روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

باز میلرزد دلم دستم...

سلام

صبحتون رنگین کمانی... آفتابی... شاد... پر انرژی

دوست جونای مهربون و خوبم براتون بهترینها را آرزو دارم


دیروز بعدازظهر از شدت خستگی دیگه عملا نمیتونستم خوب کارای دفتر را انجام بدم این بود که یواش یواش یه کمی دور و برم را مرتب کردم تا وقت رفتن بشه

بعد هم برای مامان نوبت فیزیوتراپی داشتیم...

چون جلسه اول بود یه کمی زمان برد

وقتی برگشتیم رفتم یه کوچولو خریدای خونه را کردم و پیش به سوی خانه

اصلا حس کار کردن و اسباب جمع کردن نداشتم

این بود که استراحت دادم به خودم

مهمون اومد برامون و یه کمی با مهمونا حرف زدیم و معاشرت کردیم

بعدش هم لالا

صبح هم دیرتر از هر روز با صدای مامان بیدار شدم... مامان برام یه صبحانه مفصل چیده بودند

خداوند به همه مادر و پدرها سلامتی بده و عمرشون را طولانی همراه با سلامت کنه... اون پدرمادرایی هم که به رحمت خدا رفتند قرین آرامش باشن...

الانم دارم تند تند طراحی های یه سری پوستر را انجام میدم


نظرات 8 + ارسال نظر
الی چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 10:55

حسابی خسته نباشی
امیدوارم به همین زودی بیام قصه قرار عاشقانه رو برامون بنویسی


خودمم قلبم داره تند تند میزنه برای یک قرار عاشقانه پر شور

لاندا چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 11:30

ای جان. خدا رو شکر که از افتادن رو پله ها چیزیت نشد. خدا هواتو داره
یه خسته نباشید حسابی هم بهت بگم بابت کارای مامان و اسباب کشی. موفق باشین همگی

اره واقعا این روزها خدا هوامونو داره
کاش بقیه کارها و کارهای مالی هم به خوبی پیش بره و خداوند زودتر نظر لطفی بهمون بکنه

میترا چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 12:39

ممنون برای دعاهای قشنگت الهی آمین
خدا قوت تیلو جون عزیزم

عزیزمی دوست خوبم

نون سین چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 12:55 http://free-like-a-bird.blogsky.com

خسته نباشی:) خدایی پوستت داره کنده میشه:) ولی ایشالا میرید خونه جدبد و کیفشو میبری حسسسابی

دارم پوست میندازم
بعدش یه تیلوی جدید متولد میشه که میدونم بیشتر از قبل دوستش دارم

فندوقی چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 15:58 http://0riginal.blogfa.com/

الهی قربونت برم. خودت باید استراحت کنی نه اینکه اینجوری از پا بیفتی. خدا رو شکر مامان سره پا شدن.
برات آرزوی اتفاقای خوب رو دارم به زودی همراه با سلامتی و شادی

چقدر خوب و مهربونی دختر جان
ممنون

انه چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 19:35 http://manopezeshki69.blogsky.com

ایشاا...که همیشه مامانتون سلامت باشن

انشاله
من برای همه مادرها همین آرزو را دارم

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 24 بهمن 1397 ساعت 21:48 http://daroneman.blog.ir

زمان چیز عجیبیه عزیزم
میگن دوای هر دردی هست

واقعا راسته
امیدوارم مامان روز به روز بهتر بشه

چه حرف خوبی زدی
ممنون

هفت دقیقه پنج‌شنبه 25 بهمن 1397 ساعت 15:29 http://7min.blogsky.com

عزیییییزمممم :* چقدر خوشحالم پیشرفت های مادرتون رو میبینم تو هم خیلی زحمت میکشی تیلوی قشنگم :* باعث میشی کلی حس خوب بگیریم از این همه انرژی زیادت :* مواظب خودت باش مریض نشی

ای جان
مهربون دکتر بینظیر من

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد