روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

هفته ی تازه

سلام

روز و روزگارتون پر از خوشی


اول هفته را با انرژی مضاعف شروع کنید

برای خودتون از تک تک روزها خاطره بسازید

مطمئن باشید این روزها تکرار نمیشن...


خب کار بزرگی که ما این روزها داریم انجام میدیم و بهتون گفتم سرصبر در موردش باهاتون حرف میزنم ، تعویض خونه هست

در یک اقدام یهویی یک ساختمان چهارواحدی خریدیم و باید در طول چند ماه آینده خونه و باغچه و چیزای دیگه ای را به فروش برسونیم و آماده بشیم برای جابجایی

برامون دعا کنید

انشاله که خیر و خوشی پشت این تغییر باشه

پیرو همین موضوع این روزها به شدت درگیر و شلوغ هستم

خرید و فروش و تغییر به شدت از آدم انرژی میگیره و البته که یه انرژی و شور تازه ای هم به آدم میده



در این حین داریم آماده میشیم برای عمل زانوهای مامان

انشالله قرار شده سه شنبه همین هفته مامان بستری بشن و چهارشنبه عمل انجام بشه

خب یه سری مقدمات داره که درحال انجامش هستیم



جمعه خوبی کنار خواهرها و مغزبادوم و فندوق کوچولو داشتیم

فندوق روز به روز شیرین تر و خواستنی تر میشه

مغزبادم هم که با اون زبان شیرین و اطوار دلبرانه معرف حضورتون هست




پ ن 1: دوری از آقای دکتر منو اذیت میکنه... و با این شلوغی ها اصلا دیدار میسر نیست

پ ن 2: امروز تولد حضرت زینب هست... مغزبادوم 7 سال پیش روز تولد حضرت زینب به دنیا اومد

پ ن 3:  سرما خوردگیم خوب شده ولی گلودردهاش به جا مونده


نظرات 14 + ارسال نظر
دل آرام شنبه 22 دی 1397 ساعت 09:45

به سلامتی ان شاا...
مامان زانو عمل کنه حتما خونه تون سعی کنید بی پله باشه. به دلخوشی باشه جراحی و خرید و فروش و ...

انشاله به دعای شما دوستای خوبم
مگه خونه بی پله وجود داره؟
به هرحال یه بالا و پایین هایی داره... و اینا براش خیلی سخته

SOLY شنبه 22 دی 1397 ساعت 10:07 http://soly61.blogsky.com

ان شالاه عافیت و سلامتی مامان بروفق مراد پیش بره و خونه جدید هم شروع تازه ای باشه برای سلامتی دوباره در کنار همدیگه. خونه جدید هم مبارک.

عزیزدلمی
ممنون دختر گل

اتشی برنگ اسمان شنبه 22 دی 1397 ساعت 10:52

انشالله خونه جدید پر از روشنایی و امید باشه براتون
همه روز بخندید و عشق کنید کنار هم

ای جانم به این دعای قشنگت
ممنونم
الهی خونه ی امید همه تون پر نور و روشن و شاد باشه

بهامین شنبه 22 دی 1397 ساعت 11:41

ان شالله عمل زانوی مادرت به خوبی انجام میشه.
امیدوارم خونه جدید پر بشه از لحظه ها و اتفاقات خوب واستون

انشالله به دعای شما عزیزانم محتاجم

رسیدن شنبه 22 دی 1397 ساعت 11:59

سلام خوبی. خونه نو مبارک . چه کار خوبی . جابجایی به یه خونه جدید پر از حس های خوب و شیرین. پر برکت باشه .
مامان سلامت باشه .
مراقب خودت باش عزیزم

سلام به روی ماهت
باید از یه بحران و تغیرات مالی بزرگ بگذریم تا برسیم به حس های خوب

فرشته شنبه 22 دی 1397 ساعت 12:36

انشالله به سلامتی مادر عمل بشن
باغچه رو میفروشین سخت نمیشه براتون وطبقه مجزای متعلق به شما چی
من خیلی سخت تغییراتو قبول میکنم

ممنون از دعای قشنگت
چه دقت نظری داشتی ... خوشم میاد از خواننده هایی که حس میکنم دقیق منو تصور میکنند
باغچه را بفروشیم خیلی سختمون میشه ولی بابا قول یه باغچه تازه با قیمت کمتر را دادن
طبقه من به فنا میره و احتمالا هم خیلی سختم میشه تو طبقه بابا و مامان زندگی کنم
ولی من تغییرات را دوست دارم و ازشون استقبال میکنم

قلب من بدون نقاب شنبه 22 دی 1397 ساعت 12:43

مبارک باشه
انشالله به دل خوش برید تو خونه جدید
و براتون هر روز این خونه پر از شادی باشه

مامان جان رو به دست خدا می سپارم
خدا خودش نگهدار همه پدر و مادر ها باشه

تولد دختر قشنگمون مبارک

عزیزمی خوشگل خانوم
ممنون از دعاها و آرزوهای قشنگت
الهی همه ایام زندگیت شاد و مبارک باشه

لیلی شنبه 22 دی 1397 ساعت 15:10

سلام گندم جان خوشحالم حالت بهتره
انشاله عمل زانوی مامان هم بسلامتی تموم بشه
موندم چطور با اونهمه عشق به اون باغچه میخاین بفروشینش مگر اینکه یکی دیگه هم داشته باشین
باغچه مث بچه ادم میمونه درختا رو یکی یکی توش کاشته و رشدشونو دیده ماهم یکی داریم و تصورشو نمیتونم بکنم بفروشیشمش بااینکه کم سر میزنم اما عادت کردم به خودش و صفاش و میوه های محشرش
من حدس زدم شاید ۴ طبقه رو خریدین که با خواهرها یکجا باشین
انشاله بدل خوش

سلام به روی ماهت
خدا را شکر خیلی خیلی بهترم
عشق به باغچه و تک تک درخت و میوه ها و سبزی و گلهاش سرجای خودش ولی فعلا از لحاظ مالی مجبور هستیم
به نظر من خیلی نزدیک زندگی کردن هم خیلی خوب نیست
ترجیح میدم با خواهرها کمی فاصله داشته باشیم
البته که نظر شخصیم هست

جزر و مد شنبه 22 دی 1397 ساعت 19:29

انشالله به خیریت و نیکی همه چیز پیش میره

انشاله
به دعای شما دوستای خوبم

روشن شنبه 22 دی 1397 ساعت 22:39 http://roshann.blogsky.com

سلام عزیزکممم
خونه ی نو مبارک:)))
چقدر چیدن خونه ی دوباره به آدم انرژی میده:))

سلام به روی ماهت
تغییر خیلی از وقتا پر از انرژی و شور و حال هست

نازلی یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 08:58

سلام تیلوی نازنینم
به به مبارک باشه .انشااله ورودتون به خونه جدید توام با اتفاقهای قشنگ و بسیار عالی در زندگی همگی بخصوص تو باشه
تغییر و ترک دلبستگی همیشه سخت بوده اما خیلی وقتها لازمه و بشدت روحیه آدم رو عوض میکنه
همین که ساختمان به اصطلاح شخصی سازه و چهارواحده و شلوغ نیست عالیه
انشااله مادر عزیزت هم با موفقیت عملشون انجام میدن و خیلی زود برمیگردن به روزهای پر تحرک قبل
خوشحال شدم دیدم بعد اون سرماخوردگی وحشتناک و طولانی الان روبراه تری
اینطوری نمیشه باید صداتو بشنوم

سلام عزیزدلم
خوبی
منم به شدت دلتنگ صداتم
چقدر اون موقع ها وقت داشتیم بشینیم و حرف بزنیم
چی شد اینهمه شلوغ شدیم؟

علیرضا یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 09:33 http://donyayedigar.blogfa.com

خیلی عالیه. دلتنگ

ممنون
دلتنگ کجاش عالیه؟

علیرضا یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 10:23 http://donyayedigar.blogfa.com

دلتنگ همه جاش عالیه. یعنی رفع دلتنگی به اندازه ی خود دلتنگی دلچسب نیست

من که اینطوری فکر نمیکنم
دلتنگی خیلی آدم را کلافه میکنه
انگار دست و پای آدم را میبنده
غم همه دنیا میاد و جمع میشه تو دل آدم... گاهی از دلتنگی انگار به بن بست میرسم

علیرضا یکشنبه 23 دی 1397 ساعت 10:34 http://donyayedigar.blogfa.com

بله دلتنگی همه جوره هست. از دوری محبوب تا دلتنگی غروب جمعه یا دلتنگی یک روز ابری تا دلتنگی یهویی. همه ی اینها دلتنگیه ولی جنساس فرق دارن. هیچکدومش هم به اندازه ی دلتنگی یهویی غم تو دل ادم جمع نمیکنه واقعا نمیشه فهمید دلتنگی از چی چیه. سرطان طور و غیر قابل تشخیص

اخیش
پس شما هم جنس انواع دلتنگی را میشناسی
چقدر هم بد هست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد