روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

روزانه های یک تریکو تیلو مانیا

میخواهم باز از خودم بنویسیم

زندگی

سلام

صبحتون رنگین کمانی


اصلا یادم نمیاد دفعه آخری که رنگین کمان دیدم کی بود

دفعه آخری که زیر بارون قدم زدم ؟

دفعه آخری که برای تماشای طلوع خورشید بیدار شدم ؟

دفعه آخری که غروب را نگاه کردم؟

دفعه آخری که آتیش روشن کردم

چرا گاهی از زندگی کردن غافل میشیم؟ چرا فقط روزها را میگذرونیم...

البته که زندگی همین برش های کوچولو و خوشمزه ی روزمره ست که ازش لذت میبریم

همین که مهربونی میکنیم به پیرمرد همسایه

همین که کمک میکنیم به یه فسقلی تو خیابان

همین که با حیوانات کوچه مهربانیم

همین که حرفای قشنگ میزنیم و دل دوستمون را گرم میکنیم

ولی همونطوری که قبلا هم گفتم دوست دارم روی مهارت قشنگ زندگی کردن بیشتر و بیشتر کار کنم...

باید یاد بگیرم لحظه ها را از دست ندم...

از لحظه های هر روز لذت کافی را ببرم

لذت به موقع نوشیدن یک فنجان چای... لذت حرف زدن با یک دوست ... لذت بازی با یه بچه کوچولو... لذت خندیدن.... لذت آشپزی کردن... لذت پوشیدن بهترین لباسهام... لذت قدم زدن ... لذت نوشتن کلمات زیبا و عاشقانه ...


امروز صبح اونقدر بیحال از خواب بیدار شدم که چند دقیقه لب تخت نشستم و به خودم گفتم امروز را تعطیل کن... فقط بخواب...

همونطوری نشسته چشمام را بستم ... یهو به خودم گفتم حیف نیست چهارشنبه به این قشنگی را زندگی نکنی؟

دوش گرفتم

صبحانه خوردم

از راه رسیده نرسیده یه دمنوش خوشمزه آماده کردم

میزم را مرتب کردم

چند تا جمله خوشگل تو دفترم یادداشت کردم

و آماده شدم برای یک روز تازه...

لیست کارهای امروز را نوشتم... آخرش نوشتم به للی زنگ بزن... و یک علامت لبخند کشیدم ته لیست




پ ن 1: من خیلی زیاد دل میدم به دل پیرمرد و پیرزنهای همسایه...

سلام احوال گرم میکنم باهاشون... ازشون تعریف میکنم... و از لبخندشون لذت میبرم


پ ن 2: اول صبح کاپشنم را نشون یک دوست میدم و چند دقیقه ای گپ میزنیم

همین که انرژی و شور و حالش را میبینم کلی حالم خوب میشه


پ ن 3: چقدر زندگی را زندگی میکنید؟

نظرات 12 + ارسال نظر
لیلی چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 10:33

عزیزم اگه تو زندگی نمیکنی پس ما چه میکنیم
لحظه به لحظه کارهات تحسین برانگیزه
با ذهن آگاهی فوق العاده ای داری لحظه هات رو سپری میکنی هر لحظه بهترین عملکرد

اینطوری نیست لیلی جانکم
منم دارم سعیم را میکنم ولی منم مثل شماهام ....

جزر و مد چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 11:26

من بلد نبودم زندگی کنم یعنی تک بعدی بودم و مدتیه دارم سعی میکنم نباشم، راستی پایان نامه می تجربه دوران سالمندی هست و این باعث شده بفهمم باید زندگی را زندگی کرد

همین که بدونیم باید یاد بگیریم خودش کلی پیشرفت هست... شروع میکنیم و یاد میگیریم
سالمند که نیستی ... حسم میگه نهایت سی سالت هم نیست... ولی تجربه همیشه خوبه... خدا را شکر که زندگی را زندگی میکنی

فندوقی چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 11:40 http://0riginal.blogfa.com/

اون دوست وقتی داشت دنبال یه پیام صبح بخیر خوشگل میگشت یهو عکس کاپشنتو دید و چشاش قلب قلبی شد. عشق کرد از خوش قولی و توجهت ، از خوش سلیقگیت ، از این که انقدر مهربونی و به فکر همه ای.

اون دوست فقط مهربونیه
یه مهربونی که دست و پا در آورده شده دوست

رسیدن چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 11:48


منم عشق میکنم با مه این روزا که فاصله دید رو چقدر کم کرده و من هرچی بگم عاااااشق این هوام کمه کم . خدایا شکرت .

آخ آخ
مه که عالیه.. اصلا الان یادم نیست آخرین بار کی تو مه بودم

فندوقی چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 12:34 http://0riginal.blogfa.com/


قبلی ناقص ارسال شد

ای جون
کاملتون را قربون

soly چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 12:47 http://soly61.blogsky.com

زندگیت همیشه رنگین کمونی باشه عزیزم.

عزیزمی
زندگی شما هم شاد و رنگی رنگی

بهامین چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 13:13

زندگی یعنی همین لبخند زدن ها و مهر ورزیدن ها
زندگی هر لحظه اش یعنی حس خوب
تیلو بگم تمام جمله ها را با لبخنددخوندم باور میکنی:)
عاشقتم من

چقدر خوشحالم که اینطوریه
چقدر خوشحالم که لبخند به لبتون میارم

سارا چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 14:56

سلام من یک سالی میشه شمارو میخونم نوشته هاتون حس زندگی وحرکت درمن بیشترمیکنه ممنونم موفق باشید

سلام به روی ماهت
چقدر خوب دوست خوبم
برات بهترین ها را آرزو میکنم

گلشن چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 16:44

خیلی بین دوستات تبعیض می ذاریا

نفرمایید
چه تبعیضی؟
شما که تاج سری

فرهاد چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 20:34 http://an-rozha.blogsky.com

با این مشخصات شما یک فرشته اید

چه تعریف خوبی بود... کیف کردم

چیکسای جمعه 7 دی 1397 ساعت 09:46 http://354515mdm.blogfa.com

تیلو تیلوی عزیز
رنگین کمون را فکر کنم اخرین بار ...هر چی فکر میکنم یادم نمیاد خیلی وقته ندیدم ..
زندگی رو خیلی وقته به سختی زندگی میکنم اما تلاشم را میکنم که فقط نگذره خوش هم بگذره

عزیزدلمی
منم گاهی تلاش میکنم برای اینکه زندگی را فقط نگذرونم... بلکه کمی هم خوش بگذرونم

جویا جمعه 7 دی 1397 ساعت 20:57

زندگیت هر روز صبح رنگین کمانی باشه عزیزم ان شا الله

به همچنین عزیزدلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد