روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

بهمن هم تمام شد

سلام

روزتون خوش


دارم فکر میکنم که زندگی میتونه هر روزی یک شکل باشه

دیروز بعد از فیزیوتراپی مامان با بابا رفتیم و یه سری خرده ریز برای نصب تو حمام و دستشویی خریدیم

همین کار نزدیک یک ساعت وقت گرفت

بعد هم رفتم خونه قدیم و یه سری خرده ریزهای اتاق خودم را جمع کردم و آوردم خونه جدید

این کار هم نزدیک 2 ساعت وقت گرفت

تصمیم گرفتم که ناهار امروز را آماده کنم که مامان راحت تر باشن

این شد که یک تکه مرغ گذاشتم بپزه ... بعد تکه تکه کردم و سرخ کردم و نخودسبز و فلفل دلمه ای و قارچ... و شد مایه ماکارونی...

با آب مرغ هم یه کمی سوپ پختم

ظرف ها را شستم و ....

نگاه کردم ساعت نزدیک 12 بود

با آقای دکتر یه گپ خیلی کوتاه زدیم و ایشون رفتن برای خواب

بعد من تا نزدیک ساعت 1 وسایلی که تازه آورده بودم را جابجا کردم ... بعد رفتم تو رختخواب و یه فیلم پلی کردم

تا 2 فیلم دیدم

خوابیدم و صبح 7 بیدار شدم و سریع ماکارونی و سوپ را سروسامان دادم و چای گذاشتم و دوش گرفتم

بعد اومدم صبحانه آماده کردم و صبحانه خوردیم

دو سری وسایل بردم تو انباری

بعد هم لباس پوشیدم و اومدم سرکار

9 دفتر بودم

ولی آقای دکتر هنوز خواب تشریف دارند...

و این شکل جدید زندگی من شده

خیلی کم میخوابم

خیلی فعالیتم زیاده

حواسم به همه چیز هست

خسته هم نمیشم



پ ن 1: گلدونهای خونه قدیمی را آوردیم تو تراس خونه جدید و انگار سرسبزی که اومد خونه حال و هواش عوض شد


پ ن 2: نمیدونم چرا شب ها اینقدر اینترنت ضعیف میشه... به سختی فیلم دانلود میکنم


پ ن 3: کاش از خونه قدیمی قبل از اسباب کشی فیلم گرفته بودم... خیلی افسوس خوردم که این کار فراموشم شده

دلم میخواست زوایای اونجا همیشه یادم بمونه


پ ن 4: به ماکارونی حتما آویشن میزنم و این عطر آویشن منو مست میکنه

نظرات 4 + ارسال نظر
قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 10:06 http://daroneman.blog.ir

سلام عزیزم
چقدر خوب که تو خونه جدید شب ها می خوابی
من باید ی سر برم گلخونه برای خرید گل های جدید
خیلی وقته نرفتم و هر بار حساب کتاب کردم و دیدم گزینه های مهم تری هست و باید اول الویت ها رو انجام بدم
ولی الان به بهانه ی عید میرم خرید گل و کاکتوس های خوشگل می خرم و گلدون جدید درست میکنم

زندگی روی دور تند رو دوست دارم

سلام به روی ماهت
منم خیلی وقته دلم میخواد گل و گیاه و ماهی بخرم ولی واقعا این گرونی ها آدم را محدود میکنه
منم این ریتم تند را خیلی دوست دارم

لیلی سه‌شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 12:02

سلام گندم عزیزم خونه نو مبارک انشاله که بهترین ها رو تجربه کنین اینجا
بابت حال مامان هم خداروصدهزار مرتبه شکر
عزیزم هرروز میخونمت ولی این روزها خیلی شلوغم
فدات

سلام به روی ماهت
متشکرم
الهی به شادی و سلامت شلوغ باشی
همین که میخونی منو برام کلی انرژی مثبت داره

فندوقی سه‌شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 14:08 http://0riginal.blogfa.com/

به به چه دختری چه کدبانو.دو جور غذا میزاری با این وقت کم و این همه کار؟ آخه تو چرا انقدر ماهی؟
خیلی کم میخوابم

خیلی فعالیتم زیاده

حواسم به همه چیز هست

خسته هم نمیشم
اینارو خوندم به این فکر کردم خدا وقتی بعضیارو داشت خلق میکرد خیلی حوصله به خرج داده ها مثل تو
آویشن خیلی دوست دارم ولی تو ماکارونی تا حالا نریختم حتماً میریزم.

چون شکمو هستم....
خودم همیشه عاشق سوپ و سالادم ... یعنی برام از غذای اصلی لذت بخش تره
ای جون .... چقدر خجالتم میدی با این تعریفا
آویشن تو ماکارونی را حتماحتما حتما تست کن .... که مزه ش را بینظیر میکنه

هفت دقیقه چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 07:31

چه فعالانه سعی کن مواظب کمرت و باشی

باید فعال بود
این روزها باید تندتر جلو برم تا کارها به سرانجام برسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد