روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

این سرماخوردگی قصد خوب شدن ندارد...

سلام

روزتون آروم

اصلا حال ندارم

اصلا هم خوب نشدم

آقای دکتر هم چند دقیقه پیش زنگ زدن و به شدت منو تهدید کردن

قسم خوردن که زنگ میزنن به بابام

کلا دیگه صدام در نمیاد

و اصلا هم بهتر نشدم که هیچ هی بدترو بدتر شدم

دکتر هم نرفتم

هیچ قرصی هم نخوردم

فقط هرکی هرچی گیاهی و جوشونده و سوپ و مایعات گفت خوردم... ولی هیچ اثری ندیدم....

یه نم بارون اومده ... اما اونقدر نبوده که هوا را بشوره و تمیز کنه

منم براساس تهدید آقای دکتر باید تا ظهر کارهام را جمع و جور کنم و برم خونه

دلم نمیخواد برم ولی انگار مجبورم...



نظرات 19 + ارسال نظر
نون سین دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 09:57 http://free-like-a-bird.blogsky.com

اگر عفونتی چیزی باشه تو گلوتون و اینا ... با این چیزا خوب نمیشه! باید آنتی بیوتیک بخورید واقعا براش ...
دارو خوردن اونقدرم بد نیست بخدا .... خود متخصصای طب سنتی هم وقتی جوری مریض شن که خوب نمیشن میرن دکتر غیر سنتی!
سعی کنید زیاد بخوابید ... همین به بدنتون انرژی میده ...

بابا من اینقدرا هم سنتی نیستم
ایندفعه الکی گیر دادم به نخوردن دارو
نمیفهمم چم شده
میرم دکتر... دارو میگیرم و میخورم... فکر نکنید من از اون آدمای پارینه سنگی هستم

نل دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 10:12

سلام بر تیلوی مماغ قرمزی
خب خداروشکر دکتر تهدیدهارو کرده وگرنه گفتم الان تیلو بگه بهتر نیستم کلی باهاش دعوا کنم

دختر این ویروس سرماخوردگیه چندروزی کامل تو رو از پا میندازه.استراحت خیلی خیلی خیلی حیلی خیلی خیلی موثره.
من بگم دکتر بری.میری؟

حداقل یک قرص سرماخوردگی بخور..

خواب-مایعات-دارو..جز بهترینهاست برای سرماخوردگی...

یک روش هم بود که خیلی هندیه اما خیلی خوب جواب داده

دستور کار:
مواد لازم:مقادیر زیادی نوشیدنی و مایعات-اعم از جوشونده-2 کیلو لیموشیرین-2 کیلو پرتقال-یک هندونه بزرگ-4-5 لیتر اب-یک اتاق گرررررم و یک عدد پیاز و سیر

ابتدا سیر و پیاز را پوست گرفته و در اطراف اتاق میگذاری
دوم اتاق را مثل سونای خشک گررررمممم میکنی در حدی که بصورت کامل عرق بریزی
سوم تمامی خوراکیهای مایعات بالا را در عرض 3 ساعت میخوری

نکات:
در این 3 ساعت حق خروج نداری
مهم نیست میل داری یا نداری.باید نوش جان بفرمایین همههه اونهارو
در اخر هم بصورت کم کم اتاق را معتدل نموده و یک دوش گرفته و به خواب عمیق فرو میروی و بیدار شدن بعدش لذتی دارد بسیار.

علت اصلی بهبود در این روش:
تزریق مایعات فراوان در بازه کم و دفع سموم از بدن از طریق عرق.(چون مایعات زیاد میخوری عرق هم بیشتر میکنی و ضمن اینکه فشارت نمیفته و همینطور اب زیادی به بدنت تزریق کردی و بدنت سوق میدی به دفع سموم)


زود و سریع خوب میشی تیلویی
تو خیلی قوی هستی

سلام
اره دیگه
هیچی نتونست منو نجات بده
بله میرم دکتر
این روش غیر از هندونه ش خیلی خیلی خوبه
ولی چه کاریه عشقم ... چشمم کور میرم دکتر چهارتادونه قرص میگیرم و سرساعت میخورم و خوب میشم

جویا دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 10:58

وای تیلو جان حتما باید استراحت کنی . سر راه که میری خونه یک بطری آب هویج بگیر و توی کل بخور
سوپ کدوحلوایی هم برای سرماخوردگی معجزه است . من به دخترم میدم سریع خوب میشه
ان شا اله زود زوی بشی همون تیلوی رنگین کمونی

مامان برام یه عالمه آب هویج گرفته بودن دیشب- خوردم - با خودم هم آوردم دفتر
آب هویج و سیب مخلوط
سوپ کدو حلوایی هم دیشب پخته بودن و سهم امروزم را هم آوردم
ولی انگار هیچی روم اثر نداشته

هدی دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 11:06

سلام عزیزم خیلی مریضی بدیه حدودده روز گرفتارش بودم
دو روز سرکار نتونستم بیام
اش شغلم بخور با فلفل سیاه بدنت گرم بشه

سلام به روی ماهت دوست خوبم
منم به شدت گرفتارشم همچنان

رسیدن دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 11:23

ای بابا . خب قرص بخور دختر یعنی چی . اصلا باید بری آمپول بزنی حالا که قرص نمیخوری

ای بابا
قرص و آمپول و همه را با هم نوش جان کردم و بی فایده

بهار شیراز دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 13:18

الکی بگو نرفتم خونه، ببینم زنگ میزنه به بابات چی میگه؟

اون در این موارد اصلا شوخی نداره ها
فکر کردی نمیزنه؟

نیلو دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 13:37

سلام تیلوی عزیزم.مدت زیادیه ک میخونمت و چندباری هم کامنت گذاشتم.اما از دیروز ک مشکل خیییلی بدی تو زندگی خواهرم بوجود اومده و قلبمو ب درد اورده مدام یادت میفتم.مطمئنم این روزهای منو گذروندی و غم سنگینی ک تو دلمه رو درک میکنی.بارها جمله ات تو ذهنم اومد ک دردی ک منو نکشه حتما قوی ترم میکنه اما واقعا دارم له میشم.از شما و تمام کسایی ک این کامنتو میخونن میخوام لطفا برای ختم بخیر شدن مشکل خواهرم دعا کنید و صلواتی بفرستید.ان شالله با دعاهای شما فرجی بشه

لاندا دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 14:04

بله عزیزم. برگشتم.
تیلو برو دکتر حتما. شاید نیاز به آنتی بیوتیک باشه.
یه سوالی راستی. تو بلاگ اسکای موقع نوشتن پست میتونی از این اسمایلیا بذاری؟ واسه من نمیشه امروز. اینه که پست جدیدم رو نذاشتم هنوز

خدا را شکر که به سلامت رفتی و برگشتی
عکسات که عالی بود
امیدوارم خیلی خیلی بهت خوش گذشته باشه
والا بلاگ اسکای هر روزی یه بازی تازه برامون در نظر میگیره

فرهاد دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 16:04 http://an-rozha.blogsky.com/

مگر آقای دکتر از پس شما بربیاد
سلامت باشی

والا ایشون که زورشون به من یکی خوب میرسه

چیکسای دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 16:30 http://354515mdm.blogfa.com

تیلو اخه چرا قرص نمیخوری
من هر وقت سرما میخورم قرص و ویتامین سی و سوپ و جوشونده و انقدر میخورم که خود ویروسه شاکی میشه میگه عجب کاری کردم اوندم تو بدن اینا
تو هم دختر خوبی باش و دارو بخور بدنت ضعیف شده دارو بخور تا ریکاوری بشه زود خوب میشی

منم ویتامین و جوشونده و سوپ میخورم
یه کمی نسبت به خوردن آنتی بیوتیک و قرصهای مسکن حساسم
به خصوص که جدیدا خیلی هم به تشخیص دکترهای عمومی خوش بین نیستم (با عرض شرمندگی بسیار)

انه دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 18:01 http://manopezeshki69.blogsky.com

وای تیلو امان از این سرماخوردگی که ما هر 5 نفرمون سرماخوردیم بدجور والا ما که از همون اول خودمونو بستیم به دارو ولی کلا انگار این ویروسای لعنتی دیگه به هیچی جواب نمیدن

تو خونه ی ما هم همه سرما خوردن
حتی خواهرها و فسقلیاشون هم این ویروس را گرفتن
و به قول شما انگار این ویروس با هیچی از رو نمیره

دریا دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 21:04

منم مثل شما مریض شدم دکتر نرفتم با سوب و دم نوش هم خوب نشدم

من اخرش رفتم دکتر
ولی اثر خاصی ندیدم

قلب من بدون نقاب سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 13:11

عزیزم چطوری؟؟ بهتر شدی؟؟

فدای مهربونیات
خدا را شکر
بهترم

جزر و مد سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 13:34

لطفا برین دکتر، چون بقیه نگران میشن، مثلا شما اگه آقای دکتر سرما میخورد و مراقب خودش نبود غصه نمی خوردین؟« الان سعی کردم روی وجدانتون تاثیر بزارم

تاثیر گذاشتین واقعا
ولی واقعا خودش وقتی سرما میخوره نمیره دکتر که.... ولی از راه دور به من آنتی بیوتیک تجویز نمیکنه

بهامین سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 15:35 http://notbookman.blogsky.com

الهی
ای جانم
حتما برو دکتر و استراحت کن.
لیمو شیرین و آب پرتغال هم زیاد بخور

مراقب خودت باش

هرکاری فکر کنی کردم بهامین جان
شما بگو یه ذره اثر کنه

نل سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 16:10

بهتری عزیزم؟خوبی؟چطوری شدی عزیزم؟

سلام خوشگلم
بله بهترم

فرشته سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 16:54

تیلوخوبی؟؟

خوبم عزیزدلم

رهآ سه‌شنبه 11 دی 1397 ساعت 20:45 http://rahayei.blogsky.com

امیدوارم امشب بهتر باشی و راحت بخوابی.

ای بابا
دست بر دار نیست این ویروس لعنتی

لاندا چهارشنبه 12 دی 1397 ساعت 09:28

باز نظر من نیست اینجا که. دوباره بلاگ اسکای خوردش؟

بهتر شدی تیلو جان؟

من یه نظر از شما تایید کردم
غیر از اون؟
بلاگ اسکای کلا سرناسازگاری گذاشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد