روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

یک تیلوی سایلنت

سلام

روز و روزگارتون پر از سلامتی و شادی و خوشی


هنوز دست به گریبان ویروس هستم

پنجشنبه را که کلا به استراحت و خواب گذروندم

مامان و بابا هم عین من سرماخورده بودند

فقط مامان لابلای این سرماخوردگیها برامون سوپ و شلغم و جوشونده میاوردن

دیگه از بس خوابیده بودم حس بدن دردم تشدید شده بود

صدا هم که کلا ندارم... صدام کلا قطع شده و فقط تصویرم

جمعه صبح که بیدار شدم دیدم، وای خدایا این ویروس ها انگار دست بردار نیستند.... من باید بیخیالشون بشم

این بود که دست به کار تمیز کاری اتاقم شدم

البته که حال مساعدی نداشتم و نیم ساعت کار میکردم ونیم ساعت استراحت

یه کوچولو به گلدونها رسیدگی کردم

یه کمی کتابهای کتابخونه م را مرتب کردم

میز آرایش شلوغ و درهم را کلی مرتب کردم

کلی وسیله از روی میز آرایش دور ریختم و از دستشون راحت شدم

و بعد دیدم به طور ناباورانه ای من دقیقا یک هفته ست که حمام نکردم....

اونایی که تیلوتیلو را میشناسن میدونن که من کلا به حمام زنده ام ... روزی یکبار حمام از برنامه زندگیم حذف نمیشه و الان یک هفته!!!!!!

تازه فهمیدم مام خارجکی که برام فرستادن و روش نوشته 48 ساعت 7 روز کامل هم کارایی داره

و عطر ارزون تومنی که از یه جای الکی و خیلی ارزون خریدم خیلی خیلی موندگاری خوبی داره و تازه هرچی میماند بوی بهتری هم دارد...

خلاصه که بعد از ناهار یه حمام طولانی بینهایت دلچسب رفتم و انگار بعد از حمام حالم بهتر شد

این بود که به معجزه شامپو و صابون و لوسیون ایمان آوردم


درسته که صدام هنوز باز نشده

درسته که همچنان سرفه های بد میکنم

درسته که همچنان در حال خوردن آنتی بیوتیک هستم

درسته که هنوز شبها کمی تب و لرز دارم... اما الان بهترم

دیگه از دست این ویروس خسته شدم و اومدم سرکار و میخوام که خوب باشم....


پ ن 1: از صبح که وارد دفتر شدم تعامل با مراجعه کننده ها برام خیلی سخته... صدا ندارم و باید لب بزنم و اونا باید بفهمن من چی میگم....

پ ن 2:  قرار بوده اندازه 10 کیلوگرم بار برای داداش و زن داداش بفرستیم، الان که همه چیز را جمع و جور کردیم شده 20 کیلوگرم...

پ ن 3: پارسال تو همچین روزهایی داداش و زن داداش ایران بودن و ما در تدارکات عقد و میهمانی بودیم

پ ن 4: نوبت عمل مامان با وجود این سرماخوردگی قطعا عقب خواهد افتاد... امروز نوبت دکتر دارن

نظرات 16 + ارسال نظر
نینا شنبه 15 دی 1397 ساعت 10:22

سلاام.انشالا که این هفته خوب خوب بشی.یه سوال داشتم اگه دوست نداری جواب نده .زنداداشتون الان همون خانمی هستند که از برادرتون چند سال بزرگتر بودن و شما ازین بابت ناراحت بودید؟

سلام به روی ماهتون
متشکرم
بله همون خانم هستند

لیلی شنبه 15 دی 1397 ساعت 10:38

آه گندم چه خوب که اومدی

فدات عزیزدلم
ممنون

نون سین شنبه 15 دی 1397 ساعت 11:02 http://free-like-a-bird.blogsky.com

دیدی انتی بیوتیک چققققدر لازم بود؟؟؟
خب به سلامتی دارید مسیر بهبود رو طی میکنید:)
برای مراجعه کننده ها پانتومیم اجرا کنید به نظرم :))) خوش هم میگذره دور همی:دی

اخ اخ اره این وسیله فرستادن همیشه همینطوری میشه تهش!
و عروسیشون مبارک:)

انتی بیوتیک که هنوز کاری نکرده که من بهش امیدوار بشم
انشاله که این صدا برگرده و اینقدرا هم دور همی بهمون خوش نگذره
عروسی؟ عروسی در کار نیست هنوز... فعلا که خبری نیست

رسیدن شنبه 15 دی 1397 ساعت 11:05

سلام سلام صد تا سلام به تیله رنگی . خووووووببببببیییی. بایدم که خوب بشی . من فکر کنم آقای ویروس عاشقت شده حاضر نیست ترکت کنه و وفادار مونده الهی که بره برنگرده.


سلام به روی ماهت
فدای مهربونیات
اگه ویروسا عاشق من بشن... وگرنه که امیدی بهم نیست

مخمور شنبه 15 دی 1397 ساعت 11:35

سلام تیلو جانک
تیلو برای باز شدن صدا فقط به مجزه داروی گیاهی با نام تجاری روتارین شرکت قائم دارو ایمان داشته باش
هم عطاری ها دارند هم داروخانه ها

سلام به روی ماهت
من اول از همه به معجزه نزدیکی قلبها ایمان دارم
همین الان که دارم باهات حرف میزنم دارم همون را میخورم
البته للی معتقده که این داروی گیاهی همان اسفرزه و تخم شربتی خودمان است به اضافه کتیرا و ... ولی من فعلا در حال خوردن همان روتارین هستم

فندوقی شنبه 15 دی 1397 ساعت 12:00 http://0riginal.blogfa.com/

سلام نفس من. قربونت برم چقدر اذیت شدی. خیلی ویروس بدیه. خیلیا بستری شدن.
الهی من بمیرم برات که صدا هم نداری. بازم تقویت کن و استراحت کن. انشالله زودی خوب شی.

سلام مهربون خوش زبون
خوبی عزیزدلم
خدا نکنه... این چه حرفیه میزنی ... الهی که سالیان دراز شاد و سلامت باشی عزیزدلم

نل شنبه 15 دی 1397 ساعت 12:01

سلام نازنین بانو
بهتر شدی خداروشکر.برای صدات چهار تخم بخور.اب انار.رب انار..صداتو باز میکنه.اصطلاحا روی سینه ات هم نرم میکنه و راحتتر میشه نفسهات.

سلامت باشین همه خانوادگی انشالله
سالگرد عقدشون مبارک

سلام به روی ماهت
فدای مهربونیات بشم
همه اینا را امتحان کردم و بازم چشم
ممنونم عزیزدلم
متشکرم

چیکسای شنبه 15 دی 1397 ساعت 12:02 http://354515mdm.blogfa.com

تیلو جونم خدا رو شکر که بهتری خوب کاری کردی بیخیال ویروس شدی اصلا هم محلش نده هر جی هم برات قر و اطوار اومد نگاهشم نکن اصلا باهاش قهر باش
تیلوی مهربونم

ای جونم
والا من خودم با ویروس همینطوری رفتار میکنم
ولی این ویروس از اون ویروسای بدجنسه که هرچی بیشتر بهش بی محلی میکنی بیشتر عاشقت میشه

لی لا شنبه 15 دی 1397 ساعت 12:15

تیلو جان زحمت بکش امروز یه آش ساده و مقوی درست کن که سرکه چند دقیقه آخر توش بجوشه، اینجوری حتما حتما همگی خوب میشید.
یه ظرف کشمش محلی که تیزاب نداره هم بذارید کنار دستتون، برای سرفه خیلی خوبه.
ایشالا مامان زودتر خوب بشن.

ممنون عزیزدلم
من خونه نیستم ولی به مامان میگم حتما
مگه سرکه برای گلودرد بد نیست؟
کشمش برای سرفه خوبه؟
این دوتا را تاحالا نشنیده بودم
ممنونم از توصیه هات

هدی شنبه 15 دی 1397 ساعت 12:39

سلام بر تیلوی عزیز و دوست داشتنی و مهربانم
ویروس که نیست غوله غول
انشالله بزودی خوب خوب بشی گلم

سلام به روی ماهت
اخ اخ خواهرجون دقیقا حرف دلم را زدی

SOLY شنبه 15 دی 1397 ساعت 12:52

سلام
ان شالاه که بهبودی داره حاصل میشه. دقیقا این ویروس مزخرف به جون من هم افتاده.

سلام به روی ماهت
اخیش پس تو هم گرفتارشی؟

روشن شنبه 15 دی 1397 ساعت 15:02 http://roshann.blogsky.com

خداروشکر که بهتری عزیزم ...
انشالله ک نوبت عمل مادرت هم درست میشه و عمل با موفقیت پیش میره


کاش صدام هم خوب میشد... خیلی دارم اذیت میشم
انشاله

قلب من بدون نقاب شنبه 15 دی 1397 ساعت 18:16

عزیزم خداروشکر بهتری
خدا مامان رو حفظ کنه
حتی با وجود مریضی مادر ها به بقیه میرسن
انشالله سلامت باشن

من وقتی مریض باشم حمام حالم رو بهتر میکنه

بهتر نیستم سپیده جان
اتفاقا هرچی میره جلو کلافه تر و بی رمق تر میشم
اره مامانا همیشه هوای همه را دارن
منم همیشه حمام تو مریضی حالم را خوب میکنه... اما این ویروس با تمام ویروسهای عمرم فرق داره

بهامین شنبه 15 دی 1397 ساعت 19:42 http://notbookman.blogsky.com

خداراشکر که نسبت به قبل بهتری
ان‌شالله خیلی زود خوب خوب میشی تیلو جانم

ممنون عزیزدلم

فرهاد شنبه 15 دی 1397 ساعت 22:05 http://an-rozha.blogsky.com/

پس من از شما این ویروسو گرفتم
من زود خوب شدم الانم دارم بستنی میخورم
ایشالله زودتر بهتر شین
ورزش یادتون نره تا میتونید عرق بدید بیرون ویروس و سیروس باهم برن بیرون از بدنتون

اگه از من گرفته بودی که حتما حالاحالاها گرفتارش بودی
اینجا هرکی میگیره 20 روزی گرفتاره
خیلیها کارشون به بستری شدن کشیده
ویروس که قصد رفتن نداره ... سیروس را نمیشناسم که

نگار دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 01:47

سلام امیدوارم بهتر باشید فرنی و حریره بادام فراموش نشود متاسفانه هوای اصفهان خیلی بده و روند بهبودی را کند میکنه من که صدام باز نمیشد حرف که میزدم انگار مواد مذاب میریختن تو حنجره ام اما با چای به که روزی دو بار میخوردم و شیر ولرم با عسل صدام باز شد اما هنوز سرفه میکنم اصلا از هرچی دارو و آش و شوپ و حلیم و.... بیزار شدم دلم یه ترشی جانانه میخواد بلکه افاقه کنه

سلام به روی ماهت
بله این هوای آلوده و خشک خیلی برای روند بیماری بد هست
منم همینطوری شدم
والا اینقدر که به قول شما آش و سوپ و شلغم و دارو گیاهی خوردم منم وازد شدم... اسمش میاد دلم یه حالی میشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد