روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تقسیم لحظه ها

سلام

روزتون پر از نور و روشنایی

الهی روشنایی روزهای نزدیک بهار قلبتون را هم روشن کنه و دلتون پر از شادی و انرژی باشه


امروز اونقدر کار باید انجام بدم که موندم از کدوم شروع کنم

یک سری کارت پستال باید تا قبل ظهر تحویل بدم

نزدیک 20 تا پوستر باید طراحی کنم و تا بعدازظهر تحویل بدم

جلد یه سری مجموعه مسابقه هست که باید طراحی بشه

و ....

باید حتما یه سری به اتحادیه بزنم و نامه ای که برای دارایی زدند را بگیرم و ببرم دارایی

جواز کسبم فقط دو روز دیگه اعتبار داره


باید امروز برای تحویل صندلی هایی که برای آشپزخونه سفارش داده بودیم برم... گویا آماده شده

از جای نسبتا دوری هم خرید کردم و رفتنش خودش یه پروژه وقت گیر هست

قبول هم نکرد پول را واریز کنم و بفرسته ... باید حتما حضوری برم


باید حتما یه سری به آقای پرده فروش بزنم


یه لیست خرید کوچولو هم مامان بهم دادن


خلاصه که امروز باید قدر لحظه ها را هم بدونم

روزتون پر از لحظه های شاد



پ ن 1: خانم آرایشگر مدل موهای منو خراب کرد

از چیزی که بهش گفته بودم خیلی خیلی کوتاهتر کرده و هیچ طرف موهام هیچ سامانی نداره

همونجا بهش گفتم و اصلا به روی خودش نیاورد...

تازه با پررویی تمام گفت که دستم خوبه و زودی موهات بلند میشه

امروز صبح که رفتم حمام واقعا غصه م شد... اونقدر هم موهام را کوتاه کرده که دیگه هیچ راهکاری نداره



پ ن 2: آقای دکتر خدا را شکر بهتر هستند

ولی روزهایی که دلتنگی هامون زیاد میشه اونقدر بهم غر میزنیم که حال هردومون گرفته میشه


پ ن 3: دلم گردش های اسفندانه میخواد و اصلا وقتش را ندارم


پ ن 4: هنوز تقویمهای خوشگلمون درست نشدند


پ ن 5: گفتم براتون که دارم برای دوتا فسقلی کتاب داستان به اسم خودشون درست میکنم؟

نظرات 14 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت 09:42 http://sauron.blogsky.com

این کارها رو من بخوام انجام بدم در اسفند سال آینده تمومشون میکنم


نه با با
چیزی نیست که

چه فروشگاه خوبی دارین... الان فعاله؟

لاندا چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت 09:42

فدای سرت. زودی بلند میشه موهات.
بله بله گفتی کتاب رو. ما هم حسودیامونو کردیم

ای جان
عزیزدلم

سعید چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت 10:24 http://www.zowragh.blogfa.com

آها یه چی دیگه
احتمال داره آنتن مودم خراب شده باشه یعنی خروجیش صفر شده باشه
این اتفاق برای آنتن های دستگاه های بیسیم من افتاده تا حالا
اگه می تونی آنتن مودم رو به صورت امتحانی عوض کن شاید خوب شد

پسر عموجان اگه خروجیش صفر بود که بقیه جاهای خونه آنتن نمیداد
حتی روی پشت بام هم نت داریم ولی تو اتاق من ندارم

رافائل چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت 12:51 http://raphaeletanha.blogsky.com

خداقوت تیلو جان.
وای وای از دست این آرایشگرها. من الان اونقدر میترسم بابت رنگ موهام. نمیدونم میخواد چه بکنه.
من و همکلاسی هم گاهی اونقدر به هم غر میزنیم که تهش هر دو بهم میریزیم . همش هم به خاطر خستگیهای کار‌ . قدیما از دوری بود حالابابت دیگران. این غرزدنها چاشنی زندگیه.
چه کار باحالی. کتاب داستان شخصی! این روزها همه چیز خیلی جینگول شده.

عزیزمی رافی جان
منم از دست این آرایشگره به شدت عصبانی هستم
امیدوارم برای تو خیلی خیلی خوب دربیاد
پس این غر زدن در هر صورت وجود داره... الان راحت تر غر میزنم و کمتر عذاب وجدان میگیرم
اره میینی همه چیز چقدر غر و اطوار داره

نون سین چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت 13:53 http://free-like-a-bird.blogsky.com

اوه چقدر کار! عوضش شب بخوای بخوابی حس خوبی داری که از پسش بر اومدی... من که از صبح تا الانم بیفایده بوده... نهایتا یه ساعت دیگه وارد بازه مفید زندگیم میشم!
چون رفتم بانک و کارم انجام نشد! رفتم یه بانک دیگه اونجام همینطور!
خلاصه که ... حیف که نشد واقعا!
باید از تو یاد بگیرم مفید زندگی کردن رو یکم:)
کیف میکنم ازین کارهای طراحیت برای بچه ها و بقیه:) خیلی کار باحالیه:)

روز خیلی خیلی شلوغی بود
منم دوست دارم مفید زندگی کردن را یاد بگیرم
ولی گاهی استراحت و راحت بودن هم بد نیست
کار باحالیه ولی بسیار زمان بر

رسیدن چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت 15:50

سلام خوبی خسته نباشی.

سلام
فدای مهربونیات

ریواس چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت 22:33 http://egghead.blogsky.com/

امان از دست این آرایشگرای خیره سر
کتاب به اسم خودشون وای چه هیجان انگیز
غرزدن دو طرفه سر دلتنگی چیز خوبیه لعنت به دوری

آخ آخ
شما هم دوری را میشناسی؟

soly پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 ساعت 08:16 http://www.soly61.blogsky.com

سلام عزیزم
روزگارت همیشه بهاری.

سلام به روی ماهت
همیشه ات پر از خوشی و شادی

خانووم پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 ساعت 09:32

دخترک رنگی رنگی خدا قوت
یه روزی میاد که میشینی و با لبخند به این بدو بدوها فکر میکنی.

از مودم و تماس‌ها چه خبر؟

متشکرم عزیزدلم
اره میدونم ... اینا همش خاطره میشه
تماس ها برقرار هستند ولی مودم مشغول خیره سری هست

انه پنج‌شنبه 16 اسفند 1397 ساعت 15:05 http://manopezeshki69.blogsky.com

دلتنگی بدترین حس دنیاست

آخر دلتنگی خوبه... یعنی کسی هست که اونقدر دوستش داری که دلت براش تنگ میشه
یعنی یه حس خوب

مهدی جمعه 17 اسفند 1397 ساعت 11:49

مودم و اینترنت چی شد؟؟؟

خیر
قصد درست شدن نداره
شبها کوچ میکنم توی سالن میخوابم

قلب من بدون نقاب جمعه 17 اسفند 1397 ساعت 20:09 http://daroneman.blog.ir

سلام عزیزم
فکر کنم به همه کارها رسیدی و آخر هفته حسابی کنار کوچولو ها خوش گذشته
کاش از هر چیزی که برای فندق و مغز بادوم درست میکنی
عکس اینجا میذاشتی
میدونی که بلاگ اسکای عکس گذاشتن خیلی خیلی راحته

سلام به روی ماهت
اره هم به کارهام رسیدم و هم آخر هفته خوبی داشتم
باورت نمیشه با کامپیوتر میام بلاگ اسکای و عکس گذاشتن از وقتی که تلگرام روی کامپیوترم جواب نمیده خیلی برام سخت شده

دندون شنبه 18 اسفند 1397 ساعت 11:21

وای ارایشگری که موهاتو خیلی کوتاه میکنه رو اعصابه خیلی بده... هرچند من که الان تازه موهام ده سانت شده پشت مو دارم عین این مردای دهه 50 خوراک خنده... نمیتونمم بزنم چون میخوام یه دست بلند بشه مصریش کنم... خدا هم به تو صبر بده هم به من تا موهامون زودتر بلند شه...
(رمز رو هیچکی نداره ... نوشته های سیاه رمزی میشن )

اره والا
منم از اول نظر تو مایه های مصری بلند بود... ولی نمیدونی چی از آب در اومده
چیزای سیاه ننویس... صورتی بنویس تا منم بخونم و کیف کنم

بهاره جمعه 23 فروردین 1398 ساعت 20:19 http://girl-interpreted.blogfa.com

سلام
چندتا از نوشته های وبلاگتونو خوندم و خوشم اومد
ببخشید میپرسم، شما گرافیست هستید؟

سلام به روی ماهت
متشکرم که منو خوندی
بله گرافیست هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد