روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

پرحرف

یه دوستی دارم که سالها پیش باهاش تو یه سفر مذهبی بینظیر همسفر بودم

راستش را بخواین رفتیم مکه من و بابا و مامان

یه اکیپ دختر هم اومده بودن که باهم دوست شدیم

این دوستی ادامه پیدا کرد

اون دخترا سن و سالشون از من خیلی بیشتر بود و البته همون سالها هم ازدواج کردند

هنوزم باهاشون دوستم

البته که اونا هم برحسب شغلشون زیاد با من کار دارن

به بهانه های کاری یا عبور کردن یا هرچیزی هر دفعه بهم سر میزنن

میان دفتر میشینیم و یه گپی میزنیم و دیداری تازه میکنیم



امروز  «نارین»  اومده بود دیدنم

از وقتی وارد شد یه نفس حرف زد

لابلای حرفاش میخواستم مثلا منم یه چیزی بگم... هنوز دو کلمه نگفته یه حرف دیگه میزد

یواش یواش هی لبخند زدم و بهش گوش دادم

هی گفت ... گفت .... گفت

خسته شده بودم

عزیزم یه نفس بکش... یه دقیقه صبر کن منم یه چیزی بگم...

میخواستم برم براش کاپوچینو درست کنم... دستم را گرفت و گفت : انقدر حرف دارم برات که اصلا وقت ندارم یه دقیقه هم ازم دور بشی

بعدم دوباره هی حرف زد و حرف زد

خب دیگه اصلا قصد حرف زدن نداشتم ... فقط نگاش کردم و هی سر تکون دادم ... اجازه دادم بگه

احساس کردم بهتره بهش گوش بدم

انگار دلش میخواسته تو این بارون با یکی حرف بزنه

دستش را گرفتم و بردمش نزدیک بخاری و همونجا نشستم و زل زدم تو چشماش... تا هر چی میخواد حرف بزنه

یک ساعت بعد رضایت داد

بلند شد و گفت : خیلی خوشحال شدم از دیدنت...

وقتی که رفت حس خوبی داشتم... شاید گوش شنوایی شدم برای یک دوست....

شاید نارین تو این عصر زمستونی بارونی ... دلش میخواسته با یکی حرف بزنه...



پ ن 1 : گله و شکایت نمیکردا... درد دل و غصه هم نبود... از هر جایی هرچی به ذهنش رسید برام تعریف کرد و رفت


نظرات 13 + ارسال نظر
حسین چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 19:58 http://mhpedu.blogsky.com

نارین دختره دیگه، کلا زنها از حرف زدن انرژی میگیرن بر خلاف ما پسرا که حرف زدن به ناراحتی قلبی مون منجر میشه، اینو علم میگه.
از یادداشتت استفاده کردم جالب بود.

بله که دختر هستند
خدا نکنه که قلب نازنینتون مشکل پیدا کنه
خدا را شکر

هفت دقیقه چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 21:02

من وقتی حوصلم سر بره از حرف زدم کسی دیوونه میشم . جدی دیوونه میشم :/ اعصاب مصاب بِم نی

خیلی در این مواقع تحمل کردن دیگران سخت میشه

نون سین چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 21:04 http://free-like-a-bird.blogsky.com

دستش درد نکنه:دی در واقع اژ دیدن گوشت خوشحال شده بوده تا دیدن خودت


چقدر با حال گفتی

انه چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 23:15 http://manopezeshki69.blogsky.com

وای من اینقد حرصم میگیره نوبت نرسه به من واسه حرف زدن خخخخ اخه خودمم پرحرفم بعد حالا یکی دیگه همش حرف بزنه من حرف نزنم نمیشه

آخ آخ
نوبت را بدین به آنه
چه خبره نمیزارین حرف بزنه
بیا عزیزم حرف بزن

بهنام چهارشنبه 19 دی 1397 ساعت 23:19 http://harfehesabi.blogsky.com/

فقط میتونم بگم امان از دست شما دختر ها

شوخی کردم دختر و پسر نداره بعضی وقتا ادم کلا به چنین چیزی نیاز داره
که بالا بیاره روی یه نفر هرچی کلمه تو ذهن و وجودشه! (حالا شاید بگی مثال بهتری نبود بزنم؟ که خب باید بگم نه نبود!!!)

البته من پسر پر حرف هم سراغ دارما
از اونا که وقتی از در وارد میشن میگم : خدا رحم کنه
مثالت....

نل پنج‌شنبه 20 دی 1397 ساعت 09:10

وقتی میگم که خیلی گلی.نگو :من اینجوریم که میگی نیستم.

دیگه روی حرف منم حرف نباشه.إ...


کتاب*چگونه دیگران را جذب کنیم* به جرأت ۴۰-۵۰ صفحه درباره گوش دادن نوشته!
تازه نظریه‌فروید هم هست..

گوش دادن بزرگترین کاریه که میتونی در حق کسی بکنی و تازه بعدش هم محبوب دلها باشی
و تیلوی ما همینطوری خودشو‌محبوب دلها میکنه ها..

لبخند میزنی.گوش میدی.انرژی خوب میفرستی.حواست به طرف مقابل هست.
بعله

من هم یک دونه از این تیلوها در جوار و نزدیک خودم میخوام! بدو! از خودت کپی برام بفرست

بوس ماچ :

ای جان
منم یه نل میخوام که همش اینطوری ازم تعریف کنه
تازه کپی هم نمیخوام ... اصل اصل میخوام

رسیدن پنج‌شنبه 20 دی 1397 ساعت 11:45


خیلی بامزه بود. دنیای دوست ها خیلی شیرین خیلی .

اره دنیای قشنگی هست بین دو دوست

علیرضا پنج‌شنبه 20 دی 1397 ساعت 12:10 http://donyayedigar.blogfa.com

چه خوب که گوش شنوا باشیم برای یک نفر. چه خوب که یک نفر برای ما حرف بزنه و ما گوش بدیم و هیچی نگیم تا حرفشو بزنه. خیلی خوبه باور کنید. گاهی لازمه ما فقط حرف بزنیم و یکنفر با گوش جان گوش بده فقط همین. کسی که نه قضاوتمون کنه نه حرف بزنه. فقط گوش بده. گاهی لازمه برایکی حرف بزنیم و خالی بشیم. و این ظرفیت از گوش دادن رو افراد زیادی ندارن.

پس شما آقایون هم نیاز به شنیده شدن دارید؟
هرچند این حس را بارها و بارها در آقایون دیدم

مخمور پنج‌شنبه 20 دی 1397 ساعت 16:59 http://mastoori.blogfa.com

مهربانیهای کوچک که حال زمین را بهتر می کند یعنی همین کارهای به ظاهر کوچک که گاهی اثراتی بزرگ دارند اما به چشم نمی آیند


کاش همیشه با هم مهربان باشیم

چیکسای پنج‌شنبه 20 دی 1397 ساعت 21:04 Http://354515mdm.blogfa.com

تیلو جانم تو یه بابا لنگ دراز خوبی خیلی خوب..


چه تعریف شاعرانه ای
ممنونم دخترجان

بهامین جمعه 21 دی 1397 ساعت 21:19

شنونده بودن خودش یه مهارتِ که خیلی ها تواناییش ندارن.

تیلو مهربون من

عزیزدلمی
ممنونم از این نگاه قشنگت

هدی شنبه 22 دی 1397 ساعت 12:34

سلام تیلویی جان منم همیطورم خخخ

سلام به روی ماهت
پس بیا بشین برام حرف بزن
من گوش میدم به حرفات

هدی شنبه 22 دی 1397 ساعت 15:15

فدای تو دختر مهربون ودوست داشتنی انشاالله به هرچی میخای برسی

فدای مهربونیات

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد