی .
آقای دکتر یه قرار خاص داشته باشن خوب میشن

آخیش عزیزم
منم هوای سرد را بیشتر از هوای گرم دوست دارم
سعی کن به خودت تلقین نکنی
برو بازار حتی اگه چیزی نمیخوای یه دوری بزن
حال و هوات عوض میشه

قلب من بدون نقاب شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 17:47 http://daroneman.blog.ir

سلام عزیزم
تلگرام؟
متوجه نشدم!
عکس ها رو می تونی از گوشیت ایمیل کنی به ایمیل خودت
بعد با کامپیوتر ایمیل رو باز کنی و عکس ها رو دانلود

ی راه دیگه اینه که گوشی رو با کابل وصل کنی به کامپیوتر

راه های دیگه ای هم هست ولی این دو تا خیلی آسونه

سلام به روی ماهت
اینهمه راه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
والا که من وقت ندارم

سعید شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 20:50 http://www.zowragh.blogfa.com

سلام دختر عمو جانم
یه خدا قوت حسابی و از ته دل بهت می گم
اینجام هوا یکم سردتر شده اما تو این چند روزه برف نیومده
من گمونم بیماری آقای دکتر دلتنگیه

سلام به روی ماهت
امروز هوا بهتر از دیروز هست
دلتنگی مگه به آقایون هم اثر میکنه؟

هدی یکشنبه 19 اسفند 1397 ساعت 08:59

سلام بر تیلوی دوست داشتنی خوبی عزیزم

سلام به دوست مهربونم
چرا کم پیدا شدی دختر جان؟

هدی دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت 08:06

سلام فدای شما مهربونم چند روزی مرخصی بودم

سلام عزیزدلم
الهی سالیان دراز سلامت باشی
خوب کاری کردی که رفتی مرخصی... انشاله که خیلی خیلی خوش گذشته بهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد