روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

کاش وجودمون ارزشمند تر از طلا باشه

سلام

روزتون پر از شادی

امروز ابری هست و منتظر بارون هستیم

خدا راشکر امسال نسبت به پارسال باران بیشتری داشتیم... انشاله که مایه خیر و برکت باشه




خیلی از وسایل دور و برمون، چیزهایی که استفاده میکنیم جدای از جنبه مادی ، یک جنبه معنوی هم دارند

من خودم شخصا چون زیور آلات و طلاهام را خیلی دوست دارم این حس را بهشون دارم

یعنی جدای از جنبه مادیشون خیلی خیلی دوستشون دارم

و در این وهله از زندگی مجبور شدم کل طلاهام را بفروشم

وقتی همشون را جمع کردم یک جا، دیدم چه کلکسیون خوشگلی هست

واقعا تک تک شون را با علاقه و دقت خریدم و تک تک شون زیبایی های خاص خودشون را داشتند

ولی خب در این برهه از زمان باید ازشون دل میکندم

پشت هر تکه از این طلاها خاطره ای بود

یکی را بابا به یه مناسبت خاص برام خریده بودم

یکی دیگه کادوی تولدم بود

یکی دیگه را با کلی پس انداز و کلی دل دل کردن خریده بودم

یکی را مامان با وسواس برام انتخاب کرده بود...

یادمه وقتی میخواستم پابند بخرم مامان گفتن بسپار به من ، هرجا که طلافروشی و بازار طلا بود سر زدن و در نهایت هم یکی از بهترینها و زیباترین ها را انتخاب کردند

یکی دیگه... یکی دیگه...

خاطره هایی که بانبودن این طلاها کمرنگ و بی رنگ و حتی شاید محو بشن...

انشاله که خداوند بازم بهم فرصت بده که با عزیزانم و با چیزهایی که دوست دارم  خاطره بسازم



پ ن 1: دلم که برای آقای دکتر تنگ میشه هی بهش غر میزنم

پ ن 2: عمل مامان نزدیک شده و من شبها خواب ندارم... دائم در هول و اضطراب، حالتی میان خواب و بیداری گرفتارم

پ ن 3: یخچال دفتر را خاموش کردم و تمیز کردم... بعد دیدم من که 15 روز نیستم بهتره که کلا روشنش نکنم...



نظرات 12 + ارسال نظر
نون سین یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 10:24 http://free-like-a-bird.blogsky.com

عمل مامانت بخیر میگذره ایشالا و چیزی نیست ... نگران حق داری باشی ولی ایشالا یه ماه دیگه میای میگی آخیش :)

انشاله که اینطوری باشه که شما میگی
برام دعا کنید

علیرضا یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 10:29 http://donyayedigar.blogfa.com

درک می کنم اون علاقه به طلا و جواهر الاتو چون خودم یه کلکسیون انگشتر نقره و طلا دارم. مثلا روزی یکی دستم بندازم شاید تا 15 روز بدون تکرار می تونم دستم کنم. بخصوص اون انگشتر طلا با نگین یاقوت سرخ. اینها در واقع یک حس به ادم القا می کنند.نمی دونم واقعا چیه ولی حس خوبیه. کلکسیونی از خاطرات تجربیات و گذر روزگار

چه جالب
آقایون هم به این چیزا علاقمند هستند؟
منم طلاهای خاص وخوشگلی برای خودم جمع کرده بودم
خاطره بودند بیشتر تا یه شئی

علیرضا یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 10:35 http://donyayedigar.blogfa.com

بله فی الواقع شیئ نیستند هم خاطره هست و هم زیبایی


دقیقا

انه یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 10:38 http://manopezeshki69.blogsky.com

استرس گرفتم یعنی15 روز نمینویسی؟؟؟
امان از دلتنگی
ایشاا...که عمل بخیر میگذره...
اخی من کلا حس خاصی به طلا ندارم ولی به قول تو مهم اون خاطرات پشت هر چیزیه چه طلا چه یه تیکه کاغذ.

سعی میکنم از تو خونه با گوشی بنویسم
ولی نمیدونم شدنی هست یا نه
ولی در حد خبر دادن حتما خبر میدم
امان از دلتنگی
انشاله
وای من خیلی خیلی به طلا علاقمندم

فندوقی یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 10:44 http://0riginal.blogfa.com/

عزیز دلم چه جالب که من دیشب خوابتو دیدم و دو بیدار شدم و دو ساعتی خوابم نبرد.
قربون دل مهربونت بشم من با بغلم نگران عمل مامان نباش و توکل به خدا کن و انرژی مثبت بفرست. انشالله که خوب انجام میشه و از درد راحت میشن.
میگم مامانت خوش به حالشه ها چه پرستاری قراره داشته باشه حسودیم شد
غصه طلا رو نخور جاش دارید خونه میخرید و بعدش میتونی جایگزین کنی.

عزیزدلمی
چه خوابی دیدی حالا
تقصیر من بود دو ساعت بی خواب شدی؟
الهی هیچ مامانی مریض نشه ... هیچوقت ... هیچ کجا
بله... دقیقا
طلا که غصه نداره

خانووم یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 11:10

طلا جدای از قشنگی و لذتی که به آدم میده یه جور سرمایه‌گذاریه.
ولی دل کندن ازش سخته. ایشالا قشنگ تر و بهترش رو میخری.
مامانتون هم به امید خدا عملش عالی انجام میشه و حال خوشتون برمیگرده.

راست میگی... بهترش را میخریم انشاله
انشاله
برای مامانم دعا کنید
ممنون

لاندا یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 12:36

ای جان. واقعا طلا فروختن خیلی سخته. یعنی یه دارایی ای رو فروختن سخته واقعا. من اصلا دلم نمیاد. حتی یکی دوتا از طلاها که کادو بوده و دوستشونم نداشتم باز نتونستم بفروشم! یا حتی موقع تعویض یه کم غصه میخورم. انشالله که به بهترین نحو استفاده میشه پول طلاهات و سرمایه گذاری خوبی میشه برات.
عمل مامان هم انشالله که به سلامتی باشه
اینجا رو هم آپ نمی کنی تو این مدت؟

عزیزمی
اره راست میگی کلا دل کندن از هرچیزی که آدم داره سخته
سعی میکنم خبر بدم... ولی دیگه روزانه و با طول تفسیر را بعید میدونم

هدی یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 13:10

سلام بر تیلوی مهربونم اره منم همی حس دارم موقع فروختن طلا انگار واقعن خاطره و دلبستکی که به طلاهمون داریم بیشتر وسایل دیگمون هست خدا برکت و تندرستی بده انشالله جای طلا میاد شک نکن بهترش
انشالله مامان عزیزت هم عمل میکنه بخیر وخوشی حق داری نگران باشی توکل کن بخدا ما هم دعا میکنیم بخیر بگذره دلت قرص کن مطمن باش خدا مراقب مامانه
منزل جدید هم مبارک پراز اتفاقات خوب و خوش براتون باشه ماهم از خوندنش لذت ببریم

سلام دوست خوبم
انشاله که همینطوری میشه ... توکل برخدا
انشاله که اتفاقات خوب برای همه در راه باشه و کلی خیر و سلامت در انتظار هممون باشه

فرهاد یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 13:16 http://an-rozha.blogsky.com/

سلام و درود بر تیله خانوم
ممنون یادمون هستی سر میزنید در حالی که ما مشکلات نمیزاره زیاد باشیم
والا در گیر دوره اجباری هستم که برای معلما گذاشتن و کمتر وقت کارهای مجازی بهمون میده. از بابت کم بودن ها عذر ویژه میخام.
مرسی از انرژی که از وبلاگتون میگیرم

سلام به شما دوست عزیز
بیشتر از معلمی و حال و هواش بنویس
بیشتر برامون از حس و حال و کارت بگو
اصلا نیازی به عذرخواهی نیست... انشاله که هرجا هستید سلامت و شاد باشید

رسیدن یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 13:25

دل کندن سخته تو هر چیزی . ولی گاهی اونقدر شرایط ضروری میشه که باید دل بکنیم .
چرا 15 روز نیستی فکر من باش

بله دل کندن تو هر چیزی سختی های خودش را داره
شماها که نزدیک تر از این حرفا هستید و راحت میتونید از من خبر دار بشید

قلب من بدون نقاب یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 14:34

فروش طلا فقط برای خرید خونه خوبه
انشالله به خوشی از پول فروشش استفاده کنی

اره دقیقا
فقط برای خرید خونه باید اینطوری طلا فروخت
انشاله

انه یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 16:47 http://manopezeshki69.blogsky.com

اره میشه من خودم همیشه با گوشی مینویسم تو وبلاگم و کامنت میذارم اینجا ...با گوشی راحته امتحانش کن

میدونی نگهداری از مریضی که دوتا زانوش را عمل کرده کار ساده ای نیست
برای همین میگم شاید وقت نداشته باشم
بخصوص که عیادت کنندگان هم بهش اضافه میشن
برای همین میگم شاید نتونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد