روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزهایی با شمارش معکوس

سلام

روزتون قشنگ

شمارش معکوس برای رسیدن بهار شروع شده

و من لابلای شلوغی ها نفس های عمیق میکشم


پنجشنبه از صبح زود رفتم توی انباری و انباری خونه جدید را حسابی مرتب کردم

بعد هم سریع رفتم خونه قدیمی و ته مونده اتاقم را جمع کردم و آوردم خونه جدید

تا عصر هم طول کشید تا وسایل را سرجای خودش جایگزین کردم

بعد هم با پدر مشغول مته کاری شدیم و وسایل مربوط به دستشویی و حمام را نصب کردیم

از سرشب هم مهمان داشتیم

جمعه هم صبح با خواهر رفتیم خرید وسایل پلاستیکی مورد نیاز

بعد هم ناهار و باز مهمون بازی

مامان خیلی بهتر بودند و بساط یه آش رشته خوشمزه را برای عصر راه انداختند

اولین دورهمی تو خونه جدید بود و خیلی خیلی خوش گذشت...



پ ن 1: یکی از کارهای قشنگی که انجام دادیم با پدرجان خریدن چند تا گلدون مستطیل خیلی بزرگ برای پشت بام بود

کلی سبزی کاشتیم


پ ن 2: هنوز برای عیدی ها و عید هیچ اقدامی نکردم


پ ن 3: هنوز مقداری اسباب و وسیله تو خونه قدیمی جا مونده


پ ن 4: یک اشتباه در چاپ... کلی هزینه اضافی روی دستم گذاشت... بی دقتی....

نظرات 4 + ارسال نظر
رافائل شنبه 4 اسفند 1397 ساعت 13:39 http://raphaeletanha.blogsky.com

کتابخونه و اتاق جدید مبارک. ان شاءالله لحظات شادی رو توی خونه ی جدید تجربه کنی.
خوشحالم که مامان حالشون بهتر شده. خداروشکر.

ممنونم رافائل جان
میدونی که همیشه میخونمت
چه کامنت بزارم چه نزارم
دلم به بودنت گرم هست

رسیدن شنبه 4 اسفند 1397 ساعت 13:42

سلام عزیزم. همیشه پر انرژی باشی عزیزم

متشکرم ساره عزیز

جین یکشنبه 5 اسفند 1397 ساعت 22:03

بله، متاسفانه قراره عید بیاد به زودی

تو هنوز روابطت با عید خوب نشده دختر جان؟

جین دوشنبه 6 اسفند 1397 ساعت 16:50

چیزی تغییر نکرده

ای بابا
زندگی در حال تغییر مداوم هست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد