روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

ضرباهنگ تند زندگی

سلام

روزگارتون لبریز از خوشی


من روزهای شلوغ و پرکاری را سپری میکنم

این روزها توی دفتر خیلی خیلی شلوغم

فیزیوتراپی جای خودش را داره و روزی تقریبا سه ساعت وقت ازم میگیره

کارهای خونه هم جای خودشون را دارند

برای همین زندگیم روی دور تند هست و سعی میکنم از تک تک لحظه ها استفاده کنم

کارت پستال ها و مناسبتها به راه هستند...

در این بازار گرانی که نمیشه به راحتی برای هم دیگه هدیه خرید... خیلی ها با کارت پستال و ارسال پیام های خوشگل دل هم را شاد میکنند

منم سعی کردم قیمت کارت پستالها را اصلا گران نکنم ... بزار محبت هنوز رواج داشته باشه



پ ن 1: بهار قدم قدم به ما نزدیک تر میشه و من هنوز تو پیچ و تاب لحظه های خودم موندم

پ ن 2:  نرگس های روی میز دلبری میکنند

پ ن 3: دیشب کسی را قضاوت کردم و پشت سرش حرف زدم و چند ساعت بیشتر طول نکشید که بفهمم چقدر اشتباه فکر کردم

پ ن 4: هنوز اونقدری که باید بزرگ نشدم... از خودم دلخورم

نظرات 4 + ارسال نظر
فندوقی سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 14:04 http://0riginal.blogfa.com/

میخونمت و عشق میکنم. همه اشتباه میکنن ولی نمیگن. ولی تو میگی.برای همه پیش میاد اشتباه قضاوت کنن چون حس میکنم آدما پیچیده شدن فشار مشکلات باعث شده رفتارها نوسان داشته باشه.
خدا کنه اون دفتره پیدا شه.
با این روند فیزیوتراپی و عشق و توجه و مراقبتی که تو میکنی مامان خیلی زود خوب میشن.
ببین چقدر ماهی و عشق زلالت چه میکنه که شب و نصفب دلتنگت میشه.

گاهی اونقدر خودخواه میشم که بقیه را از چشم خودم نگاه میکنم و یادم میره که حق قضاوت ندارم ... در این مواقع از خودم بیزار میشم

وای کاش اون دفتر پیدا بشه... اعصابم براش خیلی خرد شده

انشاله که به دعای شما دوستای خوبم همه چیز خوب پیش بره

مهربانو سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 14:17 http://baranbahari52.blogsky.com/

سلام عزیز دلم
امیدوارم این یکی کامنتم ثبت بشه .
امیدوارم همیشه برقرار و روبه راه باشی تیلو جانم . اعتراف به اشتباه یکی از بزرگترین شجاعت های انسانه پس بیشتر از اون چیزی که فکر کنی بزرگی و بزرگوار .

سلام به روی ماهت
بلاگ اسکای هنوز از این عادتا داره که کامنتا را میخوره؟

متشکرم که بهم سر زدی.... بینهایت خوشحال شدم

صحرا سه‌شنبه 7 اسفند 1397 ساعت 20:28

گندم عزیزم مراقب خودت باش. توی این شلوغی ها و مهربونیا مراقب دل مهربونت هم باش. دل دریاییت همیشه پر از نور باشه

چقدر به من لطف داری عزیزدلم
امیدوارم هر روزت زیباتر از دیروز باشه...

بهامین چهارشنبه 8 اسفند 1397 ساعت 17:35

از کارت پستال گفتی و قیمتش ،یادش بخیر قبلا هر عید همه بهم کارت پستال میدادن
من تصمیم دارم امسال اینکار انجام بدم وکارت پستال بخرم

کارت پستال یه حس عجیبی را منتقل میکنه
بخصوص اگه چیزی که داخلش مینویسی روح طرف مقابل را نوازش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد