روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

خسته از دست ویروس

سلام

روزهاتون سلامت و شاد


دوشنبه اگه یادتون باشه قرار بود با تهدید اقای دکتر برای ظهر برم خونه

سرظهر بود که مامان و بابا اومدن یه سری بهم بزنن و وقتی رنگ و حال منو دیدن گفتن سریع پاشو برو دکتر

منم جمع و جور کردم و راهی کلینیک شدم

همونجا سه تا آمپول در جا زدم و آنتی بیوتیک و یه سری قرص و شربت دریافت کردم و اومدم خونه

مامان هم دچار ویروس شده بودن... البته با توجه به نوبت عملی که دارن دکترشون بهشون گفته بود خیلی مراقب باش به هیچ عنوان سرمانخوری!!!!!

خلاصه که اومدم خونه و مامان برامون سوپ و شلغم و آب میوه و ... گذاشتن

بابا هم که تقریبا 10 روزی هست دست به گریبان این ویروس هستند

تا شب یکسره خواب بودم

همه بهم هشدار دادن که سه شنبه حق بیرون اومدن از خونه را ندارم

با اینکه کلی قول داده بودم تعطیل کردم و یکسره خوابیدم

از عصر سه شنبه دیگه مامان حسابی درگیر شده بودن و عطسه و سرفه شدید داشتند

با اصرار منو و بابا ساعت حدود ده و نیم شب راضی شدند که بریم کلینیک ...

به مامان آنتی بیوتیک تزریق شد و چند تا آمپول دیگه و آنتی بیوتیک خوراکی هم دریافت کردند

امروز دیگه نمیتونستم نیام

از کله سحر تلفن و مسیج داشتم

با یه حال خیلی پریشون و نالان خودم را رسوندم دفتر

صدام که کلا در نمیاد

حال عمومیم هم اصلا خوب نیست

ولی چاره ای نبود...



پ ن 1: از این همه پیام محبت آمیزتون متشکرم

پ ن 2: دیشب اونقدر پر ازغرغر بودم که فکر کنم آقای دکتر را حسابی کلافه کردم

پ ن 3: مراقب سلامتیتون باشید

نظرات 15 + ارسال نظر
رسیدن چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 09:42

سلام عزیزم. خوبی انشاءالله.
همگی مریض شدید با هم . ای بابا .
ولی از یه نظر هم خوبه که دیگه یکی یکی دوباره نمییوفتین و ویروس پخش کنید .
سلامت باشی

سلام به روی ماهت
نه خیلی شدیدتر از چیزی هست که فکرش را میکنی
هممون واقعا افتادیم

نل چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 10:05

خب الحمدالله دکتر رفتی
بهتر میشی انشالله.اخی که مامانت هم گرفتن..

ولی اصلش این بود دکتر بیاد پیش شما

شما داروی اصلیت پیش یک دکتر دیگه است..کارش چندساعت رانندگی و دید و بازدید و بای بای

رفتم دکتر ولی اثر خاصی ندیدم
انشاله که که زودی خوب بشیم و مامان بتونه از این مرحله بگذره و به موقع به عملش برسه
خیلی نگرانشم
احتمالا تاریخ عملش عوض میشه
نه بابا با این اوضاع میومدن فقط گرفتار ویروس میشدن... اصلا راضی نبودم

الی چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 10:16

سرماخوردگی خر است
امیدوارم زود خوب شی تیلو جان

آخ که از دستش کلافه ام
ممنون عزیزم

روشن چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 10:46 http://roshann.blogsky.com

ای بابا ...
پس همگی مریض شدید
پس کی بهتون میرسه:((((
انشالله ک مادرت هم زود زود خوب میشه و به عملش میرسه ...
مراقب خودتون باشین:(

اره عزیزدلم
همه با هم گرفتار شدیم
هممون مریضیم ولی غصه ی مامان را بیشتر میخوریم

نون سین چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 10:50

عه عه عه
این چه بلا ویروسیه با دکترم خوب نمیشه و اینطوری ول کن معامله هم نیست!
منم گلوم اینا یه هوا درد میکنه فکر کنم باید خودمو ببندم به قرص و دارو الان که اصلا وقت خوبی واسه مریض شدنم نیست!!! تو رو دیدم ترسیدم واقعا اونطوری نباشه! نشونه های اولیه اش چی بود؟؟

اره ویروس خیلی بدجنسی هست
مراقب خودت باش
اولش یه کمی احساس درد و ناراحتی تو قسمت ریه داشتم
بعد آروم آروم هی حالت های تب اومدم سراغم... و بعدم که کلا گرفتار شدم

لاندا چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 10:56

ای وای چه مریضی شدیدی شد
منم دو سه هفته پیش درگیرش بودم دیگه. خیلی مزخرفه. خصوصا که مجبور باشی سر کار هم بری

شنیدم به خاطر آلودگی شدید هوای اینطوری سرماخوردگی های شدید و آلرژی مانند به همه سرایت کرده
اره دیگه وقتی استراحت نمیکنیم دوره درمان طولانی تر میشه

انه چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 11:25 http://manopezeshki69.blogsky.com

ایشاا..که زودتر خوب شی ما به تیلو پر انرژی عادت داریم

ای جانم
ممنون عزیزدلم

لیلی چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 12:43

سلام گندم جان انشاله همگی زودتر خوب بشین
ی کن داروها رو ادامه بدین و استراحت کنین انشاله از فردا میبینی که خیلی بهترشدی

سلام به روی ماهت لیلی قصه های عاشقانه
انشاله که اینطوری باشه
فعلا که دارم میخورم داروها را

مخمور چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 15:09

سلام تیلو
زود زود خوب شو
خدایت مصوننتبدارد از جمیع گزندهای روزگار

سلام عزیزدلم
متشکرم
الهی آمین

چیکسای چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 18:14 http://354515mdm.blogfa.com

ایشالا که زودی خوب بشی هم خودت هم خانواده نازنینت ..قرصاتو هم بخور مادرجان

انشاله
والا من به موقع میخورم این قرص و کپسول و شربت را ... ولی دریغ از یه ذره اثر...

فندوقی پنج‌شنبه 13 دی 1397 ساعت 10:03 http://0riginal.blogfa.com/

وای مامانم مریض شده؟ خیلی مریضی بدیه. اولش حتما باید برید دکتر. داماد ما گرفته بنده خدا تمام لباش تب خال زده و روز به روز بدتر شده.
انشالله زودتر همتون خوب شید.
تیلویی میدونی گاهی یه آدمایی وارد زندگی آدم میشن که خیلی خوب میفهمنت بهتر از خانواده و دوستای قدیمیت و میشن آرامش دل آدم. گاهی یه چیزایی ازت میگن که میبینی تو رو بهتر از خودت میشناسن. اینا نعمتن و فرشته خدا که اومدن به کمک آدم. تو برای من اون آدمی نه ببخشید اون فرشته. یه دنیا ممنونتم.

انشاله که دامادتون هم هرچه زودتر خوب بشه
ویروس وحشتناکی بود
چقدر به من لطف داری ... من همش شرمنده محبت هاتم

هفت دقیقه پنج‌شنبه 13 دی 1397 ساعت 10:35

عزییییزممممم :* سلام عشقم :* امیدوارم بهتر بشی

عزیزمی خانوم دکتر

لی لا پنج‌شنبه 13 دی 1397 ساعت 11:37

سلام عزیزم
این دیگه چه سرما خوردگیه؟
نکنه بخاطر آلودگی هواست؟
فدات شم حواست باشه آب پرتقال و نارنگی نخوری. برای گلودرد خوب نیست. بجاش تا میتونی آب لیمو ترش و لیمو شیرین بخور.
آب شلغم شاید بدمزه ترین چیز دنیا باشه ولی برای حال الان شما و خانواده تون بهترین داروست. آب کدو تنبل هم همینطور.
ایشالا که زودتر خوب بشید.

سلام به روی ماهت
مرسی از توصیه هات

امیر پنج‌شنبه 13 دی 1397 ساعت 22:42

سلام
انشالله که حالت بهتر شده باشه و بارون هم وجودت را از هر گونه ویروس، میکروب ،باکتری و .... پاک کرده باشه اینجا هر کس سرما بخوره حداقل ۱۵ روز و حداکثر ۴۵ روز گرفتارش هست . خدا کنه شما اینطور نباشی .
همه پست هات را می خونم . حتی کامنت هایی را که دوستانت گذاشتند با جواب های شما.
فردا که تعطیل هستید تا پس فردا انشالله که قبراق هستید و توان مبارزه با افراسیاب و ترامپ و نتانیاهو را پبدا می کنید


سلام به شما دوست خوبم
متشکرم که همیشه همراه هستین

خاکستری جمعه 14 دی 1397 ساعت 17:17 http://graylife.blog.ir/

سلام تیلو جون جون جونم
خوبی؟بهتر شدی؟
ببخشید که من اینجا رو سایلنت میخونم و کم نظر میذارم
اما نمیدونم چرا انقدر حس نزدیکی دارم باهات و باور کن با خوشحالیت از ته دلم خوشحال میشم و با ناراحتیت،ناراحت.....
برام خیلی دوست داشتنی هستی دختر جان
امیدوارم زودتر بهتر بشی

سلام به روی ماهت
منم میخونمت
کلی ازت حال خوب میگیرم
ممنونم که اینهمه خوبی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد