روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

دوستهای خوب واقعی

سلام

روزتون شاد و پر انرژی


یک دوست خیلی عزیز برام مدل پرده ساده فرستاده... پرده های قشنگ خونه ی خودش

بعد هم یه آهنگ بینظیر که بیشتر از ده بار تا الان گوش دادم


یک دوست دیگه برای مامانم نذر کرده و بهم میگه که تو دعاهاش ما را یاد میکنه


یک دوست دیگه هر روز سراغم را میگیره و کلی بهم انرژی میده


یک دوست دیگه با سراغ گرفتناش دلم را گرم میکنه


یک دوست دیگه بهم غرغر میکنه و بهم میفهمونه که براش مهم هستم و نبودنم براش سخته


و این یعنی که شماها از دوستای دنیای واقعی من نزدیک تر هستید

شماها واقعی تر از هر واقعیتی هستید

اینکه اسمتون را میبینم وقلبم میلرزه

اینکه محبتتون را از راه دور حس میکنم....

خیلی برام ارزشمند و عزیز هستید

متشکرم به خاطر بودنتون

همین که به من پیام میدین و بهم میگین ذکر بگو و منو آروم میکنید از بودنتون به خودم می بالم



پ ن 1: انشاله امروز کارهای دفتر را مرتب میکنم و آماده میشم برای تعطیلی چندین روزه

پ ن 2: آقای دکتر این روزها هوامو بیشتر داره و به غرغرهام توجهی نمیکنه

پ ن 3: تخت مامان را آماده کردیم که موقع برگشت مشکلی نباشه... یه تخت تک نفره آوردیم توی سالن که برای عیادت کنندگان هم راحت تر باشه

پ ن 4: من به دعاهای شما محتاجم


نظرات 49 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 10:46 http://donyayedigar.blogfa.com

سلام
پی نوشت اول: خدا به مادرت سلامتی بده.
پی نوشت دوم: وقتی اسم مادر میاد کلمه ی بزرگیه. فرقی نداره مادر تو باشه یا دیگری. خدا سلامتی به همشون بده.
پی نوشت سوم: دوست و دوستی هم ارزشمند است که بهش اشاره نموده ای، موافقم خیلی باحال هست دوستان هواداران ادم باشن.
پی نوشت چهارم: لمس حضور خداوند و اینکه هر چه او بخواهد رو هیچگاه فراموش نکنیم. فقط با دعاهامون بهش میگیم بهترینها رو برامون بخواه. الا بذکر الله تطمئن القلوب

سلام به شما دوست خوب
الهی آمین ... فقط میتونم به دعای قشنگتون آمین بگم

رابعه دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 10:58

از خدا میخوام مامانتون سلامت و به خیر و خوشی خونه جدیدتون زندگی کنین با دل خوش.

منم از خدا برای همه عزیزان شما خیر و سلامتی آرزو میکنم

جزر و مد دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 11:53

علیرضا دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 11:53 http://donyayedigar.blogfa.com

مرسی از امین به دعای من که برای همه میشه

باید آمین بگیم به دعاهای خوب
انرژیش اول به خودمون میرسه

بهامین دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 12:29

ان شالله عمل مامانت به خوبی انجام میشه
نگران‌نباش عزیزم

انشاله
ممنونم عزیزدلم

قلب من بدون نقاب دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 13:16

دوست خوب نعمت بزرگیه و تو این روزها کم یاب
خدا دوستی های خوب رو حفظ کنه

نگران نباش مادر انشالله به بهترین شکل و راحت ترین راه ممکن عمل می کنن
برات دعا میکنم عزیزم
در پناه خدا باشی

داشتن دوستای خوب واقعا نعمته
خدا را شکر که شماها را دارم
انشاله
ممنونم از دعاهای خوبت

روشن دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 13:51 http://roshann.blogsky.com

عزیزممممم مبارکه:)))
من و مادرمم هم پرده حریر ساده خریدیم برای خونمون:))

ممنون عزیزدلم
پس این حس ساده پسندی همگانی شده

بهنام دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 14:39 http://harfehesabi.blogsky.com/

به نظرم خوب نیست
خوب نیست که همه چی شده از راه دور
دوستی های مجازی و از راه دور
عشق از راه دور
داریم یه حفره ی عمیقی تو روحمون ایجاد میکنیم که تهش معلوم نیست چی میشه...

سلامت باشی و باشن

شایدم خوب نیست همه چیز از راه دور
ولی این دوری ها دائمی نیست... این دوستها را میبینیم... صداشون را میشنویم...

رسیدن دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 15:56

خودت خوبی .
خیالم راحت دیگه اینجا نیای میتونم راحت پیدات کنم و اونقدر نگرانت نشم . تنت سلامت


عزیزدلمی
بهم لطف داری
ممنون عزیزم

فرهاد دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 15:57

خوشبحالت چنین دوست های داری
ایشالله با دکتر برین فلافل هم بزنید همین روزای بارونی


خودت یکی از این دوستهای خوبم هستی
دکتر و فلافل؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی بعیده...

محسن از دنیای دوست داشتنی دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 19:28

یک دوستیم مثل گاو فقط میخونه میره هیچی نمیگه :|

دوستای من همشون عزیزهستند... حتی اگه چیزی نگن... من انرژیهاتون را حس میکنم

soly دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 21:08

قوبونت برم که همه چی یادته...فقط امیدت خداباشه. همچین دستتو محکمممممممممممم فشار میده که خودتم باورت نمیشه...

الهی آمین
زنده باشی و شاد

هدی سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 08:59

سلام فدای تو تیلوی خوب ومهربونم
خدا حافظ مادرت باشه عزیزم
ما رو بی خبر نذاز منم قران میخونم امروز روز عمله بسلامتی

سلام دوست مهربونم
وای متشکرم... بی نهایت به انرژی های خوبت نیازدارم

نون سین سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 13:29 http://free-like-a-bird.blogsky.com

پیشنهاد میکنم به فکر پر کردن یخچال هم باشی با چیزهایی که برای بعد عمل براشون مناسبه... اینطوری میتونی راحت تر تمرکز کنی روی مراقبت ازشون ...
نگران هم نباش واقعا علم پزشکی اونقدر پیشرفت کرده که ترس از بیماری ها خیلی کمتر شده... خصوصا وقتی شماها اینجوری مثه شیر مراقبشونید دیگه همه جوره ادم خیالش راحته که همه چیز اصولی پیش میره:)

اتفاقا پدرجان خیلی خیلی به فکر یخچال و روزهای سخت بعد از عمل بودند
خود مامان هم یه تمهیداتی اندیشیدند
خدا خودش بهمون کمک کنه

چیکسای سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 19:16 http://354515mdm.blogfa.com

تیلوی خیلی مهربونم ایشالا بزودی مامان سلامت کامل رو بدست میارن

متشکرم ... به دعاهاتون محتاجم

بهامین سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 19:31 http://notbookman.blogsky.com/

سلام عزیزم
خوبی؟؟
مادرت عمل انجام دادن؟؟
حالشون خوبه؟؟

سلام عزیزدلم
فردا صبح

لیلی سه‌شنبه 25 دی 1397 ساعت 22:20

سلام گندم جان
خداقوت
انشاله ک عمل مامان بخوبی انجام شده باشه
امشب شب سختی رو پیش رو دارین چون این عمل دردناکه و وادار میکنن که مریض راه بره خدا خودش کمکتون کنه بوس:

سلام لیلی قصه های عاشقانه
هنوز در بستری قبل از عمل به سر میبیریم... فردا صبح عمل میشن

امیر چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 10:55

سلام
الان که کامنت را می نویسم میدونم که نیستین و احتمالا دنبال کارای مامان باشید.
خب زندگی بالا و پایین داره به هر حال این بالا و پاین هاست که زندگی را زیبا می کنه. این استرس ها ؛ دلتنگی ها ، خاطره هاست که زندگی را شیرین می کنه . اگه سنگ ریزه ها در مسیر جویبار نبود ، هرگز ترنم گوشنواز جویبار بوجود نمی آمد.
انشالله که هر چه سریعتر مامان عمل کنه و دوران نقاهت را طی کنه و دوباره سرپا بشه و باز هم از اون غذاهای مامان پز و خوشمزه برای تیلو و بابای تیلو درست کنه .
منم هر روز سر نماز برایش دعا می کنم .
منم یکی از تیروئیدش مشکل پیدا کرده و از پارسال تا حالا گیرش هستیم و سه بار نمونه برداری انجام داد و کلی قرص و آزمایش و سونو گرافی و عکس هسته و .... انجام داد و خدا میدونه از پارسال تا ذحالا چقدر استرس داشتیم که این غده هایی که در تیروئید درست شده سرطانی نباشه . تا ااین.ه دو سه روز پیش خیالمون راحت شد از این بابت.
انشالله که به زودی شما نیز از استرس و آمپاس به در میایید و باز هم خورشید شادی طلوع می کنه و از اون دور همی های تو باغچه شروع میشه و باز هم ....

سلام دوست خوبم
خداوند به همه عزیزانتون سلامتی و طول عمر عطا کنه

نل چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 12:22

خوبی تیلو؟مامانت عملشون خوب بود؟

... الان خیلی خیلی نیاز به زمان داریم

قلب من بدون نقاب چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 13:19 http://daroneman.blog.ir

سلام تیلو جانم
خوبی؟؟
مامان چطور هستن؟؟
انشالله خوب باشن
مواظب خودت و مامان باش
بوس

سلام به روی ماهت... سخته ... روزهای سختی هست

انه چهارشنبه 26 دی 1397 ساعت 18:01 http://manopezeshki69.blogsky.com

خوبی عزیزم؟مامان بهترن؟

آنه متشکرم که پیگیری

مامان یک فرشته پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 09:56

ان شاالله مامانتون با سلامتی کامل برمیگردن

متشکرم
چقدر خوشحالم از همراهی و همدلیتون

فرهاد پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 16:29 http://an-rozha.blogsky.com/

مرسی از لطفت که منو دوست خوب خودت میدونی
دکتر رو بزور فلافل بده تا گرمای فلافل بگیرتش و بیشتر جذبت بشه

مخمور پنج‌شنبه 27 دی 1397 ساعت 20:25 http://mastoori.blogfa.com

سلام تیلو
تیلو جان چه خبر از حال مامان
خبری از خودت بده

سلام دوست جانکم
بهترن... شکر

عالی جمعه 28 دی 1397 ساعت 11:14

تیلو جان
عمل مامان چطور بود؟ خوبن؟
خودت خوبی؟

سلام عزیزدلم
بهترن
باید زمان بگذره

هفت دقیقه شنبه 29 دی 1397 ساعت 00:49

تیلوی عزیزم این روزا خیلی درگیر مشکلات شخصی هستم . اما میخوام بدونی لا به لای دغدغه های مزخرفم خیلی یادت میکنم و دعا میکنم کارهات خوب پیش بره مخصوصا این پروژه ی عمل مامان . امیدوارم به سریعترین و راحت ترین روش ممکن این روزها بگذرن

کاش مشکلاتت خیلی زود حل بشن
کاش خیلی زود حال دلت بهتر بشه
مرسی که دعا میکنی
تو خوب میدونی که چه عمل سختی بود و چه دوران نقاهت سخت تری داره

بهامین شنبه 29 دی 1397 ساعت 11:45 http://notbookman.blogsky.com

تیلو جانم کجایی؟؟؟؟
نگرانتم
بیا واسمون بنویس

گفته بودم که این جراحی سخت هست
و گفته بودم دوران نقاهت طولانی داره

رهآ شنبه 29 دی 1397 ساعت 14:03 http://rahayei.blogsky.com

تیلوجانم ما رو از خودت بی خبر نزار

واقعا نمیتونستم حتی یه لحظه از مامان چشم بردارم
خیلی روزهای سختی گذروندیم

لیلی یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 12:33

سلام عزیزم خوبی؟ حال مامان چطوره؟ اگه تونستی خیلی کوتاه ی خبری بده

سلام به روی ماهت
نشد ... نمیشد ... خیلی درگیر بودیم
خیلی عمل سختی بود

هدی یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 14:52

سلام تیلوی مهربون خوبی مامان خوبن
دلم برات تنگ شده

سلام دوست همیشه همراه
دل به دل راه داره

قلب من بدون نقاب یکشنبه 30 دی 1397 ساعت 18:52

تیلو جان نگرانت شدم عزیزم ی خبر از خودت بده

ببخش سپیده جانم

لاندا دوشنبه 1 بهمن 1397 ساعت 10:24

عزیزم حال مامان چطوره؟ خوبه اوضاع؟
خودت خوبی؟

انشاله که اوضاع بهتر میشه

لیلی دوشنبه 1 بهمن 1397 ساعت 14:34 http://leili1988.blogfa.com

تیلو بیا از حال مامان برامون بگو نگرانش شدم

ببخش که نگرانتون کردم

نل سه‌شنبه 2 بهمن 1397 ساعت 10:57

دینگ دینگ..
ایشالله خوب باشی

دینگ دینگ
دلخوشم به بودنتون

بهامین سه‌شنبه 2 بهمن 1397 ساعت 16:31 http://notbookman.blogsky.com/

تیلووو
نگرانتم
یه خبری از خودت بده بهمون
حال مادرت چطوره؟؟

ببخش که نگران شدی

بهنام چهارشنبه 3 بهمن 1397 ساعت 21:19 http://harfehesabi.blogsky.com/

رزمایش قطع اینترنت توی محلتون برگزار شده؟!
چرا نیستی کلا؟!

گفتم که رزمایش نگهداری از بیمار داریم

مریم پنج‌شنبه 4 بهمن 1397 ساعت 12:42

سلام تیلوی عزیز
خوبید؟ مامان جراحی کردن؟ حالشون بهتره ؟ خیلی وقته چیزی ننوشتید نگران حالتون شدم

سلام دوست خوبم
بله جراحی کردند
ولی نیاز به زمان دارند تا بهتر بشن

خانووم پنج‌شنبه 4 بهمن 1397 ساعت 17:24 http://kamalat97.blogfa

سلام تیلوی مهربون
حال مادر چطوره؟ بهتر شدن ایشالا؟
خودت خوبی دختر جانم؟ دلم تنگ شده برای نوشته هات.
بیا و از روزهای رنگی رنگیت بنویس برامون.

سلام به روی ماهت
عزیزدلمی
چشم میام

انه شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 06:03 http://manopezeshki69.blogsky.com

دخترم خوبی؟امیدوارم حال مامان بهتر شده باشه...
تیلو دیشب خواب میدیدم اومدم خونتون!بعد اینقده مهربون بودی کلی بغلت کرده بودم ناهار لوبیاپلو پخته بودی و سالادشیرازی!وچقدم خوشمزه بود

عزیزدلمی آنه
امیدوارم
وای ... کاش میشد خوابت به حقیقت بپیونده

نگار شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 15:18

تیلو کجایی؟ مامانت خوبه؟! نگرانتم

ببخشید نگران شدید
بهترن
ولی به زمان نیاز دارن

یه دوست شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 22:36

زودتر بیا و از سلامتی مادر بگو
هر روز بهت سرمیزنم
به امید روزهای خوب

چقدر شرمنده محبت شماها شدم
متشکرم دوست خوبم

جویا شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 23:11

تیلو جان نیستی . مامان بهترن؟ یک خبری بده نگرانتیم

چقدر اسم های تازه دیدم لابلای پیام ها
شما دوستای خوبم منو شرمنده محبت هاتون کردید

نل دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 10:46

در راهی که به خدا میرسد، “امید بی پایان” تنها توشه‌ی ماست.

امید مانند ستاره قطبی در تاریکی میدرخشد.

امید مانند سایه در تنهایی همدم توست.

زندگیت پر از امید و زیبایی

البته میتونه حمیدی،مجیدی،رضایی،علی و... هم باشه

شایدم پر از آقای دکتر

بهامین سه‌شنبه 9 بهمن 1397 ساعت 10:42 http://notbookman.blogsky.com/

تیلو کجایی دختر؟؟

ببخشید ... میدونم خیلی طولانی شد نبودنم

Reyhane R چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت 00:24

تیلوووووووووووووووو
کجایییییییییییی پسسسسسسس؟
هرچی صبر کردیم فایده نداره.

وای ببخشید تو رو خدا

مینو چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت 07:51 http://Minoo1382.blogfa.com

سلام عزیزم.
خوبی؟اوضاع روبه راهه؟حال مادربزرگوارتون چطوره؟

سلام عزیزدلم
بهتر شدن
ولی کمی زمان لازمه تا همه چیز رو به راه بشه

فرشته چهارشنبه 10 بهمن 1397 ساعت 10:04

تیلوجان غیبتت خیلی طولانی شد عزیزم ۱۶ روزه نیستی دلم برات تنگ شده

معذرت میخوام ... گفته بودم شاید نتونم بیام

دریا پنج‌شنبه 11 بهمن 1397 ساعت 17:15

سلام خوبی؟
مادرت خوبه؟
یه خبر از خودت بده نگران شدیم

وای ببخشید تو رو خدا

یه دوست جمعه 12 بهمن 1397 ساعت 00:56

تیلوی عزیزم با اینکه میدونم بخاطر مراقبت از مامان نمیای اینجا ،ولی هر رو ز به امید یه خبر هرچند کوچیک بهت سر میزنم ،زودتر بیا دیگه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد