روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عاشقانه

سلام

صبحتون پر از رنگ و شعر و شور



دیشب خیلی زود رفتم تو رختخواب

خسته بود

زنگ زدم به آقای دکتر و همچنان کلینیک بودند... گفتم بیدار بمونم تا برسین خونه؟

گفتن: نه من کارم زیاد طول میکشه و اسیر میشی... راحت بگیر بخواب...

منم شب بخیر گفتم و خوابیدم

نصفه های شب ... وسطای تاریکی دیدم گوشیم داره زنگ میخوره... گوشی را برداشتم و آقای دکتر بودند

دلشون تنگ شده بود

رفته بودند خونه و بی خوابی زده بود به سرشون

نشستیم پای حرف زدن

انگار نه انگار که نصفه شب هست

یکساعتی حرف زدیم و خوابیدیم

دوباره خواب بودم که دیدم گوشیم داره زنگ میخوره ... ساعت حدود 7 بود و آقای دکتر ....

بهش گفتم : اصلا دیشب خوابیدی؟

داشتند میرفتند دنبال کارهاشون....

و اینگونه بود که کلا چشمای ما قلب قلبیه امروز




یک مسیری هست که من هر روز صبح ازش میگذرم

یک مسیر پر از درخت

هر سال اولین درخت شکوفه داری که میبینم تو همین مسیر هست

و امسال هنوز منتظر دیدن شکوفه ها نبودم که صبح دیدم ...

یکی از درختها غرق شکوفه بود...

بهار اومد و من بازم جا موندم

باید برم استقبال

باید کلی کار خوشگل و رنگی رنگی بکنم

امسال هنوز تقویم های خانوادگیمون را درست نکردم

قصد دارم برای دوتا کوچولوهامون کتاب داستان به اسم خودشون درست کنم که هنوز وقت نکردم

قصد دارم مثل هرسال برای همه عیدی های خوشگل بخرم

قصد دارم پرده های اتاقم را خودم بخرم و خودم بدوزم

قصد دارم روتختی اتاقم را عوض کنم

قصد دارم ملافه های نو برای اتاق مامان و بابا بخرم

قصد دارم برای دخترخاله م که امسال عروس شده یه عیدی خوشگل بخرم

قصد دارم یه عالمه کتاب تازه برای خودم و مغزبادوم بخرم

....

این لیست از حوصله شماها خارجه... ولی بدونید که همچنان ادامه داره




پ ن 1: یک دفتر دست نویس پیش مامان من امانت بود...

تو اسباب کشی اونو سپردن به من

و الان اون دفتر گم شده

بدترین قسمت این هست که تقریبا مطمئن هستم اونو اشتباهی قاطی کاغذهای باطله دادم رفته



پ ن 2: خانم همسایه برام گل نرگس آورده و عطرش کل دفترم را پر کرده


پ ن 3: خونه قدیم پر از خاطره بود

گوشه گوشه ش برامون یادگار داشت... با فروختنش انگار یه قسمتی از بچگیم گم شد

حالا قرار هست که خونه پدربزرگ و مادربزرگ (خدا رحمتشون کنه) فروخته بشه

اونجا هم پر از خاطرات بچگی من هست

تمام عمر مادربزرگ و پدر بزرگ همونجا بودندو خیلی از خاطرات بچگی و نوجوانی و جوانی ما اونجا رقم خورده

دارم با این اتفاقها بازم بزرگتر میشم

یاد میگیرم که خاطرات و محبت ها را فقط باید توی قلبم ذخیره کنم... همه چیز در اطرافمون در حال گذر هست



نظرات 4 + ارسال نظر
لاندا دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 11:04

منم امروز اولین درخت شکوفه دار رو دیدم. یهو برگشتم گفتم عهههه شکوفه. سیگما گفت میخوای سوارش کنیم؟ فکر کرده بود یکی از همکارامه در حالیکه ما اصلا هیچ کسی رو به اسم شکوفه نداریم تو شرکت. گفت انقد باحال گفتی فکر کردم آشناتو دیدی

وای چقدر حس بدیه آدم امانت مردم رو گم کنه... امیدوارم پیداش کنی.

تازشم کاش تو خواهر من بودی. منم دلم خب تقویم دست ساز رنگی رنگی میخواد خوش بحال اعضای خونواده ت
دیگه همه وسایلتو از خونه قبلی آوردی؟ تموم شد کامل اسباب کشی؟


من تنها بودم ... وگرنه حتما ذوق منم همین شکلی میشد

اون امانتی که گم کردم اعصابم را داغون کرده

ای جان ... تقویم رنگی رنگی با مناسبتهای خانوادگی خیلی دوست داشتنی و خوب هست

نه باباهنوز کلی وسیله اونجا مونده
تموم نشده
ولی کارهای دفترم خیلی زیاده و بابا هم تنهایی نمیتونن انجام بدن
کار خودم هست... باید وقت بزارم

SOLY دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 13:24

خاطرات تو قلب آدما میمونه ولی وقتی میری از دور جا ومکان خاطراتتو میبینی دلت میریزه.
من هروقت میرم به اون روستا و به اون خونه ای که زندگی کردم نیگا میکنم تا ضجه نزنم برنمیگردم . البته خاطرات آدمها فرق داره با همدیگه. الان آدمهای خاطرات من کم هستند ، همشون نیستند.شخصیتای اصلیشون نیستند.

بله
واقعا جایگاه اصلی خاطرات قلب آدمهاست
ولی بعضی جاها حس خاص در آدم ایجاد میکنند
اخیش... اشکاشو ببین... قربونت برم گریه نکن...

هدی دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 16:12

سلام تیلوجونم خوبی عزیزم
پست های اقای دکتری مزه میده چشمهای منم قلب قلبی میشه با خوندنشون
اره دیگه نزدیک عید لیست خریدها باید بنویسیم روتختی و ملحفه مشترکه با لیست من خخخخ
انشالله سال خوبی برا همه باشه و همچنین برا شما دوست خوبم

سلام به روی ماهت دوست خوبم
خودم قلب قلبی میشم تا اونا را بنویسم
باید زودتر دست به کار بشیم... همین الان هم دیر شده

مینو پنج‌شنبه 9 اسفند 1397 ساعت 17:22 http://Minoo1382.blogfa.com

آخ که چه دردی داره نبودن برخی خانه ها!!
تامی تونی ازخونه موجود،فیلم وعکس بگیرعزیرم.


تجربه ش را داری؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد