روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

تیلوی سرماخورده

سلام

روزتون پر از حال خوب


مثلا بیام چی بگم با این حال داغون؟؟

تب دارم و شب ها خیلی بد میخوام و هی بیدار میشم و خوابهایی میبینم که کل اجدادم را با کل عمرم میاره جلوی چشمم

بیام اینا را تعریف کنم؟

یا مثلا بیام بگم که چقدر زشت و بیریخت و داغون شدم؟

اخ اخ .... مرطوب کننده ی خیلی خارجکی (ترمیم کننده - مرطوب کننده) که از آقای دکتر هدیه گرفتم یادتونه؟ آقا معجزه میکنه... معجزه

این دماغ قرمز را در طول شب تا صبح تبدیل میکنه به یه دماغ معمولی و من صبح تا شب دوباره وقت دارم تبدیلش کنم به یه لبوی گنده ی بدترکیب...

خلاصه که توصیه میکنم بهم سرنزنید تا از این حال مزخرف خارج بشم

مامان یه قابلمه شلغم پخته داده آوردم دفتر... گذاشتم رو بخاری....

آویشن و دارچین را هم ریختم تو قوری گذاشتم کنار بخاری...

کتری را هم پر آب کردم گذاشتم رو بخاری تا هوا را مرطوب کنه....

شما ببین چه بویی میاد اینجا....همه چی با هم قاطی شده...

اینا گفتن داره؟

حال کار هم که ندارم ... به زور دارم تلاش میکنم یه چیزایی را مرتب کنم ... یه کارهای دم دستی را تحویل بدم

خودم گرممه... دستام یخ بستن....

آقای دکتر زنگ زد و در حد رفع تکلیف دو کلمه حرف زد و گفت یه جلسه مهم داره....

ولی حال غرزدن هم نداشتم...

یادآوری کرد: یادت باشه خیلی خیلی دوستت دارم ، پس مراقب عشق من باش...

و جملات معجزه کرد...

اما شما میدونید منم میدونم، حتی معجزه هم سرماخوردگی را خوب نمیکنه و باید دورانش بگذره

پس میرم بشینم در تنهایی های خودم دوران سرماخوردگیم را بگذرونم





پ ن 1: پیشاپیش معذرت میخوام که پیام و کامنتهای محبتتون را جواب نمیدم... واقعا حال ندارم

پ ن 2: اینهمه مهربونی را از کجا میارید شماها....؟؟؟

پ ن 3: من اونهمه انرژی را از کجا میاوردم؟

پ ن 4: به طرز وحشتناکی حال ندارم

نظرات 10 + ارسال نظر
نل یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 10:20

مماغوی کی بودی تو؟

منم سرمامیخورم همه چیو قروقاطی میزارم به صورت همزمان.حال ندارم اول اویشن بزارم بعد دوساعت شلغم و بعد....
درنتیجه بوها قاطی میشه و البته منم که دماغم کیپ نمیفهمم

البته من قرص هم میخورم

امروز هم دفتر و ببند و کمی بخواب.زودی خوب میشی

آخ آخ .... همه چیم قاطی پاطی شده ...
نرفتم که... همش اینجا بودم

نون سین یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 10:59 http://free-like-a-bird.blogsky.com


واضحه که ورژن دماغ گنده قرمز شما هم دوست داشتنیه؟ یا باید توضیحش بدم؟

نه بابا ... از دور اینطوری به نظر میاد... از نزدیک اصلا اینطوری نیست

لیلی یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 11:29

سلام گندم جانم خدا بد نده عزیزم
بهتر نبود بمونی خونه و استراحت کنی؟ مهم ترین عامل درمان سرماخوردگی خوردن قرص سرماخوردگی و خوابیدنه امتحانش کن ببین چقدر زودتر خوب میشی و بالعکس سرپا بودن هی بدتر میکنه
منم وقتی سرمامیخورم بقدری بینی ام قرمز و نازک میشه که روی بینی تبخال میزنم و یک فاجعه اس
میشه اسم مرطوب کننده تو بگی؟
مراقب خودت باش عزیزم انشاله تا فردا خیلی بهترشدی

سلام به روی ماهت
خوبی لیلی قصه های عاشقانه ؟
چرا بهتر بود ، ولی تعهدات کاری اجازه نداد
خودم هم میدونم که سرماخوردگی فقط و فقط با استراحت خوب میشه
اسم مرطوب کننده را حفظ نیستم... میبینم فردا برات میگم ... یه چیز فرانسوی هستش

ریحانه یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 12:27

دو روز خونه بمون که زودتر خوب شی.

اگه مونده بودم تا الان خوب شده بودم

فرهاد یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 13:02 http://an-rozha.blogsky.com/

سلام.
خدا شفا بده انشالله
چیزی نیست دوران نقاهت باید طی کنی
بهتر میشی و باز با کله به هم سر میزنی
زمستون با کسی شوخی نداره خلاصه
از سیر هم استفاده کن خیلی خوبه، بزار جلو دماغ و در گوشت. یه شب تا تا صبح کار خودشو میکنه.

سلام به روی ماهت
ولی خیلی طولانی شد و منو خسته کرده
سیر هم تست کردم و جواب نداد

رسیدن یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 13:19

وای عزیزم. هنوز بهتر نشدی ؟ راست میگی باید دوره ش سر بشه چاره ای نیست. استراحت کن تیلوی مهربون. باید بیام عیادت

عزیزدلمی... نه تنها بهتر نشدم که بدتر هم شدم

روشن یکشنبه 9 دی 1397 ساعت 19:31 http://roshann.blogsky.com

اوه تیلوی خوشگلممممم
با دماغ قرمز هم خوب دلبری بلدیا
دوست دارم


شماها زیادی خوبین
وگرنه اون دماغ زشت و قیافه داغون هیچ دیدنی نداره

جزر و مد دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 01:18

اشکالی نداره شما استراحت کنید و ما منتظر حضور پر انرژی هستیم.
سرما خوردگی هم قشنگه آدم صداش بامزه میشه

من که استراحت نکردم و همش سرکار بودم
اصلا هم خوب نشدم و هی بدتر و بدتر شدم
الانم اصلا با مزه نیستم... کلا صدام رفته و هیچی نمونده

هدی دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 07:55

سلام بر تیلوی دوست داشتنی خوبی بهتر شدی

سلام بر دوست همیشه همراه
نه بابا
خیلی بدحالم

لاندا دوشنبه 10 دی 1397 ساعت 08:09

ای وای چقدر سرماخوردگی بده. از زخم شمشیر بدتره فکر کنم. همه اعضای بدن رو درگیر می کنه نامرد. مراقبت کن زودی خوب شی

از سفر برگشتی؟
سفر به خیر
خیلی بدحالم لانداجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد