روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

عشق زندگی را زیباتر میکنه

 سلام

روزتون پر از طراوت و تازگی



آروم آروم خونه  ی جدید داره مرتب میشه

هر روز یه مقدار از وسایل را باز دوباره جابجا میکنم و این کار کلی بهم حال خوب میده

دیشب با بابا دوباره از اول مبل ها و تلویزیون را جابجا کردیم

از نتیجه کار راضی بودیم

بعد هم دوتایی قهوه درست کردیم و نشستیم پشت میز آشپزخونه و کلی نقشه کشیدیم


این روزها آقای دکتر روزهای خیلی شلوغی را میگذرونه و خیلی کم یادم میفته...

ولی آخر شب ها تلافی همه روز را در میاریم و کلی گپ میزنیم

هرچند وسط مکالماتمون هر دومون هزارتا خمیازه میکشیم ، اما تا حرفامون ته نکشه نمیریم برای خواب


یه لیست بلند و بالا از چیزهایی که لازم داریم و باید بخریم نوشتم

احتمالا سه سال طول میکشه تا واقعا این لیست به تهش برسه

اما من میدونم که این خودش میشه انگیزه برای یه عالمه تلاش بیشتر

هیچ عجله هم ندارم



این روزها دارم پوست میندازم

دارم بزرگ میشم

دارم پخته تر میشم

دارم ذره ذره مشق زندگی میکنم

دارم تلاش میکنم

دارم تو پیله ی خودم دست و پا میزنم تا یه تیلوتیلوی تازه متولد بشه

و این حالم را خوب میکنه

یه ابعاد جدیدی در شخصیت خودم کشف کردم که خیلی خیلی دوستشون دارم

یه حس های در خودم دیدم که خیلی امیدوارم کرد

و اینکه تمرین میکنم هرروز مهربون تر و مقاوم تر بشم



پ ن 1: تاحالا نمیدونستم اینهمه کتاب دارم....

تو این جابجایی و بسته بندی کتابها به خودم قول دادم خیلی از کتابها را برای بار چندم بخونم

انشاله تو عید این کار را شروع میکنم


پ ن 2:  از دیشب دوباره شروع کردم به فیلم دیدن

یه چیزایی را دوست ندارم از زندگیم حذف کنم

من عادت دارم برای خودم وقت و زمانهای مخصوص داشته باشم و هیچکس را تو اون لحظات شریک نکنم


پ ن 3: مغزبادوم برای اتاق جدیدم ذوق میکنه و سعی میکنه تو مرتب کردنش بهم کمک کنه


نظرات 7 + ارسال نظر
الی دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت 12:37

عشق همه چیز رو زیبا میکنه
نفس کشیدن رو حتی

دندون دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت 14:16


منم اون عادت اختصاصی خودمو دارم و جالبه که «م» هم پذیرفتتش و اجازه میده زمان هایی برای خودم باشم فیلم ببینم ، خونه دوستم بمونم و یا تنها باشم.... خیلی حس خوبیه

خب این عادت به بقیه آزار و اذیتی نداره
برای همین باهاش مشکلی ندارن
منم این حس خوب را میفهمم

فندوقی دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت 14:23 http://0riginal.blogfa.com/

ای جونم مبارک باشه.
بابا و مامان الان چه عشقی میکنن از داشتن تو که انقدر دلسوزی
من منتظر عکس از اتاق رنگی رنگی خوشگلت هستم.
برای خرید همیشه وقت هست . مهم حس خوبیه که الان تو خونتون دارید و یه شروع دوبارست برای همتون. الهی شکر که حال دل همتون خوبه. قربون اون مغز بادوم شیرین بشم که مثل خالش هنرمنده
تیلو زودی تموم کن کارارو برات برنامه ها دارم

باید مرتب بشه اونشکلی که دلم میخواد بشه بعد برات عکس بگیرم
وای کاش زودی کارهام تمام بشه و بیام سربرنامه های فندوقی جونم

هدی دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت 14:52

می دونی از ته دل چی میخام واقعن میگم عشقتون به وصال برسه باهم زیر یک سقف زندگی کنید انشالله عشقتون باید ثمر بده
تیلوی دوست داشتنی مستحق بهترینهایی


چقدر خوبی تو دختر جان
ممنونم ازت

نون سین دوشنبه 29 بهمن 1397 ساعت 15:25

اتاقتو چیدی عکسشو نشونمون میدی؟:)
دوس دارم عکس اون قفسه هایی که سفارش داده بودی رو هم ببینم:)

بله که نشون میدم
فقط یه کم صبوری میخواد تا اونشکلی که دلم میخواد بشه
بعد عکس بدم
هنوز قفسه های ماجراش ادامه داره و چیزی به دستم نرسیده

فرشته سه‌شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 07:24

تیلوجان از اون هسته های خرما چه خبر؟

فرشته جانکم
هسته های خرما بلند و خوشگل و پرپشت شدند
خیلی دوستشون دارم

فرشته چهارشنبه 1 اسفند 1397 ساعت 12:46

وای چه عالی
من از اون روز تصمیم گرفتم هسته ها رو بکارم ولی خوب اصلا خرما نخوردمیادم میره خرما بخورم حداقل برای هسته اش


کاش میشد من برات هسته ها را جمع کنم... از بس خرما میخورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد